Διάγραμμα 9.2: Το απόθεμα αποκρύπτει τη ζήτηση Επίπεδο αποθέματος Εθνικό κέντρο διανομής Περιφερειακό κέντρο διανομής Χονδρέμπορος Πηγή: Martin Christopher.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργία Σκίντζη Γιώργος Ιωάννου Γρηγόρης Πραστάκος
Advertisements

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Κεφάλαιο 13 Μεγιστοποίηση κέρδους και προσφορά
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
μείωση κόστους & βελτίωση καθαρής κερδοφορίας
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Alexander Moore.
Source: Honda Motor Company
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
Διάγραμμα 7.2: Η ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου Πηγή: Martin Christopher Πηγή: Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου Όγκος εξαγωγών ΑΕΠ © 2007 Εκδόσεις Κριτική.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
Διάγραμμα 4.1: Ευέλικτη ή λιτή εφοδιαστική αλυσίδα;
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Κεφάλαιο 8 Επίτευξη Επιχειρησιακής Αριστείας και Σχέσεων με τους Πελάτες: Επιχειρησιακές Εφαρμογές.
Π. Μαυρογένης Υλικό μέρος και Λογισμικό των συστημάτων μηχανογράφησης των χώρων εστίασης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Αναφέρει το Υλικό μέρος των συστημάτων μηχανογράφησης.
Επιχειρηματικο σχεδιο
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Μοντέλα βελτιστοποίησης απόφασης στη διαδικασία της παραγγελιοδοσίας στο λιανεμπόριο Ομάδα εργασίας: Αρβανίτης Ηλίας Βολανάκης Ελευθέριος
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Προώθηση / Επικοινωνία
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 6: Αποθέματα. Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή, Επίκουρος Καθηγήτρια. Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ Hamilton Stationery Shop. Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΙ ΚΑΤΕΧΩ = ΤΙ ΟΦΕΙΛΩ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ = ΠΑΘΗΤΙΚΟ + ΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ Η ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
Διάλεξη 3η Προσανατολισμός Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα «Γιατί Αποτυγχάνουν οι Εταιρίες/επιχειρήσεις;» Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η σημασία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
Τα Logistics στο χώρο της μαζικής εστίασης
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
Ερευνητικές Περιοχές Ενδιαφέροντος Σύνοψη
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διάγραμμα 9.2: Το απόθεμα αποκρύπτει τη ζήτηση Επίπεδο αποθέματος Εθνικό κέντρο διανομής Περιφερειακό κέντρο διανομής Χονδρέμπορος Πηγή: Martin Christopher Σημείο αναπλήρωσης αποθέματος © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Διάγραμμα 9.5: Κατακόρυφη οργανωσιακή εστίαση Παραδοσιακή, λειτουργική οργανωσιακή δομή Εστιασμένη στην εισροή, οδηγούμενη από τον προϋπολογισμό Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Πηγή: Martin Christopher Διάγραμμα 9.6: Οριζόντια οργανωσιακή εστίαση Οργανωσιακή δομή που αντιμετωπίζει την αγορά Ποικιλία Εστιασμένη στην εκροή, κατευθυνόμενη από την αγορά © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Διάγραμμα 9.7: Δημιουργία της κάρτας επιδόσεων Logistics Καλύτερα Γρηγορότερα Φθηνότερα Εγγύτερα Ποιότητα εξυπηρέτησης Χρόνος Κόστος Σχέσεις π.χ. επίτευξη τέλειας παραγγελίας π.χ. χρόνοι στα κανάλια διανομών από το ένα άκρο ως το άλλο π.χ. κόστος εξυπηρέτησης π.χ. διατήρηση πελάτη Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική