Διαχείριση του σχεδίου ΚΑ2 Safe Internet for All (SIFA) 2014‐1‐EL01‐KA201‐001294 Εμπειρίες και πρακτικές Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου Σπύρος Παπαλεξάτος Νικόλας Λαϊνιωτης Γεώργιος Αλεξόπουλος Θύμιος Δραγώτης Παναγιώτης Κοντοδήμος.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
 ΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ  ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΑΠΑΣ(ΙΣΠΑΝΙΚΟΙ ΜΕΖΕΔΕΣ)
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
“Κύκλος ζωής και διαχείριση των σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων –ΚΑ2”
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
για υλοποίηση ενός σχεδίου δράσης
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Κατάσταση και Σχέδιο Δράσης
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ 05/09/2017 Διαχείριση Σχεδίου.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
ERASMUS+ ERASMUS + Cooperation and Innovation for good practices (ΚΑ2)
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαχείριση του σχεδίου ΚΑ2 Safe Internet for All (SIFA) 2014‐1‐EL01‐KA201‐ Εμπειρίες και πρακτικές Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης

Περιεχόμενα Το πρόγραμμα και η αίτηση Παιδαγωγική ομάδα – Διευθυντής Επιλογή μαθητών Η πρώτη συνάντηση και ο σχεδιασμός Επικοινωνία – Παρακολούθηση Σχεδίου Διαφορές – προβλήματα Κουλτούρα – συνήθειες – στερεότυπα Έξοδα – Οικονομική διαχείριση Προϊόντα – αναφορές προόδου Ενέργειες διάδοσης

Περιεχόμενα Το πρόγραμμα και η αίτηση Παιδαγωγική ομάδα – Διευθυντής Επιλογή μαθητών Η πρώτη συνάντηση και ο σχεδιασμός Επικοινωνία – Παρακολούθηση Σχεδίου Διαφορές – προβλήματα Κουλτούρα – συνήθειες – στερεότυπα Έξοδα – Οικονομική διαχείριση Προϊόντα – αναφορές προόδου Ενέργειες διάδοσης

Το πρόγραμμα SIFA 2ο Γενικό Λύκειο Κω συντονίζει το σχέδιο: “ Ασφαλές Διαδίκτυο για όλους ” (Safe Internet for All – S.I.F.A.) και Συμμετέχουν συνολικά 5 σχολεία από διαφορετικές χώρες: Αυστρία, Σουηδία, Νορβηγία, Πολωνία Επικεντρώνεται στην εκπαίδευση και προετοιμασία μαθητών και καθηγητών, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους του διαδικτύου

Δράσεις που έχουν υλοποιηθεί Μ1 kick off meeting (Greece) 3 short-term exchange of groups of pupils Αυστρία (Εθισμός στο διαδίκτυο) Νορβηγία (Θέματα υγείας) Σουηδία (Ασφάλεια συστημάτων) Μ2 Transnational meeting (Poland) Ελλάδα short-term exchange of groups of pupils με θέματα ηθικής Πολλές δράσεις προετοιμασίας και διάχυσης αποτελεσμάτων Έρευνα και δημοσιεύσεις, πολλά προϊόντα

Αίτηση Η αίτηση ήταν εξαιρετικά σημαντική και τα περισσότερα πράγματα τα σχεδιάσαμε από την αρχή, υπήρχε ισορροπία Πρέπει να φροντίσουμε να εφαρμόσουμε όσα «υποσχεθήκαμε» στην αίτηση Σημαντικό το kick off meeting Αν υπάρχουν σημεία που μας ζητείται να αλλάξουμε ή να λάβουμε υπόψη μας, πρέπει να γίνει επανασχεδιασμός όσο πιο νωρίς γίνεται

Περιεχόμενα Το πρόγραμμα και η αίτηση Παιδαγωγική ομάδα – Διευθυντής Επιλογή μαθητών Η πρώτη συνάντηση και ο σχεδιασμός Επικοινωνία – Παρακολούθηση Σχεδίου Διαφορές – προβλήματα Κουλτούρα – συνήθειες – στερεότυπα Έξοδα – Οικονομική διαχείριση Προϊόντα – αναφορές προόδου Ενέργειες διάδοσης

Παιδαγωγική Ομάδα Σημαντικός παράγοντας επιτυχίας η ενεργή εμπλοκή του συλλόγου καθηγητών Δημιουργία παιδαγωγικής ομάδας με αρκετούς καθηγητές από την αρχή Συμμετοχή καθηγητών στις δράσεις και στις μετακινήσεις Τουλάχιστον ενός που να γνωρίζει καλά το σχέδιο Όχι συνεχώς οι ίδιοι Ο Διευθυντής αποτελεί «κλειδί»

Περιεχόμενα Το πρόγραμμα και η αίτηση Παιδαγωγική ομάδα – Διευθυντής Επιλογή μαθητών Η πρώτη συνάντηση και ο σχεδιασμός Επικοινωνία – Παρακολούθηση σχεδίου Διαφορές – προβλήματα Κουλτούρα – συνήθειες – στερεότυπα Έξοδα – Οικονομική διαχείριση Προϊόντα – αναφορές προόδου

Επιλογή Μαθητών Εμπλοκή όσων περισσότερων μαθητών γίνεται Παρατηρήσαμε μια τάση να θέλουν να εμπλακούν για τις μετακινήσεις, χωρίς να έχουν πάντα διάθεση ή δυνατότητα για να εργαστούν για το σχέδιο Μικρό «διαγωνισμό» για επιλογή μαθητών, με μικρής κλίμακας εργασία (στα Αγγλικά) Συνέντευξη και άλλες προϋποθέσεις, όπως η δυνατότητα φιλοξενίας Ερευνητικές Εργασίες σχετικές

Περιεχόμενα Το πρόγραμμα και η αίτηση Παιδαγωγική ομάδα – Διευθυντής Επιλογή μαθητών Η πρώτη συνάντηση και ο σχεδιασμός Επικοινωνία – Παρακολούθηση Σχεδίου Διαφορές – προβλήματα Κουλτούρα – συνήθειες – στερεότυπα Έξοδα – Οικονομική διαχείριση Προϊόντα – αναφορές προόδου Ενέργειες διάδοσης

Πρώτη συνάντηση Ίσως η πιο σημαντική συνάντηση (kick off) Καθορίστηκαν:  Θέματα επικοινωνίας και παρακολούθησης  Οικονομικά ζητήματα  Πως θα υλοποιήσουμε τα προϊόντα  Ειδικά για την έρευνα – δημοσιεύσεις  Θέματα φιλοξενίας – συναντήσεων  Αξιολόγηση  Ενέργειες διάδοσης  Logo Εντοπίστηκαν διαφορές κουλτούρας

Περιεχόμενα Το πρόγραμμα και η αίτηση Παιδαγωγική ομάδα – Διευθυντής Επιλογή μαθητών Η πρώτη συνάντηση και ο σχεδιασμός Επικοινωνία – Παρακολούθηση Σχεδίου Διαφορές – προβλήματα Κουλτούρα – συνήθειες – στερεότυπα Έξοδα – Οικονομική διαχείριση Προϊόντα – αναφορές προόδου Ενέργειες διάδοσης

Επικοινωνία και παρακολούθηση του σχεδίου Βασικό στοιχείο της επιτυχίας του σχεδίου Πολλά εργαλεία και μεθόδους Mail για επίσημα μηνύματα προς όλους Wiki για τη δημιουργία Κοινότητας Πρακτικής/Μάθησης Facebook κλειστές ομάδες για αμεσότητα Skype για συνεδριάσεις/τηλεδιασκέψεις Google Drive και Google docs για συνεργατική δημιουργία αναφορών Πίεση από μέρους μου

Περιεχόμενα Το πρόγραμμα και η αίτηση Παιδαγωγική ομάδα – Διευθυντής Επιλογή μαθητών Η πρώτη συνάντηση και ο σχεδιασμός Επικοινωνία – Παρακολούθηση Σχεδίου Διαφορές – προβλήματα Κουλτούρα – συνήθειες – στερεότυπα Έξοδα – Οικονομική διαχείριση Προϊόντα – αναφορές προόδου Ενέργειες διάδοσης

Διαφορές - Προβλήματα Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν η καθυστερημένη έναρξη - πίεση του χρόνου Διαφορές στην κουλτούρα/αντίληψη Τρόπο φιλοξενίας Θέματα του προγράμματος όπως η χρήση διαδικτύου στο σχολείο – γενικά Έλλειψη συνέπειας Αντιμετωπίστηκαν με Παρακολούθηση, επικοινωνία, πίεση Αποστολή ενός ακόμη καθηγητή σε μία συνάντηση

Περιεχόμενα Το πρόγραμμα και η αίτηση Παιδαγωγική ομάδα – Διευθυντής Επιλογή μαθητών Η πρώτη συνάντηση και ο σχεδιασμός Επικοινωνία – Παρακολούθηση Σχεδίου Διαφορές – προβλήματα Κουλτούρα – συνήθειες – στερεότυπα Έξοδα – Οικονομική διαχείριση Προϊόντα – αναφορές προόδου Ενέργειες διάδοσης

Κουλτούρα – συνήθειες Διαφορές στην αντίληψη κάποιων πραγμάτων Στη χρήση του διαδικτύου Στη συμμετοχή των γονέων στις δραστηριότητες Στον τρόπο φιλοξενίας Δεν υπάρχουν στερεότυπα Σημασία έχει ο συγκεκριμένος συνεργάτης

Περιεχόμενα Το πρόγραμμα και η αίτηση Παιδαγωγική ομάδα – Διευθυντής Επιλογή μαθητών Η πρώτη συνάντηση και ο σχεδιασμός Επικοινωνία – Παρακολούθηση Σχεδίου Διαφορές – προβλήματα Κουλτούρα – συνήθειες – στερεότυπα Έξοδα – Οικονομική διαχείριση Προϊόντα – αναφορές προόδου Ενέργειες διάδοσης

Οικονομική Διαχείριση Η οικονομική διαχείριση γίνεται από τον κάθε εταίρο ξεχωριστά Έχουμε θέσει κανόνες από την πρώτη συνάντηση πχ. Τρόπο φιλοξενίας σε ακριβές χώρες Γεύματα εργασίας για καθηγητές Κόστη διαχείρισης του προγράμματος Αποφύγαμε την αγορά μηχανημάτων Αγορές σχετικές με την υλοποίηση του σχεδίου Mobility tool

Περιεχόμενα Το πρόγραμμα και η αίτηση Παιδαγωγική ομάδα – Διευθυντής Επιλογή μαθητών Η πρώτη συνάντηση και ο σχεδιασμός Επικοινωνία – Παρακολούθηση Σχεδίου Διαφορές – προβλήματα Κουλτούρα – συνήθειες – στερεότυπα Έξοδα – Οικονομική διαχείριση Προϊόντα – αναφορές προόδου Ενέργειες διάδοσης

Προϊόντα SIFA (1/2) Το επίσημο site του προγράμματος Σε κάθε γλώσσα με όλες τις δράσεις και τα αποτελέσματα Σχέδιο των σχολείων για την αντιμετώπιση των κινδύνων (eSafety Label) Διεξαγωγή Έρευνας και Ερευνητικά αποτελέσματα Να δούμε πόσο κίνδυνο διατρέχουν οι μαθητές μας Να δούμε αν οι δράσεις βελτίωσαν την κατάσταση

Προϊόντα SIFA (2/2) Επιμέρους προϊόντα σε κάθε συνάντηση μαθητών και καθηγητών C1 C2, C3 C4, κλπ. Συνεισφορά σε Etwinning – Twinspace Δημοσιεύσεις σε δύο συνέδρια με κριτές Άρθρα σε περιοδικά – Εκπομπές ΜΜΕ Λεπτομερείς αναφορές προόδου - συσχέτιση με κάθε επιμέρους δράση της αίτησης Αποδεδειγμένη αλλαγή αντίληψης και στάσης μαθητών (αποτελέσματα στατιστικής ανάλυσης t-tests)

Έρευνα Ερευνητικά ερωτήματα που σχετίζονται με κάθε επιμέρους θέμα (εθισμός, υγεία, εκφοβισμός, ηθική, κλπ.): Αν γνωρίζουν οι μαθητές για το κάθε θέμα Αν έχουν εμπειρίες σχετικές με τα θέματα υπό μελέτη/κίνδυνο Αν γνωρίζουν πώς να συμπεριφερθούν αν αντιμετωπίσουν το συγκεκριμένο κίνδυνο

Results after meeting in Austria (Internet Addiction) After SIFA activities: Students give better answers about how to act when confronted with “Internet Addiction” –More will talk to their friends about it –More will ask for advice from teachers/parents Students give better answers about how to deal with “Internet Addiction” –More will try to figure out the causes –More will ask for professional advice

T-test Results The average overall score of answers students gave about how to deal with “Internet Addiction” problems after SIFA activities (Μ=0,4113, SD=0,1776 ) is much more (differs greatly) (t=-2,322, df=194, 2- tailed p=0,021<0,05) than the average overall score of answers students gave before SIFA activities (Μ=0,3682, SD=0,1431 )

T-test Results

Αξιολόγηση Σχεδιάσαμε να είναι κυρίως εσωτερική Αν χρειαστεί και εξωτερική Τεκμηρίωση Αξιολόγηση κάθε συνάντησης ξεχωριστά από καθηγητές και μαθητές (google forms) Μ2 διακρατική συνάντηση για την αξιολόγηση της πορείας (SWOT) Εσωτερικές αναφορές προόδου Αναφορά έτους σε ΙΚΥ Έρευνα και δημοσιεύσεις

Αναφορές Προόδου

Περιεχόμενα Το πρόγραμμα και η αίτηση Παιδαγωγική ομάδα – Διευθυντής Επιλογή μαθητών Η πρώτη συνάντηση και ο σχεδιασμός Επικοινωνία – Παρακολούθηση Σχεδίου Διαφορές – προβλήματα Κουλτούρα – συνήθειες – στερεότυπα Έξοδα – Οικονομική διαχείριση Προϊόντα – αναφορές προόδου Ενέργειες διάδοσης

Ενέργειες Διάδοσης Εσωτερικά στο σχολείο –Μαθητές, Καθηγητές, Γονείς –Σχετικά Project (Ερευνητικές Εργασίες) Άλλα σχολεία –Γυμνάσια και Δημοτικά –Ημερίδες Ευρύτερα –ΜΜΕ –Δημοσιεύσεις –Σχετικές κοινότητες