Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα για την παρακολούθηση της ποιότητας του νερού ανθρώπινης κατανάλωσης της Επικράτειας Μάρκος Σκληβανιώτης Δρ Χημικός Μηχανικός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

(α) Διάθεση Μεριδίων ΟΣΕΚΑ (β) Διαδικασία Κοινοποίησης
Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π. Ε
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Εφαρμογές (G2C) Οργανισμού Εργατικής Εστίας Δημοσθένης Ε. Μεσσήνης.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Βασιλική Ευθ. Καραούλη Πολ. Μηχανικός ΕΜΠ, Υγιεινολόγος ΜSc EPFL
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΔΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΥΠΟΕΡΓΟΥ
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Σύστημα Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Στρατηγικών Έρευνας και Καινοτομίας για την Έξυπνη Εξειδίκευση.
ΣΧΕΔΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΝΕΡΟΥ
Β΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Επιχειρησιακός Σχεδιασμός Οικονομικός Σχεδιασμός - Δείκτες Παρακολούθησης ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
ΕΘΝΙΚΟ ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟ Ειδικά θέματα Εθνικού Δημοτολογίου.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Κατάρτιση και υποβολή μιας πρότασης Erasmus+. Εξοικείωση με τον οδηγό του προγράμματος Τι θέλουμε να κάνουμε; (στόχος του έργου) Τι δράσεις θα εντάξουμε.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Έλεγχος Έργων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
Επισκόπηση της πρόσφατης νομολογίας της Αρχής σε θέματα επεξεργασίας ευαίσθητων δεδομένων υγείας Χαρίκλεια Ζ. Λάτσιου Δ.Ν. Δικηγόρος Ειδική Επιστήμων ΑΠΔΠΧ.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
EE : Διαχείριση κινδύνων Ενσωμάτωση σε διάφορες πολιτικές –Πολιτική συνοχής –Μεταφορές & ενέργεια –περιβάλλον –Προστασία Κρίσιμων υποδομών –ΒΑΜΕ –Διαχείριση.
Η Διαχείριση των Ποταμών σύμφωνα με την Εθνική και Ενωσιακή Νομοθεσία
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις (Στρατηγικού χαρακτήρα)
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
RAP4LEO Εργαλείο για τις Εκθέσεις Κινητικότητας
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
Ν.2861/2010.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
Συμβάλλουμε στην υγεία του πολίτη
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα για την παρακολούθηση της ποιότητας του νερού ανθρώπινης κατανάλωσης της Επικράτειας Μάρκος Σκληβανιώτης Δρ Χημικός Μηχανικός ΕΔΕΥΑ

Αναγκαιότητα 1 Δυο νέες Οδηγίες θα τεθούν σε ισχύ σύντομα: ΟΔΗΓΊΑ (EE) 2015/1787 ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΉΣ (παραρτήματα ΙΙ και ΙΙΙ της 98/83/ΕΚ) ΟΔΗΓΊΑ 2013/51/ΕΥΡΑΤΌΜ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΊΟΥ της 22ας Οκτωβρίου 2013

Καινοτομίες της αναθεώρηση των παραρτημάτων της Οδηγίας για το Πόσιμο Νερό Σχέδια Ασφάλειας Νερού Παρακολούθηση όλων των συστημάτων (Μικρά Μεσαία Μεγάλα) Εφαρμογή συστημάτων κατά ISO17025 Δυνατότητα Τροποποίησης της συχνότητας των παραμέτρων

Απαιτήσεις από την 2013/51/EURATOM ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠ.ΥΓ. 15/4/2016 Γ1/Γ.Π.οικ28158 καθορίζονται οι παράμετροι, οι συχνότητες και οι μέθοδοι για την παρακολούθηση των ραδιενεργών ουσιών, οι οποίες περιέχονται στο νερό ανθρώπινης κατανάλωση. Τυπικά η ευθύνη ευρίσκεται στις εταιρείες ύδρευσης.

Απαιτήσεις από την 2013/51/EURATOM Προσέγγιση αντιμετώπισης 1. χρονική διάσταση: προσδιορίζονται πόσα και ποια εργαστήρια υπάρχουν που μπορούν να κάνουν τις εν λόγω αναλύσεις και, βασικά, πόσες αναλύσεις μπορούν να κάνουν ανά έτος. 2. ποσοτική διάσταση. Συγκεντρώνεται το μητρώο των πηγών υδροληψίας και κατατάσσονται ανάλογα με την δυναμικότητα τους σε παροχή νερού. Προτείνεται να δοθεί προτεραιότητα στις πηγές υδροληψίας με τη μεγαλύτερη συμμετοχή στην ύδρευση του πληθυσμού.

Απαιτήσεις από την 2013/51/EURATOM Προσέγγιση αντιμετώπισης 3. οικονομική διάσταση. Προσδιορίζεται το συνολικό κόστος ανά Δήμο ώστε να περιληφθεί στον προϋπολογισμό ή/και να δούμε κάποιες ιδέες οικονομικότερης διαχείρισης. Προσδοκούμε οτι οι αναλύσεις στην Ελλάδα θα είναι σαφώς οικονομικότερες από το να αποσταλούν τα δείγματα στο εξωτερικό και αυτό πρέπει να το διασφαλίσει η ΕΕΑΕ.

Απαιτήσεις από την 2013/51/EURATOM Προσέγγιση αντιμετώπισης 4. Παράγεται ένα Εθνικό Πλάνο και υλοποιείται σε ένα διάστημα Χ χρόνων. 5. Καταρτίζεται ρεαλιστικό και ουσιαστικό πρόγραμμα δειγματοληψιών με την λογική της Οδηγίας για περιοχές και ΖΠΝ που χρήζουν τακτικού ελέγχου.

Αναγκαιότητα 2 Ανάγκη καλής συνεργασίας με τη Δ/νση Δημόσιας Υγείας του Υπ. Υγ. αλλά και την ΕΕΑΕ επιπρόσθετα της τυπικής σχέσης ελεγκτή – ελεγχόμενου.

Αναγκαιότητα 3 Ανάγκη να διαθέτουμε μια ολοκληρωμένη, έγκυρη και συνεχώς ενημερωμένη εικόνα προκειμένου να έχουμε δυνατότητα να συμμετέχουμε στον Εθνικό και Ευρωπαϊκό διάλογο αλλά να διεκδικούμε και χρηματοδοτικά εργαλεία.

Προσέγγιση του Υπ Υγ Να δώσει στους υπεύθυνους φορείς ύδρευσης, στις Αρμόδιες Αρχές και στο ΥΥ τη δυνατότητα της online καταγραφής των αποτελεσμάτων των δειγματοληπτικών ελέγχων πόσιμου νερού σε κεντρικό επίπεδο στο ΥΥ. Να δώσει δυνατότητα στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΥ να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τη ροή δεδομένων με ταυτόχρονη σήμανση alert σε περίπτωση υπερβάσεων. Να δώσει τη δυνατότητα στους υπεύθυνους φορείς ύδρευσης, στις Αρμόδιες Αρχές και στο ΥΥ επεξεργασίας των πρωτογενών δεδομένων ώστε να προκύπτουν χρήσιμα μετα-δεδομένα. Να δώσει δυνατότητα αποτύπωσης των δικτύων υδροδότησης και των ΖΠΝ επί ηλεκτρονικών χαρτών.

Προσέγγιση του Υπ Υγ Να δημιουργήσει αυτόματα τις προβλεπόμενες απο την κείμενη νομοθεσία τριετείς εκθέσεις ποιότητας πόσιμου νερού με αποδέκτη την ΕΕ καθώς και άλλων συναφών εκθέσεων κατ επιλογή των χρηστών. Να καταστήσει κατ επιθυμία του ΥΥ διαθέσιμα και προσβάσιμα στο κοινό τόσο τα αποτελέσματα των δειγματοληψιών πόσιμου νερού ανά την Ελληνική Επικράτεια καθώς και τα αποτελέσματα της προηγούμενης παραγράφου. Να καταστήσει διαθέσιμα και προσβάσιμα στο κοινό παλαιότερα δεδομένα και εκθέσεις περί της ποιότητας του πόσιμου νερού στην Ελληνική Επικράτεια με την ψηφιοποίηση αυτών. Να καταστήσει διαθέσιμη στο κοινό την ισχύουσα νομοθεσία σε ηλεκτρονική μορφή.

Προσέγγιση του Υπ Υγ Να δημιουργήσει αυτόματα τις προβλεπόμενες απο την κείμενη νομοθεσία τριετείς εκθέσεις ποιότητας πόσιμου νερού με αποδέκτη την ΕΕ καθώς και άλλων συναφών εκθέσεων κατ επιλογή των χρηστών. Να καταστήσει κατ επιθυμία του ΥΥ διαθέσιμα και προσβάσιμα στο κοινό τόσο τα αποτελέσματα των δειγματοληψιών πόσιμου νερού ανά την Ελληνική Επικράτεια καθώς και τα αποτελέσματα της προηγούμενης παραγράφου. Να καταστήσει διαθέσιμα και προσβάσιμα στο κοινό παλαιότερα δεδομένα και εκθέσεις περί της ποιότητας του πόσιμου νερού στην Ελληνική Επικράτεια με την ψηφιοποίηση αυτών. Να καταστήσει διαθέσιμη στο κοινό την ισχύουσα νομοθεσία σε ηλεκτρονική μορφή.

Πρακτική υλοποίησης 1 1. Η φιλοσοφία της παρακολούθησης στην Οδηγία στηρίζεται στις Ζώνες Παροχής Νερού (ΖΠΝ). Κατά συνέπεια σε κάθε Δήμο πρέπει να περιγράφουν οι ΖΠΝ και να λάβουν μια μοναδική κωδική ονομασία. Η ονομασία μπορεί να έχει την ακόλουθη διάρθρωση: [Υδρ. Λεκάνη]/[κωδικός Περιφέρειας]/[κωδικός Δήμου]/[αύξων αριθμός] όπως προκύπτουν από την εθνική κωδικοποίηση (ΕΓΥ, ΕΛΣΤΑΤ). Πχ για το Δήμο Πατρέων θα μπορούσε να είναι ΖΠΝ/GR02/07/9134/001.

Πρακτική υλοποίησης 2 2. Κάθε ΖΠΝ περιγράφεται γεωγραφικά από μια ή περισσότερες περιμέτρους, καθορισμός που πρέπει να γίνει από τις Υπηρεσίες Ύδρευσης της κάθε ΔΕΥΑ. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο το GOOGLE EARTH (δωρεάν πρόγραμμα στο διαδίκτυο). Κάθε περίμετρος ΖΠΝ παράγει ένα αρχείο (.kmz) που ανοίγοντας το αναπαριστά αμέσως την περίμετρο της περιοχής. Αυτή είναι μια βασική εργασία που μπορούμε να αρχίσει άμεσα αφού είναι σε κάθε περίπτωση ένα χρήσιμο απεικονιστικό εργαλείο για κάθε υπεύθυνο ποιότητας.

Πρακτική υλοποίησης 3 3. Κάθε ΖΠΝ πρέπει να “συνδέεται” με τις Πηγές Παροχής Νερού ΠΠΝ που την τροφοδοτούν. Αυτό είναι σημαντικό προκειμένου σε πρώτη φάση να γνωρίζουν τόσο οι υπεύθυνοι των ΔΕΥΑ όσο και οι αρμόδιες Αρχές ποιες πηγές να προσέξουν αν, ο μη γέννητο, εμφανιστεί κάπου πρόβλημα. Οι πηγές θα πρέπει να προσδιορίζονται από ένα όνομα ανάλογο με τις ΖΠΝ, τις γεωγραφικές συντεταγμένες Χ,Υ (άλλωστε απαιτείται πλέον και από τα διαχειριστικά σχέδια λεκανών), και την ενδεικτική δυναμικότητα σε m3/h.

Πρακτική υλοποίησης 4 4. Κάθε ΖΠΝ θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από (1) την παρεχόμενη ποσότητα νερού ή/και (2) τον αριθμό των συνδέσεων - υδρομετρων. Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ο ελάχιστος αριθμός αναλύσεων ανά παράμετρο. Προσοχή, ο αριθμός των δειγμάτων στηρίζεται στο εισερχόμενο νερό στη ΖΠΝ και όχι στο τιμολογούμενο.

Πρακτική υλοποίησης 5 5. Κάθε ΖΠΝ θα συνδέεται σε ετήσια βάση με ένα ελάχιστο αριθμό δειγματοληψιών. Φυσικά οι αναλύσεις θα μπορεί να είναι περισσότερες από τις ελάχιστες. Κάθε δειγματοληψία χαρακτηρίζεται από (1) τις συντεταγμένες Χ,Ψ τη σημείου δειγματοληψίας, (2) το χρόνο της δειγματοληψίας (3) το χρόνο ανάλυσης (4) το χρόνο καταχώρησης του αποτελέσματος

Πρακτική υλοποίησης 5 (5) μια σειρά από τιμές για τις ελεγχόμενες παραμέτρους που θα πρέπει να περιλαμβάνουν (5.1) την τιμή μέτρησης (κατ ελάχιστον) (5.2) την ακρίβεια της μέτρησης (5.3) την μέθοδο της μέτρησης (5.4) τον κωδικό του εργαστηρίου [μάλλον πρέπει να καταρτίσουμε ένα Εθνικό Μητρώο Εργαστηρίων].

Πρακτική υλοποίησης 6 6. Οι παρακολουθούμενες παράμετροι θα είναι φυσικά οι προβλεπόμενες από τις Οδηγίες 2015/1787/ΕΚ και 2013/53/EURATOΜ. 7. Από κάθε ΔΕΥΑ θα οριστεί ένας μέγιστος αριθμός εργαζομένων (= 3) που θα έχει εξουσιοδότηση και μοναδικό κωδικό πρόσβασης να εισάγει δεδομένα στο σύστημα αλλά τα δεδομένα δεν θα γίνονται εμφανή σε τρίτους αν δεν έχουν λάβει έγκριση από το υπεύθυνο της ποιότητας νερού ο οποίος θα έχει επίσης ένα μοναδικό κωδικό πρόσβασης.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ