ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Στις 31 Mαρτίου-2 Aπριλίου 2005 πραγματοποιήθηκε στη Γλασκώβη η 3η Σύνοδος (Convention) της Ένωσης Eυρωπαϊκών Πανεπιστημίων με.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Εισήγηση: Νάντια Χατζημητράγκα
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ενημέρωση Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
«ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙOΤΗΤΑΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ» Διάρκεια έργου: 01/01/01 έως 31/12/2006.
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
1 Περιφερειακή Διάσταση του σχεδιασμού για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη & καινοτομία - ΕΤΑΚ συνάντηση εργασίας 4 Σεπτεμβρίου 2012 Κύρια σημεία,
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εκδήλωση για το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο για την Έρευνα. Τεχνολογίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας (IST) Εκδήλωση για το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο για την έρευνα.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Ομαδική Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ΄ Εξαμήνου: «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ»
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Στις 31 Mαρτίου-2 Aπριλίου 2005 πραγματοποιήθηκε στη Γλασκώβη η 3η Σύνοδος (Convention) της Ένωσης Eυρωπαϊκών Πανεπιστημίων με θέμα “Iσχυρά Πανεπιστήμια για την Eυρώπη”

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Για να επιτευχθούν οι στόχοι της Συνόδου θα πρέπει να διασφαλιστούν τέσσερις προϋποθέσεις: κοινή ακαδημαϊκή παράδοση και διεθνής χαρακτήρας της έρευνας απόκτηση προσόντων μέσω της εκπαίδευσης και κατάρτισης υψηλού επιπέδου ενίσχυση της καινοτομίας μέσω της έρευνας σωστή διαχείριση μέσω της αριστείας

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Oι προκλήσεις για τα Πανεπιστήμια είναι οι ακόλουθες: ιεράρχηση των στόχων μέσα στα πλαίσια της ανάγκης για την παραγωγή περισσότερων αποφοίτων, την αυξημένη ανταγωνιστικότητα της έρευνας, την περιορισμένη χρηματοδότηση καθορισμός ερευνητικής πολιτικής σε ιδρυματικό, εθνικό, ευρωπαϊκό επίπεδο  διαμόρφωση του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης  Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Έρευνας προσδιορισμός του χώρου δραστηριοποίησης μέσω της δημιουργίας στρατηγικών συνεργασιών με τα ερευνητικά κέντρα, το κράτος και τη βιομηχανία

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Tα Πανεπιστήμια πρέπει να διατηρήσουν μια δύσκολη ισορροπία ανάμεσα σε τρεις αντιπαραθετικές προϋποθέσεις: αυτονομία / ανταποδοτικότητα ποιότητα / αποτελεσματικότητα συνεργασιμότητα / ανταγωνιστικότητα

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Όπως αναφέρεται σε πρόσφατη ανακοίνωση της Eurostat: η Ευρώπη υστερεί στη μετάβαση στην οικονομία της γνώσης. Οι δαπάνες για την έρευνα κυμαίνονται στο 1,93% του ΑΕΠ (έναντι ποσοστού 2,76% στις ΗΠΑ και 3,12% στην Ιαπωνία), με ιδιαίτερα χαμηλές ιδιωτικές επενδύσεις Για την Ελλάδα το ποσοστό αυτό είναι αρκετά μικρότερο, 0,64% Ο στόχος είναι τα ποσοστά αυτά να αυξηθούν σε 3% στην Ευρώπη και σε 1,5% στην Ελλάδα (το 40% από τον ιδιωτικό τομέα) μέχρι το 2010

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Η Εικόνα μας Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων είναι από τα σημαντικότερα στην Ελλάδα με κυρίαρχη θέση, όπως αποδεικνύεται από εξωτερικές αξιολογήσεις, μεταξύ των Ελληνικών Πανεπιστημίων. Σήμερα, 41 χρόνια μετά την ίδρυσή του αναζητά την θέση του μεταξύ των διακεκριμένων Πανεπιστημίων της Ευρώπης.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝΣήμερα Τ ο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων προωθεί: έρευνα και τεχνολογίες αιχμής ανταποκρινόμενο στις ανάγκες της κοινωνίας συνεισφέρει στην προστασία και διάχυση του πολιτισμού Έ χει δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα ελκυστικό περιβάλλον που συνδυάζει: έρευνα υψηλού επιπέδου διεπιστημονικότητα συνεργασίες διεθνούς επιπέδου καινοτομία

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΣΗΜΕΡΑ Αριθμεί εγγεγραμμένους προπτυχιακούς φοιτητές εγγεγραμμένους μεταπτυχιακούς φοιτητές εγγεγραμμένους υποψήφιους διδάκτορες -535 μέλη ΔΕΠ -80 συμβασιούχους διδάσκοντες -167 άτομα τεχνικής υποστήριξης -327 διοικητικούς υπαλλήλους -200 συμβασιούχους διοικητικούς υπαλλήλους

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Ακαδημαϊκές Μονάδες Φιλοσοφική Σχολή - Φιλολογία - Φιλοσοφία - Παιδαγωγικά - Ψυχολογία - Ιστορία - Αρχαιολογία Σχολή Θετικών Επιστημών - Μαθηματικά - Φυσική - Χημεία - Πληροφορική Ιατρική Σχολή Σχολή Επιστημών Αγωγής - Διδασκάλων - Νηπιαγωγών - Ειδικής Αγωγής Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας - Επιστήμης & Τεχνολογίας Υλικών - Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών Τμήμα Οικονομικών Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Σχολή Φυσικών πόρων του Αγρινίου Σχολή Φυσικών Πόρων - Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος & Φυσικών Πόρων - Τμήμα Διαχείρισης Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων - Τμήμα Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Τεχνολογιών Λειτουργεί από το Σήμερα έχει 1100 φοιτητές και τα τμήματα είναι πενταετή.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Κέντρο Υπολογιστών Κέντρο Υπολογιστών Κέντρο Διαχείρισης ΔικτύωνΚέντρο Διαχείρισης Δικτύων Κεντρική ΒιβλιοθήκηΚεντρική Βιβλιοθήκη Δίκτυο Οριζοντίων Ερευνητικών Εργαστηριακών Μονάδων και ΚέντρωνΔίκτυο Οριζοντίων Ερευνητικών Εργαστηριακών Μονάδων και Κέντρων Πανεπιστημιακό ΝοσοκομείοΠανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ινστιτούτο Βιοατρικών ΕρευνώνΙνστιτούτο Βιοϊατρικών Ερευνών Τεχνολογικό ΠάρκοΤεχνολογικό Πάρκο Ειδικός Λογαριασμός ΕρευνώνΕιδικός Λογαριασμός Ερευνών

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία ΔόμποληΔουρούτη Κτιριακές εγκαταστάσεις ( τετρ. μέτρα) Κτιριακή Υποδομή

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Κέντρο Υπολογιστών EducationResearchPeripherals Student Server Application Server Supercomputer File Serving - Εξαιρετική υποδομή Η/Υ και περιφερειακών - Τέσσερα εργαστήρια σταθμών εργασίας - Διαχείριση 10,000 κωδικών

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων - Δίκτυο δεδομένων και φωνής - Παροχή υπηρεσιών - Έρευνα και ανάπτυξη - Εθνικές και διεθνείς συνδέσεις 34 Mbps ΕΔΕΤ, 512 Κbps Αγρίνιο

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Δομή Κέντρου Διαχείρισης Δικτύων Γραμματεία Helpdesk Τμήμα Τηλεφωνίας και Φυσικών Υποδομών Τμήμα Δικτύου Δεδομένων Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης 4 μόνιμοι υπάλληλοι 16 συμβασιούχοι 4 εκπαιδευόμενοι (ΤΕΙ,ΙΕΚ,ΟΑΕΔ)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Τμήμα Τηλεφωνίας και Φυσικών Υποδομών εγκατεστημένες παροχές ενεργές παροχές δικτύου ενεργές τηλεφωνικές παροχές 150 κατανεμητές, 450 ενεργά στοιχεία Helpdesk 2ου επιπέδου Άμεση Δυνατότητα για 4600 τηλεφωνικές παροχές και 6000 δικτυακές παροχές.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Περιοχή Δυτικής Ελλάδος

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Κτηριακή Υποδομή Έκταση τ.μ. Διάρθρωση σε έξι ορόφους –Βιβλιοστάσια Βιβλίων και Περιοδικών μ. Σε χρήση 6280 μ. Θέσεις ανάγνωσης 509 Κλειστοί χώροι ανάγνωσης (Carels) 11 Κλειστά Βιβλιοστάσια 1152 μ. Συστήματα Ασφαλείας συλλογών και υποδομών.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Υπηρεσίες Αναγνωστήριο Δανεισμός Διαδανεισμός Πληροφόρηση Φωτοτυπίες Scan to Mail Προμήθεια Επιστημονικών Άρθρων Ανάπτυξη Συλλογών Εκπαίδευση Χρηστών Πολιτιστικές Εκδηλώσεις

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Διοικητική Διάρθρωση Προσωπικό –Βιβλιοθηκονόμοι Θέματος (Subject Librarians) –Βιβλιοθηκονόμοι –Ειδικοί Πληροφορικής –Υποστήριξης Τμήματα –Διοίκησης και Οικονομικής Διαχείρησης –Εξυπηρέτησης και Βιβλιοστασίων –Βιβλιοθηκονομικής Επεξεργασίας –Προσκτήσεων –Μηχανοργάνωσης

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Συλλογές Βιβλία293000/ Κεντρική Περιοδικά –Έντυπες Συνδρομές 1317 –e-Journals –Databases 20+ Κοινοπραξία Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (Heal Link) CD-ROMs (Δίκτυο) 5+ CD-ROMs (Τεκμήρια)500 Video Ψηφιακά Τεκμήρια e-Υπηρεσίες

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Στρατηγικός Στόχος Στρατηγικός Στόχος –«Να προσφέρουμε στην Ακαδημαϊκή Κοινότητα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και στην ευρύτερη περιοχή την Αρτιότερη Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη της Ελλάδος και όχι μόνο».

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Τα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα από ερευνητική άποψη, κυρίως σε τεχνολογίες αιχμής, βρίσκονται σε μία κρίσιμη καμπή που απαιτεί το μετασχηματισμό και μετεξέλιξή τους σε σύγχρονα ανταγωνιστικά Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να επέλθει μεταξύ άλλων σημαντική μετεξέλιξη στο ρόλο και το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των Πανεπιστημιακών Ερευνητικών Μονάδων και Εργαστηρίων.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Έχει παρέλθει πλέον η εποχή του μοναχικού ερευνητή ο οποίος απομονωμένος και σχεδόν από το μηδέν προσπαθεί να σώσει την ανθρωπότητα με μεγάλης σημασίας ανακαλύψεις. Η θέση του μοναχικού ερευνητή και του ερευνητή-εργαστηρίου παραχωρείται στη συλλογική προσπάθεια, σε κρίσιμες ερευνητικές και ακαδημαϊκές μονάδες. Οι μονάδες αυτές συγκροτούνται δύσκολα διότι απαιτούν συνδυασμό συντονισμένης ερευνητικής προσπάθειας, ικανοποιητικής χρηματοδότησης και σύγχρονης οργανολογικής-εργαστηριακής υποδομής.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Εδώ εντοπίζονται τρία σοβαρότατα προβλήματα:  Το ένα είναι ο ελλιπής στρατηγικός σχεδιασμός και η ανυπαρξία αξιολόγησης της έρευνας στο εσωτερικό των ΑΕΙ. Δεν υπάρχουν δηλαδή θεσμοθετημένα όργανα που θα είναι αρμόδια για το συντονισμό και την εποπτεία των ερευνητικών δραστηριοτήτων του συγκεκριμένου ΑΕΙ, την ανάπτυξη και εποπτεία ερευνητικών υποδομών και εργαστηρίων καθώς και τη χάραξη Πανεπιστημιακής ΄Ερευνας Στρατηγικού Χαρακτήρα  Υπάρχει ελλιπής Στρατηγικός Σχεδιασμός και αξιολόγηση της Πανεπιστημιακής ΄Ερευνας σε Εθνικό Επίπεδο  Ελλιπής Εθνική Πολιτική χρηματοδότησης της Πανεπιστημιακής ΄Ερευνας και κυρίως Μεγάλων Ερευνητικών Εργαστηριακών και Οργανολογικών Υποδομών

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Οι ερευνητικές δραστηριότητες στα ΑΕΙ μπορεί να θεωρηθεί ότι αναπτύσσονται και βασίζονται σε τρεις κλίμακες από οργανολογική και διαρθρωτική άποψη:  Σε δραστηριότητες που βασίζονται σε μικρής κλίμακας οργανολογικές υποδομές που αναπτύσσονται από ερευνητικές ομάδες ή ενδεχομένως και από μεμονωμένους ερευνητές  Σε δραστηριότητες μεσαίας κλίμακας που αναπτύσσονται από τα ερευνητικά εργαστήρια Τομέων ή και Τμημάτων και  Σε δραστηριότητες ευρείας κλίμακας που αναπτύσσονται στο πλαίσιο Πανεπιστημίων

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Οριζόντιο Δίκτυο Ερευνητικών Εργαστηριακών Μονάδων και Κέντρων Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Περιφέρειας Ηπείρου, δημιουργεί ερευνητικές υποδομές με στόχο την τόνωση του κύρους του και τη δημιουργία περιβάλλοντος τεχνολογιών αιχμής. Για την υλοποίηση της πολιτικής του είχε συνοδοιπόρο τη Γενική Γραμματεία Περιφέρειας Ηπείρου και ειδικότερα τους Γ. Γραμματείς της από το 1998 μέχρι σήμερα, που με την πολιτική τους βούληση και ευαισθησία στήριξαν με κάθε τρόπο την πολιτική ανάπτυξης του Πανεπιστημίου. Το “Οριζόντιο Δίκτυο Ερευνητικών Εργαστηριακών Μονάδων και Κέντρων» του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων συνιστά κορυφαία κοινή δράση που αναβαθμίζει το θεσμό Πανεπιστήμιο και την προοπτική ανάπτυξης της Περιφέρειας Ηπείρου.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Δίκτυο Ερευνητικών Εργαστηρίων - Δημιουργήθηκε πρόσφατα (ΠΕΠ Ηπείρου) - Περιλαμβάνει Κέντρο Πυρηνικού Μαγνητικού Συντονισμού NMR Μονάδα Ακτινών Χ Μονάδα Ηλεκτρονικής μικροσκοπίας Κέντρο Εφαρμογών Laser - Αναμένεται να επεκταθεί Αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Π.Ι.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Άξονες Ερευνητικών Δραστηριοτήτων Τεχνολογιών Αιχμής  Βιοχημική-Βιολογική-Βιοϊατρική Έρευνα  Νέα Υλικά  Τεχνολογία-Συντήρηση-Ανάλυση και Πιστοποίηση Τροφίμων  Έλεγχος ρύπανσης και Τεχνολογία Περιβάλλοντος  Ιατρική Τεχνολογία – Ιατρική Πληροφορική  Πληροφορική και Υπολογιστές  Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ NMR- Αναβάθμιση και επέκταση του Κέντρου Πυρηνικού Μαγνητικού Συντονισμού: € Ερευνητικό Κέντρο Προσομοιώσεων € Εξοπλισμός εργαστηρίου Νανοτεχνολογίας: € Εξοπλισμός Μονάδας Ιατρικής Τεχνολογίας και Ευφυών Πληροφοριακών Συστημάτων: € Μονάδα Εφαρμογής Πολλαπλής Ανάλυσης με Μικροσυστοιχίες: € Αναβάθμιση και Επέκταση του Δικτύου Χρηματοδότηση από τη Γενική Γραμματεία Περιφέρειας Ηπείρου

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο - Σύγχρονη Υποδομή 700 κλινών σε 70,000 τετρ. μέτρα - Ισχυρή Παρουσία Ιατρικής Σχολής - Εξοπλισμός Διάγνωσης και Θεραπείας - Υποστήριξη Περιφερειακών και Νομαρχιακών Νοσοκομείων - Ξενώνας Επισκεπτών

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Ινστιτούτο Βιοϊατρικών Ερευνών Ερευνητική Δραστηριότητα στην Ιατρική Τεχνολογία και Βιοϊατρική Ανάπτυξη Τεχνολογικών Δραστηριοτήτων, Ανάπτυξη Εφαρμογών, Δημιουργία Νέων Κατευθύνσεων, κ.α. Ανάπτυξη και Σχεδιασμός Έργων Υγείας και Ιατρικής Τεχνολογίας

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Επιστημονικό &Τεχνολογικό Πάρκο Ηπείρου - Μοχλός Μεταφοράς Τεχνολογίας & Σύνδεσης Έρευνας - Παραγωγής - Θερμοκοιτίδα Νέων Επιχειρήσεων - Παροχή Υπηρεσιών σε ΜΜΕ - Ινστιτούτα - Venture Capital - Δομές

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Ειδικός Λογαριασμός Έρευνας Ο Ειδικός Λογαριασμός Έρευνας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ιδρύθηκε και λειτουργεί από το Η Επιτροπή Ερευνών είναι συλλογικό αιρετό όργανο του Πανεπιστημίου (επιφορτισμένο από το νόμο με τη διοίκηση και διαχείριση του Ειδικού Λογαριασμού Έρευνας) και αποτελείται από ισάριθμα με τα Τμήματα του Π.Ι., τακτικά μέλη ΔΕΠ εκλεγόμενα με τα αναπληρωματικά τους από τις Γ.Σ. των Τμημάτων.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Η Επιτροπή έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες Επεξεργάζεται προτάσεις προς τη Σύγκλητο για την ερευνητική πολιτική του Ιδρύματος Επικουρεί την Πρυτανεία καθώς και τη Σύγκλητο στο συντονισμό των ερευνητικών, εκπαιδευτικών και επιμορφωτικών έργων που χρηματοδοτούνται μέσω του Ειδικού Λογαριασμού και εισηγείται σχετικά με τη λήψη μέτρων για την εξασφάλιση πόρων του Λογαριασμού Προτείνει στη Σύγκλητο, σύμφωνα με τις θεσμοθετημένες διαδικασίες, τρόπους αξιολόγησης, επιλογής, χρηματοδότησης, πληρωμής των δαπανών και παραλαβής των αποτελεσμάτων των εκπαιδευτικών, ερευνητικών και τεχνολογικών έργων

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Σκοπός Σκοπός της Επιτροπής Διαχείρισης του Ειδικού Λογαριασμού Έρευνας είναι η διάθεση και διαχείριση κονδυλίων που προέρχονται από διάφορες πηγές και προορίζονται για την κάλυψη δαπανών, που είναι απαραίτητες για τις ανάγκες: Ερευνητικών Εκπαιδευτικών Επιμορφωτικών Αναπτυξιακών Έργων συνεχιζόμενης κατάρτισης Έργων για την παροχή επιστημονικών & τεχνολογικών υπηρεσιών

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Σκοπός Εκπόνηση ειδικών μελετών, εκτέλεση δοκιμών, μετρήσεων, εργαστηριακών εξετάσεων και αναλύσεων, Την παροχή γνωμοδοτήσεων, Την σύνταξη προδιαγραφών για λογαριασμό τρίτων, Ως και άλλων σχετικών υπηρεσιών ή δραστηριοτήτων που συμβάλλουν στη σύνδεση της εκπαίδευσης και της έρευνας με την παραγωγή και εκτελούνται ή παρέχονται από το επιστημονικό προσωπικό των Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. ή και με τη συνεργασία άλλων ειδικών ή εξωπανεπιστημιακών επιστημόνων.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Θεσμικό Πλαίσιο Διαχείριση Προγραμμάτων και Έλεγχοι

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Εισροές ανά Έτος και Φορέα Χρηματοδότησης ( ) ETOΣYΠOYPΓEIAΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ OPΓANIΣMO I EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΣYNOΛOΠΟΣΟΣΤΟ ΕΥΡ. ΠΡΟΓΡ , , , ,92 4,66% , , , ,96 3,35% , , , ,35 14,44% , , , ,7612,30% , , , ,9814,11% Σύνολο , , , ,8313,91%

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Εισροές ανά Έτος και Φορέα Χρηματοδότησης ( )

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΩΝ Γ.Γ.Ε.Τ. ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ Υπολογίστηκαν ως έργα ΓΓΕΤ πενταετίας τα έργα με ημ/νία έναρξης μέσα στην πενταετία Αριθμός Έργων: 75 – Προϋπολογισμός: ,32 €  Ποσοστό επί του Συν. Αριθμού Έργων της Επιτροπής Ερευνών: 10,51%  Ποσοστό επί του Προϋπολογισμού των Έργων της Επιτροπής Ερευνών: 9,73%

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Κατανομή Έργων (διάταξη σύμφωνα με τον αριθμό έργων): Διακρατικά Προγράμματα Συνεργασίας (28) ΠΕΝΕΔ (23) Συνέδρια (5) ΕΠΕΤ ΙΙ (4) Ανθρώπινα Δίκτυα Ε&Τ Επιμόρφωσης (3) ΠΡΑΞΕ (4) ΕΠΑΝ (3) ΠΑΒΕΤ (3) ΕΝΤΕΡ 2001 (1) ΚτΠ (1)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Εισροές από ΓΓΕΤ ( )

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Πλεονεκτήματα Έργων Γ.Γ.Ε.Τ. Επιχορήγηση Εθνικής Συμμετοχής των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Γνωστό σύστημα απολογισμού δαπανών και αποστολής παραστατικών (οπότε γνωρίζουμε τι ζητείται) Υπάρχει μια λογική συνέχεια στα προγράμματα (π.χ. ΠΕΝΕΔ 2001/ 2003, Διακρατικές Συνεργασίες κλπ.) Αμεσότητα στην επικοινωνία για τυχόν προβλήματα ή εκκρεμότητες των έργων

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Μειονεκτήματα – Προβλήματα Διαχείρισης Έργων Γ.Γ.Ε.Τ Καθυστερεί σημαντικά η αξιολόγηση των προτάσεων των Έργων (π.χ. ΠΕΝΕΔ 2003 κλπ.) Δεν επιτρέπονται κρατήσεις Γενικών Εξόδων από την Επιτροπή Ερευνών Τα Έξοδα Τράπεζας που προκύπτουν από τις χρηματοδοτήσεις και μεταβίβαση χρηματοδοτήσεων σε συνεργαζόμενους φορείς, θεωρούνται μη επιλέξιμη δαπάνη και τα επωμίζεται η Επιτροπή Ερευνών Το ποσοστό της αποπληρωμής των δαπανών των έργων είναι πολύ μεγάλο (20%) δεδομένου ότι ζητείται εξόφληση των δαπανών για το κλείσιμο και την αποπληρωμή των έργων

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Τέλος πρέπει να αναφερθεί η προσπάθεια που γίνεται από τη Γραμματεία του Ειδικού Λογαριασμού Έρευνας για συνεχή, αξιόπιστη και χρήσιμη πληροφόρηση για θέματα που αφορούν το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο. Ενδεικτικά αναφέρουμε την Ιστοσελίδα για το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο στον ιστότοπο της γραμματείας της Επιτροπής Ερευνών (Παρουσίαση, Προσκλήσεις Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, Αναζήτηση εταίρων, κείμενα αναφοράς, Model Contracts κλπ.), την Λίστα Ενημέρωσης μέσω της οποίας καθημερινά δίνεται ενημέρωση για τρέχουσες προκλήσεις ενδιαφέροντος, αιτήματα συνεργασίας από φορείς κ.ά, την αλληλογραφία με τα μέλη ΔΕΠ κλπ. Πληροφόρηση για Ε & Τ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Εξωτερική Αποτίμηση Εξαιρετική κτιριακή και ερευνητική υποδομή Πολύ καλή εργαστηριακή υποδομή Καλό εκπαιδευτικό έργο Αξιόλογο ερευνητικό έργο Αξιόλογη προσπάθεια στην σύνδεση με την τοπική κοινωνία Υποδειγματική πολιτισμική επίδραση Αποτελεσματική διοίκηση

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Η Απόδοση του Χρέους Το Π.Ι. αντιλαμβάνεται ότι το δημιούργησαν Ηπειρώτες για να υπηρετεί την εκπαίδευση, την έρευνα και την κοινωνία. Την υπηρεσία αυτή αποδίδει με συνέπεια, ευθύνη και σεβασμό.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Το Όραμα για το Μέλλον Διαρκής ανάπτυξη κυρίως ερευνητικών υποδομών Βελτίωση του ανθρώπινου δυναμικού Ανάπτυξη νέων τεχνολογιών Τα προβλήματα της κοινωνίας μας υπάρχουν και αποτελούν την πρόσκληση. Το Π.Ι. είναι ανοικτό σε αυτά και προτίθεται να τα αντιμετωπίσει.