4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Σχεδίαση & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παραδείγματα Σεναρίων.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 7: Παράδειγμα από Α΄ Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Παράδειγμα από Α΄Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Εργασία 2η: Δραστηριότητα από την Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία)
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Από τη μεταφορά της γνώσης στην οικοδόμηση των ιδεών
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas

Τίτλος δραστηριότητας: ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ Όνομα Εκπαιδευτικού: Αναγνωστόπουλος Ιωάννης Σχολείο:ΓΕΛ ΑΡΝΑΙΑΣ Τηλ.Επικοιν.:…………….

Τίτλος Δραστηριότητας Αντικείμενο: ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Τάξη: Α ΛΥΚΕΙΟΥ Σκοπός: Σχετικές θέσεις ευθείας και κύκλου Λογισμικό: MS PowerPoint

Περιγραφή δραστηριότητας [Πώς κάνατε το μάθημα; Στην τάξη με την βοήθεια Η/Υ φορητού Πώς προετοιμαστήκατε; Δημιουργία Slides από το σπίτι Τι υλικό χρησιμοποιήσατε; Η/Υ, projector, Κανόνα, διαβήτη Χρειαστήκατε επιμόρφωση;] Οχι

Διδασκαλία πώς οργανώσατε τα παιδιά;Δεν χρειάστηκε ιδιαίτερη οργάνωση ποια ήταν η διάρκεια του μαθήματος; 1 διδακτική ώρα τι ζητήθηκε από τα παιδιά; Να πάρουν μέρος στο μάθημα με ερωτήσεις –απαντήσεις και κατασκευές. τι υλικό χρησιμοποιήσατε; Η/Υ, projector, Κανόνα, διαβήτη

Παραδείγματα [βάλτε εδώ εικόνες/screenshots από την εφαρμογή και από τη δουλειά των παιδιών – ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ SLIDES ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ]

Σχετικές θέσεις ευθείας και κύκλου (ε) R R Ο Ο δ > R (ε) εξωτερική δ δ δ = R (ε) εφαπτόμενη δ δ < R (ε) τέμνουσα

R R Ο Ο ΘΕΩΡΗΜΑ Ι: Μια ευθεία και ένας κύκλος έχουν το πολύ 2 κοινά σημεία ΘΕΩΡΗΜΑ Ι: Μια ευθεία και ένας κύκλος έχουν το πολύ 2 κοινά σημεία (ε) (ε)A B Γ ξ ζ δύο μεσοκάθετοι από το ίδιο σημείο : ΑΤΟΠΟ δύο μεσοκάθετοι από το ίδιο σημείο : ΑΤΟΠΟ δύο μεσοκάθετοι από το ίδιο σημείο : ΑΤΟΠΟ

επομένως Μια ευθεία και ένας κύκλος έχουν το πολύ 2 κοινά σημεία Μια ευθεία και ένας κύκλος έχουν το πολύ 2 κοινά σημεία επομένως Μια ευθεία και ένας κύκλος έχουν το πολύ 2 κοινά σημεία

R R Ο Ο ΡΑΒ ΘΕΩΡΗΜΑ ΙΙ: Τα εφαπτόμενα τμήματα κύκλου που άγονται εκτός αυτού είναι μεταξύ τους ίσα ΘΕΩΡΗΜΑ ΙΙ: Τα εφαπτόμενα τμήματα κύκλου που άγονται εκτός αυτού είναι μεταξύ τους ίσα αρα ΡΑ=ΡΒ αρα ΡΑ=ΡΒ αρα ΡΑ=ΡΒ

Σύγκριση [πόσο διαφορετικό έγινε το μάθημα σε σχέση με το πώς θα γινόταν με τα συμβατικά μέσα διδασκαλίας;] Είχε μεγάλη διαφορά γιατί η εικόνα τράβηξε την προσοχή των παιδιών, έτσι αγνόησαν το ανοιχτό βιβλίο και συμμετείχαν στην παράδοση απαντώντας στις ερωτήσεις που έγιναν.

Αξιολόγηση [τι πήγε καλά; τι θα αλλάζατε; ποια ήταν η αντίδραση των παιδιών; Τα παιδιά στην δεύτερη διαφάνεια προσπάθησαν να αποδείξουν ότι το ΑΒΓ δεν είναι ευθεία (σωστό) λέγοντας ότι αν μετρήσουμε με ένα μοιρογνωμόνιο θα το δούμε. Βέβαια ισχυρίστηκα ότι σίγουρα το μοιρογνωμόνιο τους δεν μετράει καλά γιατί έχω ένα τελευταίο «μοντέλο» που η μέτρησή του δείχνει 180 ο πως αξιολογήσατε ότι η δραστηριότητα πέτυχε το σκοπό της; Το σημαντικότερο είναι ότι μετά μια εβδομάδα απαντήθηκε η ερώτηση μέσα στην τάξη «Γιατί μια ευθεία δεν μπορεί να τέμνει ένα κύκλο σε περισσότερα από 2 σημεία» με αναφορά από τα παιδιά στη συγκεκριμένη διαφάνεια. γνωρίζετε αν άλλοι εκπαιδευτικοί χρησιμοποίησαν το μάθημα/την εφαρμογή σας;] Είναι προσωπικό αρχείο και δεν το έχει ακόμα άλλος εκπαιδευτικός

Επιπλέoν Σχόλια [Θέλετε να προσθέσετε επιπλέoν σχόλια για την διαδικασία που ακολουθήσατε ή το υλικό που αναπτύξατε; ] Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η παράδοση πέτυχε τον στόχο της