«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα: ανάλυση άρθρων/ενημερωτικών video και καταχώρησή τους σε OER» Δημήτρης Στόκκος Παναγιώτης Ττόφα
Σκεπτικό: εξάσκηση φοιτητών στο πεδίο της διαγνωστικής και στην επιλογή και καθοδήγηση του σχεδίου θεραπείας Ο φοιτητής που θα χρησιμοποιήσει το παιχνίδι αυτό, ουσιαστικά θα χειρίζεται έναν χαρακτήρα οδοντιάτρου και θα προσπαθεί να ανταπεξέλθει σε πλήθος ασθενών, αντιμετωπίζοντάς τους σαν σε κανονική εξέταση. Θα προηγείται η εξέταση και η λήψη ιστορικού, με τις διαφόρου τύπου ερωτήσεις για την κατανόηση του προβλήματος και θα αναζητείται η θεραπεία.
Στόχος: καλύτερη εκπαίδευση των φοιτητών οδοντιατρικής για απόκτηση αυτοπεποίθησης στις τεχνικές που έχουν μάθει Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι εξασκούνται σε κλινικές δεξιότητες μέσω προσομοίωσης(π.χ. serious games) έχουν καλύτερα αποτελέσματα στους ασθενείς τους σε σχέση με αυτούς που χρησιμοποιούν άλλες μεθόδους. Υπάρχει η πρόθεση να συμπληρώσει την πραγματική κλινική εκπαίδευση και όχι να την αντικαταστήσει
Στοιχεία εκπαιδευτικής διαδικασίας: Εκπαιδευτικός στόχος είναι ο φοιτητής μέσα από την παρακολούθηση του video να μπει στον ρόλο ενός χαρακτήρα οδοντιάτρου που να προσπαθεί να ανταπεξέλθει σε πλήθος ασθενών, αντιμετωπίζοντάς τους σαν σε κανονική εξέταση. Αυτό θα έχει ως μαθησιακό αποτέλεσμα την εξοικείωση του φοιτητή σε συνθήκες πραγματικής εξέτασης και να του προσφέρει ακόμα περισσότερες δεξιότητες
Dental Implant Training UI2009_Final Επίλυση προβλημάτων Υπολογιστικής Ρευστομηχανικής σε αιμοφόρα αγγεία με ταύτιση λύσεων σε κατανεμημένα σημεία (κόμβους) στο πεδίο ροής του με τη μέθοδο της μη πλεγματικής διαμόρφωσης (meshless method), Γεωργίου Χ. Μπουραντά, 2010