Ιωάννα Κομνηνού ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Αναζητώντας την αλήθεια στη ζωή μας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ / ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΕΚΠ / ΣΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΣΑΦΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΗΣ, ΕΓΚΥΡΑ ΦΟΡΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Διδακτικά σενάρια.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ (Σχεδιασμός, παρουσίαση, αξιολόγηση) Λεωνίδα Τζιανουδάκη, Υπεύθυνου ΕΚΦΕ Ρεθύμνου Η Χημεία και οι διδακτικές της ιδιαιτερότητες.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιωάννα Κομνηνού ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Αναζητώντας την αλήθεια στη ζωή μας

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ Επιλογή ουσιαστικής γνώσης (μικρή έκταση περιεχομένου) Επιλογή ουσιαστικής γνώσης (μικρή έκταση περιεχομένου) Επιστημονική ορθότητα – συμβατότητα με την ηλικία των μαθητών Επιστημονική ορθότητα – συμβατότητα με την ηλικία των μαθητών Διάχυση της διαθεματικότητας – διεπιστημονικότητας (διαθεματικές δραστηριότητες, σχέδια εργασίας) Διάχυση της διαθεματικότητας – διεπιστημονικότητας (διαθεματικές δραστηριότητες, σχέδια εργασίας)

Προώθηση ανάπτυξης δεξιοτήτων και στάσεων (αυτόνομη μάθηση) Προώθηση ανάπτυξης δεξιοτήτων και στάσεων (αυτόνομη μάθηση) Σύνδεση με το περιβάλλον και την καθημερινή ζωή Σύνδεση με το περιβάλλον και την καθημερινή ζωή Συμβατότητα ασκήσεων και δραστηριοτήτων με το περιεχόμενο της διδακτικής ενότητας και με τις γενικές αρχές της διαθεματικότητας Συμβατότητα ασκήσεων και δραστηριοτήτων με το περιεχόμενο της διδακτικής ενότητας και με τις γενικές αρχές της διαθεματικότητας

ΔΟΜΗ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ Διαβάθμιση και συνοχή ενοτήτων (αναζήτηση της αλήθειας…) Διαβάθμιση και συνοχή ενοτήτων (αναζήτηση της αλήθειας…) Σύνδεση με προηγούμενη γνώση, με γνώση άλλων μαθημάτων Σύνδεση με προηγούμενη γνώση, με γνώση άλλων μαθημάτων Συνοχή περιεχομένου ενότητας με παραθέματα, εικόνες, ασκήσεις, δραστηριότητες Συνοχή περιεχομένου ενότητας με παραθέματα, εικόνες, ασκήσεις, δραστηριότητες

Κατάλληλος αριθμός ερωτήσεων διαβαθμισμένης δυσκολίας (4-5 ερωτήσεις, κλειστού και ανοιχτού τύπου), προώθηση της ανάληψης πρωτοβουλιών με ομαδικές εργασίες και δραστηριότητες Κατάλληλος αριθμός ερωτήσεων διαβαθμισμένης δυσκολίας (4-5 ερωτήσεις, κλειστού και ανοιχτού τύπου), προώθηση της ανάληψης πρωτοβουλιών με ομαδικές εργασίες και δραστηριότητες Σαφήνεια στόχων (οργανωτές) Σαφήνεια στόχων (οργανωτές) Αναπλαισίωση της επιστημονικής γνώσης σε σχολική με τη χρήση γλώσσας ανάλογης με την ηλικία (Γλωσσάριο αλλά και επεξήγηση όρων στην ίδια τη σελίδα) Αναπλαισίωση της επιστημονικής γνώσης σε σχολική με τη χρήση γλώσσας ανάλογης με την ηλικία (Γλωσσάριο αλλά και επεξήγηση όρων στην ίδια τη σελίδα)

ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Αισθητική παρουσία και ελκυστικότητα απεικονίσεων (ποικιλία και υψηλή αισθητική των χρησιμοποιούμενων εικόνων) Αισθητική παρουσία και ελκυστικότητα απεικονίσεων (ποικιλία και υψηλή αισθητική των χρησιμοποιούμενων εικόνων) Κατάλληλη χρήση χρωμάτων (χρώματα ζεστά και διακριτικά) Κατάλληλη χρήση χρωμάτων (χρώματα ζεστά και διακριτικά)

Εικόνες Βυζαντινές Βυζαντινές

Φορητές εικόνες

Ψηφιδωτά

Τοιχογραφίες

Χειρόγραφα

Εικόνες και σύμβολα άλλων δογμάτων και θρησκειών

Σκίτσα Σκιτσογράφος : Μάρω Μίσσιου

Φωτογραφικό υλικό από όλο τον κόσμο

Τριαντάφυλλος Πατρασκίδης Εξώφυλλο Τριαντάφυλλος Πατρασκίδης

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΡΤΙΟΤΗΤΑ Στόχοι κάθε διδακτικής ενότητας στην αρχή υπό τη μορφή προκαταβολικών οργανωτών Στόχοι κάθε διδακτικής ενότητας στην αρχή υπό τη μορφή προκαταβολικών οργανωτών Επαρκής και σαφής διάκριση υποενοτήτων (πλαγιότιτλοι) Επαρκής και σαφής διάκριση υποενοτήτων (πλαγιότιτλοι)

Αναγραφή τίτλου κεφαλαίου σε κάθε σελίδα

Ύπαρξη παραθεμάτων Παράθεμα

Έναρξη κάθε κεφαλαίου σε νέα σελίδα ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ

Κατάλογος Εικόνων Κατάλογος Εικόνων Γλωσσάριο Γλωσσάριο

ΒΙΒΛΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ  Σκοποί : Γενικοί –Ειδικοί  Σχηματική παρουσίαση του περιεχομένου της διδακτικής ενότητας  Περιεχόμενο –Μεθοδολογικές υποδείξεις  Διαθεματικές Έννοιες  Εναλλακτικές ή συμπληρωματικές μέθοδοι διδασκαλίας

 Πηγές –Εποπτικό υλικό  Προτεινόμενες δραστηριότητες  Εργασίες –Ασκήσεις Βιβλίου Μαθητή  Βιβλιογραφία