1 Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία των Γαλλικών στο Γυμνάσιο Μαρία ΔΑΜΑΣΚΟΥ Μαρία ΛΟΥΜΟΥ μια πρόκληση-πρόσκληση στην εκπαιδευτική διαδικασία Μαυρομμάστη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
1 Η σύνδεση των γλωσσών με χώρες και πολιτισμούς και οι συνέπειές της στις στάσεις και τα κίνητρα για εκμάθηση: συμπεράσματα μιας έρευνας σε μαθητές 5.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Διδακτική της Πληροφορικής
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Έννοια, χαρακτηριστικά
Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017.
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Χαρακτηριστικά, θεμελιώδεις έννοιες και αρχές της διαθεματικής προσέγγισης.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία των Γαλλικών στο Γυμνάσιο Μαρία ΔΑΜΑΣΚΟΥ Μαρία ΛΟΥΜΟΥ μια πρόκληση-πρόσκληση στην εκπαιδευτική διαδικασία Μαυρομμάστη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία των Γαλλικών στο Γυμνάσιο Μαρία ΔΑΜΑΣΚΟΥ Μαρία ΛΟΥΜΟΥ μια πρόκληση-πρόσκληση στην εκπαιδευτική διαδικασία Μαυρομμάστη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος

2 Σχεδίαση  το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (ΑΠΣ) της Γαλλικής Γλώσσας  το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών των Ξένων Γλωσσών  την αναγκαιότητα χρήσης των Τ.Π.Ε. στο σύγχρονο σχολείο  ανάπτυξη της επικοινωνιακής ικανότητας των μαθητών με πολίτες άλλων χωρών

3  τις ανάγκες, τις ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά του μαθητή γυμνασίου  την προαγωγή των εννοιών του εγγραμματισμού, της πολυγλωσσίας και πολυπολιτισμικότητας

4 Στόχοι  η ανάπτυξη και καλλιέργεια των προσληπτικών και παραγωγικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων στους μαθητές  η ανάπτυξη της γλωσσικής, κοινωνιογλωσσικής και πραγματολογικής ικανότητάς τους  η ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών να ανταποκρίνονται σε πραγματικές συνθήκες επικοινωνίας  η χρήση των ΤΠΕ ως εργαλείο μάθησης, επίτευξης στόχων και επικοινωνίας στη γλώσσα στόχο

5  η ανάπτυξη και καλλιέργεια της δημιουργικής, κριτικής και συνθετικής τους σκέψης των μαθητών  η βιωματική προσέγγιση της γνώσης  η προαγωγή και βελτίωση της εκπαιδευτικής πράξης με τρόπο ευχάριστο, ελκυστικό και ευοίωνο για τους μαθητές  η διευκόλυνση του έργου του εκπαιδευτικού

6 Επίτευξη στόχων  Εκπαιδευτικές δραστηριότητες που αποσκοπούν που αποσκοπούν  στην απόκτηση γενικών γνώσεων  πρακτικών δεξιοτήτων  κοινωνικών πρακτικών  οντολογικής γνώσης και οδηγούν και οδηγούν  στην κατάκτηση της ικανότητας μάθησης

7 Κριτήρια δραστηριοτήτων  κινητοποίηση ενδιαφερόντων και φαντασίας του μαθητή  ενεργοποίηση γνώσεων και εμπειριών του  ενθάρρυνση της δημιουργικότητάς του και της έκφρασης των απόψεων και των συναισθημάτων του  ενθάρρυνση της αυτενέργειας και της αυτονόμησής του

8  ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων  ανάπτυξη μεθοδολογικών δεξιοτήτων  ανάπτυξη ερμηνευτικής δεξιότητας του μαθητή  ανάπτυξη της κριτικής σκέψης του

9 Κτίρια  Ολοκληρωμένες ενότητες  Διαθεματικά σχέδια εργασίας  Σχέδια εργασίας με διαθεματικές προεκτάσεις

10 Διαθεματικές δραστηριότητες  τα γνωστικά αντικείμενα προς τα οποία μπορούμε να επεκταθούμε  ενδεικτικό κειμενικό και οπτικό υλικό,  σενάρια αξιοποίησης - προέκτασης του υλικού  ενδεικτικά φύλλα εργασίας

11 Διαπολιτισμός - Πολυπολιτισμικότητα  να αντιληφθεί την πολιτισμική διαφοροποίηση των χωρών  να ενισχύσει την δική του πολιτισμική ταυτότητα μέσα από την αποδοχή του «άλλου».  να ανακαλύψει τις παραμέτρους που καθορίζουν μία συμπεριφορά, μία στάση, ένα τρόπο ζωής μέσα σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα.  να υιοθετήσει μία ανοικτή στάση προς την πολυπολιτισμικότητα

12 Bâtiment activé Contenu 1 Brasserie Unité complète 2 Poste Unité complète 3 Chaîne de télé Projet interdisciplinaire : une émission de variété 4 Office de tourisme Projet interdisciplinaire : la ville idéale 5 Ecole Unité complète 6 Immeuble Projet interdisciplinaire : l’immeuble 7 Mairie Unité complète 8 Eglise Le son d’’un orgue

13  Η πρώτη σελίδα προτείνει στο μαθητή μια βόλτα σε μια Γαλλική παραθαλάσσια πόλη.  Ο μαθητής θα πρέπει να ενσωματωθεί και να δράσει μέσα σ’ αυτή τη πόλη.  Θα πρέπει να ανακαλύψει τους ήρωες μέσα από διάφορες δραστηριότητες.

14  Κάθε κτίριο κρύβει μία ολοκληρωμένη ενότητα ή ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας.

15 Τα κουμπιά πλήγησης

16 Δομή ενοτήτων  la brasserie  l’agence de voyages  l’école  la mairie  la poste  l’hôpital

17  Διάλογος με ή χωρίς φωνή με ή χωρίς υπότιτλους  Δραστηριότητες κατανόησης κειμένου και επικοινωνιακών στόχων της ενότητας  Παιχνίδια λέξεων  Η Γαλλία…..

18  Ο εκπαιδευτικός επιλέγει την ενότητα που θέλει να δουλέψει χωρίς να είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσει μια γραμμική σειρά λαμβάνοντας υπόψη  Τη διδακτική μέθοδο  Το επίπεδο της τάξης  Τα ενδιαφέροντα των μαθητών του  Τα κίνητρα που θέλει να δημιουργήσει

19  Για κάθε διάλογο προτείνονται ερωτήσεις κατανόησης δραστηριότητες για δύο επίπεδα.  Στο βιβλίο του καθηγητή προτείνονται ερωτήσεις και για το επίπεδο 3.( σελ )  Στο βιβλίο καθηγητή περιέχονται όλοι οι διάλογοι.( σελ )  Στο βιβλίο καθηγητή περιέχονται 6 φύλλα εργασίας για το μαθητή( σελ.27-37)

20 Πρόσθετο υλικό  αποσπάσματα βίντεο με σημαντικούς χώρους  διαδραστικό χάρτη του Μετρό του Παρισιού  διαδραστικό χάρτη της Γαλλίας  διαδραστικό χάρτη του γαλλόφωνου κόσμου  χρήσιμες ιστοσελίδες που σχετίζονται με τους χώρους και τα κτίρια της πόλης,  διαδραστικό λεξικό με εικόνες,  αυθεντικό έντυπο υλικό, καταχωρισμένο με βάση τα κτίρια της πόλης, για αξιοποίηση στην τάξη

21  Το πρόσθετο υλικό συνοδεύεται από φύλλα εργασίας του μαθητή. ( σελ.27-37) ( σελ.27-37)

22 Άξονας Γνωστικό Αντικείμενο Διαθεματικές έννοιες Από τον Ίκαρο στην Αριάν Ιστορία, Τεχνολογία Χώρος-Χρόνος, Πολιτισμός, Ομοιότητα, Διαφορά, Επικοινωνία, Πολιτισμός, Διάδραση, Σύστημα Τα μέσα μεταφοράς στη Γαλλία Γεωγραφία, Ιστορία, Τεχνολογία Τα μέσα μεταφοράς στον κόσμο Γεωγραφία Τέχνη και μέσα μεταφοράς Μουσική, Λογοτεχνία, Εικαστικά Project: Ο γύρος του κόσμου σε …? μέρες Μαθηματικά, Γεωγραφία, Γλώσσα, Μέσα μεταφοράς

23 Σχέδια εργασίας Τελική παραγωγή Διαθεματικές προεκτάσεις Τάξη Η πολυκατοικία Διάλογος, γράμμα, πρόσκληση (εργαλεία δημιουργικής γραφής που δημιουργήθηκαν για το λογισμικό) Πληροφορική A΄ Γυμνασίου Τηλεοπτικό μαγκαζίνο ΒίντεοΠληροφορική B΄ Γυμνασίου Το εικονικό μουσείο Παρουσίαση Power Point Πληροφορική, Εικαστικά, Ιστορία Γ΄ γυμνασίου Η ιδανική πόλη Ιστοσελίδες (Microsoft Word, FrontPage) Πληροφορική, Γεωγραφία, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Α, Β, Γ, Γυμνασίου (κάθετη και οριζόντια ανάπτυξη) Σχέδια εργασίας με διαθεματικές προεκτάσεις

24 Η πολυκατοικία  Προτείνονται 8 σενάρια τα οποία μπορούν να υλοποιηθούν σε όλη διάρκεια του διδακτικού έτους.  Οι φάσεις των σχεδίων εργασίας είναι σαφείς και προοδευτικά αυξανόμενης δυσκολίας.

25  Οι μαθητές θα ζήσουν μέσα στην πολυκατοικία επιλέγοντας στην αρχή πρόσωπα και δημιουργώντας την ταυτότητά τους.  Τα πρόσωπα είναι διαφορετικής ηλικίας, διαφορετικών επαγγελμάτων και βιώνουν διαφορετικές επικοινωνιακές καταστάσεις.

26 Τα πρόσωπα της πολυκατοικίας  1 vieille dame avec 1 chien et 1 canari (3 pièces)  1 vieil homme avec 1 chat (3 pièces)  1 famille de 4 personnes (père ≅ 35 ans style ingénieur, mère ≅ 30 ans style avocat, enfants :  3ans fille, 7 ans garçon)  1 étudiant en sciences (baba cool) (chambre de bonne)  1 vieille fille ( ≅ 55 ans, style vendeuse cosmétiques) (2 pièces)  1 femme francophone (=noire) ( ≅ 30 ans style secrétaire)  1 famille de 5 personnes (père ≅ 55 ans style directeur, mère ≅ 48 ans style femme au foyer, 3  enfants : 10 ans garçon, 15 ans fille, 21 ans garçon étudiant de musique et travailleur) (4  pièces)  1 vieux couple avec 1 chien et 1 perroquet  1 homme ( ≅ 30 ans style bc-bg motard) (2 pièces)  1 chanteuse d’opéra ( ≅ 50 ans) (3 pièces)

27  Η λίστα με τα πρόσωπα δεν δίνεται στους μαθητές για να μη καταστρέψει την φαντασία των μαθητών, αλλά μπορεί να την χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός εάν θέλει να κατευθύνει τους μαθητές να δημιουργήσουν συγκεκριμένα σενάρια ή να τους βοηθήσει εάν δεν μπορούν να προχωρήσουν μόνοι τους.

28  Κάθε μαθητής ή ομάδα (2ή 3 μαθητών) παίρνει συγκεκριμένο ρόλο διαλέγοντας ένα πρόσωπο και στη συνέχεια δημιουργεί το δικό του σενάριο.  Τα προτεινόμενα σενάρια λειτουργούν σαν παραδείγματα για την πραγματοποίηση άλλων αυθεντικών σεναρίων από τους μαθητές.

29  Τα 8 σενάρια έχουν την ίδια μορφή. Στην αρχή προτείνουμε μία επικοινωνιακή κατάσταση γενική οποία υποστηρίζεται από τρία κουμπιά.  Textes  Liens  Images

30  textes :προτείνει υποσενάρια  liens : προτείνει ιστότοπους, οι οποίοι έχουν επιλεγεί προσεκτικά και βοηθούν τους μαθητές να αντλήσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται.  images : προτείνει εικόνες για τη ολοκλήρωση του σεναρίου.

31 Αριστερά στην οθόνη:  Lettre  Faire-part  Mèl  Invitation

32 La ville idéale  Η πρώτη σελίδα παρουσιάζει τη γενική επικοινωνιακή κατάσταση του σεναρίου.  Στη συνέχεια οι μαθητές επιλέγουν το επίπεδο και μπορούν να το δουλέψουν σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.  Το σχέδιο εργασίας εκτείνεται και στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου.

33  Προτείνονται επτά σενάρια για την πρώτη και Δευτέρα τάξη ενώ για την Τρίτη τάξη προτείνονται 6 επειδή τα σενάρια 4 και 5 είναι αρκετά εκτενή. Τα σενάρια είναι αυξανόμενης δυσκολίας και ο εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει ανάλογα με το επίπεδο και τα ενδιαφέροντα των μαθητών του.