Τα παιδιά δεν θυμούνται τι προσπάθησες να τους διδάξεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Το Έργο ‘’Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας’’ ως αφετηρία για την ένταξη των ΤΠΕ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Δρ Α. Τζιμογιάννης.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Βιολογία Γυμνασίου.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Παιδαγωγικό ζεύγος: μαθητής – δάσκαλος Σχολείο: γενικεύτηκε με τη σημερινή του μορφή κατά τους τελευταίους δύο με τρεις αιώνες. Μαθητής: παιδικό επάγγελμα.
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα παιδιά δεν θυμούνται τι προσπάθησες να τους διδάξεις. Είμαι εκπαιδευτικός Τα παιδιά δεν θυμούνται τι προσπάθησες να τους διδάξεις. Θυμούνται τι είσαι. Δρ. Λίνα Πατσιούρα

Οι εκπαιδευτικοί σήμερα

Το πιο………………………μεθυστικό επάγγελμα

Είμαστε στο έτος 2015 Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού έχει υψηλό κύρος και είναι ιδιαίτερα ελκυστικό. Όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι «επαγγελματίες της μάθησης». Πολλοί από αυτούς είναι σε συνεχή επαφή με τα πανεπιστημιακά ιδρύματα και συμμετέχουν σε ερευνητικά προγράμματα που έχουν σχέση με παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά θέματα.

Όλοι οι εκπαιδευτικοί σταθερά αυτοαξιολογούνται και ενημερώνονται, έτσι ώστε να εξελίσσονται και να αποκτούν καινούργια γνώση και νέες ικανότητες και δεξιότητες. Διαρκώς βελτιώνονται και εξειδικεύονται. Τους παρέχεται εξαιρετικού επιπέδου αρχική και ενδοϋπηρεσιακή εκπαίδευση και κατάρτιση και καθοδηγούνται με τακτική και αποτελεσματική υποστήριξη.

Τέλος τους παρέχεται η δυνατότητα να επισκέπτονται εκπαιδευτικά ιδρύματα σε άλλες χώρες και στον τόπο τους, καθώς και να παίρνουν εκπαιδευτικές άδειες για να συνεχίζουν τις σπουδές τους.

Τέλος παραμυθιού

Όμως…………… τα παραμύθια είναι κάτι παραπάνω από αληθινά: όχι γιατί μας λένε ότι οι δράκοι υπάρχουν αλλά γιατί μας λένε ότι οι δράκοι μπορούν να νικηθούν Neil Gaiman from Coraline

Σε μια απόλυτα λογική κοινωνία οι καλύτεροι από εμάς θα γίνονται δάσκαλοι και οι υπόλοιποι θα πρέπει να συμβιβαστούμε με κάτι λιγότερο. Γιατί το να μεταδίδεις τον πολιτισμό από την μία γενιά στην άλλη, θα έπρεπε να είναι η μεγαλύτερη τιμή και η μεγαλύτερη ευθύνη που κάποιος άνθρωπος θα μπορούσε να αναλάβει. Lee Laccoca Former Chrysler Chairman Former Ford President

Η επαγγελματική μας ταυτότητα Είμαστε επαγγελματίες ή απλώς εργαζόμενοι; Ποια η διαφορά; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να γίνουμε επαγγελματίες, αν δεν είμαστε; Παρόλο που οι εκπαιδευτικοί ως παιδαγωγοί είναι επαγγελματίες, όμως δεν τους αναγνωρίζεται το ίδιο status, όπως αναγνωρίζεται στους νομικούς και στους γιατρούς (Κελπανίδης: 2002). Οι «επαγγελματίες»: Διαθέτουν ειδικές επιστημονικές γνώσεις Έχουν ισχυρές επαγγελματικές οργανώσεις που ελέγχουν την είσοδο στο επάγγελμα και που έχουν το δικαίωμα να ελέγχουν και να αφαιρούν την άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος Υπάρχει κώδικας συμπεριφοράς με δεσμευτικές νόρμες Το επάγγελμα τους έχει υψηλό γόητρο και θεωρείται αποστολή

Το ζητούμενο πάντως είναι, οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί να αναλάβουν την κατοχύρωση της επαγγελματικής τους ταυτότητας πιστοποιώντας τις προδιαγραφές του επαγγέλματός τους (O’ Hanlon,1993 & Ματσαγγούρας, 2004).

Η ποιότητα της αρχικής μας εκπαίδευσης σε σχέση με τον επαγγελματισμό μας. Έχει η πλειονότητα των εκπαιδευτικών σήμερα την αρχική επάρκεια για το επάγγελμα που ασκεί, σε παιδαγωγικά θέματα; Ως προς την αρχική τους εκπαίδευση διαμαρτύρονται περισσότερο οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τόσο η εκπαίδευση όσο και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι ένα ζήτημα ιδιαίτερα πολυσύνθετο, δεδομένου ότι βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με το είδος του εκπαιδευτικού που θέλουμε για το σχολείο μας. Θεωρούν ως το πιο σημαντικό πρόβλημα το χάσμα ανάμεσα στην παιδαγωγική θεωρία και την εκπαιδευτική πράξη (Σπανός 2005: 27). Σε έρευνα οι φιλόλογοι σε πολύ μεγάλα ποσοστά (σχεδόν 3 στους 4) θεωρούν ότι οι σπουδές στο πανεπιστήμιο επηρεάζουν ελάχιστα τις διδακτικές τους επιλογές (Τσάφος 2008: 110). Η πρακτική άσκηση, επίσης, των υποψήφιων εκπαιδευτικών, που θα μπορούσε να ενισχύσει την πρακτική διάσταση της εκπαίδευσής τους (Στραβάκου 2008: 590-91), οργανώνεται με τρόπο που δεν επιτρέπει την ουσιαστική εξοικείωση τους με την εκπαιδευτική πράξη.

Επιμορφωνόμαστε διαρκώς; Η διαρκής επιμόρφωσή μας σε παιδαγωγικά- ψυχοπαιδαγωγικά- επιστημονικά και νομοθετικά θέματα Επιμορφωνόμαστε διαρκώς; Έχουμε συνείδηση της ανάγκης δια βίου εκπαίδευσης; Αυτοεπιμορφωνόμαστε; Ανεπάρκειες επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί και όταν αναφέρονται στην επιμόρφωσή τους. Θεωρούν ως κύρια μειονεκτήματα της επιμορφωτικής διαδικασίας τον πιεστικό χρόνο διεξαγωγής της και την αδυναμία συνδυασμού της θεωρίας με την πράξη (Φώκιαλη κ.ά. 2005: 135). Οι επιμορφωτές, εξειδικευμένοι επιστήμονες ή σπανιότερα και συνάδελφοι εκπαιδευτικοί, δίνουν τα φώτα τους στους επιμορφουμένους που οφείλουν απλώς να αναπτύξουν ικανότητες μίμησης των διδακτικών κυρίως αυτών προτύπων. Ελάχιστα είναι τα επιμορφωτικά προγράμματα που στηρίχθηκαν σε βιωματικά εργαστήρια ή αξιοποίησαν την εκπαιδευτική έρευνα δράσης, παρόλο που κεντρική θέση για όλους τους θεωρητικούς της εκπαίδευσης ενηλίκων έχει η βιωματική μάθηση καθώς αναγνωρίζουν ότι «ο ενήλικος μαθαίνει πιο αποτελεσματικά όταν η μαθησιακή εργασία απαντά σε ένα πρόβλημα ή μια ανάγκη» (Jarvis 2004 [1983]: 151).

Η υποστήριξή στην άσκηση του παιδαγωγικού μας έργου(mentoring) Τι χρειαζόμαστε για να νιώθουμε στήριξη; Το έχουμε αυτό; Μπορούμε να δημιουργήσουμε ομάδες αυτοβοήθειας; Ο Έλληνας εκπαιδευτικός, καθώς βρίσκεται ουσιαστικά αβοήθητος, χωρίς καν τη στήριξη οποιουδήποτε κεντρικού, έστω και ελεγκτικού, μηχανισμού, αναζητά συγκεκριμένους τρόπους για να ανταπεξέλθει στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πράξης με τα μύρια όσα προβλήματα. Καλείται να τα βγάλει πέρα σε ένα όλο και πιο σύνθετο εκπαιδευτικό περιβάλλον, με τις ομάδες πίεσης (γονείς, τοπική κοινωνία ακόμη και ΜΜΕ) να απαιτούν απτά αποτελέσματα. Ασκεί μάλιστα ένα επάγγελμα ιδιαίτερα μοναχικό, χωρίς εκπαίδευση στην συνεργασία και χωρίς την αίσθηση του μέτρου των άλλων ενηλίκων, καθώς εργάζεται διαρκώς με πολύ μικρότερους και λιγότερο έμπειρους ανθρώπους.

Η κριτική στάση μας απέναντι στο επάγγελμά και στον επαγγελματισμό μας Αναθεωρούμε τις αντιλήψεις, τις απόψεις και τις πρακτικές μας; Είμαστε ευέλικτοι και προσαρμοστικοί; Εφόσον η ελληνική Πολιτεία δεν φαίνεται διατεθειμένη να προετοιμάσει τον εκπαιδευτικό και για ένα στοχαστικό-κριτικό ρόλο ή είναι αναποτελεσματική σ’ αυτό, τότε σε ποιο βαθμό μπορούμε να περιμένουμε ότι ο εκπαιδευτικός επιθυμεί και πιστεύει ότι είναι ικανός να αναλάβει αυτόν τον διευρυμένο ρόλο. Η αυτονομία του Έλληνα εκπαιδευτικού είναι δεδομένη, αλλά και ασαφής. Αυτή η ασάφεια μπορεί να ενδυναμώσει αλλά και να περιορίσει τη στοχαστικο-κριτική ικανότητα του εκπαιδευτικού (Βουγιούκας. Έρευνα γύρω από την προσωπική θεωρία και την επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών/Mentor TEYXOΣ 13,2011).

Γιατί έγινα εκπαιδευτικός; Για να συμβάλλω στην καλυτέρευση της ζωής των παιδιών Γιατί αγαπώ την μάθηση και την διδασκαλία Για να συμβάλλω στην πλήρη ανάπτυξη του δυναμικού των παιδιών Για τις χαρές που δίνει η δουλειά με παιδιά Γιατί ένας δάσκαλος με ενέπνευσε όταν ήμουνα παιδί Για να είμαι χρήσιμος στην κοινωνία Για να έχω μια ισορροπημένη οικογενειακή και επαγγελματική ζωή Για τις διακοπές Για τον μισθό

Επεξηγηματική επάρκεια Απόλαυση της διδασκαλίας Οι δεξιότητές μας Ποιες είναι οι δεξιότητες που απαιτείται να έχει ένας εκπαιδευτικός Συνέπεια Αγάπη για τα παιδιά Ανεκτικότητα Χιούμορ Υπομονή Επικοινωνία Αυτοπεποίθηση Δημιουργικότητα Κοινωνικότητα Διαχείριση τάξης Αμεροληψία Γνώσεις ψυχολογίας Επεξηγηματική επάρκεια Διαθεσιμότητα Αυτοέλεγχο Απόλαυση της διδασκαλίας

Ευχαριστώ

Δίνω μια SWOTανάλυση στον κάθε ένα και στην συνέχεια τους ζητάω σε ομάδες να το συζητήσουν και να βγάλουμε μια κοινή για όλη την ομάδα και τελικά μια κοινή για όλους Να γράψουν τις 3 πιο σημαντικές δεξιότητες τους στην εκπαιδευτική τους πράξη Να γράψουν τους λόγους για τους οποίους έγιναν εκπαιδευτικοί Να γράψουν μια ιστορία που να αντανακλά το τι σημαίνει για αυτούς το επάγγελμά τους Να γράψουν το προσωπικό και το επαγγελματικό τους μότο