ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ YOUNG BUSINESS TALENTS 2014 Young Business Talents 1. Τι είναι το ΥΒΤ. 2. Η Ιστορία του ΥΒΤ. 3. Τι κάνουν οι συμμετέχοντες. 4. Ποιο εργαλείο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

παγκοσμιο πρωταθλημα Microsoft Office Specialist
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Τρίπολη, 25 Νοεμβρίου 2013 Προσδοκώμενα οφέλη για την Περιφέρεια Πελοποννήσου από το Έργο SoilPro Αλέξανδρος Χαραλάμπους Living.
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
‘Απασχολήσιμοι’ ; Αρκεί η Γνώση για να είμαστε περισσότερο ‘Απασχολήσιμοι’ ; Όχι, χρειαζόμαστε δεξιότητες, ΤΑΛΕΝΤΟ !
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Επιμορφωτικό σεμινάριο Ελκυστικό περιβάλλον μάθησης της Χειροσφαίρισης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τρίτη 12 Μαρτίου, ώρα 12:00 Αθλητικό και Πολιτιστικό.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Microsoft Office Specialist.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Διδακτική Πληροφορικής
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Προκήρυξη 3ου κύκλου Προγράμματος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ YOUNG BUSINESS TALENTS 2014

Young Business Talents 1. Τι είναι το ΥΒΤ. 2. Η Ιστορία του ΥΒΤ. 3. Τι κάνουν οι συμμετέχοντες. 4. Ποιο εργαλείο χρησιμοποιείται. 5. Πως διαγωνίζονται. 6. Οι Φάσεις. 7. Οι Περιφέρειες. 8. Ημερολόγιο. 9. Βαθμολόγηση και κατάταξη. 10. Βραβεία. 11. Οφέλη για τους μαθητές. 12. Οφέλη για τους Καθηγητές. 13. Οφέλη για το Λύκειό σας. 14. Αιγίδα ΙΝΕΔΙΒΙΜ. 15. Επικοινωνία. Περιεχόμενα Παρουσίασης

1. Τι είναι το Young Business Talents ; Το YBT είναι ένας διαγωνισμός με Επιχειρηματικό Προσομοιωτή της PRAXISMMT που απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου (κάθε τύπου) και τεχνικών σχολών και επιτρέπει την πρακτική άσκηση με τη λήψη όλων των αποφάσεων μέσα σε μια επιχείρηση.  Οι εγγεγραμμένες ομάδες θα συμμετέχουν σε ένα περιφερειακό και εθνικό διαγωνισμό στον οποίο θα :  Βιώσουν τις ίδιες εμπειρίες που ζει κανείς διοικώντας μία εταιρία.  Θα έχουν στη διάθεσή τους ένα εργαστήριο για να πειραματισθούν.  Θα μπορούν να εφαρμόσουν όσα έχουν μάθει στην τάξη.  Θα κατανοήσουν καλύτερα την θεωρία και όσα μπορεί να τους ρωτήσουν στις εξετάσεις.  Θα αποκτήσουν περισσότερα στοιχεία κρίσης για τον μελλοντικό τους προσανατολισμό (ακαδημαϊκό και επαγγελματικό)  Θα αναπτύξουν δεξιότητες.

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ...

2. Η ιστορία του YBT Το YBT ξεκίνησε το 2011 σαν μία παροχή προς τους νέους και είναι διαθέσιμο δωρεάν σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Ισπανία. Στις δύο πρώτες εκδόσεις του, το 2011 και 2012, το ΥΒΤ συγκέντρωσε πολύ μεγάλο αριθμό συμμετοχών. Στην Ελλάδα το το ΥΒΤ σημείωσε μεγάλη επιτυχία καθώς συμμετείχαν μαθητές σε 334 ομάδες, με 162 καθηγητές από >100 Λύκεια, με μεγάλη διασπορά. ΣχολείαΚαθηγητέςΟμάδεςΣυμμετέχοντες Διαφορά %

3. Τι κάνουν οι συμμετέχοντες ; Διοικούν μία εικονική επιχείρηση, αναπαράγοντας τις ενέργειες που κάνουν οι υπεύθυνοι των εταρειών : Ανάλυση Σχεδιασμός (Επιχειρηματικό Σχέδιο) Υλοποίηση (Εκτέλεση Αποφάσεων) Έλεγχος Το πιο ουσιαστικό είναι τα Επιχειρηματικά Σχέδια τα οποία αναπτύσσουν με ένα σύνολο αποφάσεων. Αυτές οι αποφάσεις είναι που εισάγονται στον προσομοιωτή. Το Young Business Talents θα αναπαραστήσει με ακρίβεια αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο των επιχειρήσεων. Οι συμμετέχοντες, διοικώντας την εταιρία τους, θα υλοποιήσουν τον κύκλο της πρακτικής μάθησης : αρχική κατάσταση – συμπεριφορά με ενέργειες – συνέπειες

4. Ποιο εργαλείο χρησιμοποιείται ; Ένας προσομοιωτής Διοίκησης Επιχειρήσεων Είναι ένα σύστημα αναπαράστασης των μεταβλητών που συνθέτουν μία επιχειρησιακή πραγματικότητα. Αναπαράγει τα χαρακτηριστικά μίας αγοράς, την συμπεριφορά της, και την δράση των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων που είναι παρούσες σ’ αυτή την αγορά. Περιλαμβάνει τις κυριότερες περιοχές αποφάσεων της επιχείρησης. Επιτρέπει να βιώσουμε πολλαπλά ‘εικονικά έτη’ και να επαναλάβουμε τον κύκλο επιχειρηματικής διοίκησης για να ολοκληρώσουμε την καμπύλη της μάθησης. Ο προσομοιωτής που χρησιμοποιείται είναι της εταιρίας PRAXISMMT και είναι προσαρμοσμένος στα επίπεδα δεξιοτήτων και ικανοτήτων των συμμετεχόντων.

➢ Το Young Business Talents είναι ένας διαγωνισμός για ομάδες. ➢ Κάθε ομάδα αποτελείται από 3 ή 4 μαθητές Λυκείου. ➢ Κάθε εταιρία θα έχει ένα κωδικό για πρόσβαση στον προσομοιωτή της. ➢ Κάθε σχολείο μπορεί να έχει απεριόριστο αριθμό ομάδων. ➢ Κάθε ομάδα είναι μία εταιρία και θα αντιστοιχηθεί σε μία προσομοίωση στην οποία θα ανταγωνισθεί απευθείας με άλλες 3 ή 4 εταιρίες (ομάδες). ➢ Στις 10 Νοεμβρίου 2014 αρχίζει ο διαγωνισμός. ➢ Από εκείνη τη στιγμή οι συμμετέχοντες θα ετοιμάσουν το πρώτο τους Σχέδιο (σύνολο αποφάσεων) και θα το εισάγουν στον προσομοιωτή. 5. Πως διαγωνίζονται ;

➢ Οι μαθητές έχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα και ενημέρωση γι’αυτούς στον προσομοιωτή και στην ενότητα ‘Εργαλεία / Υλικά’ της ιστοσελίδας ➢ Το πρώτο που πρέπει να κάνει κάθε ομάδα είναι να μελετήσει το Σενάριο. ➢ Έχουν επίσης ένα αρχείο PDF, τα ‘Φύλλα Αποφάσεων’ που τους χρησιμεύουν σαν οδηγός για να γνωρίζουν τις αποφάσεις που πρέπει να εισάγουν στον προσομοιωτή. ➢ Πρόκειται για αποφάσεις στο marketing, το ανθρώπινο δυναμικό, την παραγωγή και τα χρηματοοικονομικά. ➢ Οι ομάδες θα πρέπει να εισάγουν τις αποφάσεις τους πριν από την προθεσμία της ημερομηνίας που αναγράφεται στο Ημερολόγιο. 5. Πως διαγωνίζονται ;

➢ Μέχρι την προθεσμία μπορούν να μπαίνουν όσες φορές θέλουν στον προσομοιωτή, για να εισάγουν αποφάσεις και να τις αλλάζουν. ➢ Όταν έρθει η προθεσμία της ημερομηνίας που σημειώνεται στο ημερολόγιο, ο προσομοιωτής θα κάνει την επεξεργασία και θα εκδοθούν τα αποτελέσματα. ➢ Βασισμένη στα αποτελέσματα, κάθε εταιρία θα αρχίσει και πάλι να υλοποιεί την διαδικασία της ανάλυσης, λήψης αποφάσεων και εισαγωγής αυτών στον προσομοιωτή για το επόμενο (εικονικό) έτος. ➢ Κάθε φάση του διαγωνισμού είναι προγραμματισμένη για τρία εικονικά έτη, εκτός από τον 1 ο Γύρο, που αποτελείται από δύο. ➢ Κάθε έτος οι εταιρίες λαμβάνουν τον ίδιο τύπο αποφάσεων. ➢ Στην αρχή της κάθε φάσης, οι εταιρίες θα κατανέμονται σε μία νέα προσομοίωση και θα αρχίζουν και πάλι από το μηδέν (από το σημείο εκκίνησης).

➢ Ο διαγωνισμός αποτελείται από πέντε φάσεις (από τον 1 ο Γύρο έως τον Εθνικό Τελικό). ➢ Οι τέσσερις πρώτες φάσεις είναι στο διαδίκτυο, online. ➢ Ο Εθνικός Τελικός είναι με φυσική, προσωπική παρουσία στην Αθήνα, στις 28 Μαρτίου ➢ Στον 1 ο και 2 ο Γύρο θα ανταγωνισθούν στον ίδιο προσομοιωτή οι ομάδες από το ίδιο σχολείο, εάν αυτό είναι εφικτό. ➢ Μετά τον 3 ο Γύρο, θα ανακατανεμηθούν οι ομάδες από κάθε προσομοίωση, πάντα περιφερειακά. 6. Οι Φάσεις

➢ Κάθε ομάδα θα αντιστοιχηθεί σε μία από τις καθορισμένες περιφέρειες. ➢ Κάθε περιφέρεια αποτελείται από ένα αριθμό νομών. ➢ Έως τα Ημιτελικά (περιλαμβανομένων) η κατανομή των προσομοιώσεων και η κατάταξη θα γίνεται ανά περιφέρεια. ➢ Ο Τελικός θα έχει εθνικό χαρακτήρα. ➢ Θα προκριθούν στον τελικό οι καλύτερες ομάδες από κάθε περιφέρεια. 7. Οι Περιφέρειες

Ο διαγωνισμός διαιρείται σε πέντε φάσεις. Το γενικό Ημερολόγιο έχει ως εξής : ➢ Πρώτος Γύρος : από 10 έως 25 Νοεμβρίου. ➢ Δεύτερος Γύρος : από 1 έως 23 Δεκεμβρίου. ➢ Τρίτος Γύρος : από 19 Ιανουαρίου έως 3 Φεβρουαρίου. ➢ Ημιτελικά : από 16 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου. ➢ Ο Εθνικός Τελικός θα γίνει στις 28 Μαρτίου 2015 για τις 75 ομάδες που θα προκριθούν. 8. Ημερολόγιο

➢ Από τον 2 ο Γύρο και μετά, οι ομάδες θα λαμβάνουν μία βαθμολόγηση κάθε έτος ανάλογα με την θέση που κατέλαβαν στην προσομοίωσή τους. ➢ Την θέση της εταιρίας (στην προσομοίωση) θα την δώσει η λειτουργική κερδοφορία του έτους που εμφανίζεται στην κατάσταση αποτελεσμάτων. ➢ Η κατάταξη θα ανακοινωθεί ανά περιφέρεια, με τρόπο ώστε κάθε ομάδα να διαγωνίζεται έμμεσα με τις λοιπές ομάδες της περιφέρειάς της. ➢ Οι βαθμολογίες που επιτυγχάνονται από κάθε ομάδα κάθε έτος, θα αθροίζονται έως ότου φθάσουν στα Ημιτελικά (που συμπεριλαμβάνονται). ➢ Οι Ομάδες με την μεγαλύτερη βαθμολογία σε κάθε περιφέρεια στο τέλος των Ημιτελικών, θα προκριθούν στον Τελικό που θα γίνει με προσωπική παρουσία (συνολικά 75 ομάδες). 9. Βαθμολόγηση και κατάταξη

Σύστημα βαθμολόγησης έως τα Ημιτελικά : Στον Εθνικό Τελικό οι θέσεις των ομάδων θα προσδιορισθούν από την συνολική κερδοφορία (των εταιριών). * Θέση στην πεντάδα των ομάδων της κάθε προσομοίωσης. Η κάθε ομάδα ανταγωνίζεται άλλες 4 σε κάθε γύρο. 2 ος Γύρος3 ος ΓύροςΗμιτελικά Θέση*Έτος 1Έτος 2Έτος 3Έτος 1Έτος 2‘Ετος 3Έτος 1Έτος 2Έτος

Διπλώματα για : ➢ Τους συμμετέχοντες που φθάνουν έως τα Ημιτελικά. ➢ Τους συμμετέχοντες που φθάνουν στον Εθνικό Τελικό. ➢ Τους Καθηγητές με ομάδες στα Ημιτελικά & Τελικό. Βραβεία για : ➢ Τις ομάδες που κερδίζουν σε κάθε μία από τις 15 προσομοιώσεις του Τελικού. ➢ Τις 5 καλύτερες ομάδες του Τελικού. ➢ Τους Καθηγητές των νικηφόρων ομάδων σε κάθε προσομοίωση και για τους Καθηγητές των 5 καλύτερων ομάδων. ➢ Τα σχολεία των 5 καλύτερων ομάδων. Η νικήτρια ομάδα θα συμμετάσχει σε ένα διεθνή Τελικό. 10. Βραβεία

➢ Μαθαίνουν κάνοντας πρακτική και διασκεδάζοντας (στο κάτω κάτω είναι ένα παιχνίδι). ➢ Εκπαιδεύονται – πρακτικά. ➢ Εμπεδώνουν τη Γνώση. ➢ Κατανοούν την θεωρία. ➢ Πειραματίζονται για να προσανατολισθούν στο μέλλον τους. ➢ Προσδίδουν προστιθέμενη αξία στο βιογραφικό τους. ➢ Προετοιμάζονται για το άμεσο και το απώτερο μέλλον. 11. Οφέλη για τους μαθητές

 Χειρίζονται ένα Project με στοιχεία βιωματικά και παιγνιώδη.  Έχουν στην διάθεσή τους ένα εργαλείο πρακτικής εκπαίδευσης.  Αναβαθμίζεται η ύλη των μαθημάτων.  Δίνουν Προστιθέμενη αξία στο μάθημα.  Αποτελεί Καινοτομία.  Ένα Δίπλωμα. 12. Οφέλη για τους Καθηγητές

➢ Προσδίδει δυναμισμό στο σχολείο με μία κοινωνική δράση σε ομάδες. ➢ Προωθεί το πνεύμα υπέρβασης με τις ίδιες αξίες του αθλητισμού. ➢ Δίνει προστιθέμενη αξία. ➢ Καινοτομία. ➢ Ενθαρρύνει τους μαθητές να είναι συνεργάσιμοι, επαγγελματίες και χρήσιμοι στην κοινωνία. ➢ Ένα εργαλείο πρωτοποριακό και καινοτόμο χωρίς κόστος για το εκπαιδευτικό ίδρυμα. 13. Οφέλη για το Λύκειό σας

Το Young Business Talents τελεί υπό την Αιγίδα του ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ, φορέα του Υπουργείου Παιδείας για την καινοτομία και επιχειρηματικότητα των Νέων. (Απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου αρ. 7534/73/ ) 14. Αιγίδα ΙΝΕΔΙΒΙΜ

Young Business Talents GR 15. Επικοινωνία