ΟΜΙΛΟΣ NOTOS COM Οικονομικά Αποτελέσματα 6μήνου 2005.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποσοτική Έρευνα: Η Επίδραση της Οικονομικής Κρίσης στις Επιχειρήσεις
Advertisements

NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στο περιβάλλον της Βασιλείας ΙΙ
Αγορά Πετρελαιοειδών 10 Μαΐου, Περιεχόμενα  Διεθνής Αγορά Πετρελαιοειδών — Βιομηχανία Πετρελαίου — Τιμές Αργού και προϊόντων Πετρελαίου  Αγορά.
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα εννεαμήνου 2011 (9Μ 2011): • Κύκλος εργασιών: € χιλ. έναντι € χιλ. (μείωση κατά 18,2%). Τόσο η δραστηριότητα.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατάρτιση και ανάλυση των Οικονομικών Καταστάσεων με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (IFRS)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
Σημαντικές παρατηρήσεις στη σελίδα 2 EUROMEDICA vs ΓΕΝΙΚΟΣ Χ.Α. Στοιχεία Μετοχής Αποτελέσματα Q Τιμή (€) 28/03/20130,41 Αριθμός Μετοχών (000.)
Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα Α’ Εξαμήνου 2012 (6Μ 2012): • Το 2012 συνεχίστηκε ακόμα εντονότερη η ύφεση της ελληνικής οικονομίας, ενώ τα συνεχώς.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου 4 ο τρίμηνο & λογιστική κατάσταση 31/12/2003.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Λογιστική Κατάσταση 31/12/2004 & 4ου Τριμήνου 2004.
Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά Ισχυρή, συνεχώς αναπτυσσόμενη παρουσία στα Βαλκάνια Ταχύτατα αναπτυσσόμενη δραστηριότητα στον κλάδο χαλυβδοσωλήνων Πάγια.
Σημαντικές παρατηρήσεις στη σελίδα 2 EUROMEDICA vs ΓΕΝΙΚΟΣ Χ.Α. Στοιχεία Μετοχής Αποτελέσματα 9Μ 2013 Τιμή (€) 28/08/20130,368 Αριθμός Μετοχών (000.)
IR RELEASE Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατάρτιση και ανάλυση των Οικονομικών Καταστάσεων με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Λογιστική Κατάσταση Α’ Εξαμήνου 2004 & Β’ Τριμήνου 2004 Φωτισμός Μνημείων Ακροπόλεως.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ισολογισμός Ομίλου 31/12/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Οικονομικά μεγέθη του 2004 * Κύκλος εργασιών -8,9% στα €476,9 εκ * Μικτό κέρδος -6,9%
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ – ΕΛΛΑΔΟΣ
GALLUP INTERNATIONAL ASSOCIATION ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2003 ΕΛΛΑΔΑ Ετοιμάστηκε για την Eυρωπαϊκή Ένωση Επιμελητηρίων από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Θεωρία Κεφαλαιακής Διάρθρωσης: Το Υπόδειγμα Κόστους-Οφέλους
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Γ’ τρίμηνο & Εννιάμηνο 2003.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Λογιστική Κατάσταση Εννεαμήνου & Γ’ Τριμήνου 2004 Σταθμός Αυτοκινήτων Πλατείας Κάνιγκος.
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα Ομίλου Α’ Τρίμηνο Α’ Τρίμηνο: Κύρια Σημεία & Εξελίξεις Ενίσχυση οικονομικών μεγεθών Ομίλου - Συνολικός κύκλος εργασιών +20,1% στα.
16/9/2008THERMI-TANEO VCF THERMI-TANEO VENTURE CAPITAL FUND Το πρώτο Αμοιβαίο Κεφάλαιο Επιχειρηματικών Συμμετοχών με έδρα στη Βόρεια Ελλάδα.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Λογιστική Κατάσταση Α’ Τριμήνου 2004 Ολυμπιακό Ιππικό Κέντρο.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
Ευρώπη Ελλάδα Πρώτες Ύλες – Μη σιδηρούχα Μέταλλα HAL.AT XAKO GA ΧΑΛΚΟΡ vs ΓΕΝΙΚΟΣ Χ.Α. Στοιχεία Μετοχής Μετοχική Σύνθεση Company Highlights Company Description.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
Γενικός Διευθυντής ΣΕΠΕΕ
Στοιχεία Μετοχής Αριθμός Μετοχών: (ΚΟ) Τιμή Μετοχής (€): 1,00 (28/11/07) Κεφαλαιοποίηση (€ εκατ.): 27,8 % Δ από 29/12/2006: -52,2% 52 wk high.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
IR RELEASE 6M Αυγούστου 2011 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΚΡΗΣ & ΜΕΣΑΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Εμπόριο - Εμπόριο Ενδυμάτων SPDr.AT SPRDER GA ΣΠΡΙ H SPRIDER STORES αποτελεί.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Εκκίνηση: 1η Δεκεμβρίου 2014 Πανευρωπαϊκά Πλεονεκτήματα Προσφέρει ένα δυναμικό ξεκίνημα και … στιγμιαίο εισόδημα.
Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα Α’ Τριμήνου 2012 (Q1 2012): Το πρώτο τρίμηνο του 2012 συνέχισε να χαρακτηρίζεται όπως και το σύνολο της περσινής χρονιάς.
Όμιλος Ηρακλή Ημέρα Αναλυτών – 12η Απριλίου 2006.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Κλαδική Ανάλυση – Μελέτη της ICAP Group «Οι Συνέπειες της Κρίσης στους διαφόρους Κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας» Διεύθυνση Οικονομικών Κλαδικών Μελετών.
1 «Ο κλάδος των Κινητών Επικοινωνιών κυρίαρχος πυλώνας στη στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», Νοέμβριος 2015.
IR Release Q Μάιος 2013 Ευρώπη Ελλάδα Υγεία - Ιατρικές Υπηρεσίες
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Η μέθοδος της συνεισφοράς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΙΛΟΣ NOTOS COM Οικονομικά Αποτελέσματα 6μήνου 2005

Σημαντική άνοδος πωλήσεων και κερδοφορίας. Υψηλή συνεισφορά από τους κλάδους πολυκαταστημάτων, καλλυντικών και ένδυσης. Βελτίωση της συμμετοχής των διεθνών δραστηριοτήτων.

 Η ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 6,15%, του EBITDA κατά 10,7% και της κερδοφορίας (π.φ.) κατά 18,7% στο α’ εξάμηνο του 2005 είναι στα πλαίσια των προσδοκιών της Διοίκησης για την επίτευξη των ετήσιων οικονομικών στόχων που έχουν ανακοινωθεί.  Οι κλάδοι των πολυκαταστημάτων, των καλλυντικών και της ένδυσης παρέμειναν οι κύριοι άξονες ανάπτυξης στο α’ εξάμηνο του 2005, με τον τελευταίο να παρουσιάζει τους υψηλότερους ρυθμούς ανόδου σε εξαμηνιαία βάση.  Σε ικανοποιητικά επίπεδα κινήθηκαν τα έσοδα του Ομίλου από τις διεθνείς δραστηριότητες, με τη Διοίκηση να στοχεύει στην ταχύτερη διείσδυση των προϊόντων της στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων. Τα διεθνή έσοδα αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 10% των συνολικών πωλήσεων έως το Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου Notos Com βάσει Δ.Π.Χ.Π.  Κατά το α’ εξάμηνο του 2005, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 124,65 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση κατά 6,15% έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 18,7%, διαμορφούμενα στα 12 εκατ. ευρώ. Το καθαρό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 6,5% κατά το α’ εξάμηνο του 2005, έναντι 5,4% στην περυσινή περίοδο, αντανακλώντας την αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση του προϊοντικού μείγματος, αλλά και την ορθολογικότερη διαχείριση των οικονομικών πόρων του Ομίλου. 1.1 Ανάλυση Ενοποιημένων Πωλήσεων ανά Κλάδο Δραστηριότητας  Οι πωλήσεις του Ομίλου Notos Com αναλύονται στους κλάδους των πολυκαταστημάτων, των καλλυντικών, της χονδρικής και λιανικής ένδυσης, των διεθνών δραστηριοτήτων, καθώς και των ειδών γραφείου. Κατά το α’ εξάμηνο του 2005, την υψηλότερη συνεισφορά σε απόλυτα μεγέθη, παρουσίασαν τα πολυκαταστήματα με 49,82 εκατ. ευρώ, ο τομέας της ένδυσης με 44,44 εκατ. ευρώ, και τέλος ο κλάδος των καλλυντικών προϊόντων με 25,96 εκατ. ευρώ.

Ανάλυση Ενοποιημένων Πωλήσεων ανά Κλάδο

 Ο τομέας των πολυκαταστημάτων Notos Galleries διαμόρφωσε τα έσοδά του στα 49,82 εκατ. ευρώ, επιδεικνύοντας ανάπτυξη κατά 1,63%. Τα έσοδα των Notos Galleries Λαμπρόπουλος διαμορφώθηκαν σε 43,60 εκατ. ευρώ κατά το α’ 6μηνο 2005, έναντι 44,46 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, επιδεικνύοντας μεταβολή κατά –1,9%. Η περιορισμένη αυτή μείωση ήταν αναμενόμενη και είχε προϋπολογισθεί, οφείλεται δε κατά τα φαινόμενα στον αυξημένο ανταγωνισμό. Εξαιρετική πορεία είχαν τα έσοδα των Notos Galleries Home, με μεγάλη άνοδο της τάξεως του 36,4%, διαμορφούμενα σε 6,22 εκατ. ευρώ στο α’ 6μηνο του 2005, έναντι 4,56 εκατ. ευρώ στο α’ 6μηνο του Η εν λόγω αύξηση των εσόδων αποδίδεται στην άνοδο του όγκου πωλήσεων, και αποτελεί σαφή ένδειξη της σταδιακής καθιέρωσης του συγκεκριμένου καταστήματος στην αγορά οικιακού εξοπλισμού. Επιπρόσθετα επηρεάσθηκε θετικά και από το ανερχόμενο μερίδιο του καταστήματος, της τάξεως του 25%, στις λίστες γάμου εντός Αττικής.  Η αγορά των καλλυντικών και των ειδών προσωπικής φροντίδας παρουσίασε μία χαμηλότερη, της αναμενόμενης, επίδοση σε εξαμηνιαία βάση, με τα αντίστοιχα έσοδα να αυξάνονται κατά 5,74% και να διαμορφώνονται σε 25,96 εκατ. ευρώ. Ο εν λόγω τομέας επηρεάσθηκε από το γεγονός ότι οι εκπτώσεις και προσφορές είχαν γίνει κατά το 2004 εντός του εξαμήνου, ενώ το 2005 μετά από αυτό. Ο τομέας της χονδρικής πώλησης ένδυσης εμφάνισε σημαντική ανάπτυξη της τάξεως του 10,59%, διαμορφούμενος στα 31,13 εκατ. ευρώ. Η ανάπτυξη αυτή ήταν μέσα στα πλαίσια των προσδοκιών της Διοίκησης, ενώ επισημαίνεται ότι τα μεγέθη είναι απολύτως συγκρίσιμα, καθώς δεν υπήρξαν μεταβολές στην γκάμα των προϊόντων από εξάμηνο σε εξάμηνο.  Ο τομέας της λιανικής πώλησης ένδυσης παρουσίασε έσοδα της τάξεως των 13,31 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 13,66% έναντι του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος, με το ρυθμό ανάπτυξης να είναι επίσης μέσα στα πλαίσια των προσδοκιών της Διοίκησης. Στο τέλος του α’ εξαμήνου 2005, το δίκτυο της Εταιρίας αριθμούσε 52 καταστήματα, από 51 το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο.  Ο κλάδος των ειδών γραφείου διαμορφώθηκε σε 2,71 εκατ. ευρώ (-4,24% σε εξαμηνιαία βάση), ενώ δεν αποτελεί κύρια δραστηριότητα του Ομίλου.  Ιδιαίτερα θετική ήταν η ανάπτυξη κατά 25% των εσόδων του Ομίλου από τις διεθνείς του δραστηριότητες, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 4,7 εκατ. ευρώ στο α’ εξάμηνο του 2005, δικαιώνοντας τις στρατηγικές επιλογές της διοίκησης, Η αύξηση των διεθνών εσόδων θεωρείται διατηρήσιμη, καθώς η Διοίκηση θα εντείνει τις προσπάθειές της για μεγαλύτερη διείσδυση των προϊόντων του Ομίλου στις εν λόγω αγορές.

Ανάλυση Ενοποιημένου Μικτού Κέρδους ανά Κλάδο Ανάλυση Ενοποιημένου Μικτού Περιθωρίου Κέρδους ανά Κλάδο  Τα συνολικά μικτά κέρδη του Ομίλου, αυξήθηκαν κατά 7,72% στο α’ εξάμηνο του 2005, διαμορφούμενα στο επίπεδο των 57,49 εκατ. ευρώ. Η ταχύτερη ανάπτυξή τους έναντι της ανόδου των πωλήσεων, είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους στο 46,12% έναντι 45,45% στο α’ εξάμηνο του  Ο τομέας των πολυκαταστημάτων παρουσίασε άνοδο κατά 8,82% στο α’ εξάμηνο του 2005, βελτιώνοντας το μικτό περιθώριο κέρδους του, λόγω της μεγαλύτερης συμμετοχής των ιδίων προϊόντων στα έσοδά του. Αντίθετα ο κλάδος των καλλυντικών, λόγω μη ευνοϊκών μεταβολών στο προϊοντικό μείγμα του, παρουσίασε ανεπαίσθητη άνοδο κατά 0,75% στο μικτό κέρδος, με αποτέλεσμα τη σημαντική κάμψη του μικτού περιθωρίου κέρδους από 65% στο 61,9%. Η εξέλιξη των μικτών κερδών τόσο της χονδρικής όσο και της λιανικής πώλησης ένδυσης κατά το εξεταζόμενο εξάμηνο, οδήγησαν σε περιορισμένες μεταβολές στα μικτά περιθώρια κέρδους των αντίστοιχων κλάδων. Αντίθετα, οι διεθνείς δραστηριότητες επέτυχαν σημαντική βελτίωση στο μικτό περιθώριο κέρδους τους, λόγω και της μείωσης των δασμών στις νέες χώρες που πρόκειται να γίνουν πλήρη μέλη της Ε.Ε. στο μέλλον.

Ανάλυση Ενοποιημένων EBITDA ανά Κλάδο Ανάλυση Ενοποιημένου Περιθωρίου EBITDA ανά Κλάδο  Το συνολικό EBITDA του Ομίλου, αυξήθηκε κατά 10,7% στο α’ εξάμηνο του 2005, διαμορφούμενο στο επίπεδο των 18,74 εκατ. ευρώ έναντι 16,93 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η επίσης ταχύτερη ανάπτυξή του έναντι της ανόδου των πωλήσεων, είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση του αντίστοιχου περιθωρίου κέρδους στο 15,03% έναντι 14,42% στο α’ εξάμηνο του  Στο α’ εξάμηνο του 2005, αξιοσημείωτη ήταν η άνοδος κατά 76,57% των κερδών προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων στον κλάδο των πολυκαταστημάτων, βελτιώνοντας με ανάλογο τρόπο το αντίστοιχο περιθώριο κέρδους. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πραγματοποίηση πρόσθετων εσόδων από την πώληση διαμερισμάτων, λόγω της εκμετάλλευσης οικοπέδου, από μέρους του Ομίλου, στην περιοχή της Αθήνας. Αντίθετα, η σημαντική υποχώρηση του περιθωρίου EBITDA του τομέα των καλλυντικών ήταν άμεσο αποτέλεσμα των σημαντικών επενδύσεων σε διαφήμιση και προώθηση, κινήσεις οι οποίες δεν είχαν τα αναμενόμενα αποτελέσματα στο α’ εξάμηνο του έτους, είναι όμως μια επενδυτική επιλογή η οποία αποδίδει με την πάροδο του χρόνου.

1.2 Ανάλυση Ενοποιημένων Πωλήσεων ανά Γεωγραφική Αγορά Ο Όμιλος εξακολουθεί να πραγματοποιεί το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών του στην ελληνική αγορά, με τις διεθνείς όμως δραστηριότητες να παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές, όπως αποτυπώθηκε στα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου  Ειδικότερα, η Ελλάδα παρουσίασε άνοδο κατά 5,53%, διαμορφώνοντας τα έσοδά της σε 119,9 εκατ. ευρώ στην εξεταζόμενη περίοδο. Η εν λόγω άνοδος υπολείπεται της αύξησης, κατά 6,15%, των συνολικών ενοποιημένων πωλήσεων, υποδεικνύοντας σταδιακά την ολοένα και μεγαλύτερη σημασία που θα αποκτούν οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες διεθνείς δραστηριότητες στη μελλοντική ανάπτυξη του Ομίλου.  Ειδικότερα, η Τσεχία, αγορά στην οποία η Διοίκηση αποδίδει ιδιαίτερη έμφαση, παρουσίασε άνοδο κατά 28,40%, ευνοούμενη από το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στο α’ εξάμηνο του Συνολικά, το δίκτυο καταστημάτων στην εν λόγω χώρα αριθμεί 6 σημεία πώλησης, ενώ αναμένεται να ανοίξουν άλλα 3 σημεία πώλησης μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.  Η Κύπρος, η οποία ως αγορά εισέρχεται σε φάση ωρίμανσης, εμφάνισε ένα ρυθμό αύξησης εσόδων της τάξεως του 25% στην εξεταζόμενη περίοδο, με το δίκτυο καταστημάτων να ανέρχεται σε 11 σημεία πώλησης, αμετάβλητο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.  Η Πολωνία παρουσίασε την υψηλότερη άνοδο εσόδων, κατά 114,29%, μεταξύ των ξένων αγορών του Ομίλου, λόγω της λειτουργίας 3 νέων καταστημάτων στη φετινή περίοδο (1 στην Κρακοβία και 2 στη Βαρσοβία). Συνολικά, το δίκτυο καταστημάτων στην εν λόγω χώρα αριθμεί 7 σημεία πώλησης.

 Αξιοσημείωτη είναι επίσης η συνεισφορά της αγοράς της Βουλγαρίας, της οποίας τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 1,4 εκατ. ευρώ (+6,06% έναντι του περυσινού εξαμήνου), ενώ μικρότερη συνεισφορά είχαν οι αγορές της Σλοβακίας, Ρουμανίας, Αυστρίας και Ουγγαρίας.  Θα πρέπει να αναφερθεί ότι στη διάρκεια του 2005, ο Όμιλος επέτυχε συμφωνίες για την προώθηση και του σήματος Gant, πέραν εκείνου του Lacoste, στις αγορές της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας.  Η συνεισφορά των διεθνών δραστηριοτήτων στα συνολικά ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων του Ομίλου παρέμεινε περιορισμένη κατά το α’ εξάμηνο του 2005, ενώ παρουσιάσθηκε μία μικρή υποχώρηση στο περιθώριο EBITDA των διεθνών δραστηριοτήτων, κατά περίπου 100 μονάδες βάσης, λόγω των εξόδων που αναλήφθηκαν για την επέκταση του δικτύου καταστημάτων στις ξένες αγορές. Εξελίξεις & Προοπτικές  Ο Όμιλος προγραμματίζει το άνοιγμα 6 νέων καταστημάτων έως το τέλος του 2005, την αλλαγή χρήσης 2 καταστημάτων στην Αττική (Γλυφάδα), καθώς και το κλείσιμο ενός καταστήματος. Επισημαίνεται ότι η Διοίκηση θα εξακολουθεί να ασκεί την πολιτική της ενεργής διαχείρισης των καταστημάτων της, καθώς λόγω της μεγάλης γκάμας των επώνυμων προϊόντων που αντιπροσωπεύει, είναι σε θέση να επιλέγει κάθε φορά την καλύτερη δυνατή χρήση των σημείων πώλησης μέσω των κατάλληλων σημάτων στο χώρο της ένδυσης.  Όπως προαναφέρθηκε, ο Όμιλος αποδίδει μεγάλη έμφαση στην περαιτέρω ανάπτυξη των διεθνών δραστηριοτήτων του, ώστε αυτές να αντιπροσωπεύουν το 10% των ενοποιημένων πωλήσεων έως το Στα πλαίσια αυτά, προγραμματίζεται η επέκτασή του σε τρεις νέες αγορές, Τουρκίας, Κροατίας και Αζερμπαϊτζάν, όπου σε πρώτη φάση, ο Όμιλος θα δραστηριοποιηθεί με το σήμα Gant.