Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Advertisements

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρική Σχολή ΑΠΘ
Αθήνα, 30/10/2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (T.E.I.) ΑΘΗΝΑΣ Μεταπτυχιακά στο Εξωτερικό και Τεχνικές Αναζήτησης Υποτροφιών - Πως διαλέγω ένα μεταπτυχιακό.
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών.
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του ΤΕΙ Σερρών
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΑΤΑΚΑ, Καθηγήτρια Ιατρικής, Αναπληρώτρια Πρύτανη Ανθρώπινων Πόρων “Το μέτρο της διαθεσιμότητας.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
"ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ" Θεοδωράκης Γιάννης.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Σύνοψη εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΠΘ Καθ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΣΔΠΠΣ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ» Αθήνα « Ανάπτυξη χαρακτηριστικών ποιότητας σε Διαπολιτισμικό.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ) ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Δ. Τριάντης, Ι. Λεράκη, Α. Κιντώνη

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΠ): 150 μέλη Συγκριτικά με άλλες Σχολές του ΤΕΙ Αθήνας μπορεί να θεωρηθεί ένας ικανοποιητικός αριθμός, παρά τις επιμέρους αδυναμίες. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Διοικητικό Προσωπικό:18 μέλη Περιορισμένος είναι ο αριθμός του Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού (ΕΤΠ). Δεν καλύπτονται όλοι οι υφιστάμενοι εργαστηριακοί χώροι με Ειδικό Τεχνικό Προσωπικό.

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Ετήσια εισαγωγή φοιτητών: % από μετεγγραφές Η μέση τιμή των βάσεων εισαγωγής των φοιτητών στα Τμήματα της Σχολής την τελευταία τριετία κυμαίνεται από έως Τα Τμήματα Πληροφορικής και Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων, φαίνεται να κυριαρχούν έναντι των άλλων Τμημάτων όσον αφορά τη διατήρηση των υψηλότερων βαθμολογιών εισαγωγής. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Οι πρωτοετείς φοιτητές των Τμημάτων της Σχολής, προέρχονται από ένα μικτό σύστημα επιλογής και προέλευσης, που αντιστοιχεί σε ένα διαφορετικό εξεταστικό σύστημα καθώς αυτό σχετίζεται με την προέλευσή τους από διαφορετικό τύπο Λυκείου. Το πρόβλημα: Στην τάξη των πρωτοετών φοιτητών υπάρχουν δυο βασικές κατηγορίες διαφοροποιημένων φοιτητών. Διδάσκοντες: Βρίσκονται αντιμέτωποι με τη δύσκολη πρόκληση της ανάπτυξης κατάλληλων μορφών και στρατηγικών διδασκαλίας, έτσι ώστε να τους βοηθήσουν στην άμεση αφομοίωση της νέας γνώσης ιδιαίτερα σε εκείνους που δεν διαθέτουν το απαιτούμενο υπόβαθρο γνώσεων ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ 6189 Εγγεγραμμένοι φοιτητές σε όλα τα εξάμηνα σπουδών στη Σχολή ακαδημαϊκό έτος : %. Ποσοστό φοιτούντων εντός της κανονικής διάρκειας φοίτησης: 41%. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Φοιτητές εντός και πέραν της κανονικής διάρκειας φοίτησης ανά Τμήμα το ακαδημαϊκό έτος

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Μέσος όρος πτυχιούχων ανά έτος και ανά Τμήμα για την περίοδο Η ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ 567 πτυχιούχοι ανά έτος Μέση διάρκεια σπουδών: από 6.7 έως 8.2 έτη διαφοροποιούμενη στα διάφορα Τμήματα.

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ ΤΜΗΜΑΤίτλος ΠΜΣ, τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας Ηλεκτρονικής : Data Communication Systems, Σύμπραξη με School of Engineering & Design, Πανεπιστήμιο Brunel (UK). 2.Από 2012: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Προηγμένων Συστημάτων Ηλεκτρονικής, Αυτοδύναμο. Πληροφορικής Από 2004: Informatique et Sciences de l’Information et de la Communication, Σύμπραξη με Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας Πανεπιστήμιου της Limoges, Γαλλία Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων 1.Από 2009: Τεχνολογίες Πληροφορικής στην Ιατρική και τη Βιολογία, Σύμπραξη με το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ και Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος. 2.Από 2009: Ιατρική Φυσική, Σύμπραξη με το Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Ενεργειακής Τεχνολογίας Από 2006: MSc in Energy, Σύμπραξη με Πανεπιστήμιο Heriot-Watt ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Αποτύπωση των διαδικασιών εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των Τμημάτων της Σχολής μέσος χρόνος καθυστέρησης :1 έτος.

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Απόψεις ΟΜ.Ε.Α.ΜεγάληΑρκετήΜέτριαΜικρή Καταγραφή της δυσκολίας, προκειμένου το Τμήμα να ενεργοποιήσει το θεσμό της αξιολόγησης και να καταλήξει στην σύνταξη της έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης. 29%14%43%14% Καταγραφή της δυσκολίας, προκειμένου από το Τμήμα να αποτυπωθεί κριτική άποψη για την ποιότητα του συνολικού επιτελούμενου έργου. 0%57%43%0% Δυσκολίες εφαρμογής του θεσμού της αξιολόγησης 57%

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Απόψεις μελών Ε.ΠΣημαντικά ΑρκετάΜερικά Αδιάφορα Η διαδικασία της αξιολόγησης βοήθησε στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου; 23%42%31%10% H διαδικασία της αξιολόγησης βοήθησε στην ενίσχυση του ερευνητικού έργου και της ανάπτυξης σχέσεων συνεργασίας με άλλους φορείς; 20%30%32%18% Ο αντίκτυπος της αξιολόγησης 65% 50%

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Απόψεις μελών Ε.Π Σημαντικά ΑρκετάΜερικά Αδιάφορα H διαδικασία της αξιολόγησης βοήθησε στη βελτίωση των διοικητικών υπηρεσιών του Τμήματος και του Ιδρύματος γενικότερα; 8%27%32%34% H διαδικασία της αξιολόγησης βοήθησε στη βελτίωση των υποδομών του Τμήματος και του Ιδρύματος γενικότερα; 15%29%32%22% Ο αντίκτυπος της αξιολόγησης

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Πολύ καλήΚαλήΜέτρια Τυπική Αδιάφορη - Κακή 34%43%18%3% Αξιολόγηση της ποιότητας της εξωτερικής αξιολόγησης 77%

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Συγκρότηση επιτροπής προγράμματος σπουδών και πενταετούς στρατηγικού σχεδιασμού Δεν έχει συγκροτηθεί από όλα τα Τμήματα. Δημιουργία οργάνου εποπτείας και σχεδιασμού ερευνητικής στρατηγικής Δεν έχει συγκροτηθεί από όλα τα Τμήματα Καθιέρωση σύμβουλου καθηγητή για τους φοιτητές: Παρότρυνση από τη Σχολή. Λήψη απόφασης εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους. Παρουσίαση προτάσεων βελτίωσης με καθολικό χαρακτήρα για όλα τα Τμήματα

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Υποστήριξη των πρωτοετών φοιτητών Μερική εφαρμογή από ορισμένα Τμήματα. Μείωση φόρτου εργασίας φοιτητών Περιορισμός του συνολικού αριθμού εβδομαδιαίων ωρών δήλωσης μαθημάτων ανά εξάμηνο από 45 σε 35. (Απόφαση Γ. Σ. του ΤΕΙ Αθήνας τον Ιούνιο του 2011). Περιορισμός των ετών φοίτησης για τη λήψη πτυχίου Παρουσίαση προτάσεων βελτίωσης με καθολικό χαρακτήρα για όλα τα Τμήματα

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Αλλαγή στον απεριόριστο αριθμό επανεξετάσεων για κάθε μάθημα Μείωση από 4 φορές ανά έτος σε 2. Καθιέρωση του θεσμού των επισκεπτών καθηγητών Παρότρυνση από τη Σχολή. Πιλοτική εφαρμογή σε ορισμένα Τμήματα εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους. Παρουσίαση της πτυχιακής εργασίας, ενώπιον ακροατηρίου καθηγητών και σπουδαστών Εφαρμόζεται: Απόφαση της Σχολής Υιοθέτηση από τις Γ.Σ. των Τμημάτων.

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Μείωση φόρτου διδασκαλίας μελών Ε.Π. ώστε να επιδίδονται σε ποιοτική διδασκαλία και έρευνα ? Αύξηση εργαστηριακών χώρων - γραφείων καθηγητών και χώρων για ερευνητικό έργο Παρότρυνση από τη Σχολή να αξιοποιηθούν με πιο ορθολογικό τρόπο οι διαθέσιμοι χώροι κάθε Τμήματος. Μερική υλοποίηση από δυο Τμήματα το ακαδημαϊκό έτος Αναμένεται (;) επέκταση του μέτρου και σε άλλα Τμήματα εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους.

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Παροχή δυνατότητας απονομής PhD Δεν δόθηκε η δυνατότητα από το Ν. 4006/2011 Μεγαλύτερη συμμετοχή σε διεθνή projects Επιχειρείται Αύξηση των ανταλλαγών ερευνητικών επισκέψεων Επιχειρείται

Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Καλύτεροι σύνδεσμοι μεταξύ του Τμήματος και του Γραφείου Διασύνδεσης του ΤΕΙ Επιτεύχθηκε ως ένα βαθμό μέσω της «Δομής Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας - ΔΑΣΤΑ» του ΤΕΙ Αθήνας Έλλειψη διαδικασίας παρακολούθησης πρακτικής άσκησης φοιτητών Επιτεύχθηκε ως ένα βαθμό μέσω της «Δομής Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας - ΔΑΣΤΑ» του ΤΕΙ Αθήνας Μη θεσμική κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων Σε εκκρεμότητα