ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Δεξιότητες και Ικανότητες Στελεχών για Διεθνή Καριέρα
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο και τον Οργανισμό Οι Ανθρώπινοι πόροι σε αντίθεση με τους άλλους μπορούν να αναπτυχθούν απεριόριστα Για την ανάπτυξή τους χρειάζεται ένα υγιές κλίμα Η ανάπτυξη είναι μια συνεχής πορεία ζωής

ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ Η ευθύνη για τη διαδικασία Ανάπτυξης πέφτει στους ώμους κάθε ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ Ο Οργανισμός δημιουργεί συστήματα που διευκολύνουν την υλοποίηση των σχεδίων των εργαζομένων Στην ανάπτυξη των εργαζόμενων μεγάλη ευθύνη έχουν οι Προϊστάμενοι

Προϊστάμενος Εργαζόμενος Ο Οργανισμός Περιγραφές & Ανάλυση θέσεων Συστήματα ανάδειξης στελεχών Κατάλληλη εκπαίδευση Επαγγελματικές ευκαιρίες Κουλτούρα μάθησης Αξιολόγηση της απόδοσης Ανάθεση -εκχώρηση Καθοδήγηση Ανάληψη της ευθύνης Πρωτοβουλίες Αξιοποίηση των ευκαιριών

Η σκάλα με τα δύο πόδια ΚΕΡΔΗ ΕΣΟΔΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ Τι κάνει το άτομο για τον εαυτό του Τι κάνει ο Οργανισμός για το άτομο ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΗΘΙΚΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ Η Ανάπτυξη είναι αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης μεταξύ Εργαζομένου και του Οργανισμού

Οι άξονες παρέμβασης του Οργανισμού : Οι άξονες παρέμβασης του Οργανισμού : Δραστηριότητες παρέμβασης στους Προϊσταμένους σχετικά με το ρόλο τους στην διαχείριση και Ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού Δραστηριότητες που έχουν σκοπό να κάνουν τον εργαζόμενο να ενδιαφερθεί και να εμπλακεί ενεργά στην Ανάπτυξη και την εξέλιξή του Δραστηριότητες δημιουργίας και εφαρμογής εύκαμπτων συστημάτων Ανάπτυξης

Ο Οργανισμός δημιουργεί και εφαρμόζει συστήματα ώστε : Ο Οργανισμός δημιουργεί και εφαρμόζει συστήματα ώστε : Να εντοπιστούν οι δυνατότητες ανάπτυξης και καριέρας για όλο το προσωπικό και να προωθηθούν οι πιο ικανοί Να αναπτύξουν οι εργαζόμενοι τις ικανότητές τους έγκαιρα και όχι όταν θα παρουσιαστεί κάποια ανάγκη ( υπό πίεση ) Να εντοπιστούν οι εργαζόμενοι που μελλοντικά θα διαδεχτούν τους αποχωρούντες από τις θέσεις ιεραρχίας Να μειωθεί ο αριθμός των νέων και ικανών εργαζομένων που αποθαρρύνονται και θέλουν να αποχωρήσουν από τον Οργανισμό

Συστήματα Ανάπτυξης Το σύστημα πρέπει να προβλέπει έγκαιρα τα κενά και οι εργαζόμενοι να είναι έγκαιρα πληροφορημένοι Το σύστημα πρέπει να περιγράφει τα χαρακτηριστικά κάθε θέσης ώστε οι εργαζόμενοι να ετοιμάζονται έγκαιρα Κάθε εργαζόμενος πρέπει να έχει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε διάφορα μονοπάτια καριέρας Το σύστημα πρέπει να συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης και το σύστημα προγραμματισμού Ανθρώπινου δυναμικού

Ο Οργανισμός μπορεί να βοηθήσει παρέχοντας Πιστοποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα επαγγελματικής επάρκειας και ανάδειξης διοικητικών ικανοτήτων Επέκταση – αναδιάρθρωση των καθηκόντων Ανακύκλωση θέσεων Πληροφόρηση για εναλλακτικές θέσεις εργασίας Χρήση κέντρων αξιολόγησης- συμβουλευτικής Ανάθεση ειδικών έργων (project) Επιβράβευση της απόδοσης Ανατροφοδότηση και κίνητρα

Ο Οργανισμός οφείλει : Να ενθαρρύνει την ανάπτυξη των γνώσεων και των προσωπικών ικανοτήτων των εργαζομένων Να ενημερώνει τους εργαζόμενους για τις διαθέσιμες ευκαιρίες εκπαίδευσης και ανάπτυξης Να δημιουργεί μια εργασιακή κουλτούρα που να ευνοεί τη μάθηση Να ενθαρρύνει τους εργαζόμενους να αναγνωρίσουν και να καλύψουν τις ατομικές τους ανάγκες ανάπτυξης Να έχει σχεδιάσει ποικιλία από διαδρομές καριέρας και να προσφέρει ευκαιρίες προαγωγής και εκπαίδευσης Να ενθαρρύνει τους προϊστάμενους να υποστηρίζουν ενεργά τους υφισταμένους τους για την κάλυψη των εκπαιδευτικών τους αναγκών Να θεωρεί τους ανθρώπους ως επένδυση και πάγιο κεφάλαιο και όχι ως δαπάνη που πρέπει να ελαχιστοποιηθεί

Ο εργαζόμενος Παίρνει πάνω του την ευθύνη της ανάπτυξης του Κάνει έντιμη αυτό-αξιολόγηση και παίρνει ανάλογες αποφάσεις Εργάζεται με επαγγελματισμό Αναζητά και αξιοποιεί τα συστήματα ανάπτυξης που παρέχει η υπηρεσία Είναι προσαρμόσιμος και ευέλικτος

Ο νέος ρόλος των Προϊστάμενων : Βοηθάει τον εργαζόμενο να κάνει σχέδια καριέρας και ανάπτυξης και να θέλει να τα υλοποιήσει Βοηθάει ώστε ο εργαζόμενος να κατανοήσει τα δυνατά και αδύνατα σημεία του - αυτογνωσία Βοηθάει ώστε ο εργαζόμενος να γίνει πιο ολοκληρωμένη προσωπικότητα που θα έχει αντίχτυπο στην εργασιακή και προσωπική ζωή του Βοηθάει στην υλοποίηση των αναπτυξιακών σχεδίων του εργαζόμενου Ο τελικός σκοπός είναι να βοηθήσει ώστε ο εργαζόμενος να γίνει επαγγελματίας ( αλλάξει την συμπεριφορά του , με τρόπο που θα τον βοηθήσει να επιτύχει καλύτερη εργασιακή απόδοση αλλά και τους προσωπικούς του στόχους)

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Δημιουργία τμημάτων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κατηγοριοποίηση επαγγελμάτων , ανάλυση των θέσεων εργασίας και περιγραφή των Γνώσεων , Δεξιοτήτων και Συμπεριφορών Απόφαση για κριτήρια απόδοσης κάθε επαγγέλματος – θέσεως Δημιουργία και σωστή εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης Ατομικό πρόγραμμα ανάπτυξης Πιστοποιημένη επιμόρφωση σε επίπεδα εξέλιξης