ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ “ Ο Ρόλος των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Ικανοποίηση Αναγκών Κατάρτισης των Μικρών Επιχειρήσεων ” Η έρευνα των εκπαιδευτικών φορέων – Αρχικά Αποτελέσματα της Έρευνας σε 5 Χώρες Στέφανος Δόδουρας – PRISMA-Κέντρο Αναπτυξιακών Ερευνών
Ο οργανισμός σας είναι:
Ειδικεύεστε σε κάποιον από τους παρακάτω τομείς;
Ο οργανισμός σας απευθύνεται σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές; (%)
Τι τύπους προγραμμάτων που υποστηρίζονται από Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών προσφέρετε; (%)
Τι τύπους υλικών και μεθόδων χρησιμοποιείτε στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση; (πλατφόρμες %)
Τι τύπους υλικών και μεθόδων χρησιμοποιείτε στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση; (εργαλεία %)
Ποια είναι τα προσόντα που αποκτούν οι εκπαιδευόμενοι που ολοκληρώνουν τα εκπαιδευτικά σας προγράμματα; (%)
Πως χρηματοδοτούνται τα εκπαιδευτικά σας προγράμματα που υποστηρίζονται από ΤΠΕ; (%)
Ποιες προϋποθέσεις είναι απαραίτητες για τους εκπαιδευόμενους ώστε να ολοκληρώσουν επιτυχώς τα εκπαιδευτικά προγράμματα που υποστηρίζονται από ΤΠΕ; (%) Να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο (Υποδομή) Να έχουν πρόσβαση σε υπολογιστή (Υποδομή) Αυτοπειθαρχία (Προσωπικά Χαρακτηριστικά) Προθυμία για μάθηση (Προσωπικά Χαρακτηριστικά) Αλλο – Δημιουργικότητα (Προσωπικά Χαρακτηριστικά)
Ποιες είναι οι απαραίτητες συνθήκες για την επιτυχημένη υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος που υποστηρίζεται από ΤΠΕ, από την πλευρά του εκπαιδευτικού οργανισμού; Χρηματοδότηση Κατάλληλος ηλεκτρονικός εξοπλισμός Εκπαίδευση του προσωπικού Στρατηγικές
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Η έρευνα των εκπαιδευτικών φορέων PRISMA-Κέντρο Αναπτυξιακών Ερευνών