Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο 1 Οκτωβρίου 2010 Άσπα Καράμπελα Communication Officer Υπεύθυνη Erasmus.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ECTS Νέος Οδηγός για τους Χρήστες για τους Χρήστες.
Advertisements

BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Ημερίδα Γραφείου Διασύνδεσης 21/11/2006 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
Γίνε ένας «ζωντανός» όμιλος Σχέδιο Ηγεσίας του Ομίλου σου Κωνσταντίνος Κατάκαλος.
Η κινητικότητα Erasmus & το ECTS/DS Label Βόλος, 21/5/ Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Συνάντηση Ευαισθητοποίησης TEI Πειραιά Πειραιάς, 20/5/ Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Διοίκηση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες.
DS Label - Ένας Εφικτός Στόχος Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011 Γεώργιος Χαραλαμπίδης Πρόεδρος Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας Αικατερίνη Μπλάντα Συντονίστρια ECTS Τ.Ε.Ι.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) «ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ» ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΑΘΗΝΑ, 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Αφροδίτη Τσαλγατίδου Επίκουρος Καθηγήτρια
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
Μετά το πτυχίο: ερευνητικές και επαγγελματικές διαδρομές Πρόγραμμα «Δια Βίου Μάθηση» (LLP)/Erasmus Αθηνά Σιούπη
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Εργασία στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
Η Διεθνής Κινητικότητα Erasmus+ σε αριθμούς 19η Διημερίδα Τμημάτων-Γραφείων Διεθνών, Δημοσίων Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ελληνικών.
Από το LLP στο Erasmus+ θΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Μαίρη Νικητάκη Προϊσταμένη Διεύθυνσης Ειδικών προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών ΙΚΥ.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΕ ΝΕΑ.
1 Μηχανογραφημένη Λογιστική Ι Ενότητα 13: Αυθεντικότητα Τιμολογίου Άρθρο 15 Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
28 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, ξενοδοχείο Παρκ
Προσχολική Παιδαγωγική
DS Label - Ένας Εφικτός Στόχος Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Από το LLP στο Erasmus+ ΑΘΗΝΑ, Μαίρη Νικητάκη
Erasmus EMaTTech.
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011 Αθήνα, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Erasmus+ International Credit Mobility
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Βαςικα Οροςημα για την Εφαρμογη του Νομου ΓΙΑ ΤΑ Α.Ε.Ι.
Best practices - Benchmarking
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο 1 Οκτωβρίου 2010 Άσπα Καράμπελα Communication Officer Υπεύθυνη Erasmus

Ο Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης: Yψηλής Ποιότητας Εκπαίδευση Διασφάλιση της περαιτέρω ανάπτυξης της Ευρώπης Ο Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης: Yψηλής Ποιότητας Εκπαίδευση Διασφάλιση της περαιτέρω ανάπτυξης της Ευρώπης BOLOGNA PROCESS

Διεθνής συνεργασία Ακαδημαϊκή ανταλλαγή Ευρωπαίοι φοιτητές και εκπαιδευτικό προσωπικό Φοιτητές και εκπαιδευτικό προσωπικό από άλλες χώρες Διεθνής συνεργασία Ακαδημαϊκή ανταλλαγή Ευρωπαίοι φοιτητές και εκπαιδευτικό προσωπικό Φοιτητές και εκπαιδευτικό προσωπικό από άλλες χώρες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΥΡΩΠΗ 2020» Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει 5 μετρήσιμους στόχους μέχρι το 2020, και αφορούν την απασχόληση, την έρευνα και την καινοτομία, την κλιματική αλλαγή και την ενέργεια, την εκπαίδευση και την καταπολέμηση της φτώχιας ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: «Νεολαία σε κίνηση» για να ενισχυθούν οι επιδόσεις των εκπαιδευτικών συστημάτων και να ενισχυθεί η ελκυστικότητα σε διεθνές επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ευρώπης Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει 5 μετρήσιμους στόχους μέχρι το 2020, και αφορούν την απασχόληση, την έρευνα και την καινοτομία, την κλιματική αλλαγή και την ενέργεια, την εκπαίδευση και την καταπολέμηση της φτώχιας ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: «Νεολαία σε κίνηση» για να ενισχυθούν οι επιδόσεις των εκπαιδευτικών συστημάτων και να ενισχυθεί η ελκυστικότητα σε διεθνές επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ευρώπης

BOLOGNA PROCESS Δήλωση Υπουργών Παιδείας, Leuven, Απρίλιος 2009 «Μέχρι το 2020 η ευρωπαϊκή ανώτατη εκπαίδευση έχει μια συμμετοχή ζωτικής σημασίας, στη πραγμάτωση μιας Ευρώπης της γνώσης, ιδιαίτερα δημιουργικής και καινοτόμου. Η Ευρώπη μπορεί να επιτύχει σε αυτήν την προσπάθεια, μόνο αν μεγιστοποιεί τα ταλέντα και τις ικανότητες όλων των πολιτών της και αν ενισχύει την προσπάθεια στην Διά Βίου Μάθηση, καθώς και τη διεύρυνση της συμμετοχής στην ανώτατη εκπαίδευση» Δήλωση Υπουργών Παιδείας, Leuven, Απρίλιος 2009 «Μέχρι το 2020 η ευρωπαϊκή ανώτατη εκπαίδευση έχει μια συμμετοχή ζωτικής σημασίας, στη πραγμάτωση μιας Ευρώπης της γνώσης, ιδιαίτερα δημιουργικής και καινοτόμου. Η Ευρώπη μπορεί να επιτύχει σε αυτήν την προσπάθεια, μόνο αν μεγιστοποιεί τα ταλέντα και τις ικανότητες όλων των πολιτών της και αν ενισχύει την προσπάθεια στην Διά Βίου Μάθηση, καθώς και τη διεύρυνση της συμμετοχής στην ανώτατη εκπαίδευση»

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Με τον Νόμο 3374/2005, (ΦΕΚ 189/ , τ. Α) για: "Διασφάλιση της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση - Σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων - Παράρτημα Διπλώματος", ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β: ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ, άρθρο 14: "Σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων" και άρθρο 15: "Παράρτημα Διπλώματος", καθιερώθηκε στην Ανώτατη Εκπαίδευση το Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) και το Παράρτημα Διπλώματος (DS). Η εφαρμογή τους στα Α.Ε.Ι. πρέπει να είναι σύμφωνη με τις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (Υ.Α. Φ5/72535/Β3, ΦΕΚ 1091/ τ. Β’ όπως διορθώθηκε στο ΦΕΚ 2161/ τ. Β’ και Υ.Α. Φ5/89656/Β3, ΦΕΚ 1466/ τ. Β’).. Με τον Νόμο 3374/2005, (ΦΕΚ 189/ , τ. Α) για: "Διασφάλιση της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση - Σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων - Παράρτημα Διπλώματος", ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β: ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ, άρθρο 14: "Σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων" και άρθρο 15: "Παράρτημα Διπλώματος", καθιερώθηκε στην Ανώτατη Εκπαίδευση το Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) και το Παράρτημα Διπλώματος (DS). Η εφαρμογή τους στα Α.Ε.Ι. πρέπει να είναι σύμφωνη με τις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (Υ.Α. Φ5/72535/Β3, ΦΕΚ 1091/ τ. Β’ όπως διορθώθηκε στο ΦΕΚ 2161/ τ. Β’ και Υ.Α. Φ5/89656/Β3, ΦΕΚ 1466/ τ. Β’)..

Η Έρευνα χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Πολιτισμού, στο πλαίσιο του σχεδίου "National Teams of Bologna Experts » που διαχειρίζεται το ΥΠΕΠΘ και το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, με την ιδιότητά του ως Εθνική Μονάδα του Προγράμματος Δια Βίου Μάθηση/ Erasmus και το οποίο προέβλεπε, μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων, τη «χαρτογράφηση» της εφαρμογής του ECTS και της έκδοσης του Παραρτήματος Διπλώματος από τα Ελληνικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΔΒΜΘ

Τα συμπεράσματα της έρευνας αξιολογήθηκαν από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου με στόχο την υποβοήθηση και των υπολοίπων Ιδρυμάτων να εφαρμόσουν τη σχετική Νομοθεσία ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΔΒΜΘ

Πολλά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα εφάρμοσαν τον Νόμο Κάποια άλλα δεν τον εφάρμοσαν ακόμα ή ετοιμάζονται να τον εφαρμόσουν Από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων: "Διενήργησε Έρευνα σχετικά με την Εφαρμογή του Συστήματος Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων και την Έκδοση του Παραρτήματος Διπλώματος στα Ελληνικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης" Πολλά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα εφάρμοσαν τον Νόμο Κάποια άλλα δεν τον εφάρμοσαν ακόμα ή ετοιμάζονται να τον εφαρμόσουν Από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων: "Διενήργησε Έρευνα σχετικά με την Εφαρμογή του Συστήματος Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων και την Έκδοση του Παραρτήματος Διπλώματος στα Ελληνικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης" ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Από τα 512 Τμήματα: Απάντησαν 371 Δεν απάντησαν 141 Εφαρμόζουν το ECTS: 80,8% αυτών που απάντησαν ή το 60,2% του συνόλου, αν θεωρήσουμε ότι όσα δεν απάντησαν δεν εφαρμόζουν το σύστημα Από τα 512 Τμήματα: Απάντησαν 371 Δεν απάντησαν 141 Εφαρμόζουν το ECTS: 80,8% αυτών που απάντησαν ή το 60,2% του συνόλου, αν θεωρήσουμε ότι όσα δεν απάντησαν δεν εφαρμόζουν το σύστημα ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΔΒΜΘ ECTS

Από τα 371 Τμήματα: Τα 66 (17,3%) εκδίδουν και χορηγούν ήδη το Παράρτημα Διπλώματος στους πτυχιούχους Αν θεωρήσουμε ότι όσα Τμήματα δεν απάντησαν μάλλον δεν το χορηγούν, τότε το ποσοστό αυτών που το χορηγεί είναι μόλις το 12,9% του συνόλου των Τμημάτων Από τα 371 Τμήματα: Τα 66 (17,3%) εκδίδουν και χορηγούν ήδη το Παράρτημα Διπλώματος στους πτυχιούχους Αν θεωρήσουμε ότι όσα Τμήματα δεν απάντησαν μάλλον δεν το χορηγούν, τότε το ποσοστό αυτών που το χορηγεί είναι μόλις το 12,9% του συνόλου των Τμημάτων ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΔΒΜΘ DS

Tallinn, 7-9 June 2010 DS Label > The University is serious about international cooperation & wishes to be at the European forefront of International Cooperation > Internal Pride > National Prestige and Interest > Marketing Tool (national and international students) ● publication of the results of the ECTS and DS Labels selection 2010: esults_en.php (the table contains a line for ECTS and Diploma Supplement labels) esults_en.php ● Successful GR DSL MESOGIAKO AGRONOMIKO INSTITUTO CHANION IC GR-ERASMUS-DSL

ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΔΒΜΘ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Με βάση την διαπιστωμένη ανάγκη των Ιδρυμάτων για εξειδικευμένη ενημέρωση, μπήκαμε σε δράση στην Εθνική Μονάδα, και σε συνεργασία με το ΥΠΕΠΘ κ την ενεργό συμμετοχή των Bologna Experts, έχουμε μέχρι σήμερα πραγματοποιήσει 9 συναντήσεις ευαισθητοποίησης σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας. 1.TEI Ιονίων Νήσων19/10/ ΤΕΙ Χαλκίδας26/10/ Πανεπιστήμιο Αιγαίου29/10/ Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο30/10/ ΑΣΚΤ Αθήνας9/11/ Πανεπιστήμιο Πατρών26/11/ ΤΕΙ Καβάλας14/4/ Πάντειο Πανεπιστήμιο19/5/ ΤΕΙ Καλαμάτας23/6/2010

ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΔΒΜΘ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Προσκαλούνται να συμμετέχουν άτομα που ασχολούνται, ή πρόκειται ν ’ ασχοληθούν μελλοντικά με διαχείριση του προγράμματος Erasmus, ή στη λήψη αποφάσεων σχετικά με αυτό, με σκοπό, οι συμμετέχοντες να μπορέσουν στη συνέχεια να λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές εντός του Ιδρύματος.

ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΔΒΜΘ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Δίνεται η ευκαιρία για εις βάθος ενημέρωση, που δεν επιτυγχάνεται στις πολυπληθείς συναντήσεις που οργανώνει το ΙΚΥ, στο πλαίσιο μιας αμφίδρομης ανταλλαγής απόψεων, και βεβαίως δίνεται η ευκαιρία στην Εθνική μονάδα, μια και συνεχίζονται αυτές οι επι τόπου συναντήσεις σε Ιδρύματα, να κατανοήσει πληρέστερα τις δυσκολίες εφαρμογής του ECTS και απονομής του Παραρτήματος Διπλώματος (DS) που αντιμετωπίζει το κάθε Ίδρυμα, ώστε να ολοκληρωθούν και στη χώρα μας οι μεταρρυθμίσεις.

2ο Βραβείο “Tallinn Poster Session, 7-9 June 2010” “Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα Erasmus για τη σημαντική διάκριση που πέτυχε. Η διάκριση αντικατοπτρίζει τη σκληρή και ουσιαστική δουλειά και κυρίως στην αφοσίωση στους στόχους του LLP. Μπράβο ξανά και ελπίζω να έχουμε και άλλες διακρίσεις στο μέλλον”. Παντελής Υψηλάντης Αντιπρόεδρος ΤΕΙ Λάρισας Μέλος της Ελληνικής ομάδας των Bologna Promoters

Σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία και την συμμετοχή σας