Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Έρευνα για το διαδίκτυο
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Εφηβεία και σχολείο Πώς βλέπουν οι νέοι το σημερινό σχολείο και ποιο είναι το ιδανικό σχολείο γι’ αυτούς.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Θέσεις και αντιθέσεις Στρατής Γαλλόπουλος Τμ. Μηχ. Υπολογιστών & Πληροφορικής Ευφημία Καρακάτζα Τμ. Φιλολογίας.
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
Θα εμπιστευόσασταν τη καλή λειτουργία του αυτοκινήτου σας σε ένα γιατρό ;
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Διδακτική Πληροφορικής
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής-Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία Μπολοτάκης Γιώργος Μαθηματικός, Επιμορφωτής Β’ Επιπέδου
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Ερωτηματολόγιο 278 μαθητές Β και Γ Λυκείου (Απρίλιος – Μάιος 2018)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φυλλο του Καθηγητη

Teacher’s Age

Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?

Εχετε εξοικειωση στην διδασκαλία με υπολογιστή και ιντερνετ

Στο μαθημα σας χρησιμοποιειτε Η/Υ με τους μαθητες σας? Στο μαθημα σας χρησιμοποιειτε το ιντερνετ με τους μαθητες σας?

Στο μαθημα σας χρησιμοποιειτε υπολογιστή, ιντερνετ με τους μαθητες σας?Το μαθημα σας δεν ειναι πληροφορικη

Για ολους τους καθηγητες Ποιος ειναι ο μεσος ορος ωρων που χρησιμοποιειτε Η/Υ(με ή χωρις ιντερνετ) στο μαθημά σας?

Η ιδια ερωτηση για τους καθηγητες που χρησιμοποιουν Η/Υ για την παραδοση του μαθηματων τους

Για ολους τους καθηγητες Ποσες ωρες κατα μεσο ορο την εβδομαδα χρησιμοποιειτε το ιντερνετ με τους μαθητες σας?

Η προηγούμενη ερωτηση για τους καθηγητές που χρησιμοποιουν ιντερνετ στα πλαισια της παραδοσης των μαθηματων τους

Γι’αυτους που χρησιμοποιουν ιντερνετ στην διδασκαλια τους.Ποια ειναι η γνωμη σας στο γεγονος οτι το ιντερνετ μπορει να χρησιμοποιηθει ως εργαλειο για την διευκολυνση και υποστηριξη του προγραμματος διδασκαλιας σας.

Αυτοι που χρησιμοποιούν το Internet στην διδασκαλία τους Κατα την αποψή σας είναι πιθανό το Internet να οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές στο τρόπο που διδάσκεις?

Γι’αυτους που χρησιμοποιουν Ιντερνετ. Χρησιμοποιειτε το ιντερνετ για να συνδεεστε με αλλα σχολεια?

Συνεχεια προηγουμενης ερωτησης

Αυτοι που χρησιμοποιουν ιντερνετ στην διδασκαλια τους Ποτε οι μαθητες σας χρησιμοποιουν το ιντερνετ με σκοπο την μαθηση?

Συνεχεια προηγουμενης ερωτησης

Αυτοι που δεν χρησιμοποιουν ιντερνετ στην διδασκαλια τους. Γιατι δεν χρησιμοποιειτε το διαδικτυο στην διδασκαλια σας?

Συνεχεια προηγουμενης ερωτησης

Εχεις Η/Υ στο σπιτι? Εχεις συνδεση ιντερνετ στο σπιτι?

Γι’αυτους που εχουν απαντησει οτι εχουν συνδεση στο ιντερνετ στην προηγουμενη ερωτηση Ποσο συχνα χρησιμοποιεις την συνδεση σου στο ιντερνετ?