ΑΣΚΗΣΗ 1, ΣΕΛΙΔΑ 97 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3. Ασκηση 1 1. Ποια να ήταν τα συναισθήματα του Ιάειρου τη στιγμή που συναντά τον Χριστό; Πώς τον αντιμετωπίζει.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
EKΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Advertisements

Το κήρυγμα και τα θαύματα του Χριστού μέσα από τη λατρεία
28. «Περίλυπος εστίν η ψυχή μου έως θανάτου»
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Δρόμος αρετής και δύναμης
Ποια ήταν η θέση των γυναικών και των παιδιών την εποχή εκείνη μέσα στην Ιουδαϊκή κοινωνία; Ας διαβάσουμε το ερμηνευτικό1.
Τι είναι τα θαύματα του Χριστού;
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
19. Η χριστιανική κοινότητα μέσα σ’ έναν πλουραλιστικό κόσμο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
Δ. Ε 6. Γιατί ο Ιησούς Χριστός ήταν και είναι «σημείο αντιλεγόμενο»;
Τα παιδικά χρόνια του Ιησού
11. Η είσοδος στη Γη της Επαγγελίας:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Ασκηση 4,σελίδα 94 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Β΄3. 4. Ξαναδιαβάστε τη σκηνή της β' συνάντησης του τυφλού με τους Φαρισαίους (στ ): α. Ποιες αντιρρήσεις.
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
18. Κάποιος ευσεβής πλούσιος και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
Εργασία α σελίδα 82 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β 3. Εργασία α α. Κάθε μέρα εκατομμύρια χριστιανοί όλων των Εκκλησιών σε όλα τα πέρατα της γης απευθύνουν στον.
26. ‘ Ευλογημένος ο ερχόμενος’
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
11. Ο Ιησούς και οι μαθητές του
Πανηγυράκης Πέτρος Επιβλέπων καθηγητής : Καπετανάκης Γιώργος.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΕΛΙΔΑ 99 ΜΕΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΕΛΙΔ Α 103 ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β’
Ο Λόγος του Αποστόλου Παύλου στον Άρειο Πάγο Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ 3.
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3. Σελίδα 31, άσκηση 3 Ποιο είναι το συμπέρασμα που βγαίνει από την προσπάθεια των Αποστόλων-για την οποία έχουμε μιλήσει μέχρι.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 1
11. Η είσοδος στη Γη της Επαγγελίας:
Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Οικογενειακές Σχέσεις
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Η Ανάσταση του Λαζάρου ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
Η ανάσταση του Λαζάρου- «ἐγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
Λαδόπουλος Γεώργιος – Θεολόγος του 2ου Γυμνασίου Ευκαρπίας
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
18. Κάποιος ευσεβής και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3
25. Η ανάσταση του Λαζάρου- «’Εγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
Ο χριστοσ – ο μοναδικοσ διδασκαλοσ
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19, ΣΕΛΙΔΑ 82, ΕΡΓΑΣΙΑ,
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Eνα μικρό τεστ για να βρεθεί ο πιο αδύναμος κρίκος.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ Β1 Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Επιμέλεια: Αντιγόνη-Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
Το κήρυγμα και τα θαύματα του Χριστού μέσα από τη λατρεία
Παρουσίαση: Ιωάννα Υφαντίδου Τάξη: Δ΄2 Σχολική Χρονιά:
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Ο Θεοσ στην εντατικη Ψαλμός 22.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΣΚΗΣΗ 1, ΣΕΛΙΔΑ 97 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3

Ασκηση 1 1. Ποια να ήταν τα συναισθήματα του Ιάειρου τη στιγμή που συναντά τον Χριστό; Πώς τον αντιμετωπίζει ο Ιησούς;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ  Ο Ιάειρος την στιγμή που συναντά τον Ιησού και με μεγάλη αγωνία του λέει πως η κόρη του είναι ετοιμοθάνατη, νιώθει άγχος, θλίψη αλλά και μια αδυναμία στο να βοηθήσει την μικρή κόρη του από το να αποφύγει τον θάνατο. Γι’αυτό απευθύνεται με ικεσία στον Μεσσία μήπως και εκείνος μπορεί να αποτρέψει το θλιβερό αυτό γεγονός.

 Ο Ιησούς, από την άλλη, τον αντιμετωπίζει με οίκτο και δέχεται να τον βοηθήσει και να πάει μέχρι το σπίτι του για να θεραεπεύσει την κόρη του. Ακόμα και όταν οι υπόλοιποι είπαν πως η κόρη του πέθανε, Εκείνος φυσικά και δεν πτοήθηκε αλλά είπε στον Ιάειρο να μην χάνει την ελπίδα και την πίστη του. Όταν η κόρη ξύπνησε, ο Ιησούς τους είπε να μη διαδωθεί αυτό το γεγονός στους υπόλοιπους αλλά να μείνει μόνο μέσα σαυτό το σπίτι.

Συμπερασμα Ο Ιάειρος ήταν απεγνωσμένος, λυπημένος και αγχωμένος την στιγμή που συνάντησε τον Χριστό, αλλά ο Χριστός τον αντιμετώπισε με σιγουριά και βεβαιότητα για τις δυνατότητες της Βασιλείας του Θεού.