«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα: ανάλυση άρθρων/ενημερωτικών video και καταχώρησή τους σε OER» Δημήτρης Στόκκος 878786 Παναγιώτης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Advertisements

αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Μίγδη Άννα Πληροφορίες για οδοντίατρους και ασθενείς στο διαδίκτυο.
Οδοντιατρική πληροφορική
Στρατηγική Στελέχωσης Προσωπικού
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
Μάθημα: Πληροφορική Οδοντιάτρων 4 ο εξάμηνο Ομάδα: Αργυρού Αντώνης Δαμιανού Στεφανία Ιωάννου Παναγιώτα
Serious Games Μάθημα: Ηλεκτρονική Υγεία Ονόματα: Χριστιάνα Αλκιβιάδου
ΕΡΓΑΣΙΑ 1Η Δήμητρα Βαγιωνά Νίκος Μαρούσης.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
ΑΜΠΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΝΝΑ ΣΤ’ΕΞΑΜΗΝΟ
DENTSIM Λογισµικό προσοµοίωσης για Οδοντιατρική Εκπαίδευση Κυτίδης Αναστάσιος Ζουρούδη Στυλιανή.
Dental Game ‘Glenn Martin, DDS: Dental Adventure’ Ρήγος Αθανάσιος Στύλας Αλέξανδρος.
Βασιλάκη Δήμητρα Ζιούτη Άννα Κάββουρα Μαρία
Μάθηση εν κινήσει Mobile-Learning Ιωάννου Μάριος, Νικολάου Μαρία, Παπακωνσταντίνου Κούλα, Σακκάς Γιώργος.
Mobile Learning Αλεξία Κολόσοβα Ελένη ΦΙλίππου Μαρία Φιλίππου ΕΠΛ 679 Ηλεκτρονική Υγεία Χειμερινό Εξάμηνο 2012/2013.
Το άγχος για τον οδοντίατρο
jEQ&feature=related.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Εργασία για το μάθημα της Πληροφορικής Β’εξαμήνου.
Τα Clinical Decision Support Systems (CDSSs) είναι προγράμματα σχεδιασμένα να παρέχουν εξειδικευμένη υποστήριξη σε επιστήμονες υγείας που καλούνται να.
Ε ΡΓΑΣΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΜΑ : ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ : Εμμανουηλίδης Γεώργιος & Καρατζιούλας Κωνσταντίνος.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Το Dental adventure by Glenn Martin,DDS (πηγή/Google,shockware.com) Είναι ένα παιχνίδι το οποίο βοηθά τους προπτυχιακούς φοιτητές οδοντιατρικής να θέσουν.
ΕφαρμογΕς οδοντιατρικης πληροφορικης
Από τον μύθο στη πραγματικότητα.
ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΥΠΕΡΤΑΣΗ Ιωαννίδου Φανή.
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα» Αντωνίου Θεοδώρα Κυριάκου Ελπίδα Παπαδοπούλου Ευθυμία Τορτούρη Κατερίνα.
Μαθητές: Βιολάκης Εμμαλουήλ Κανιαδάκη Μαρία Παναγούλης Ευάγγελος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
PLAY DENTAL ADVENTURE 1η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Εργασία πληροφορικής 1ο μάθημα Ελένη Μούτου Ιωάννα Πέτρου
Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games)
Εργασία Πληροφορικής Θέμα: Εκπαιδευτικό Οδοντιατρικό Ρομπότ Από τις φοιτήτριες: Αϊβάζη Χρυσοβαλάντου Λιάση Ιωάννα Λιοσάτου Ρεγγίνα Μάιος 2012.
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής ΙI Σιάβος Νίκος Τσεβεκίδης Γιάννης Χρυσομάλλης Θοδωρής.
Στέλιος Ευσταθίου Βλαδένης Θεόδωρος ΘΕΜΑ: ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ BLOG.
1 η Εργασία στην Ιατρική Εκπαίδευση ‘’Παρελθόν, παρόν, μέλλον:ανάλυση άρθρων από τη βιβλιογραφία’’ Καντιλλάρι Γιόνα Α.Ε.Μ. : Ροκκά Ευαγγελία Α.Ε.Μ.
Μέτρα ενθάρρυνσης σε παιδία για τη στοματική υγεία. ΣΑΒΒΑ ΝΑΥΣΙΚΑ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Οδοντιατρική Πληροφορική
Μάριος Γεωργιάδης Χρυστάλλα Μιλτιάδου Νικόλας Παπαχρυσάνθου Παναγιώτης Χατζηχριστοδούλου Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games) Ηλεκτρονική Υγεία ΕΠΛ679.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Πολυμεσικές υπηρεσίες στην υγεία (ΛΟΓ51) 1. Εισαγωγή στο μάθημα
Ρευματολογικό ιατρείο εμπειρία φοιτητή
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Μαθητές: Βιολάκης Εμμαλουήλ Κανιαδάκη Μαρία Παναγούλης Ευάγγελος
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα: ανάλυση άρθρων/ενημερωτικών video και καταχώρησή τους σε OER» Δημήτρης Στόκκος Παναγιώτης Ττόφα

Σκεπτικό: εξάσκηση φοιτητών στο πεδίο της διαγνωστικής και στην επιλογή και καθοδήγηση του σχεδίου θεραπείας Ο φοιτητής που θα χρησιμοποιήσει το παιχνίδι αυτό, ουσιαστικά θα χειρίζεται έναν χαρακτήρα οδοντιάτρου και θα προσπαθεί να ανταπεξέλθει σε πλήθος ασθενών, αντιμετωπίζοντάς τους σαν σε κανονική εξέταση. Θα προηγείται η εξέταση και η λήψη ιστορικού, με τις διαφόρου τύπου ερωτήσεις για την κατανόηση του προβλήματος και θα αναζητείται η θεραπεία.

Στόχος: καλύτερη εκπαίδευση των φοιτητών οδοντιατρικής για απόκτηση αυτοπεποίθησης στις τεχνικές που έχουν μάθει Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι εξασκούνται σε κλινικές δεξιότητες μέσω προσομοίωσης(π.χ. serious games) έχουν καλύτερα αποτελέσματα στους ασθενείς τους σε σχέση με αυτούς που χρησιμοποιούν άλλες μεθόδους. Υπάρχει η πρόθεση να συμπληρώσει την πραγματική κλινική εκπαίδευση και όχι να την αντικαταστήσει

Στοιχεία εκπαιδευτικής διαδικασίας:  Εκπαιδευτικός στόχος είναι ο φοιτητής μέσα από την παρακολούθηση του video να μπει στον ρόλο ενός χαρακτήρα οδοντιάτρου που να προσπαθεί να ανταπεξέλθει σε πλήθος ασθενών, αντιμετωπίζοντάς τους σαν σε κανονική εξέταση.  Αυτό θα έχει ως μαθησιακό αποτέλεσμα την εξοικείωση του φοιτητή σε συνθήκες πραγματικής εξέτασης και να του προσφέρει ακόμα περισσότερες δεξιότητες

  Dental Implant Training UI2009_Final  Επίλυση προβλημάτων Υπολογιστικής Ρευστομηχανικής σε αιμοφόρα αγγεία με ταύτιση λύσεων σε κατανεμημένα σημεία (κόμβους) στο πεδίο ροής του με τη μέθοδο της μη πλεγματικής διαμόρφωσης (meshless method), Γεωργίου Χ. Μπουραντά, 2010