ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Περιφερειακός Δ/ντής Α/θμιας & Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Ελλάδος
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
1 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση: Στρατηγικές Προτεραιότητες 25 Ιουλίου 2012 Μανούσος Γ. Βολουδάκης Υφυπουργός.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΡΟΦΑΛΑΚΗΣ Δ/ΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΙΤΥΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΙΣ ΤΠΕ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Τι είναι η Ψηφιακή Επιμέλεια; Πάνος Κωνσταντόπουλος Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά» και Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Διεργασίες ψηφιακής επιμέλειας και το πρόγραμμα δράσης της Μονάδας Ψηφιακής Επιμέλειας Πάνος Κωνσταντόπουλος Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό Κέντρο.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Α’ και Β – ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Παύλος Σπυράκης (google: Paul Spirakis) Διευθυντής ΕΑΙΤΥ Σεπτέμβριος 2003 ΗΜΕΡΙΔΑ ΥΠΕΠΘ «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» (Θεσσαλονίκη, 8-9-2003)

Α και Β – ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αριθμητικά μεγάλο σύνολο ανθρώπων και πολύμορφο (μαθητές, καθηγητές, διδάσκαλοι, διοικητικοί). Συχνές μεταβολές (διορισμοί, εξελίξεις, μετακινήσεις…) Αναπληρωτές Αξιολογήσεις και επιλογές, αιτήσεις, μισθοδοσία, διοικητική στήριξη Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού, αιθουσών, εργαστηρίων, άλλες ειδικές ανάγκες

ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΦΟΡΤΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ (ΠΑΓΙΕΣ π.χ. ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ, ΕΚΤΑΤΕΣ) (αφετηρία) ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

Άρα, αναγκαία η σύγχρονη αντιμετώπιση των ζητημάτων αυτών με την αξιοποίηση της Τεχνολογίας (Πληροφορική, Δίκτυα…) ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Με Στόχο την ποιότητα,την αποτελεσματικότητα, την ταχύτητα, την διευκόλυνση του εκπαιδευτικού έργου, τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό συνθηκών εργασίας

Η ανάγκη αυτή προκύπτει περιοδικά (λόγω ριζικών αλλαγών τεχνολογίας) και επί της ουσίας υπάρχει συνεχώς. Η ανάγκη αυτή, επί των ημερών μας, συμπίπτει με την άνθηση των Πληροφοριακών Συστημάτων νέας γενεάς (Παγκόσμιος Ιστός, ανοικτά και ευφυή συστήματα, σύγχρονα Δίκτυα, ασφάλεια, ισχυρή δυνατότητα αποθήκευσης πολυμεσικών δεδομένων και γνώσεων, εύκολη χρήση και αλληλεπίδραση με τον άνθρωπο)

Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ «Ηλεκτρονική» Διακυβέρνηση αρμονική ενότητα συνόλου Πληροφοριακών συστημάτων Διαρκής εξέλιξη τους αλλά και δαπάνες! (Δημιουργίας υποδομών, εφαρμογών, λειτουργίας….)

ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΣΕ ΧΡΗΜΑ, ΤΑΛΕΝΤΟ, ΚΟΠΟ ΠΡΟΒΛΕΨΕ Οι πρώτες επιτυχίες: Μία δέσμη ενεργειών άσκησης διοίκησης μέσω υπολογιστών – δικτύων με άμεσα αποτελέσματα, ήδη εν ενεργεία

ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (π.χ. βάση Αναπληρωτών Καθηγητών, διορισμοί, προσλήψεις, εξελίξεις, άμεση – ορθή εξυπηρέτηση εκπαιδευτικών). ΕΝΤΑΞΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΣΤΟ «ΔΙΑΣ» (έγκαιρες ηλεκτρονικές πληρωμές, άμεσος χειρισμός μεταβολών) Έγιναν: Σχεδιασμός, Υλοποίηση, εγκατάσταση ΗW, SW, Πιλοτική λειτουργία Στόχος: Πανελλαδική Κάλυψη στο 2004

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (Για τον ΟΕΔΒ) σε λειτουργία στόχος: Αναβάθμιση ΝΕΣΤΩΡ: Διοικητική στήριξη Πανελληνίων Εξετάσεων (δελτία, κέντρα, προτιμήσεις…), και σχολικών μονάδων έχει αναβαθμισθεί ριζικά

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ (καταγραφή αιτήσεων on-line, μοριοδότηση, έλεγχος…) σε λειτουργία ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ανά τμήμα, τάξη, σχολείο καταγραφή απασχόλησης, άδειες σχεδιασμός Λειτουργεί η πρώτη εκδοχή

ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ αξιολόγηση, επιλογή εκπ/κων αποσπάσεις Παρακολούθηση έμψυχου δυναμικού Μητρώο εκπ/κων Ομογένειας Είναι σε εξέλιξη

Τα πρώτα οφέλη ασφαλής πρόσβαση, εύκολη, γρήγορη κατανεμημένη χρήση ανά την Ελλάδα (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο) αξιόπιστα αρχεία και ενήμερα «ζωντανή» παρακολούθηση / ενίσχυση αξιοπιστία, ορθότητα ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ άμεση ενημέρωση Έμπρακτη δυνατότης σχεδιασμού μελλοντικών δράσεων, σενάρια, ανάλυση περιπτώσεων

ΠΡΩΤΗ ΔΕΣΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΩN; ΓΙΑΤΙ ΠΕΤΥΧΕ Η ΠΡΩΤΗ ΔΕΣΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΩN;

ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΥΠΟΔΟΜΕΣ: Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Edunet) Σύγχρονα Εργαστήρια Πληροφορικής Χρήση του Web Σύγχρονα Κεντρικά Συστήματα

(Β) ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΕΚΑΝΕ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Νομοθέτηση ΕΑΙΤΥ ως Ακαδημαϊκού – Ερευνητικού – Τεχνολογικού κέντρου, Συμβούλου του Υπουργείου Νομοθέτηση του Γραφείου Πληροφορικής Η Στρατηγική Επιτροπή Πληροφορικής για την Εκπαίδευση (18 Επιστήμονες Κύρους από ΑΕΙ, ΑΤΕΙ)

(Γ) ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΤΟΛΜΗΣΕ: να αποφύγει την γνωστή μεθοδολογία Δημοσίων Διαγωνισμών μεγάλης κλίμακας για Εφαρμογές να αξιοποιήσει το ταλέντο και το επίπεδο των Στελεχών της Εκπαίδευσης και της Επιστήμης (Κρίσιμες μάζες ειδικών, διαρκής ανανέωση εφαρμογών, Επιστημονικός σχεδιασμός, αγάπη για το αποτέλεσμα!)

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ Βαθιά και μεσοπρόθεσμη προοπτική Διαρκής ενσωμάτωση νέων τεχνολογικών εξελίξεων (grids, semantic web, έξυπνο λογισμικό, εναλλακτικές επικοινωνίες….) Διοικητική υποστήριξη όλου του εκπαιδευτικού δυναμικού Ποιοτική εμβάθυνση (πολυμορφία, εξισορρόπηση ατομικών αναγκών με την συνολική συνισταμένη ορθολογιστικής διοίκησης)

κλιμάκωση για το σύνολο των αναγκών Αρμονική διασύνδεση (ίσως και ολοκλήρωση αλλά και εξέλιξη) των συστημάτων Διασύνδεση με άλλα συστήματα Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης της χώρας Δυναμική αλληλεπίδραση με τις μείζονες κάθετες δράσεις του ΥΠΕΠΘ (Επιμόρφωση και Πιστοποίηση της, Νέα γενιά Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Ψηφιακό Περιεχόμενο στα Σχολεία και τις Βιβλιοθήκες, Αρχεία….)

ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ Ε.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΥΣΑ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ» ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΗΔΗ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.

ΒΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ Στο κέντρο να είναι ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, ο πολίτης, ο άνθρωπος χωρίς αποκλεισμούς με την μέγιστη ενθάρρυνση δημιουργικότητας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ ΠΑΥΛΟΣ ΣΠΥΡΑΚΗΣ (PAUL SPIRAKIS) ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ MAX PLANCK INFORMATIK ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN ASSOCIATION FOR THEORETICAL COMPUTER SCIENCE ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ISTAG (6th FRAMEWORK) E.U.