ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Σενάριο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Ενότητα 1 : Παρουσίαση/Σκοπός Μαθήματος Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα 1: Εισαγωγική ενότητα
Δημιουργία σεναρίου.
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής Παρουσίαση : Βασίλης Κόμης, Αν. Καθηγητής ΤΠΕ στην Εκπαίδευση

Παρουσίαση ΠΑΚΕ Πατρών Σύντομη περιγραφή του φυσικού αντικειμένου Διδάσκοντες ◦ Ρόλος - υποχρεώσεις Επιμορφούμενοι ◦ Ρόλος - υποχρεώσεις Οργάνωση Χώρος – αίθουσες – εργαστήρια Ωρολόγιο Πρόγραμμα – ωράριο λειτουργίας Εκπαιδευτικό Υλικό Αξιολόγηση 2 ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης

Φυσικό αντικείμενο (1) Γενικό και Ειδικό μέρος - καλύπτει οκτώ ενότητες Ενότητα 1: Τεχνολογίες Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση Ενότητα 2: Σύγχρονες αντιλήψεις για τη μάθηση και τη διδασκαλία και η εφαρμογή τους µ ε εργαλεία υπολογιστικής και δικτυακής τεχνολογίας Ενότητα 3: Χρήση των βασικών εργαλείων πληροφορικής, πολυμεσικών εργαλείων, του Διαδικτύου, εργαλείων και υπηρεσιών Web 2.0, διαδραστικών πινάκων Ενότητα 4: Χρήση συστημάτων διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 3

Φυσικό αντικείμενο (2) Γενικό και Ειδικό μέρος - καλύπτει εννέα ενότητες Ενότητα 5: Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού Ενότητα 6: Θέματα υποστήριξης σχολικών εργαστηρίων πληροφορικής Ενότητα 7: Διδακτική του γνωστικού αντικειμένου με αξιοποίηση ΤΠΕ Ενότητα 8: Μεθοδολογία επιμόρφωσης Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης μια διακριτή ενότητα που σχετίζεται με την πρακτική άσκηση : Ενότητα 9: Πρακτική άσκηση σε ΠΑΚΕ, ΚΣΕ και σχολεία. ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 4

Φυσικό αντικείμενο (3) Στόχοι γενικού μέρους (160 ώρες ): οι επιμορφούμενοι Γνωρίζουν τις φάσεις, τις τάσεις, τις πολιτικές ένταξης των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, τη διδακτική πρακτική και τη μαθησιακή διαδικασία Κατανοούν την επιστημολογική, ψυχολογική και παιδαγωγική θεμελίωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση Γνωρίζουν θέματα επιμόρφωσης ενηλίκων εφαρμόζουν τους άξονες υλοποίησης για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη με χρήση λογισμικού γενικής χρήσης και εκπαιδευτικού λογισμικού Αποκτούν άνεση στην επιλογή και διαχείριση ψηφιακού υλικού και πολυμεσικών στοιχείων Αποκτούν βασικές γνώσεις και δεξιότητες για την υποστήριξη του σχολικού εργαστηρίου και της εργασίας τους στο σχολικό περιβάλλον. ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 5

Φυσικό αντικείμενο (4) Στόχοι ειδικού μέρους (190 ώρες ανά ειδικότητα ) Διδακτική των αντικειμένων : βασικές έννοιες της διδακτικής των επιστημών, ικανότητες και δεξιότητες των επιμορφωτών Διδακτικά σενάρια και δραστηριότητες : ικανότητες σχετικές με τη σχεδίαση και υλοποίηση διδακτικών σεναρίων και δραστηριοτήτων ανά γνωστικό αντικείμενο Ανάπτυξη εκπαιδευτικών περιβαλλόντων : ικανότητες σχετικές με τη σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Μικροδιδασκαλίες και πρακτική άσκηση : ικανότητες εφαρμογής στο πλαίσιο μικροδιδασκαλιών και πρακτικής άσκησης Αξιολόγηση εκπαιδευομένων : Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση έργου τύπου project. ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 6

Φυσικό αντικείμενο (5) Πρακτική Άσκηση ( α ) Ένα τμήμα περίπου 30 ωρών συνολικά, το οποίο πραγματοποιείται στα ΠΑΚΕ ( με διδάσκοντα – μέντορα – επιβλέποντα ). Το τμήμα αυτό περιλαμβάνει τόσο την προετοιμασία για την Πρακτική Άσκηση ( πριν την άσκηση στο πεδίο εφαρμογής ), όσο και τον αναστοχασμό για την Πρακτική Άσκηση ( μετά την άσκηση στο πεδίο εφαρμογής ). Οι ώρες αυτές εκτελούνται συμπληρωματικά των 350 ωρών που προβλέπονται από το έργο. Για την καλή προετοιμασία της πρακτικής άσκησης αφιερώνεται και τμήμα του γενικού μέρους που σχετίζεται με τις μικροδιδασκαλίες και τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων. ( β ) ένα τμήμα, που αφορά τον « τόπο » εφαρμογής της επιμόρφωσης ( ΚΣΕ και σχολείο ), το οποίο συνεπώς πραγματοποιείται στο ΚΣΕ ή στο σχολείο και στο οποίο ο επιμορφούμενος λειτουργεί μόνος του ( σε συνεργασία με το διδάσκοντα στο ΚΣΕ ή το Σχολείο, αλλά χωρίς παρουσία προσωπικού του ΠΑΚΕ ). Για το τμήμα αυτό ο επιμορφούμενος θα καταθέσει σχετική έκθεση και θα συμπληρώσει το e-portfolio του. ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 7

Το επιμορφωτικό πλαίσιο ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 8

Διττό αντικείμενο Ανάπτυξη επιμορφωτικών ικανοτήτων στις παιδαγωγικές χρήσεις των ΤΠΕ ◦ Επιμορφωτής επιμορφωτών Ανάπτυξη ικανοτήτων διδακτικού σχεδιασμού με ΤΠΕ ◦ Σχεδιαστής εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητας ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 9

Κ 3: Προσωπικό συντονισμού & υποστήριξης (1) ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 10 ΟνοματεπώνυμοΡόλος Αν. καθ. Βασίλης ΚόμηςΣυντονιστής Δρ Νικολέτα ΓιαννούτσουΕπιστημονική Υπεύθυνος ΠΕ02 Αν. καθ. Αθανάσιος ΚατσήςΕπιστημονική Υπεύθυνη ΠΕ03 Αν. καθ. Αθανάσιος ΤζιμογιάννηςΕπιστημονικός Υπεύθυνος ΠΕ04 Αν. καθ. Βασίλης ΚόμηςΕπιστημονικός Υπεύθυνος ΠΕ60/70 Λέκτορας Ν. ΤσέλιοςΥπεύθυνος Γενικού Μέρους Σπύρος Νικολάου (ΕΤΕΠ)Τεχνικός Υποστήριξης Μαρία ΚότσαρηΔιαχείριση Γεωργία ΑντωνέλουΓραμματέας Βασιλική Κοζία (ΕΤΕΠ)Γραμματέας Μαρία ΓεωργούτσουΓραμματέας

Επιστημονικοί υπεύθυνοι και διδάσκοντες Συγκεντρωτικά στοιχεία μέλη ΔΕΠ με ειδικότητες που καλύπτουν όλο το εύρος του έργου διδάκτορες με ειδικότητες που καλύπτουν συμπληρωματικές πτυχές του έργου συνεργασία με επιστήμονες από άλλα ΠΑΚΕ ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 11

Ενέργειες υποστήριξης Πρόσβαση σε συμβατικές & ψηφιακές βιβλιοθήκες ◦ Βιβλιοθήκες εργαστηρίων, βιβλιοθήκη Παν. Πατρών Έντυπο εκπαιδευτικό υλικό Ανάπτυξη & λειτουργία portal για την υποστήριξη των προγραμμάτων ◦ Δημιουργία συστημάτων διαχείρισης μαθημάτων (Moodle) ανά κλάδο με υλικό, συζητήσεις, φόρα επικοινωνίας, κλπ. Προσωπικές συναντήσεις με διδάσκοντες ◦ Εκτός μαθημάτων Τηλεδιασκέψεις με άλλα ΠΑΚΕ Ημερίδες ◦ Διοργάνωση ημερίδων για την προβολή & τη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 12

Χώροι ΠΑΚΕ Εργαστήριο Η / Υ ΤΕΕΑΠΗ Αίθουσα υπολογιστών Τομέα ΓΔΑ Αίθουσα σεμιναρίων Τομέα ΘΕΠ Εργαστήριο Διδακτικής Θετικών Επιστημών Γραφείο Γραμματείας ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 13

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μέρες λειτουργίας σχολείων Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη ◦ 16:00 – 21:00 Σάββατο ( δύο φορές το μήνα ) ◦ 10:00 – 15:00 Εκτός λειτουργίας σχολείων ◦ Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη ◦ 16:00 – 21:00 ή 10:00 – 15:00 ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 14

Υποχρεώσεις Ενεργή παρακολούθηση των επιμορφωτικών σεναρίων (>90% ωρών ) Εργασίες σε όλο το εύρος του προγράμματος σπουδών Πρακτική άσκηση ◦ Σε ΚΣΕ ◦ Σε τάξεις Συμμετοχή στην κοινότητα πρακτικής των ΠΑΚΕ ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 15

Οργάνωση διδασκαλίας Γενικό μέρος (160 ώρες ): κοινό και στις δύο ειδικότητες Ειδικό μέρος (190 ώρες ): ανά ειδικότητα Πρακτική άσκηση ( 2 0 ώρες ): κάποιες ώρες κοινές – κάποιες ώρες ανά ειδικότητα ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 16

Εκπαιδευτικό υλικό Έντυπο υλικό γενικού μέρους Έντυπο υλικό ειδικού μέρους Ψηφιακό υλικό Εκπαιδευτικό λογισμικό ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 17

Αξιολόγηση Αναλυτική ενημέρωση την επόμενη εβδομάδα ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 18

Πρακτική άσκηση Αναλυτική ενημέρωση σε μεταγενέστερο χρόνο Χρόνος υλοποίησης : φθινόπωρο 2011 ΠΑΚΕ Παν. Πατρών, Β. Κόμης 19