ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρόγραμμα προσανατολισμού νέων διδασκόντων για το ακαδημαϊκό έτος «Πρακτικές Πληροφορίες για το Πανεπιστήμιο Κύπρου και τις Διοικητικές Υπηρεσίες του» ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011
1.Γενική Περιγραφή Κτιριακών Εγκαταστάσεων Πανεπιστημίου. Το Πανεπιστήμιο Κύπρου λειτουργεί σε ένα μεγάλο όγκο εγκαταστάσεων, με κτήρια τα οποία βρίσκονται κυρίως στην περιοχή της Πανεπιστημιούπολης, την περιοχή των Κεντρικών Κτηρίων (πρώην Παιδαγωγική Ακαδημία) και άλλα διάσπαρτα κτήρια στην ευρύτερη περιοχή της Λευκωσίας (ΣΥΝΟΛΙΚΑ 97 ΚΤΗΡΙΑ) ,00 τμ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ
11.000,00 τμ 4.500,00 τμ
2. Πρόγραμμα Ανάπτυξης Πανεπιστημιούπολης Έγκριση Γενικού Χωροταξικού Σχεδίου 1996
Γενικό Χωροταξικό Σχέδιο Πανεπιστημιούπολης ,00 τμ
3. Εγκαταστάσεις Σχολών και Τμημάτων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ: ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ (Στάδιο Μελέτης ) ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (επόμενος διαγωνισμός) ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
4. Δημόσια Κτίρια ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ ΚΤΙΡΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΥΓΚΛΗΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΚΤΙΡΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ: ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΄΄ ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΄΄ (Στάδιο Κατασκευής)
5. Χώρος και Επίπλωση για Κάθε Μέλος ΔΕΠ Σε κάθε μέλος ΔΕΠ παραχωρείται εξοπλισμένο γραφείο 14.5τμ το οποίο περιλαμβάνει την πιο κάτω επίπλωση. –Ένα (1) γραφείο –Μία (1) επέκταση γραφείου –Μία (1) συρταριέρα –Τρεις (3) βιβλιοθήκες κλειστές διπλές –Μία (1) βιβλιοθήκη ( ρόνεο χαμηλή διπλή) –Μία (1) καρέκλα γραφείου –Τρεις (3) καρέκλα επισκεπτών
6.Διαδικασίες Εξασφάλισης Νέων Χώρων και Εξοπλισμού ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ Εγκεκριμένου από το Τμήμα και τη Σχολή Το αίτημα εξετάζεται από την Επιτροπή Οργάνωσης Κτηριακής Ανάπτυξης Αφού εγκριθεί προγραμματίζεται για υλοποίηση είτε με ανακατανομή/αναδιοργάνωση χώρων είτε με βάση τους εγκεκριμένους προϋπολογισμούς. Μπορεί να απαιτηθεί η ένταξη της δαπάνης σε μελλοντικό προϋπολογισμό.
7. Διαδικασίες για Διαφοροποιήσεις σε Υφιστάμενους Χώρους Η διαδικασία αυτή αφορά αιτήματα για μη προγραμματισμένες ή απρόβλεπτες ανάγκες Υποβολή Γραπτού Αιτήματος Αξιολόγηση αιτήματος – εκπόνηση προμελέτης / προκαταρκτική λύση/εισήγηση για λύση – εκτίμηση κόστους Υποβολή για έγκριση στην Επιτροπή Διαχείρισης Αιτημάτων για Διαφοροποιήσεις σε Κτηριακές Εγκαταστάσεις - ΕΔΑΔ Κατά την υποβολή θα πρέπει να υπάρχει έγκριση από το Συμβούλιο του Τμήματος και της Σχολής Αφού εξασφαλιστεί η έγκριση προωθείται για υλοποίηση ανάλογα με τη φύση της εργασίας και το ύψος του προϋπολογισμού.
Λόγω των πολυσύνθετων λειτουργικών αναγκών του Πανεπιστημίου, οι πιο πάνω εγκαταστάσεις προβάλλουν αντίστοιχα αυξημένες απαιτήσεις τόσο σε εργασίες συντήρησης όσο και σε εργασίες λειτουργικής βελτίωσης και αναδιοργάνωσης. Οι εργασίες αυτές διεξάγονται με ευθύνη του Τομέα Λειτουργίας και Συντήρησης και διαχωρίζονται σε τρεις ενότητες: (α)Εργασίες Προληπτικής Συντήρησης (β)Εργασίες Επιδιορθωτικής Συντήρησης (γ)Εργασίες Λειτουργικής Βελτίωσης και Αναδιοργάνωσης 8.Συντήρηση και Λειτουργία Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμού
Για την διευκόλυνση της διαχείρισης των εργασιών λειτουργεί Γραφείο Άμεσης Ανταπόκρισης (Ηelp Desk), το οποίο καταγράφει και προωθεί προς επίλυση τα προβλήματα που αναφέρονται με την βοήθεια του Εξειδικευμένου Λογισμικού Προγράμματος «ΜΑΧΙΜΟ», το οποίο διαθέτει βάση δεδομένων. 4400