Η διδασκαλία των μαθηματικών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Δρ. Βασίλειος Τσιάντος, Δρ. Περσεφόνη Πολυχρονίδου, Δρ. Βασίλειος Σάλτας,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Δρ. Τσιάντος Β., Δρ. Σάλτας Β., Σταμέλλος Α., Κυμπάρης Κ. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Έρευνα «Η θέση και ο ρόλος των ασκήσεων στη διδασκαλία των μαθηματικών στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο» Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Η αξιολόγηση και η συμβολή της στη σύγχρονη διδασκαλία των μαθηματικών Δρ. Σάλτας Βασίλειος Επ. Συν. ΤΕΙ Καβάλας
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Η βοήθεια της φυσικής και της χημείας κατά τη διδασκαλία βασικών μαθηματικών εννοιών Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
Μέθοδοι επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία των μαθηματικών
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
Διδακτικό Προσωπικό: Παραδόσεις: Φροντιστήρια: Χρήστος Δ. Ταραντίλης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Πτυχιακή εργασία του Παναγιώτη Τσερπέ (ΑΕΜ: 3094) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Χρήστος Αναστασίου Συνεπιβλέων Καθηγητής Δρ. Βασίλειος Σάλτας ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Διδακτική της Πληροφορικής
Η διδασκαλία και η αξιολόγηση στα μαθηματικά των Πανελλαδικών Εξετάσεων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής Καραγιάννης.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ Αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας του μαθήματος
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ Αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας του μαθήματος
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η διδασκαλία των μαθηματικών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Δρ. Βασίλειος Τσιάντος, Δρ. Περσεφόνη Πολυχρονίδου, Δρ. Βασίλειος Σάλτας, Δρ. Ιωάννης Πετασάκης, Δρ. Mesut Tabuk Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Καβάλας Πανεπιστήμιο Μαρμαρά, Κων/πολη, Τουρκία

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας2 Εισαγωγή Όλο το εκπαιδευτικό περιεχόμενο κατευθύνεται προς την προσέγγιση των απαντήσεων στα διδακτικά ερωτήματα: Τι να διδάσκεται; Τι να διδάσκεται; Γιατί να διδάσκεται; Γιατί να διδάσκεται; Πώς να διδάσκεται; Πώς να διδάσκεται; Πώς θα σκεφτεί ο μαθητής; Πώς θα σκεφτεί ο μαθητής;

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας3 D. Polya «Ακόμη και το καλύτερο παιδαγωγικό ινστιτούτο έως σήμερα δεν κατάφερε επιτυχώς να προετοιμάσει τέτοιους ιδιαίτερους καθηγητές, οι οποίοι να έχουν εκπαιδευτεί με τρόπο, ώστε να οδηγήσουν τους μαθητές τους στην κατανόηση ακόμη και αυτού που οι ίδιοι δεν κατανοούν»

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας4 Στόχοι ερευνών Η κλίση των φοιτητών Η διαφορά του φύλου Η παρακολούθηση των διαλέξεων Η επιθυμία και η διάθεση Η κοινωνικοοικονομική κατάσταση της οικογένειας Η αποτελεσματικότητα του δασκάλου Η ευθυγράμμιση του περιεχομένου της διδασκαλίας με την αξιολόγηση των φοιτητών Η προηγούμενη γνώση Η επιβεβαίωση της σχέσης μεταξύ προηγούμενης γνώσης και βαθμολογίας

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας5 Στόχος εργασίας Μελέτη της διδασκαλίας των μαθηματικών στην τριτοβάθμια τεχνολογική εκπαίδευση Μελέτη της πιθανής χρησιμότητα της διδακτικής εκπαίδευσης των καθηγητών μαθηματικών των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ της χώρας Μελέτη της δομής του ακαδημαϊκού προσωπικού Μελέτη της ύλη και του περιεχομένου των μαθημάτων Μελέτη του τρόπου και των μέσων διδασκαλίας

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας6 Σκοπός εργασίας Σκοπός: Σκοπός: Αποτύπωση της συνολικής εικόνας της δομής και λειτουργίας του τομέα των μαθηματικών, ώστε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα για: αναμόρφωση Την αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών χρήση Τη χρήση νέων μεθόδων διδασκαλίας επιμόρφωση Την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ώστε να γίνουν τα μαθηματικά ένα μάθημα σημαντικό:  Για την εξέλιξη των φοιτητών  Τον εμπλουτισμό των γνώσεών τους  Τον εκσυγχρονισμό των ίδιων των τμημάτων

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας7 Τα τμήματα του ΤΕΙ Καβάλας ΤΕΙ Καβάλας Σ.Τ.Ε.Φ. Β.Π.ΗλεκτρολογίαΜηχανολογίαΤ.Π.Φ.Α.Γ.Τ.Θ.Ε. Σ.Δ.Ο. Δ.Π.Δ.Ε.ΛογιστικήΓ.Τ.Ξ.Γ.Φ.Α. Σ.ΤΕ.Γ. Α.Τ.Δ.Δ.Φ.Π.Ο.Τ.Π.Νοσηλευτική

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας8 Ακαδημαϊκό προσωπικό Υπεύθυνος Τομέα Μαθηματικών Γ.Τ.Θ.Ε. (Μέλος Ε.Π.) Επιστημονικοί Συνεργάτες (PhD) Εργαστηριακοί Συνεργάτες (Master)

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας9 Η ύλη των Μαθηματικών 20 μονάδες από τις μονάδες από τις 240

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας10 Μαθηματικά Ι Σκοπός: Σκοπός: η εισαγωγή στον διαφορικό και απειροστικό λογισμό συναρτήσεων μίας μεταβλητής και στις πιθανότητες. Στόχοι  Συναρτήσεις μιας ανεξάρτητης μεταβλητής  Όριο  Συνέχεια  Παράγωγος και εφαρμογές της  Αόριστο ολοκλήρωμα  Ορισμένο ολοκλήρωμα  Βασικές έννοιες πιθανοτήτων

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας11 Μαθηματικά ΙΙ Στόχοι  Συναρτήσεις πολλών ανεξάρτητων μεταβλητών  Όριο  Συνέχεια  Μερική παράγωγος και εφαρμογές της  Διαφορικές εξισώσεις  Διπλά ολοκληρώματα Σκοπός: Σκοπός: η κατανόηση της θεωρίας και των βασικών τεχνικών και μεθόδων του διαφορικού και ολοκληρωτικού λογισμού πολλών μεταβλητών και η δυνατότητα επίλυσης συνήθων διαφορικών εξισώσεων

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας12 Μαθηματικά ΙΙΙ Σκοπός: Σκοπός: η κατανόηση βασικών εννοιών του ολοκληρωτικού λογισμού συναρτήσεων δύο ή τριών μεταβλητών και της συναρτησιακής ανάλυσης. Στόχοι  Διπλά ολοκληρώματα  Τριπλά ολοκληρώματα  Επιφανειακά ολοκληρώματα  Επικαμπύλια ολοκληρώματα  Κλίσης, απόκλισης και στροβιλισμού συναρτήσεων  Μετασχηματισμός και αντίστροφος μετασχηματισμός Laplace  Σειρές Fourier

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας13 Τρόποι και μέσα διδασκαλίας Παρόν Πολλαπλά συγγράμματα Σημειώσεις Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή Εργασίες (ατομικές ή ομαδικές) Υλικό διαθέσιμο στο διαδίκτυο Χρήση Η/Υ και διαφανοσκόποιου Ενεργή ιστοσελίδα (ανακοινώσεις, απορίες κ.τ.λ.)

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας14 Τρόποι και μέσα διδασκαλίας Μέλλον - σχέδια διαδραστικού Χρήση διαδραστικού πίνακα Αξιολόγηση Αξιολόγηση με τη βοήθεια Η/Υ βιντεοσκόπηση Κλειστή και ανοικτή βιντεοσκόπηση ερευνών Διεξαγωγή ερευνών Επιμόρφωση Επιμόρφωση των καθηγητών μαθηματικών

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας15 Τρόποι και μέσα διδασκαλίας Χρήση διαδραστικού πίνακα Παρουσίαση της θεωρίας του μαθήματος και λύση ασκήσεων με τη βοήθεια λογισμικού το οποίο θα κατασκευαστεί και θα εφαρμόζεται σε διαδραστικό πίνακα. Παράλληλα, λύση των ασκήσεων με τη βοήθεια του λογισμικού Mathematica

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας16 Τρόποι και μέσα διδασκαλίας Αξιολόγηση με τη βοήθεια Η/Υ Αξιολόγηση με τη βοήθεια συγκεκριμένου λογισμικού, το οποίο θα κατασκευαστεί και συγκέντρωση των αποτελεσμάτων σε βάση δεδομένων.

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας17 Τρόποι και μέσα διδασκαλίας Κλειστή και ανοικτή βιντεοσκόπηση Ανοικτή βιντεοσκόπηση κατά τη διάρκεια των μαθημάτων Ανοικτή βιντεοσκόπηση κατά τη διάρκεια των μαθημάτων Κλειστή βιντεοσκόπηση επιλεγμένων βασικών μαθηματικών εννοιών και σχετικών παραδειγμάτων Κλειστή βιντεοσκόπηση επιλεγμένων βασικών μαθηματικών εννοιών και σχετικών παραδειγμάτων Ανάρτησή τους στο δικτυακό τόπο του κάθε τμήματος Ανάρτησή τους στο δικτυακό τόπο του κάθε τμήματος

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας18 Τρόποι και μέσα διδασκαλίας Διεξαγωγήερευνών Διεξαγωγή ερευνών Μέτρηση Μέτρηση του γνωστικού επιπέδου των πρωτοετών φοιτητών προσφορά Διδακτική προσφορά των εργασιών πορείας Παρακολούθηση της πορείας των φοιτητών στα Μαθηματικά βιντεοσκόπησης Διδακτική προσφορά της βιντεοσκόπησης διαδραστικού Διδακτική προσφορά του διαδραστικού πίνακα αξιολόγησης Διδακτική προσφορά της αξιολόγησης μέσω Η/Υ στοιχείων Επιρροή στοιχείων: φύλο, βαθμός εισαγωγής, σειρά προτίμησης, κατεύθυνση και λύκειο αποφοίτησης

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας19 Τρόποι και μέσα διδασκαλίας Επιμόρφωση των καθηγητών μαθηματικών Παιδαγωγικέςψυχολογικές Παιδαγωγικές και ψυχολογικές πτυχές της διδασκαλίας των μαθηματικών Σκοποίστόχοι Σκοποί και στόχοι της σύγχρονης διδασκαλίας των μαθηματικών περιεχόμενο Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο των μαθηματικών δομή Η δομή του περιεχομένου της διδασκαλίας των μαθηματικών πλάνο Διδακτικό πλάνο μαθήματος

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας20 Βασικοί στόχοι του τομέα βελτίωση  Η βελτίωση του μαθηματικού επιπέδου των φοιτητών της ΣΤΕΦ Αποβολή  Αποβολή της αντίληψης να ρίχνεται η ευθύνη αποκλειστικά και μόνο στο χαμηλό επίπεδο των φοιτητών  Αξιολόγησηκαθηγητών  Αξιολόγηση των καθηγητών μαθηματικών της Σ.Τ.Ε.Φ. Αξιολόγησηεκπαιδευτικού  Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος Αξιολόγησηφοιτητών  Αξιολόγηση των φοιτητών

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας21 Διδακτικές παρατηρήσεις Κατά τη σύγχρονη διδασκαλία των μαθηματικών οι εκπαιδευόμενοι: πληροφορίες Θα λάβουν πληροφορίες για τη μαθηματική επιστήμη εμπεδώσουνβασικές Θα εμπεδώσουν βασικές μαθηματικές έννοιες, ορισμούς και θεωρήματα εμπεδώσουνενέργειες Θα εμπεδώσουν μαθηματικές ενέργειες απόδειξης θεωρημάτων ή λύσεις μαθηματικών ή μη ασκήσεων και προβλημάτων

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας22 Διδακτικές παρατηρήσεις Θεωρείται ότι: επίτευξη Για την επίτευξη των σκοπών και στόχων της μαθηματικής εκπαίδευσης διοίκηση Για την διοίκηση της γνωστικής ενέργειας των εκπαιδευόμενων εμπέδωση Για την εμπέδωση των μεθόδων ατομικής εκπαίδευσης ανάπτυξη Για την ανάπτυξη των δημιουργικών ικανοτήτων των εκπαιδευόμενων σημαντικό ρόλο παίζει η σωστή επιλογή των μεθόδων διδασκαλίας

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας23 Διδακτικές παρατηρήσεις Απόαυτόεξαρτάταιγιαπαράδειγμα αν: Από αυτό εξαρτάται για παράδειγμα αν: μανίαενθουσιασμό Με μανία και ενθουσιασμό ενδιαφέρονεπιθυμία Με ενδιαφέρον και επιθυμία οι εκπαιδευόμενοι θα καταπιάνονται με τη λύση ασκήσεων ή θα περιμένουν τη λύση τους από τον καθηγητή

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας24 Διδακτικές παρατηρήσεις Η μέθοδος διδασκαλίας των μαθηματικών: μορφωτικών διαπαιδαγωγικών Είναι τρόπος επίτευξης των μορφωτικών και διαπαιδαγωγικών σκοπών της μαθηματικής εκπαίδευσης ενέργειεςμέσα Καθορίζει τις ενέργειες και τα μέσα της εκπαίδευσης και το σύστημα των αντίστοιχων ενεργειών

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας25 Σχετική έρευνα Επαρκής ικανότητα στην επίλυση ασκήσεων Άλγεβρας και Ριζών Ανεπαρκής ικανότητα στην επίλυση ασκήσεων Τριγωνομετρίας Επίδραση του Λυκείου αποφοίτησης Ανάγκη αναμόρφωσης του Προγράμματος Σπουδών στα Μαθηματικά Ι Συμπεράσματα Έρευνας (23ο Συνέδριο Ελληνικού Στατιστικού Ινστιτούτου – Βέροια 2010)

Γ.Τ.Θ.Ε.Τ.Ε.Ι. Καβάλας26 Συμπεράσματα και προτάσεις Εισαγωγή Εισαγωγή του λογισμικού Mathematica σε όλα τα τμήματα της Σ.Τ.Ε.Φ. Αναδιοργάνωση Αναδιοργάνωση της ύλης των Μαθηματικών Ι πρακτικήεφαρμογή Έμφαση στην πρακτική εφαρμογή των διδασκόμενων μαθηματικών εννοιών Παιδαγωγικήεκπαίδευση Παιδαγωγική εκπαίδευση των καθηγητών μαθηματικών

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Καβάλας Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών