Road 10 0 m Men u …μία πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
Διαχείριση απορριμμάτων
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
Σενάριο.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Road 10 0 m Men u AΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΤΕ, Eργαστήριο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ/ΠΟΛΥΜΕΣΑ …μία πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Επαρχιακές Ενημερωτικές Συναντήσεις Διευθυντών Σεπτέμβρης 2014
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Road 10 0 m Men u …μία πυξίδα για τον εκπαιδευτικό

E Go ahead and replace it with your own text. This is an example text. Go ahead and replace it with your own text Example text Go ahead and replace it with your own text. This is an example text. Go ahead and replace it with your own text Εκπαιδευτικός, μάθηση + σχεδιασμός;;;

Ενότητα 2: Αρχές Νέας Μάθησης Road 100m100m Men u Θεωρητικές αρχές

4 Αρχές της Νέας Μάθησης Οι μαθητές πρέπει να εξοικειωθούν με ποικίλα μέσα επικοινωνίας και πληροφόρησης και με τη χρήση νέων τεχνολογιών και να έρχονται σε επαφή με πολυτροπικά περιβάλλοντα. Θα πρέπει να είναι σε θέση να κατανοούν και να παράγουν τις πολλαπλές μορφές μετάδοσης νοημάτων σε διαφορετικά πολιτισμικά, κοινωνικά και επαγγελματικά περιβάλλοντα. Οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να κατανοούν και να παράγουν ποικιλία πολυτροτικών κειμενικών τύπων, τα οποία διαμορφώνονται στο πλαίσιο πολύγλωσσων, πολυπολιτισμικών και τεχνολογικά ανεπτυγμένων κοινωνιών. 4 3 έμφαση στη διαφοροποιημένη διδασκαλία 2 έμφαση σε στόχους μάθησης, διαδικασία μάθησης και αξιολόγηση έμφαση στην προηγούμενη γνώση των μαθητών 1

Εκπαίδευση Πρόγραμμα σπουδών Μαθησιακές επιλογές (παιδαγωγική)

micro ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Στόχοι και προδοκίες μιας σειράς μετόχων Εκπαιδευτικοί, μαθητές, τοπικές κοινότητες, κυβερνήσεις… Macro: εκπαίδευση (ΓΙΑΤΙ) ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Επιλογές των μαθημάτων για ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης Σημαντικές για κοινωνικούς, πολιτικούς και οικονομικούς λόγους Αλλάζουν κατά διαστήματα Meso: πρόγραμμα σπουδών (ΤΙ) ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Πώς επιλέγονται, σχεδιάζονται και βιώνονται οι μαθησιακές επιλογές Μεγαλύτερη δυνατή επίδραση στο μαθητή Μικροσχεδιασμοί Ανακλώνται στις «διαδικασίες μάθησης» (knowledge processes) Micro: παιδαγωγική (ΠΩΣ) Τεκμηρίωση της μαθησιακής διαδικασίας σε τρία επίπεδα

Ιστοεξερεύνηση: Το "σαπιοκάραβο" κι ο άνεμος της αλλαγής!

Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση

Ενότητα 3: Στόχοι και γνωστικές διαδικασίες Road 100m100m Men u Στόχοι Γνωστικές διεργασίες

το γνωστό το νέο Αντλώ από την πρότερη γνώση και από τις εμπειρίες μου Οι μαθητές φέρνουν στην τάξη ένα οικείο τους κείμενο και το συζητάνε Επισκέπτονται/ Βρίσκονται σε οικεία Περιοχή Εξερευνούν κάτι σχετικό με το μάθημα στην καθημερινή τους ζωή Διαβάζουν/παρατηρούν/ακούνε/συζητ ούν κάτι οικείο ή ‘εύκολο’ Το γνωστό το νέο Εμπλέκομαι σε καινούργιες πληροφορίες και εμπειρίες Οι μαθητές εισάγονται σε ένα κείμενο που τους είναι άγνωστο ή επισκέπτονται μία άγνωστη περιοχή Διαβάζουν, παρατηρούν ή ακούνε κάτι άγνωστο, διαβάζουν ασυνήθιστες χειρονομίες ή άλλους τρόπους σηματοδότησης νοήματος. βιώνοντας

Με ορολογία Με θεωρία Αναγνωρίζω και ορίζω έννοιες Οι μαθητές γράφουν και ορίζουν νέες ή ειδικές λέξεις από ένα κείμενο. Συγκρίνουν και αποσαφηνίζουν ορισμούς. Βάζουν ετικέτες σε διαγράμματα και εικόνες. Αναγνωρίζουν τις συμβάσεις των κειμένων. Αναγνωρίζουν κεντρικές ιδέες/θέματα. Αναγνωρίζουν δομές και διαδικασίες’ Με ορολογία Με θεωρία Γενικεύω έννοιες Σχεδιάζουν εννοιολογικό χάρτη, γράφημα, ή φτιάχνουν ένα μοντέλο. Γράφουν μια περίληψη ή σύνοψη των βασικών εννοιών. Αναπτύσσουν μια θεωρία/επεξήγηση για τη διασύνδεση εννοιών. Εξερευνούν σενάρια τύπου “Τι θα γινόταν αν…” εννοιολογώντας

κατάλληλα δημιουργικά Εφαρμόζω τη νέα μάθηση γράφουν και δημοσιεύουν μια αναφορά ή μια ιστορία, δημιουργούν μια ιστοσελίδα, γυρίζουν μια ταινία, γράφουν ένα μουσικό κομμάτι ή μια προφορική παρουσίαση. Επιλύουν ένα πρόβλημα με προβλεπόμενη λύση ή με προβλεπόμενο τρόπο. Ενεργούν χρησιμοποιώντας τη γνώση με αναμενόμενο, προβλεπόμενο ή συνηθισμένο τρόπο σε μια συνηθισμένη κατάσταση. κατάλληλα δημιουργικά Εφαρμόζω καινοτόμα ή σε διαφορετικά περιβάλλοντα συνδυάζουν τύπους κειμένων δημιουργικά. Δημιουργούν πρωτότυπη ή υβριδική εργασία. Επιλύουν κάποιο πρόβλημα με νέα προσέγγιση που ενέχει ρίσκο. Μεταφέρουν τη μάθηση και την εφαρμόζουν σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Δημιουργούν πολυτροπικά κείμενα. Ενεργούν χρησιμοποιώντας τη γνώση με μη αναμενόμενο ή απρόβλεπτο τρόπο. εφαρμόζοντας

Με ορολογία κριτικά Αναλύω για τι πράγμα είναι κάτι Οι μαθητές φτιάχνουν πίνακα αναλύοντας τη λειτουργία των γλωσσικών /οπτικών χαρακτηριστικών ενός κειμένου. Φτιάχνουν ένα διάγραμμα ροής. Γράφουν μια τεχνική ανάλυση. Ψάχνουν τις αιτίες και τα αποτελέσματα. “Τι κάνει”? “Πώς το κάνει?” λειτουργικά κριτικά Αναλύω ποιος κερδίζει και ποιος χάνει Οι μαθητές αναλογίζονται τις επιπτώσεις για το άτομο, την κοινότητα, την κοινωνία και το περιβάλλον Συζητούν τους σκοπούς, τα κίνητρα, την ατζέντα και τα ενδιαφέροντα πίσω από ένα κείμενο, μια δράση κτλ Γράφουν μια κριτική Διεξάγουν μια συζήτηση αναλύοντας

Ρήματα διατύπωσης στόχων Περιγράφω Συζητάω Εξερευνώ Αναγνωρίζω Ερευνώ Ακούω Διαβάζω Καταγράφω Μελετώ Παρατηρώ Εφαρμόζω Αξιολογώ Ταξινομώ Κατασκευάζω Εκθέτω Σχεδιάζω Επεξηγώ Ερευνώ Σχεδιάζω Συνθέτω Αναλύω Αξιολογώ Συγκρίνω Αντιπαραβάλλω Συνάγω Συζητώ Ερμηνεύω Κρίνω Βαθμολογώ Συνθέτω Κατηγοριοποιώ Συγκρίνω Αντιπαραβάλλω Υπολογίζω Ορίζω Περιγράφω Γενικεύω Υποθέτω Αναγνωρίζω Κατανοώ

Ενότητα 3: αναλύοντας μία ιστοεξερεύνηση Road 100m100m Men u

Σενάριο Ιστοεξερεύνησης: Γιατί το πέταξες;* Συνθέτοντας δραστηριότητες με γνωστικές διεργασίες (1/7) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: …………Νοηματοδότηση με ορολογία/Βιώνοντας το νέο……….. Η εξέλιξη της επιστήμης και της τεχνολογίας έχει προσφέρει μεγάλες ευκολίες στην καθημερινή ζωή. Τα υλικά μιας χρήσης (π.χ. πιάτα, ποτήρια, πάνες, στυλό) και οι συσκευασίες μιας χρήσης (πλαστικά μπουκάλια, τενεκεδάκια, σακούλες νάυλον) είναι μερικά παραδείγματα που κάνουν καθημερινά τη ζωή μιας πιο εύκολη. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής, όμως, που σχετίζεται με τη χρήση των πιο πάνω προϊόντων έχει φέρει και πολλά προβλήματα. Ένα σημαντικό πρόβλημα είναι η ολοένα αυξανόμενη παραγωγή απορριμμάτων (σκουπιδιών). H παραγωγή απορριμμάτων αυξάνεται ραγδαία με το χρόνο. Τα τελευταία 20 χρόνια έχει τριπλασιαστεί, ενώ προβλέπεται ότι την επόμενη δεκαετία θα διπλασιαστεί Πού καταλήγουν όλα αυτά τα σκουπίδια; Όταν πετάμε κάτι στα σκουπίδια αυτό εξαφανίζεται από το σπίτι σας, αλλά όχι από τη Γη. Το μεγαλύτερο ποσοστό απορριμμάτων ρίχνεται σε χωράφια (χωματερές) και μένει εκεί. Απορρίμματα που έριξε η μαμά σας πριν ακόμη γεννηθείτε μπορεί να βρίσκονται ακόμη σε κάποια χωματερή σκουπιδιών! ΥΛΙΚΟ/ΧΡΟΝΟΣ Εισιτήριο λεωφορείου2-4 εβδομάδες Βαμβακερό ύφασμα 1-5 μήνες Μάλλινο ύφασμα1 χρόνοςΤενεκάδι κονσέρβας χρόνια Αλουμινένιο κουτί χρόνιαΠλαστικό μπουκάλι χρόνια Σκεφτείτε και συζητήστε σε ομάδες των 3 αν υπάρχουν άλλοι τρόποι διαχείρισης των απορριμμάτων μας; *Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου (ημ.τελ. επίσκεψης 2/2/2012)

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2...Νοηματοδότηση με ορολογία/ Βιώνοντας το γνωστό... Το πρόβλημα των απορριμμάτων δεν είναι άλυτο. Κάποια υλικά, αντί να τα πετάξουμε στα σκουπίδια, μπορούμε να τα ξαναχρησιμοποιήσουμε με άλλους τρόπους και κάποια να τα ανακυκλώσουμε. Μπορούμε επίσης να περιορίσουμε την κατανάλωση, να αγοράζουμε δηλαδή λιγότερα προϊόντα. Με αυτό τον τρόπο θα πετούμε λιγότερα πράγματα, θα έχουμε δηλαδή λιγότερα σκουπίδια. Το κράτος, οι δήμοι και άλλοι ιδιωτικοί φορείς έχουν ήδη ξεκινήσει κάποιες προσπάθειες για τη σωστή διαχείριση των απορριμμάτων. Δε φτάνει όμως αυτό. Πρέπει ο καθένας από εμάς να κάνει ο,τι μπορεί για να ελαττωθούν τα απορρίμματα. μια μικρή έρευνα Τι πετάμε συνήθως; Για να μπορέσετε να απαντήσετε σ΄ αυτό το ερώτημα πρέπει να κάνετε μια μικρή έρευνα. Σημειώστε στο πιο κάτω σκουπιδοημερολόγιο τι θα πετάξετε για μια βδομάδα. Ρωτήστε τους γονείς σας να σας πουν για αντικείμενα, που έχουν πετάξει οι ίδιοι ή για ιδιαίτερα αντικείμενα τα οποία έχουν πετάξει στο παρελθόν (π.χ. ηλεκτρικές συσκευές, έπιπλα, αυτοκίνητα, ρούχα κ.ά.) σκουπιδοημερολόγιο Σενάριο Ιστοεξερεύνησης: Γιατί το πέταξες; Συνθέτοντας δραστηριότητες με γνωστικές διεργασίες (2/7)

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2...Νοηματοδότηση με ορολογία/ Βιώνοντας το γνωστό... Το πρόβλημα των απορριμμάτων δεν είναι άλυτο. Κάποια υλικά, αντί να τα πετάξουμε στα σκουπίδια, μπορούμε να τα ξαναχρησιμοποιήσουμε με άλλους τρόπους και κάποια να τα ανακυκλώσουμε. Μπορούμε επίσης να περιορίσουμε την κατανάλωση, να αγοράζουμε δηλαδή λιγότερα προϊόντα. Με αυτό τον τρόπο θα πετούμε λιγότερα πράγματα, θα έχουμε δηλαδή λιγότερα σκουπίδια. Το κράτος, οι δήμοι και άλλοι ιδιωτικοί φορείς έχουν ήδη ξεκινήσει κάποιες προσπάθειες για τη σωστή διαχείριση των απορριμμάτων. Δε φτάνει όμως αυτό. Πρέπει ο καθένας από εμάς να κάνει ο,τι μπορεί για να ελαττωθούν τα απορρίμματα. μια μικρή έρευνα Τι πετάμε συνήθως; Για να μπορέσετε να απαντήσετε σ΄ αυτό το ερώτημα πρέπει να κάνετε μια μικρή έρευνα. Σημειώστε στο πιο κάτω σκουπιδοημερολόγιο τι θα πετάξετε για μια βδομάδα. Ρωτήστε τους γονείς σας να σας πουν για αντικείμενα, που έχουν πετάξει οι ίδιοι ή για ιδιαίτερα αντικείμενα τα οποία έχουν πετάξει στο παρελθόν (π.χ. ηλεκτρικές συσκευές, έπιπλα, αυτοκίνητα, ρούχα κ.ά.) σκουπιδοημερολόγιο Σενάριο Ιστοεξερεύνησης: Γιατί το πέταξες; Συνθέτοντας δραστηριότητες με γνωστικές διεργασίες (2/7)

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3...Αναλύοντας λειτουργικά/Αξιολογώντας... Τώρα που έχετε φτιάξει τον κατάλογο με τα σκουπίδια σας, μπορείτε να συζητήσετε τα πιο κάτω: Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα απορρίμματα; Μήπως θα μπορούσαμε να κάναμε κάτι άλλο εκτός από το να τα πετάξουμε; Σενάριο Ιστοεξερεύνησης: Γιατί το πέταξες; Συνθέτοντας δραστηριότητες με γνωστικές διεργασίες (3/7)

Νοηματοδότηση με θεωρία/Εφαρμόζοντας κατάλληλα/Αξιολογώντας ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4... Νοηματοδότηση με θεωρία/Εφαρμόζοντας κατάλληλα/Αξιολογώντας... Οι πιο κάτω σελίδες θα σας βοηθήσουν να βρείτε συγκεκριμένες εισηγήσεις για τη σωστή διαχείριση των απορριμμάτων σας. Επαναχρησιμοποίηση:Επαναχρησιμοποίηση: Διαβάστε τις πληροφορίες που υπάρχουν στις σελίδες αυτές και συμπληρώστε το ακόλουθο φύλλο εργασίας ΜείωσηΜείωση: Σκεφτείτε ποιες από τις μεθόδους που αναφέρονται θα μπορούσατε να εφαρμόσετε και εσείς στο σπίτι σας. Ανακύκλωση : Κυκλώστε στο σκουπιδοημερολόγιό σας ποια από τα σκουπίδια που έχετε περιλάβει θα μπορούσαν να ανακυκλωθούν. Σενάριο Ιστοεξερεύνησης: Γιατί το πέταξες; Συνθέτοντας δραστηριότητες με γνωστικές διεργασίες (4/7)

Αναλύοντας κριτικά/Αξιολογώντας ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5... Αναλύοντας κριτικά/Αξιολογώντας... Τώρα που έχετε ενημερωθεί για τους τρόπους διαχείρισης των απορριμμάτων πρέπει να αποφασίσετε ποια 10 από τα αντικείμενα του σκουπιδοημερολογίου σας θα συμπεριλάβετε στο έντυπό σας. Με ποια κριτήρια άραγε θα διαλέξετε αυτά τα 10 προϊόντα; Πριν ξεκινήσετε, ζητήστε βοήθεια ! βοήθεια Σενάριο Ιστοεξερεύνησης: Γιατί το πέταξες; Συνθέτοντας δραστηριότητες με γνωστικές διεργασίες (5/7)

Εφαρμόζοντας δημιουργικά ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 6... Εφαρμόζοντας δημιουργικά... Σκοπός σας είναι να ετοιμάσετε ένα έντυπο, που θα δίνει λύσεις στους συμπολίτες σας για μείωση των απορριμμάτων με τίτλο "Γιατί το πέταξες;" Το έντυπο αυτό θα δίνει οδηγίες για το τι θα μπορούσε να κάνει ο πολίτης με συγκεκριμένα απορρίμματα, εκτός από το να τα πετάξει! ΟΔΗΓΙΕΣ: Eτοιμάστε ένα έντυπο που θα δίνει λύσεις και πληροφορίες σε σχέση με το τι θα μπορούσε να κάνει ο κάθε πολίτης με συγκεκριμένα απορρίμματα εκτός από το να τα πετάξει! Δώστε τον τίτλο "Γιατί το πέταξες;" στο έντυπό σας.Το ενημερωτικό έντυπο μπορεί να δημιουργηθεί με τους ακόλουθους τρόπους: Χρησιμοποιώντας κομμάτια από χαρτόνι, χρώματα και εικόνες που θα σας δώσει ο δάσκαλος σας Χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Μπορείτε να συμπληρώσετε αυτό το έντυπο ή να δημιουργήσετε ένα δικό σας.έντυπο Σενάριο Ιστοεξερεύνησης: Γιατί το πέταξες; Συνθέτοντας δραστηριότητες με γνωστικές διεργασίες (6/7)

Αξιολόγηση ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 7... Αξιολόγηση... Αξιολόγηση εντύπου 1. Έχετε περιλάβει τη διαχείριση 10 σκουπιδιών στο έντυπό σας; 2. Έχετε αναφέρει και τους τρεις τρόπους διαχείρισης των απορριμμάτων; 3. Έχετε αναφέρει κάποιες εταιρείες διαχείρισης απορριμμάτων; 4. Είναι το κεντρικό σας σύνθημα πειστικό και προκαλεί το ενδιαφέρον των πολιτών- αναγνωστών; Αξιολόγηση εργασίας στην ομάδα 1. Εργάστηκαν όλα τα παιδιά στην ομάδα; 2. Ακούστηκαν οι απόψεις όλων; 3. Λύσατε τις διαφωνίες σας με ήσυχο και δημοκρατικό τρόπο; Τι λέτε, πώς τα πήγατε; Αν θέλετε τυπώστε την αξιολόγηση.αξιολόγηση Σενάριο Ιστοεξερεύνησης: Γιατί το πέταξες; Συνθέτοντας δραστηριότητες με γνωστικές διεργασίες (7/7)

Ενότητα 4: Ομαδική εργασία Road 100m100m Men u Group work

Χωριστείτε σε ομάδες των 3-5 ατόμων. Εργαστείτε με το φύλλο εργασίας LbD_φύλλοWebQuestOμαδικής εργασίας- DI.doc Το φύλλο περιλαμβάνει τα πεδία της Ιστοεξερεύνησης ‘Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση’ ( και πεδία περιγραφής των 8 γνωστικών διαδικασιών στις οποίες αναφερθήκαμε. Επεκτείνετε τις δραστηριότητες που περιλαμβάνει κάθε πεδίο της Ιστοεξερεύνησης προκειμένου να καλύπτουν όλες τις παραπάνω γνωστικές διαδικασίες. Παραδώστε το φύλλο της ομάδας σας. Ομαδική εργασία- εκφώνηση

Πηγή για τη μελέτη σας: