Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο www.epimorfosi.edu.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Advertisements

Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Τρία χρόνια ΠΕΑΠ: Η συνέχεια….
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Σενάριο.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

1. Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Πλαίσιο Διαβούλευσης Ιούνιος – Σεπτέμβριος (2010) Μελέτη Διερεύνησης Επιμορφωτικών Αναγκών Διαβούλευση με εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς

Το Πλαίσιο της Διαβούλευσης Το Πλαίσιο της Διαβούλευσης Διαβούλευση με 70 εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς, επιστημονικούς φορείς Πρόσκληση καλών διδακτικών πρακτικών από τους εκπαιδευτικούς για τη διαμόρφωση του περιεχομένου Λάβαμε 569 Διδακτικές Πρακτικές Οριστικοποίηση του Επιμορφωτικού Προγράμματος Δεκέμβριος 2010 Δημοσιοποίηση Αποτελεσμάτων Οκτώβριος Έναρξη Επιμορφωτικού Προγράμματος Πιλοτικό Ιούνιος 2011 Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών Μέλη Εκπαιδευτικής Κοινότητας

2. Το Πλαίσιο αναφοράς του ΜΠΕ Φιλοσοφία - Αρχές Νέων Προγραμμάτων Σπουδών Θεωρητικό Πλαίσιο Επιμόρφωσης Μελέτη Διερεύνησης Διαβούλευση Διεθνή / Ελληνική Εμπειρία 3 βασικές αρχές Εφαρμογή στην τάξη, Αναστοχασμός Εκπαίδευση ενηλίκων Εξαε

2.1 Φιλοσοφία και Αρχές Προαιρετικότητα της επιμορφωτικής διαδικασίας με παράλληλη θέσπιση πλαισίου κινήτρων. Έμφαση στον σχεδιασμό Εκπαιδευτικού Υλικού με βάση τις αρχές και την φιλοσοφία των νέων προγραμμάτων σπουδών Έμφαση στη διδακτική πράξη

2.1 Φιλοσοφία και Αρχές Αξιοποίηση της μεθοδολογίας της εκπαίδευσης ενηλίκων Αξιοποίηση της μεθοδολογίας της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης Εφαρμογή των θεμάτων επιμόρφωσης στη σχολική τάξη – Αναστοχασμός

Κάθε επιμορφωτικός κύκλος δομείται σε δύο επίπεδα: Διά ζώσης συναντήσεις: 3 τριήμερα σεμινάρια συνολικής διάρκειας 55 ωρών (1/3 της διάρκειας της επιμόρφωσης).Διά ζώσης συναντήσεις: 3 τριήμερα σεμινάρια συνολικής διάρκειας 55 ωρών (1/3 της διάρκειας της επιμόρφωσης). Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Συνολικής διάρκειας 145 ωρών (2/3 της διάρκειας της επιμόρφωσης).Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Συνολικής διάρκειας 145 ωρών (2/3 της διάρκειας της επιμόρφωσης). 2.2 Μεθοδολογία

Μεταξύ των σεμιναρίων μεσολαβεί χρονική περίοδος ημερών, προκειμένου οι επιμορφωνόμενοι: να αλληλεπιδρούν με το επιμορφωτικό υλικό 500 περίπου σελίδων (έντυπο και ψηφιακό),να αλληλεπιδρούν με το επιμορφωτικό υλικό 500 περίπου σελίδων (έντυπο και ψηφιακό), να διερευνούν με κριτικό τρόπο την εφαρμογή των προς εξέταση θεμάτων στη σχολική τους τάξη,να διερευνούν με κριτικό τρόπο την εφαρμογή των προς εξέταση θεμάτων στη σχολική τους τάξη, να συντάσσουν τις δύο γραπτές εργασίες και να προετοιμάζουν την παρουσίασή τους.να συντάσσουν τις δύο γραπτές εργασίες και να προετοιμάζουν την παρουσίασή τους. 2.2 Διάρθρωση Εκπαιδευτικού Προγράμματος

Σε όλους! 1.Νηπιαγωγοί, Δάσκαλοι 2.Φιλόλογοι 3.Θεολόγοι 4.ΠΕ4 (Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι κ.ά.) 5.Μαθηματικοί 6.Καθηγητές Πληροφορικής, 7.Καθηγητές Ξένων Γλωσσών (3 ομάδες: Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά) 8.Καθηγητές Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (4 υποομάδες) 9.Κοινωνικών Επιστημών (Κοινωνιολόγοι, Οικονομολόγοι, Νομικοί, Οικιακή Οικονομία) 10.Καθηγητές Φυσικής Αγωγής 11.Ειδική αγωγή 12.Μουσική Αγωγή 13.Θεατρική Αγωγή 14.Εικαστική Αγωγή 2.3 Σε ποιους απευθύνεται

Μετά την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης σας θα έχουμε διαπραγματευτεί ΑΣχέσεις/ Αναστοχασμός (13 δ.ω) Θέματα Διαμόρφωσης ομάδας: 4 δ.ω, Ασκήσεις Ομάδας: 9 δ.ω ΒΣχέδια Διδασκαλίας/Συνδιαμόρφωση - Αναστοχασμός 18 δ.ω Γ Μικροδιδασκαλίες/Αναστοχασμός: 16 δ.ω ΔΤΠΕ 2 δ.ω ΕΡόλος Επιμορφωτή Β στην εξαε: 4 δ.ω ΣτΑξιολόγηση: 2 δ.ω ΖΕκπόνηση Γραπτής Εργασίας: 3 δ.ω 3. Θεματικές ενότητες επιμόρφωσης

Υποχρεωτικό υλικό Υποχρεωτικό υλικό (θα υπάρχει και προαιρετικό υλικό) Το υποχρεωτικό διδακτικό υλικό του Μ.Π.Ε. αποτελείται από τα εξής: Το υποχρεωτικό διδακτικό υλικό του Μ.Π.Ε. αποτελείται από τα εξής: «Νέο Σχολείο: Πρώτα ο Μαθητής» «Νέο Σχολείο: Πρώτα ο Μαθητής» «Προγράμματα Σπουδών της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης: Πλαίσιο Βασικών Αρχών και Προσανατολισμών» «Προγράμματα Σπουδών της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης: Πλαίσιο Βασικών Αρχών και Προσανατολισμών» «Θεωρητικό πλαίσιο και Σχέδια Διδασκαλίας» (ανά ειδικότητα) «Θεωρητικό πλαίσιο και Σχέδια Διδασκαλίας» (ανά ειδικότητα) Δ. Χατζηδήμου: «Εναλλακτικές Μορφές, Τεχνικές και Μέθοδοι Διδασκαλίας και Μάθησης» Δ. Χατζηδήμου: «Εναλλακτικές Μορφές, Τεχνικές και Μέθοδοι Διδασκαλίας και Μάθησης» «Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση» «Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση» Γ. Μέγα: «Η αξιοποίηση της αισθητικής εμπειρίας στην εκπαίδευση» Γ. Μέγα: «Η αξιοποίηση της αισθητικής εμπειρίας στην εκπαίδευση» Β. Βασσάλα: «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Σχολικά Περιβαλλοντικά Προγράμματα» Β. Βασσάλα: «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Σχολικά Περιβαλλοντικά Προγράμματα» «Η Εκπαιδευτική σημασία του Κινηματογράφου. Αρχές, Στόχοι, Εφαρμογές» «Η Εκπαιδευτική σημασία του Κινηματογράφου. Αρχές, Στόχοι, Εφαρμογές» «Η Εκπαιδευτική σημασία των Εικαστικών Τεχνών» «Η Εκπαιδευτική σημασία των Εικαστικών Τεχνών» «Λογοτεχνία. Εκπαιδευτική Σημασία – Τρόποι Προσέγγισης» «Λογοτεχνία. Εκπαιδευτική Σημασία – Τρόποι Προσέγγισης» «Η αναγκαιότητα του Θεάτρου στην εκπαίδευση» «Η αναγκαιότητα του Θεάτρου στην εκπαίδευση» «Η σύγχρονη θέση της Μουσικής στην εκπαιδευτική διαδικασία» «Η σύγχρονη θέση της Μουσικής στην εκπαιδευτική διαδικασία» Διαμόρφωση Ομάδων Διαμόρφωση Ομάδων 4. Το διδακτικό υλικό

Συμβατική Εξαε 146 ώρες E-learning (στις επόμενες φάσεις) Εκπαιδευτικό υλικό Πλατφόρμα Εκπαιδευτικό Υλικό Συμβουλευτική Υποστήριξη Αλληλεπίδραση Διαχείριση Συμβουλευτική Υποστήριξη Από τον Επ.Β Πρόσωπο με Πρόσωπο Συναντήσεις 54 ώρες 2 Γραπτές Εργασίες 1 Μικροδιδασκαλία μέσα στην τάξη 5. Το Μείζον Πρόγραμμα με μια ματιά Συμβουλευτική Υποστήριξη από τους επιμορφωτές προς τους εκπαιδευτικούς 2 ώρες/ εβδομάδα τηλ, Ηλεκτρονική Επικοινωνία

6. Προϋποθέσεις για «επιτυχή ολοκλήρωση της επιμόρφωσης» από τους εκπαιδευτικούς Για την απόκτηση της «Βεβαίωσης Επιτυχούς Ολοκλήρωσης Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης» οι επιμορφούμενοι, θα πρέπει να έχουν εκπληρώσει και τις τρεις παρακάτω διαδικασίες. Να έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον 48 από τις 54 ώρες της διάρκειας των σεμιναρίων του Προγράμματος. Να έχουν εκπονήσει με επιτυχία και τις δύο γραπτές εργασίες. [Οι εργασίες αξιολογούνται με Α, Β ή Γ. Όσοι αξιολογηθούν με Α ή Β θεωρείται ότι εκπόνησαν επιτυχώς μια εργασία]. Να αξιολογηθεί επιτυχώς ( Α ή Β) η Μικροδιδασκαλία που θα παρουσιάσουν στο πλαίσιο των σεμιναρίων του Προγράμματος.

Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία σας