Μάθημα Καθηγητές Επιβλέπων Ομάδα 17 Ομάδα 24

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
IT Benefits Τσαγαλά Ευρύκλεια Σιάκουλη Ευθυμία Στρατηγική και Οικονομική των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Εργασία στο μάθημα:Διοίκηση Επιχειρήσεων και Τεχνολογία
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Μάρτιος 2008.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 1-1.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα Καθηγητές Επιβλέπων Ομάδα 17 Ομάδα 24 Οργανωσιακή Μάθηση κατά τη Διαδικασία Στρατηγικού Σχεδιασμού Νέων Υπηρεσιών Κινητού Ηλεκτρονικού Εμπορίου Μάθημα Διοίκηση Επιχειρήσεων και Τεχνολογία Καθηγητές Γ. Δουκίδης, Π. Μηλιώτης Επιβλέπων Ι. Σιδέρης Ομάδα 17 Κρητικάκου Βασιλική Κρασοπούλου Παναγιώτα Παρδάλη Βασιλική Ομάδα 24 Μήλεση Θεοδώρα Σταυρουλάκη Μαρία Ταλάντη Ιωάννα

Κινητό Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Κινητό Ηλεκτρονικό Επιχειρείν (Mobile/Wireless Electronic Business, m-business) αποτελεί κάθε επιχειρηματική συναλλαγή που μπορεί να μεταφραστεί με κάποια χρηματική αξία και πραγματοποιείται μέσω κάποιου δικτύου κινητής τηλεπικοινωνίας. Υπηρεσίες Εμπόριο: τραπεζικές συναλλαγές, πλειστηριασμοί,αγοραπωλησίες Πληροφόρηση: καιρός, χρηματιστήριο,ειδήσεις, τοπικές πληροφορίες Υπηρεσίες: οδική βοήθεια, άμεση δράση, τηλεματικές εφαρμογές, έλεγχοι συσκευών Επικοινωνία: φωνή, γραπτά μηνύματα, multimedia Διασκέδαση: μουσική, παιχνίδια, στοιχήματα, κινηματογράφος,video Εργασία: e-mail, ημερολόγιο, ατζέντα, προγραμματισμός συναντήσεων, κατάλογος

Κύριοι Παίκτες Παροχείς εξειδικευμένων λειτουργιών (δίκτυο λιανικής πώλησης, διανομείς περιεχομένου, παροχείς δικτύου, πλατφόρμων & κινητών υπηρεσιών) Τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί (πωλητές εξοπλισμού υποδομής, συσκευών, κινητές πύλες-portals) Παραγωγοί τεχνολογίας (εφαρμογών, ασφάλεια συναλλαγών) Χρήστες-πελάτες (ιδιώτες, επιχειρήσεις) Προβληματισμός: Στρατηγικός Σχεδιασμός!

Στρατηγικός Σχεδιασμός Ανάλυση του οράματος σε επιμέρους στόχους Υλοποίηση της στρατηγικής με βάση τη δεδομένη κατάσταση Βήματα Στρατηγικού Σχεδιασμού Επιλογή της επιχειρησιακής αποστολής και των κύριων στόχων της Ανάλυση του εσωτερικού κ εξωτερικού ανταγωνιστικού περιβάλλοντος ως προς τις παρούσες ευκαιρίες, απειλές και τα σημεία υπεροχής, αδυναμίας, αντίστοιχα (SWOT analysis) Επιλογή των κατάλληλων στρατηγικών για καλύτερη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της επιχείρησης Στρατηγική εφαρμογή: α) σχεδιασμός οργανωσιακών δομών, β) σχεδιασμός συστημάτων ελέγχου, γ) ευθυγράμμιση στρατηγικής, δομής κ ελέγχου και δ) στρατηγική διοίκησης αλλαγών

Στρατηγικός Σχεδιασμός στο Κινητό Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Πολλές φορές πολυδάπανοι στρατηγικοί σχεδιασμοί καταλήγουν σε αποτυχία! Γιατί; Πολυπλοκότητα Αβεβαιότητα Ταχύς ρυθμός ανάπτυξης Παραδείγματα: SMS WAP

Στρατηγικός Σχεδιασμός και Οργανωσιακή Μάθηση Στρατηγικός Σχεδιασμός και Οργανωσιακή Μάθηση Άρα είναι απαραίτητο να συνδυαστεί η οργανωσιακή μάθηση με το στρατηγικό σχεδιασμό Γιατί; Μαθαίνει τον οργανισμό: Να διαβλέπει την ανάγκη των αλλαγών Να κατανοεί τα σημάδια Να εξάγει συμπεράσματα Να ανταποκρίνεται σε αυτά Έτσι δημιουργείται η ανάγκη για «Μαθησιακό Οργανισμό»

Μαθησιακή Οργάνωση Μαθαίνει και βελτιώνεται συνεχώς Αξιοποιεί τα λάθη, τις επιτυχίες αλλά και τις αποτυχίες Πειραματίζεται, δημιουργεί Είναι ανοιχτή στο περιβάλλον Δρα από πριν Δημιουργεί το περιβάλλον! Χαρακτηρίζεται από συστηματική σκέψη, δίνει έμφαση στο όλο, στην ολική ποιότητα και στον επιχειρηματικό σχεδιασμό Άρα: Επιτυγχάνει την προσαρμογή της στο περιβάλλον και τη προσαρμογή του περιβάλλοντος σε αυτήν και έτσι διαρκώς εξασφαλίζει το μέλλον που επιθυμεί.

Συνεντεύξεις - Δημογραφικά Α Senior Project Manager (Directory Level) 42 ετών PhD - Project Management Β Supervisor Project Manager (Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών Προστιθέμενης Αξίας) 34 ετών Master in Business Administration Group Developer Manager (υπεύθυνος για την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών στο Value Services Department) 33 ετών  Πληροφορική και οικονομικά

Βήματα Διαδικασιών Ανάλυση αγοράς Επιχειρηματικό σχέδιο (κέρδος, χρόνος, στρατηγική τοποθέτηση) Τελική απόφαση για προώθηση του προιόντος (εταιρικά ή όχι) Specification (τι θα προσφερθεί τελικά;) Υλοποίηση υπηρεσίας (τμήμα engineering) 6. Προώθηση υπηρεσίας Παραγωγή νέων ιδεών (Value Added Services Dpt.) Οικονομοτεχνική Μελέτη Υπηρεσίας. Αξιολόγηση με επαναληπτικές μεθόδους Καθορισμός Ιδεών προς Ανάπτυξη Δοκιμαστική Εφαρμογή Υπηρεσίας μέσω Πιλοτικών Συστημάτων Υποστήριξης Διορθώσεις Τιμολόγηση Υπηρεσίας Προσδιορισμός τελικού προϊόντος (Τμήμα Marketing) με την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας Βέβαια, τα πράγματα αλλάζουν δυναμικά. Ο ανταγωνισμός επηρεάζει τις προτεραιότητες!

Τυπικότητα Διαδικασιών Ύπαρξη συγκεκριμένων διαδικασιών που περιγράφουν την ανάπτυξη των προϊόντων και τα οργανωτικά σχήματα η οποία έρχεται από τα κεντρικά στο εξωτερικό Απαραίτητη ευελιξία λόγω δυναμικότητας περιβάλλοντος Προσαρμογή στα τοπικά δεδομένα, όχι τυφλή υπακοή στην global δομή. Κριτήριο ο ανταγωνισμός Προσπάθεια τήρησης των διαδικασιών, αποφυγής αντεκλίσεων από αρχικό στόχο και μετατροπής μιας διαδικασίας σε αυτοσκοπό Δεν υπάρχει κάπου καταγεγραμμένη η διαδικασία, αλλά συνήθως ακολουθούνται τα ίδια βήματα Διατήρηση μεθοδικότητας ακόμα και σε επείγουσες καταστάσεις Παραχώρηση προτεραιότητας και επιπλέον βαρύτητας σε επιμέρους θέματα ανάλογα με την περίπτωση Ανασχεδιασμός διαδικασιών σύμφωνα με περιβάλλον

Έναρξη Διαδικασίας Κατεύθυνση-προτάσεις από τα κεντρικά στο εξωτερικό (global δομή) Υποδείξεις της διοίκησης στην Ελλάδα Ανταγωνισμός Ροή προμηθευτών Στόχος αύξηση κέρδους Έμφαση κυρίως στη φωνή Οι αποφάσεις για νέες υπηρεσίες λαμβάνονται στην Ελλάδα Συμπέρασμα στρατηγικής έρευνας, μελέτης της εταιρίας Πρόληψη ανταγωνισμού, αντίδραση σε νέα δεδομένα Μελέτη προτάσεων από άλλες εταιρίες Έμφαση σε υπηρεσίες - καινοτομία

Προβλήματα Περιορισμένοι πόροι Μεγάλος όγκος δουλειάς Ανταγωνιστική αγορά Πρόβλημα οργάνωσης λόγω μεγάλου αριθμού ατόμων Πρόβλημα επικοινωνίας (εσωτερικά) στη μετάδοση της νέας ιδέας για την ανάπτυξη μίας νέας υπηρεσίας Προτεραιότητα υπηρεσιών Ασάφειες στον αρχικό προσδιορισμό της υπό ανάπτυξης υπηρεσίας Ανάγκη επανεξέτασης βασικών θεμάτων Χρονικοί περιορισμοί ανάγκη συντομίας

Καταγραφή Εμπειριών Καταγραφή εμπειριών Κυρίως σε περιπτώσεις μεγάλων projects που δεν ακολουθούν κάποια τυπική διαδικασία Το Quality Department φροντίζει για την καταγραφή εμπειριών ώστε να παρέχει πλαίσια ανάπτυξης στους εργαζόμενους Καταγραφή εμπειριών (προφορικά!) εμπλεκόμενων και στοιχείων απόδοσης υπηρεσίας (feedback) Αξιοποίηση εμπειριών παλαιότερων περιπτώσεων εκτός της προσωπικής εμπειρίας των εργαζομένων Δε γίνεται λεπτομερής καταγραφή στοιχείων διαδικασίας όπως επιμέρους επιτυχιών-αποτυχιών (π.χ. Εισαγωγή καρτοκινητής τηλεφωνίας όχι επίσημα καταγεγραμμένη)

Πηγές Πληροφόρησης Υπάρχουν πηγές πληροφόρησης όπου μπορούν να ανατρέξουν οι εργαζόμενοι Ύπαρξη εξωτερικών συμβούλων που χρησιμοποιούνται κυρίως για συντονισμό και κομμάτια του έργου Υπάρχουν διαθέσιμες πηγές πληροφόρησης σε κάθε τμήμα π.χ. πλάνο διαδικασίας, γνώσεις, εξειδικεύσεις ανθρώπινου δυναμικού. Βιβλιοθήκη Δυνατότητα συνεργασίας με άλλες αναγνωρισμένες εταιρίες τεχνογνωσίας, και παρακολούθησης σεμιναρίων

Συμπεράσματα Θεωρητικά έχουμε περιγράψει τον «ιδεατό» οργανισμό, ο οποίος: Μαθαίνει και βελτιώνεται συνεχώς Αξιοποιεί τα λάθη του Είναι ανοιχτός στο περιβάλλον αλλά και το δημιουργεί Στην πράξη όμως δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να τον κάνουμε πραγματικότητα. Είναι εμφανές όμως ότι πλέον είναι μία βασική προτεραιότητα “Η ικανότητα να μαθαίνεις γρηγορότερα από τους ανταγωνιστές σου ίσως είναι το μόνο διαχρονικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.” (de Geus)

Βασική Βιβλιογραφία Durlacher (1999) “Mobile Commerce Report”, May, Pages 7-18, 66-67 Χριστοφοράκος, Μιχάλης (2000) ”Mobile Commerce: Dream or Reality“, Συνέδριο Economist, Αθήνα, 25-26 Οκτωβρίου Μαυρίδης, Πρόδρομος (2000) ”Internet+Electronic Business+Mobility=Mobile Business”, Συνέδριο Economist, Αθήνα, 25-26 Οκτωβρίου Ζερβός, Ανδρέας (2000) “Business Goes Mobile: DataMedia”, Συνέδριο Economist, Αθήνα, 25-26 Οκτωβρίου Mintzberg, H., Ahlstrand, B. and Lampel, J. (1998) “Strategy Safari”, Prentice Hall Europe, UK, Chapter 3 Hill, Charles W.L. and Jones, Gareth R. (1998) “Strategic Management”, Fourth Edition, Houghton Mifflin Company, USA, Chapter 1 Argyris, Chris (1977) “Duble loop Learning in Organizations”, Harvard Business Review, Sep-Oct, pp. 115-125 Leitch, Claire and Harrison, Richard (1996) “Learning Organizations: The Measurement of Company Performance”, Journal of European Industrial Training, Vol. 20, Issue 1, pp. 31-45 de Geus, Arie (1999) “Strategy and Learning”, Reflections: The SOL Journal, Aug, Volume 1, Issue 1, pp. 75-81 de Geuss, Arie (1988) “Planning as Learning”, Harvard Business Review, 66, No 2, Mar-Apr, pp. 70-74 de Geus, Arie (1999) “The Living Company”, Nicholas Brealey Publishing, London, Chapter 4