Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017

2 Επιμόρφωση Περιοδικές ΣΣ ΕΑΕ Απογευματινά τρίμηνης διάρκειας
Ημερίδα στο σχολείο χωρίς παιδιά Συνεργασίες με φορείς

3 Σε ποιους τομείς απαιτείται επιμόρφωση;
Θεωρητικό πλαίσιο της ΔΔ Καλή γνωριμία μα τους μαθητές: Τρόπους διερεύνησης της προϋπάρχουσας γνώσης - εμπειρίας, των ενδιαφερόντων και του μαθησιακού στιλ των μαθητών Η σημαντικότητα του μαθησιακού περιβάλλοντος Βασικοί στόχοι του ΑΠΣ κατά διδακτικό αντικείμενο Στρατηγικές μάθησης Σύγχρονες θεωρίες και μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Πολλαπλή νοημοσύνη Ταξινομία στόχων του Bloom Η τέχνη της ερώτησης Βασικές αρχές διαπολιτισμικής εκπαίδευσης

4 Το σχολείο μας Οι μαθητές μας Το εκπαιδευτικό προσωπικό
Το αναλυτικό πρόγραμμα Υλικοτεχνικός εξοπλισμός

5 Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ Προσχολική και ΕΑΕ Εκπαιδευτικοί ΠΕ Εκπαιδευτικοί ΔΕ

6 Μαθησιακό περιβάλλον Σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή Ενδιαφέροντα μαθητή
Αναλυτικό πρόγραμμα Διαφοροποιημένη διδασκαλία Σχέδια εργασίας

7 Διαφοροποιώ σύμφωνα με…
ετοιμότητα των μαθητών τα ενδιαφέροντα το μαθησιακό στυλ

8 Διαφοροποίηση για διαφορετικές ικανότητες
Διαθεματική προσέγγιση Κέντρα και σταθμοί μάθησης Γωνιές στην τάξη με απαραίτητα υλικά και εργασίες διαφορετικών επιπέδων. Οι γωνιές… αναφέρονται σε συγκεκριμένη θεματική, σχετίζονται με την ετοιμότητα, τα ενδιαφέροντα και το μαθησιακό στυλ απευθύνονται σε άτομα ή ομάδες χρησιμοποιούνται διαφορετικά χρώματα για να υποδηλωθεί ο βαθμός δυσκολίας ή η θεματική της εργασίας δέχονται τις ομάδες με κυκλική εναλλαγή (rotation) μπορούν να υποδεχτούν τους μαθητές περισσότερες φορές διαθέτουν πολλές παρόμοιες εργασίες συστήνονται από τους εκπαιδευτικούς στην αρχή της διαδικασίας

9 Εμπόδια για τη ΔΔ Η παραδοσιακή μέθοδος διδασκαλίας.
Η άνευ όρων παράδοση στις απαιτήσεις του ΑΠΣ. Διευθέτηση του χρόνου Η κατασκευή των Φύλλων Εργασίας, εκπαιδευτικού υλικού, οργάνωση της τάξης κλπ

10 Σύγχρονες μέθοδοι Ομαδοσυνεργατική/Σχέδιο Εργασίας Μελέτη πεδίου
Πειραματική μέθοδος Ανάλυση και μελέτη μιας χαρακτηριστικής περίπτωσης Δραστηριότητες και παιχνίδια προσομοίωσης Αντιπαράθεση απόψεων Παιχνίδι ρόλων Δραματοποίηση Κατασκευή εννοιολογικού/νοητικού χάρτη Eπίλυση προβλήματος Διερευνητικές δραστηριότητες στον Παγκόσμιο Ιστό (WebQuests)

11 Διδασκαλίες βασισμένες σε ερευνητικά δεδομένα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ 1. Με ενεργό συμμετοχή. 2. Με κοινωνική αλληλεπίδραση. 3. Με δραστηριότητες που έχουν νόημα (ενδιαφέρον, χρήσιμες). 4. Με σύνδεση των νέων πληροφοριών με τις προϋπάρχουσες. 5. Με χρήση στρατηγικών μάθησης. 6. Με ανάπτυξη της αυτορρύθμισης και εσωτερική σκέψη. 7. Με αναδόμηση της προϋπάρχουσας γνώσης. 8. Με στόχο την κατανόηση κι όχι την απομνημόνευση. 9. Με βοήθεια για το πώς να μαθαίνουν οι μαθητές να εφαρμόζουν τις γνώσεις τους. 10. Με διάθεση χρόνου για εξάσκηση. 11. Με έμφαση στις αναπτυξιακές και ατομικές διαφορές. 12. Με καλλιέργεια των κινήτρων. Βοσνιάδου: Πώς μαθαίνουν οι μαθητές.

12 Σχέδια εργασίας γιατί;
Σύμφωνα με το γνωστικό δυναμικό των μαθητών Διαφοροποίηση ανά μαθητή ως προς το υλικό επεξεργασίας Προφίλ ενδιαφέροντα μαθητή Χρόνος υλοποίησης Διαθεματικότητα Αξιολόγηση σύμφωνα με τις ζητούμενες δεξιότητες

13 Σχέδια εργασίας-Αρχές
Σχέδιο εργασίας που να ενδιαφέρει τους μαθητές Από κοινού σχεδίαση με τους μαθητές(σημαντικό) Απ’ το απλό στο σύνθετο Μας οδηγούν οι μαθητές(αυτόματος πιλότος)

14 Βίντεο

15 Φυσική Α΄ Γυμνασίου μέτρηση μήκους-μέση τιμή
διαθεματικότητα μαθηματικά πρόσθεση διαίρεση Αρχική γνώση

16 Μέση τιμή Μήκος τετραδίων-βιβλίων Μήκος θρανίου Μήκος παραθύρων
Ύψος μαθητών κορίτσια Ύψος μαθητών αγόρια Εκπαιδευτικών κ.α

17 Θερμοκρασία σχέδιο εργασίας
Θεωρητικό πλαίσιο: τι είναι θερμοκρασία και τι θερμότητα Θερμόμετρο εξωτερικής θερμοκρασίας Θερμόμετρο εσωτερικής θερμοκρασίας Μέση εβδομαδιαία Μέση μήνα Σύγκριση μηνών Μέση ετήσια

18 Άσκηση: Ομαδική εργασία
Να προτείνετε τις ανάλογες διαφοροποιήσεις, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους μαθητές να λύσουν το παρακάτω πρόβλημα. Μία μπάλα κοστίζει 36,45 ευρώ. Μία άλλη κοστίζει 43,47ευρώ. Πόσο κοστίζουν και οι δύο μαζί;

19 19

20

21 Άσκηση 3: Ομαδική εργασία
Λαμβάνοντας υπόψη τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης του Gardner, να συγγράψετε μία δραστηριότητα για κάθε τύπο (8) νοημοσύνης η οποία θα αποσκοπεί στην κατανόηση του

22 22

23

24

25

26

27 Ερώτημα εργασίας Σχέδιο μαθήματος Σενάριο διδασκαλίας Σχέδιο εργασίας

28 Ερώτημα εργασίας Φύλλο εργασίας Α΄ Γυμνασίου: Μέτρηση μάζας

29 Εργασία Επιλέξτε κάποια θεματική από το ΑΠΣ και σχεδιάστε ένα σχέδιο εργασίας

30 Σχέδια εργασίας στο φωτόδεντρο
Εποχές του έτους ΟΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ

31 http://amaked-thrak. pde. sch. gr/symdim-kav4/pdf/Sxedio_Ergasias
Σχέδιο εργασίας παρουσίαση Γ. Αλβανόπουλου Το πορτρέτο(σχέδιο εργασίας-φωτόδεντρο)

32 Σύνδεσμοι ΜΑΘΗΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ PROJECT (ΒΙΝΤΕΟ. Επιλέξτε ελληνικούς υπότιτλους) Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (Παρουσίαση Αλβανόπουλος) (Η Bloom's Revised Taxonomy σε απλά Ελληνικά)


Κατέβασμα ppt "Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google