Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 ΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ  ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΑΠΑΣ(ΙΣΠΑΝΙΚΟΙ ΜΕΖΕΔΕΣ)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " ΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ  ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΑΠΑΣ(ΙΣΠΑΝΙΚΟΙ ΜΕΖΕΔΕΣ)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3

4  ΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ  ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΑΠΑΣ(ΙΣΠΑΝΙΚΟΙ ΜΕΖΕΔΕΣ)

5

6  ΠΡΩΙ: ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ALCALA DE HENARES από επίσημο ξεναγό  ΑΠΟΓΕΥΜΑ: ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΜΑΔΡΙΤΗ

7

8

9  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΠΌ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+.  ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ( ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑ1 και ΚΑ2)  ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΜΑΔΡΙΤΗ ( ΜΟΥΣΕΙΟ EL PRADO)

10

11  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑ2 – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ (Ανταλλαγές σχολείων-μαθητών – καθηγητών)  ΔΙΕΞΟΔΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ (Από την ιδέα μέχρι την υλοποίηση –τελική αναφορά-final report)  ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΈΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ(school policy plan)  ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΗΣ ΜΑΔΡΙΤΗΣ, ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ της ALCALA DE HENARES

12

13

14  Συζητήσαμε για θέματα ποιότητας σχετικά με το σχεδιασμό, τις μεθοδολογίες και τις αναφορές.  Αναλύσαμε τις πληροφορίες για την ανάπτυξη της δράσης ΚΑ2(Στόχοι και σκοποί. Ποιοτικά αποτελέσματα)  Εργαστήκαμε λεπτομερώς πάνω στη σωστή συμπλήρωση του έντυπου της αίτησης.

15

16  ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ(Τα έξοδα της δράσης και η δημιουργία ισορροπημένος + ισοσταθμισμένος προϋπολογισμός)  ΔΙΑΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

17

18

19  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗς ΚΑ1( ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ –ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ)  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ, ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  ΑΠΟΝΟΜΗ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ EUROPASS

20

21

22

23  ΕΛΛΑΔΑ  ΚΡΟΑΤΙΑ  ΟΥΓΓΑΡΙΑ  ΤΟΥΡΚΙΑ  ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ  ΙΡΛΑΝΔΙΑ  ΟΛΛΑΝΔΙΑ  ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ  ΓΕΡΜΑΝΙΑ  ΦΥΡΟΜ  ΙΤΑΛΙΑ

24 Η Αλκαλά ντε Ενάρες είναι πόλη της κοινότητας της Μαδρίτης στην Ισπανία. Η πόλη στην απογραφή του 2011 είχε 200.505 κατοίκους και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στη κοινότητα μετά τη Μαδρίτη. Βρίσκεται 35 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της Μαδρίτης

25

26 Η πόλη σχεδιάστηκε και κτίστηκε εξ αρχής στις αρχές του 16ου αιώνα για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες πανεπιστήμιου και είναι η πρώτη του είδους της στην Ευρώπη, δρώντας σα πρότυπο και για άλλες πανεπιστημιουπόλεις στην Ευρώπη. Το 1998 το ιστορικό κέντρο της Αλκαλά ντε Ενάρες ανακηρύχθηκε Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Ο Μιγκέλ ντε Θερβάντες γεννήθηκε το 1547 στη πόλη.

27

28  ΜΕΡΟΣ: ΤΑΡΑΝΤΟ ΙΤΑΛΙΑ  ΣΧΟΛΕΙΟ: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ : SCOLASTICO PARITARIO “ PLATEJA”  ΕΚΠΑΥΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΚΟΛΟΒΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ, ΠΑΤΟΥΛΙΩΤΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ  22/02/2016 ΕΩΣ 26/02/2016

29

30  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ 8 ου ΓΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

31

32

33  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ

34

35  ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ “BULLING”  ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΕΜΕΤΩΠΙΣΗΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

36

37  ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

38  ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΑΡΑΝΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ. ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

39


Κατέβασμα ppt " ΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ  ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΑΠΑΣ(ΙΣΠΑΝΙΚΟΙ ΜΕΖΕΔΕΣ)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google