Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

2 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
1- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ (COACH) 2 – ΚΤΙΣΙΜΟ ΟΜΑΔΑΣ 3– ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ (SELF-MANAGEMENT) 4 – ΚΟΣΜΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ 5– ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 6– ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

3 1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ (COACH) ΜΕΝΤΟΡΑΣ
ΚΤΙΖΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ (ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, ΔΙΚΑΙΟΣ) ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ (RAPPORT), ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΗΓΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ (LEADS BY EXAMPLE) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΤΙΖΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ (POSITIVE SELLING EXPERIENCES + BEST PRACTICES) ΒΟΗΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

4 ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΘΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ)
ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

5 2 – ΚΤΙΣΙΜΟ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ– ΚΑΙ ΤΑ ‘ΔΟΥΛΕΥΕΙ’ ΙΣΣΟΡΡΟΠΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ‘ΠΑΙΚΤΩΝ’ ΔΙΑΝΕΜΕΙ ΤΟΥΣ ‘ΣΩΣΤΟΥΣ’ ΡΟΛΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΕΣ

6 3– ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ (SELF-MANAGEMENT)
ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ‘ΨΗΛΕΣ’ ΑΞΙΕΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΛΑΘΗ, ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΥΘΥΝΗ, ‘ΔΙΑΝΕΜΕΙ ΔΑΦΝΕΣ’ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ, ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΠΑΡΑΚΙΝΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

7 3 (Συν.)– ΧΡΕΙΑΖΟΜΕΝΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΑΥΤΟΥ, ΑΛΛΩΝ, ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ‘ΞΕΜΑΘΗΣΗ’ ΕΠΙΜΟΝΗ, ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΔΡΙΜΥΤΕΡΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΥΠΟΥ SWOT ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ

8 4 – ΚΟΣΜΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΝΩΣΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΥΧΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΩΝ (Π.Χ. ACCULTURATION)

9 5– ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (Π.Χ. ΠΑΡΑΠΟΝΑ, ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ) ΒΑΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

10 6– ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ (ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΑΣΕΙΣ, ΔΥΝΑΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΜΕΡΙΔΙΑ, ΑΝΑΓΚΕΣ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΛΠ) ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥ (ΟΡΑΜΑ, ΓΕΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΕΙΚΟΝΑ, ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ, USP)


Κατέβασμα ppt "ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google