Εκφώνηση άσκησης Εισαγωγή απάντησης Συνέχεια απάντησης « ὀ φθαλμόν αντί ὀ φθαλμο ῦ >> Παιχνίδι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Advertisements

Πώς μπορείς να μάθεις να χρησιμοποιείς τις πιθανότητες.
13. Η ζωή οργανώνεται με βάση το Νόμο του Μωυσή
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Τι είναι φτώχια; Καταιγισμός ιδεών.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Είσαι δυσαρεστημένος ή απογοητευμένος για όσα συμβαίνουν στη ζωή σου;
Το αγαπημένο μου μάθημα
13. Η ζωή οργανώνεται με βάση το Νόμο του Μωυσή
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
Ειρήνη-Δήμητρα Δημητρακοπούλου
Διάλογος Αθηναίων - Μηλίων
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Σελ. 6Ο από το Επιλέγω και Πραγματοποιώ η ασκ. 2 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης Τμήμα: Α1 Ημερομηνία: 10/12/14.
Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Κ Α Α Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Υ. Οι ιστορίες των Πατριαρχών έχουν βασικά θρησκευτικό χαρακτήρα. Μιλούν δηλαδή για τη µοναδική σχέση των πρωταγωνιστών.
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
Β έρα Καρυώτη Θρησκευτικ ά Α΄ Γυμνασίου Περιεχόμενα Εκφώνηση Α π άντηση Συνέχεια α π άντησης Παιχνιδάκι  Τέλος.
Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο ΜΑΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΗΣ.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
22. Βαβυλώνια αιχμαλωσία: ο λαός στην εξορία
Ο προφήτης Μιχαίας: το όραμα της παγκόσμιας ειρήνης
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β’
Η μονομαχία Έκτορα και Αχιλλέα -Δεν τρέχω άλλο, Αχιλλέα. Είναι ώρα να αναμετρηθούμε, Ή θα με σκοτώσεις ή θα σε σκοτώσω. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Έλα.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
Η ασφαλεια στο διαδικτυο !
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 21 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
Ολυμπιακή παιδεία και Αθλητική Ηθική
Πλαίσιο για την ανάλυση των γραπτών πηγών
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗ- ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Σηκώνω χεράκι μιλάω Μάθημα: Θρησκευτικά
Δόξα στον Θεό! Ωσαννά! ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Επιμέλεια: Αντιγόνη-Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Α Γ Υ Μ Ν Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
π.Χ. επιστροφή από τη Βαβυλώνα μέχρι την κατάκτηση της Παλαιστίνης από τους Ρωμαίους
Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ασφαλής χρήση παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκφώνηση άσκησης Εισαγωγή απάντησης Συνέχεια απάντησης « ὀ φθαλμόν αντί ὀ φθαλμο ῦ >> Παιχνίδι

Στις μέρες μας πολλοί αγνοούν το σύνολο του Μωσαϊκού Νόμου. Γνωρίζουν όμως τη διάταξη «ὀφθαλμόν αντί ὀφθαλμοῦ καί ὀδόντα ἀντί ὀδόντος» και τη χρησιμοποιούν ως επιχείρημα για να αποδείξουν τη σκληρότητα αυτού του Νόμου. Ας σκεφτούμε: Μιλάμε για 3000 χρόνια πριν, όταν η βία και η σκληρότητα ήταν φυσική κατάσταση. Ας προσέξουμε τη διάταξη: Δεν προτρέπει τον άνθρωπο να εκδικηθεί, αλλά να περιορίσει την εκδικητικότητά του βάζοντας ένα φραγμό. Το νόημα της διάταξης είναι: Αν κάποιος σου έκανε κακό και συ νομίζεις ότι πρέπει να του το ανταποδώσεις, η τιμωρία του να μην είναι μεγαλύτερη από το κακό που έκανε. Να περιοριστείς, δηλαδή, στο ίδιο κακό και όχι να κάνεις μεγαλύτερο. Ύστερα απ' αυτές τις διευκρινίσεις και τα όσα μάθατε στο μάθημα τι θα είχατε να πείτε σ' ένα σύγχρονο άνθρωπο που θεωρεί το Μωσαϊκό Νόμο ως ένα σκληρό νόμο; Εκφώνηση άσκησης

Επίσης οι νόμοι του Μωυσή έχουν μείνει γνωστοί έως σήμερα για το αξιοθαύμαστο περιεχόμενό τους. Τότε,όπως ανέφερα και πριν, οι νόμοι δεν ήταν ευνοϊκοί προς τους αδύναμους και έτσι με την δημιουργία του νόμου του Μωυσή επιτέλους έγινε σωστά κατά ένα μέρος η απονομή της δικαιοσύνης.

Ο νόμος του Μωυσή ήταν ιδιαίτερα πρωτοποριακός για εκείνη την εποχή. Oι νόμοι των άλλων λαών ήταν πολύ βίαιοι σύμφωνα με τις αντιλήψεις της σημερινής εποχής. Σε κανέναν νόμο δεν γινόταν αναφορά στους φτωχούς, τους ξένους, τις χήρες και τα ορφανά. Εισαγωγή απάντησης

H φράση «ὀφθαλμόν αντί ὀφθαλμοῦ>>στην τότε εποχή φαινόταν απολύτως φυσιολογική. Αυτό βέβαια φαίνεται περίεργο σε εμάς γιατί οι αντιλήψεις της εποχής μας είναι εντελώς διαφορετικές σε σχέση με εκείνης της εποχής. Άρα ανάλογα με τις αντιλήψεις της κάθε εποχής οργανώνονται και οι νόμοι της. Όπως καταλαβαίνουμε από αυτόν τον νόμο φαίνεται εκείνη την εποχή να επικρατεί η εκδικητικότητα αλλά όχι με πολύ ήπιο τρόπο. Μπορεί να πάρει μορφή από θάνατο ζώων μέχρι και θάνατο ανθρώπων.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!

ΒΕΡΑ ΚΑΡΥΩΤΗ Α1