ΕΥΔΟΞΟΣ Το Ρομποτικό Τηλεσκόπιο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τηλε-Εποπτεία και Τηλε-Καθοδήγηση ενός προτύπου του Καλαμάτα, Ιανουάριος 2003 Νικόλαος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Το σχέδιο LAB OF TOMORROW: Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο σχολικό εργαστήριο του αύριο Μιχαήλ Ορφανάκης Ελληνογερμανική Αγωγή Ελληνογερμανική Αγωγή.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Σενάριο.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Από την Έρευνα στην Εκπαίδευση: Μεταφορά Γνώσης και Τεχνολογίας Παραδείγματα.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Δημιουργία σεναρίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΥΔΟΞΟΣ Το Ρομποτικό Τηλεσκόπιο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τηλε-Εποπτεία και Τηλε-Καθοδήγηση ενός προτύπου του Καλαμάτα, Ιανουάριος 2003 Νικόλαος Ανδρικόπουλος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΕΥΔΟΞΟΣ  Το πλαίσιο του σχεδίου  Η Σύμπραξη  Στόχοι του σχεδίου  Περιγραφή του σχεδίου  Τεχνολογική καινοτομία  Παιδαγωγικό υλικό  Αξιολόγηση του σχεδίου  Παρούσα κατάσταση

Το σχέδιο ΕΥΔΟΞΟΣ συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα πλαίσια του προγράμματος Preparatory and innovative actions - eLearning action plan – DG EAC/25/01 Το πλαίσιο του σχεδίου

 NCSR, "Demokritos“, Coordinator, Greece NCSR  University of Athens, Pedagogical Department, Greece University of Athens University of Athens  University of Cadiz, Spain University of Cadiz University of Cadiz  Ellinogermaniki Agogi, Greece Ellinogermaniki Agogi Ellinogermaniki Agogi  Management Center Innsbruck, Austria Management Center Innsbruck Management Center Innsbruck  4 European High Schools, Greece, Austria, Italy, Spain 4 European High Schools 4 European High Schools Η Σύμπραξη

Στόχοι του σχεδίου  Ανάπτυξη ενός παιδαγωγικού πλαισίου το οποίο επιτρέπει την εφαρμογή τεχνολογίας αιχμής στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών  Επαύξηση της εποικοδομηστικής προσέγγισης για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών  Ανάπτυξη νέων εκπαιδευτικών εργαλείων και μαθησιακού περιβάλλοντος  Ανάπτυξη ενός ρεαλιστικού προγράμματος εκπαιδευτικής και τεχνολογικής προσέγγισης  Ανάπτυξη ενός συστηματικού πλαισίου αξιολόγησης των παραπάνω καινοτομιών

Περιγραφή του σχεδίου  Το σχέδιο ΕΥΔΟΞΟΣ αναπτύσσει ένα καινοτόμο παιδαγωγικό πλαίσιο για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών μέσα από την ερευνητική - πειραματική διαδικασία.  Δύο διαδικτυακά κατευθυνόμενα τηλεσκόπια, η διεπιφάνεια του χρήστη και τα μοντέλα τηλεσκοπίων.  Δυνατότητα διαθεματικής μελέτης και διδασκαλίας της Αστρονομίας, της Φυσικής, των Μαθηματικών και της Τεχνολογίας – Υπολογιστών.  Άμεση μεταφορά της αίθουσας διδασκαλίας σε ένα σύγχρονο επιστημονικό εργαστήριο όπως είναι το Εθνικό Αστεροσκοπείο της Εκπαίδευσης «ΕΥΔΟΞΟΣ». Εθνικό Αστεροσκοπείο της ΕκπαίδευσηςΕθνικό Αστεροσκοπείο της Εκπαίδευσης

Μαθαίνοντας (μέσα από) την ερευνητική – πειραματική διαδικασία Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό τηλεσκόπιο και τα μέσα – υλικά που το υποστηρίζουν:  Να πραγματοποιήσουν οι ίδιοι μια αστρονομική παρατήρηση  Να συλλέξουν δεδομένα  Να τα αναλύσουν  Να κατασκευάσουν διάφορα μαθηματικά μοντέλα  Να παρουσιάσουν τα αποτελέσματά τους

Το εκπαιδευτικό τηλεσκόπιο Ανδρέας Μιχαλιτσιάνος Τεχνολογική καινοτομία Διαδικτυακά κατευθυνόμενο τηλεσκόπιο Τηλεσκόπιο διαμέτρου 60 cm εφοδιασμένο με CCD camera

Διεπιφάνεια του χρήστη (User’s Interface) Στοχεύει να είναι ένα δικτυακό περιβάλλον όσο το δυνατό φιλικότερο προς το χρήστη. Παρέχει τη δυνατότητα για άμεσες αστρονομικές παρατηρήσεις, καταγραφή και ανάλυση των δεδομένων, διάδοση - δημοσίευση των συμπερασμάτων. Διαθέτει αρχείο όλων των αστρονομικών παρατηρήσεων για μελλοντική αξιοποίησή τους. Υποστηρίζει τη θεωρητική και διαδικτυακή καθοδήγηση του χρήστη Παρέχει την Τηλε-Εποπτεία και Τηλε-Καθοδήγηση του τηλεσκοπίου

Δικτυακή camera Δικτυακή camera η οποία επιτρέπει την παρατήρηση σε πραγματικό χρόνο των κινήσεων του εκπαιδευτικού τηλεσκοπίου και του χώρου που το περιβάλλει

Το μοντέλο τηλεσκοπίου Ένα μοντέλο του εκπαιδευτικού τηλεσκοπίου υπό κλίμακα, κατασκευασμένο από μαθητές με υλικά του εκπαιδευτικού πακέτου MindStorms ® της εταιρείας Lego ® Επιτρέπει την εποπτεία του εκπαιδευτικού τηλεσκοπίου ενισχύοντας έτσι την καθοδήγησή του Προκαλεί και αναπτύσσει τη βιωματική μάθηση εφόσον οι ίδιοι οι μαθητές κατασκευάζουν το μοντέλο τηλεσκοπίου

 Σχέδια μαθημάτων  Δικτυακός Χώρος Ανακοινώσεων  Υλικό κατάρτισης των καθηγητών Παιδαγωγικό υλικό

 Απευθύνεται σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  Προσαρμοσμένο στο αναλυτικό πρόγραμμα των χωρών που συμμετέχουν  Βασίζεται σε απλές αστρονομικές παρατηρήσεις και ερευνητικές δραστηριότητες αστρονομικές Παιδαγωγικό υλικό

 Πρόκληση ενδιαφέροντος για μάθηση και ενθουσιασμό στις Φ.Ε  Παροχή επιστημονικής και ερευνητικής εμπειρίας  Διδασκαλία Αστρονομίας, Φυσικής, Μαθηματικών, Τεχνολογίας και Υπολογιστών διεπιστημονικά  Οργάνωση σχολικών δομών για ομαδικές μαθητικές εργασίες Παιδαγωγικό υλικό Ειδικοί Στόχοι

 Σύνδεση μαθητών από χώρες με διαφορετικό κοινωνικό, πολιτισμικό και γνωστικό υπόβαθρο  Πρόσβαση μαθητών από σχολεία απομακρυσμένων περιοχών σε ένα μεγάλο ερευνητικό εργαστήριο  Επικοινωνία των μαθητών με επιστήμονες από όλο τον κόσμο

I. Γενικές Πληροφορίες I. Γενικές Πληροφορίες Διάρκεια: i) Μάθημα στη τάξη ii) Πειραματικές δραστηριότητες ii) Πειραματικές δραστηριότητεςΛεξιλόγιο Όργανα και Υλικά Διδακτικοί Στόχοι Συνήθεις εναλλακτικές αντιλήψεις- παρανοήσεις των μαθητών II. Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες II. Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες Εισαγωγικό ερέθισμα Πειραματικές δραστηριότητες Παρατήρηση - Συζήτηση ΣυμπεράσματαΕμπέδωση Υλικό από τα φύλλα εργασίας Υλικό από τα φύλλα εργασίας (Ερωτήσεις, Ασκήσεις, Διαθεματικές εργασίες ) Σχέδια Μαθήματος - Γενική Δομή

Η αξιολόγηση του σχεδίου και ειδικότερα της διδακτικής μεθόδου επικεντρώνεται σε τρεις άξονες:  Αξιολόγηση της διαδικασίας μάθησης Διερεύνηση της βελτίωσης των επιδόσεων των μαθητών  Αξιολόγηση του παιδαγωγικού πλαισίου Διερεύνηση του κατά πόσο η εφαρμογή τεχνολογίας αιχμής και υπηρεσιών διαδικτύου συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας των Φ.Ε στους μαθητές  Εθνογραφική έρευνα Συγκριτική έρευνα στις συμμετέχοντες χώρες Αξιολόγηση του Σχεδίου

ΠειραματικήΟμάδα TIMSS II ICT Ομάδα Ελέγχου TIMSS II ICT Post-test Pre-test Running

Σχεδιασμός παιδαγωγικού υλικού Παρούσα κατάσταση Test Run Final Run Επανασχεδιασμός των πρωτοτύπων Ιανουάριος 2003 Μάρτιος – Ιούνιος 2003 Σεπτέμβριος2003

Μέτρηση Ύψους Σεληνιακών Κρατήρων