ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ Ιούνιος 2009

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Δρ. Ανδρέας Δημητρίου Πρόεδρος
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Η Allianz, ένας από τους κορυφαίους Ομίλους παροχής υπηρεσιών στον κόσμο, δραστηριοποιείται στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης, στον τραπεζικό κλάδο καθώς.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Public Power Corporation SA Corporate Presentation November ο Εθνικό Συνέδριο Ενέργειας, «Ενέργεια & Ανάπτυξη 2012» Αρθούρος Ζερβός Πρόεδρος και.
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Αναπτυξιακά προγράμματα
Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Solvency II To μέλλον στην ασφαλιστική πραγματικότητα
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012
Ο ΝΕΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ Β.Α.ΓΚΕΡΓΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η τιμή των προϊόντων καπνού ως εργαλείο της αντικαπνιστικής πολιτικής στην εποχή της κρίσης Τομέας Οικονομικών της Υγείας 1 Γιάννης Κυριόπουλος MD, MPH,
Κρίση, Κοινωνική Συνοχή & Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Σημαντικές παρατηρήσεις στη σελίδα 2 EUROMEDICA vs ΓΕΝΙΚΟΣ Χ.Α. Στοιχεία Μετοχής Αποτελέσματα Q Τιμή (€) 28/03/20130,41 Αριθμός Μετοχών (000.)
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά Ισχυρή, συνεχώς αναπτυσσόμενη παρουσία στα Βαλκάνια Ταχύτατα αναπτυσσόμενη δραστηριότητα στον κλάδο χαλυβδοσωλήνων Πάγια.
Σημαντικές παρατηρήσεις στη σελίδα 2 EUROMEDICA vs ΓΕΝΙΚΟΣ Χ.Α. Στοιχεία Μετοχής Αποτελέσματα 9Μ 2013 Τιμή (€) 28/08/20130,368 Αριθμός Μετοχών (000.)
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Ερωτήσεις Televoting 9 th HealthWorld 21/4/2010. Α – Β Γ Την περίοδο η απασχόληση στις φαρμακευτικές.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας», στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, σε ποσοστό 80% από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΤΠΑ)
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Σημαντικές παρατηρήσεις στη σελίδα 2 EUROMEDICA vs ΓΕΝΙΚΟΣ Χ.Α. Στοιχεία Μετοχής Αποτελέσματα 6Μ 2012 Τιμή (€) 29/08/20120,490 Αριθμός Μετοχών (000.)
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Δίκτυα Υποδομών Ανδρέας Πολυκάρπου. Δίκτυα Ανοικτής Πρόσβασης Το πρώτο επίπεδο ενός δικτύου ανοικτής πρόσβασης είναι το καθεστώς ιδιοκτησίας, που είναι.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Διοικητικές μεταρρυθμίσεις και οικονομική αποτελεσματικότητα στον τομέα της Υγείας Γιάννη Υφαντόπουλου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
1 «Ο κλάδος των Κινητών Επικοινωνιών κυρίαρχος πυλώνας στη στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», Νοέμβριος 2015.
Διοικητικές μεταρρυθμίσεις και οικονομική αποτελεσματικότητα στον τομέα της Υγείας Γιάννη Υφαντόπουλου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών.
Δαπάνες Υγείας 1.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
IR Release Q Μάιος 2013 Ευρώπη Ελλάδα Υγεία - Ιατρικές Υπηρεσίες
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ Ιούνιος 2009 ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ ΕΑΕ ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ Ιούνιος 2009

Περίληψη Ο κλάδος Ανεπαρκές σύστημα δημόσιας υγείας με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλο περιθώριο για την ιδιωτική πρωτοβουλία Διαφορετική πραγματικότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες (προτίμηση για ιδιωτικές υπηρεσίες) Διαφορετική νοοτροπία σε σχέση με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες Η Εταιρεία Μακρά και επιτυχημένη παρουσία (από το 1984) Ηγετική δύναμη στην εγχώρια αγορά υγείας Brand Name Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα (παροχή ολοκληρωμένων δικτύων) Management με μακρά εμπειρία στο χώρο Συνεχής ανάπτυξη κύκλου εργασιών Παρουσία στις αναπτυσσόμενες αγορές του εξωτερικού (κυρίως Ρουμανία) Η ιστορία Στρατηγική εκμετάλλευσης των ρυθμών ανάπτυξης της εγχώριας αγοράς Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις αγορές των Βαλκανίων Σημαντικοί ρυθμοί ανάπτυξης στην εγχώρια αγορά Επέκταση σε προϊόντα προστιθέμενης αξίας

40 Διαγνωστικά (συνεργαζόμενα) 3,000 Συνεργαζόμενοι Ιατροί Στρατηγική Διατήρηση της ηγετικής θέσης στην Δευτεροβάθμια περίθαλψη Εκμετάλλευση του brand name και του δικτύου Δυναμική επέκταση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη και στο γυναικολογικο – μαιευτικο κομματι Ενίσχυση της παρουσίας στο εξωτερικό Βελτίωση της αποδοτικότητας των επενδύσεων Βασικά μεγέθη 8 Νοσοκομεία 40 Διαγνωστικά (συνεργαζόμενα) 1,250 Νοσηλευτικές κλίνες 3,000 Εργαζόμενοι 3,000 Συνεργαζόμενοι Ιατροί

Στρατηγική – Ανάπτυξη Δικτύων - Δίκτυο Δευτεροβάθμιας Περίθαλψης - Δίκτυο Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης

Δίκτυο Νοσοκομείων 8 Νοσοκομεία Υπηρεσίες Υγείας 7 Στην Αττική (Καλύπτει 5 εκ πληθυσμου) 1 στη Θεσσαλονίκη (Καλύπτει 2 εκ πληθυσμου) Υπηρεσίες Υγείας Νέες ή πλήρως ανακαινισμένες μονάδες Τεχνολογία αιχμής Γενικές κλινικές Εξειδικευμένες κλινικές 1,250 Νοσηλευτικές Κλίνες

Επενδύσεις Επέκταση στο Μαιευτικό Κλάδο Ιδρυση της ΓΑΙΑ Η νεα κλινικη ειναι θυγατρικη της εισηγμενης Εταιρειας. Στεγαζεται σε χωρους αποκλειστικης χρησης εντος του συγχρονου Γενικου Νοσοκομειου Ερρικος Ντυναν. Διαθετει 150 κλινες υψηλων προδιαγραφων και θα καλυπτει γυναικολογικα – μαιευτικα περιστατικα. Η εναρξη λειτουργιας της νεας μοναδας αναμενεται μεσα στο καλοκαιρι του τρεχοντος ετους. Ηδη εχουν εξασφαλιστει συνεργασιες με κορυφαιους Γυναικολογους Αναλυτικη προβλεψη θα δοθει με την εναρξη λειτουργιας της μοναδας

Δίκτυο Διαγνωστικών Κέντρων Δίκτυο 40 συνεργαζομενων διαγνωστικων κεντρων Τα κέντρα βρίσκονται στις μεγάλες πόλεις Συμφωνίες με ασφαλιστικές Εταιρείες

Εγχώρια Αγορά Υγείας - Τάσεις - Δευτεροβάθμια Περίθαλψη - Πρωτοβάθμια Περίθαλψη - Η Εταιρεία στον κλάδο

Εγχώρια Αγορά Υγείας - Τάσεις Αυξανόμενη ζήτηση για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας Πρωτοβάθμια Περίθαλψη (primary care) Γήρανση Πληθυσμού Νέες Ασθένειες Υψηλότερο Βιοτικό Επίπεδο Ποιοτικές Υπηρεσίες Υγείας Προληπτική Ιατρική Συγκέντρωση της ζήτησης υπηρεσιών υγείας Πυκνοκατοικημένες πόλεις Αθήνα - Θεσσαλονίκη Οικονομικοί μετανάστες (c.10% του πληθυσμού) Αλλαγή της σύνθεσης της ζήτησης - Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης Ποιοτικές Υπηρεσίες Συγκέντρωση της ζήτησης σε Αθήνα & Θεσ/νικη

Εγχώρια Αγορά – Δευτεροβάθμια Περίθαλψη Αγορά με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά Ανεπαρκές σύστημα δημόσιας υγείας με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλο περιθώριο για την ιδιωτική πρωτοβουλία Ιδιωτική Υγεία δυο ταχυτήτων Αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο διέπει την κατασκευή νέων νοσοκομειακών μονάδων Έλλειψη τεχνογνωσίας Υπο-ασφαλισμένος πληθυσμός Έλλειψη δικτύων

Εγχώρια Αγορά – Πρωτοβάθμια Περίθαλψη Μέγεθος Αγοράς: €350 εκ. περιπου 3 μεγαλύτεροι παίκτες ελέγχουν το 30% της αγοράς Ο κλάδος της πρωτοβάθμιας περίθαλψης μεγαλώνει 5%-7% κατ’ έτος από: health care awareness Υψηλότερο βιοτικό επίπεδο Τα περιθώρια κερδοφορίας είναι υψηλότερα από την δευτεροβάθμια περίθαλψη Υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός μικρών μονάδων Η ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών είναι χαμηλή Αγορά Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης

Η Θέση της Εταιρείας Στον Κλάδο Δευτεροβάθμια Περίθαλψη Πρωτοβάθμια Περίθαλψη –Ευκαιρία Ολοκληρωμένο δίκτυο υπηρεσιών σε όλη την Ελλάδα Πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού 24ωρη λειτουργια Excess capacity Ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική Ποιότητα υπηρεσιών Ποσοστό εσόδων από εξωτερικούς ασθενείς το 2008: ~16% Στόχος :20-25% (=Ευρωπαϊκός μέσος όρος) Market Leader (μερίδιο αγοράς περίπου 25%-30%) Πρόσφορα του συνόλου των υπηρεσιών – Γενική κλινική Ποιοτικές υπηρεσίες υγείας Δίκτυο νοσοκομείων υψηλών προδιαγραφών Έμπειρο Management Τεχνολογία Αιχμής 9 Νοσοκομεία 40 Διαγνωστικά Κέντρα

Παρουσία στο Εξωτερικό Αγορές με μεγάλη προοπτική

Δίκτυο Εξωτερικού Διαγνωστικές Υπηρεσίες σε τοπικό επίπεδο Εάν υπάρχει ανάγκη εισαγωγής του ασθενούς για νοσηλεία γίνεται στα νοσοκομεία της εταιρείας Παρουσία με τρία διαγνωστικά κέντρα στην Ρουμανία. Επεκταση με δυο νεα μεχρι το 2010 Δημιουργία Νοσοκομείου στη Ρουμανία 6 Γραφεία Εκπροσώπησης (Tirana, Sofia, Skopje, Prague, Bucharest, Plovdiv)

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα – Ανάλυση Εσόδων Τα έσοδα του 2008 ανηλθαν σε 285 εκ Ευρώ, αύξηση κατά 2,5%. Η αύξηση των εσόδων κατα 2,5% επιτευχθηκε σε ενα δυσκολο μακροοικονομικο περιβαλλον.

Αποτελέσματα (IFRS) – Ανάλυση Κερδοφορίας Η Κερδοφορίας EBITDA έφτασε τα 37 εκ Ευρώ. Τα κόστη του 2008 επηρεαστήκαν από τα κόστη έναρξης λειτουργίας της νέας μονάδας στο Περιστέρι καθώς και το αυξημένο κόστος μισθοδοσίας. Το περιθώριο EBITDA έφτασε το 13%. Τα ΚΠΦ έφτασαν τα 11 εκ Ευρω. Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στην ζημια απο αποτιμηση προιοντων προστασιας επιτοκιακου κινδυνου.

Προοπτικές Ανάπτυξης

Growth Drivers Οργανική Ανάπτυξη Κλάδος Αύξηση των ασθενών (Εσωτερικών και Εξωτερικών) Αύξηση τιμών αντίστοιχη του πληθωρισμού Συνεχης επέκταση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη Επεκταση στο γυναικολογικο – μαιευτικο κομματι Οικονομίες κλίμακας – Βελτίωση περιθωρίων Κλάδος Μείωση του ανταγωνισμού - Συγκέντρωση Αυξανόμενη ζήτηση για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας Διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς Εστίαση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη

Βασικά Σημεία Εγχώρια αγορά με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά Σημαντικά περιθώρια για την ιδιωτική πρωτοβουλία Τα δημογραφικά στοιχεία ενισχύουν τις προοπτικές του κλάδου Σημαντικοί ρυθμοί ανάπτυξης της αγοράς. Διατηρηση της δυναμικης και εν μεσω κρισης. Ηγετική Δύναμη στην Εγχώρια Αγορά Δυνατό brand name – high brand awareness Έμπειρο management team Επεκταση στον γυναικολογικο – μαιευτικο κλαδο Αναδιοργάνωση της Εταιρείας Στρατηγική με στόχο την εκμετάλλευση των προοπτικών της εγχώριας αγοράς Παρουσία στα Βαλκάνια. Προσεκτικη επεκταση μετα την ανακαμψη των αγορων