Σενάριο ; Ναι! Αλλά πώς;. 1. Επιλέξτε το κεφάλαιο που θα διδάξετε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
Καλές πρακτικές, υλοποιημένα wiki από σχολεία και εκπαιδευτικούς
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΚΛΗΣΗ
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Η Διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών με τη Χρήση των Νέων Τεχνολογιών
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Τι θα θέλαμε να έχει η τάξη μας που θα βοηθούσε.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Γενικό Μέρος ΠΑΚΕ-Ε.Μ.Π. Ενότητα 4η Π.Χαμοσφακίδη Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2008.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μαρκου Παναγιώτης Το διαδίκτυο ως πηγη πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων Εκπαιδευτικά δίκτυα Ευρωπαϊκό δίκτυο σχολείων[ Canada's.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
9o GREEK ICT FORUM «ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (DIGITAL AWARENESS AND RESPONSE TO THREATS-D.A.R.T» ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΑ Συντονίστρια της Ομάδας.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Ένα σύνολο ατόμων με κοινά χαρακτηριστικά  Σταδιακά δημιουργούν μια κοινή ορολογία, κοινές απόψεις, αξίες, στάσεις και πρακτικές  Επικοινωνούν και συνήθως.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής-Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία Μπολοτάκης Γιώργος Μαθηματικός, Επιμορφωτής Β’ Επιπέδου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του.
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σενάριο ; Ναι! Αλλά πώς;

1. Επιλέξτε το κεφάλαιο που θα διδάξετε.

2. Προσδιορίστε αν θα είναι επανάληψη ύλης ή νέο κομμάτι για διδασκαλία. (προτιμήστε το πρώτο).

3. Προσδιορίστε τους διδακτικούς στόχους. ( μαθησιακούς – παιδαγωγικούς).

Χρησιμοποιείστε τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και τις οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων.

Βάλτε και τους στόχους που θεωρείτε εσείς σημαντικούς για το συγκεκριμένο κεφάλαιο.

3. Σκεφθείτε πώς, η χρήση δικτυακών τόπων και εκπαιδευτικού λογισμικού, θα βοηθούσε στην επίτευξη των στόχων και εντοπίστε εκείνα τα σημεία του κεφαλαίου για τα οποία οι μαθητές θα μπορούσαν να αντλήσουν πληροφορίες από το διαδίκτυο και το λογισμικό.

Μην ξεχνάτε ότι βασικός στόχος είναι, η ενεργητική πορεία προς τη μάθηση. (Διερευνητικό – ανακαλυπτικό μοντέλο.)

5. Δείτε αν το ψηφιακό υλικό μπορεί να δώσει απαντήσεις στα ζητούμενα. Προσαρμόστε τις ερωτήσεις σας, πάνω σε αυτό.

6. Ανακαλύψτε μόνοι σας άλλες χρήσιμες πηγές στο διαδίκτυο. Αποθηκεύστε τις στα «αγαπημένα». Favorites.

7. Χωρίστε την ενότητα σε τμήματα, και αναθέστε την επεξερ-γασία καθενός σε ξεχωριστή ομάδα μαθητών. Απαραίτητα υλοποιείται το μοντέλο της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας σε ομάδες των 3 ή 4 μαθητών.

8. Αρχίστε να φτιάχνετε φύλλα εργασίας για τις ομάδες. Οι ερωτήσεις καλό είναι να κινούνται στη βάση των αρχών που περιγράφηκαν αραπάνω. Εκμεταλλευτείτε τις ποικίλες αναπαραστατικές μορφές που προσφέρουν οι Νέες Τεχνολογίες.

9. Προσπαθήστε να δώσετε το περιθώριο στους μαθητές να φτάσουν στη διατύπωση δικών τους συμπερασμάτων.

10. Αναθέστε ρόλους

11. Δώστε κίνητρο εφευρίσκοντας μια όσο το δυνατόν αυθεντικότερη επικοινωνιακή περίσταση.

12. Μην παραλείψετε να τους οδηγήσετε στην παραγωγή λόγου, μέσα από τα στοιχεία που έχουν συλλέξει.

13. Προσπαθήστε να πάρει και υλική μορφή!!! Ένα έντυπο πάντα έχει τη θέση του στη βιβλιοθήκη.

Εκπαιδευτικές Πύλες •Ανάπλους - θέματα παιδείαςΑνάπλους - θέματα παιδείας •AlfaVita.grAlfaVita.gr •AltasearchAltasearch •Γέφυρες ΠαιδείαςΓέφυρες Παιδείας •ΔάσκαλοςΔάσκαλος •ΔυσλεξίαΔυσλεξία •e-Ένωσηe-Ένωση •e-paideia.nete-paideia.net •e-selides.gre-selides.gr •e-yliko.gr - Εκπαιδευτική Πύλη ΥΠΕΠΘe-yliko.gr - Εκπαιδευτική Πύλη ΥΠΕΠΘ •Έδρα ΕκπαίδευσηςΈδρα Εκπαίδευσης •Εκπαιδευτική Πύλη Ν. ΑιγαίουΕκπαιδευτική Πύλη Ν. Αιγαίου •Ελληνική Πύλη ΠαιδείαςΕλληνική Πύλη Παιδείας •Ένωση Εκπαιδευτικών "Μιχάλης Δερτούζος"Ένωση Εκπαιδευτικών "Μιχάλης Δερτούζος" •Πανελλήνιο Σχολικό ΔίκτυοΠανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο •ΠλεύσιςΠλεύσις •Πύλη για την Ελληνική ΓλώσσαΠύλη για την Ελληνική Γλώσσα •ΣΧΕΔΙΑΣΧΕΔΙΑ

Ιστορία •Άγνωστη Ελληνική ΙστορίαΆγνωστη Ελληνική Ιστορία •Αρχαία Γεωμετρική ΤέχνηΑρχαία Γεωμετρική Τέχνη •Ελληνική ΙστορίαΕλληνική Ιστορία •Ινστιτούτο Μείζονος ΕλληνισμούΙνστιτούτο Μείζονος Ελληνισμού •Ιστορία της ΤεχνολογίαςΙστορία της Τεχνολογίας •Κασταλία - Ιστορία & ΤέχνηΚασταλία - Ιστορία & Τέχνη •Ο Μακρυγιάννης στο InternetΟ Μακρυγιάννης στο Internet •Ο Πελοποννησιακός πόλεμοςΟ Πελοποννησιακός πόλεμος •Σελίδες ΙστορίαςΣελίδες Ιστορίας •Ancient Greek CivilizationsAncient Greek Civilizations •Becoming humanBecoming human •Cool links in HistoryCool links in History •History ChannelHistory Channel

Μαθηματικά •Ελληνική Μαθηματική ΕταιρίαΕλληνική Μαθηματική Εταιρία •AAA MathAAA Math •A+ MathA+ Math •Anglia CampusAnglia Campus •FunbrainFunbrain •Fun Mathematics lessons - by Cynthia LaniusFun Mathematics lessons - by Cynthia Lanius •Getsmarter.comGetsmarter.com •Math.comMath.com •Mathematics.grMathematics.gr •Mathsforyou.grMathsforyou.gr •National library for interactive MathematicsNational library for interactive Mathematics •Teaching Treasures Teaching Treasures •Visual FractionsVisual Fractions

Γεωγραφία •Γεωγραφικός ΆτλαςΓεωγραφικός Άτλας •Γεωδυναμικό Ινστιτούτο ΑθηνώνΓεωδυναμικό Ινστιτούτο Αθηνών •Γεωφυσικά και Περιβαλλοντικά δεδομέναΓεωφυσικά και Περιβαλλοντικά δεδομένα •Δορυφορικές εικόνεςΔορυφορικές εικόνες •Εθνικό Αστεροσκοπείο ΑθηνώνΕθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών •Ηφαίστεια - Volcanoworld.comΗφαίστεια - Volcanoworld.com •Ο καιρός σε διάφορες πόλεις του κόσμουΟ καιρός σε διάφορες πόλεις του κόσμου •Σεισμολογικό Ινστιτούτο Η.Π.Α.Σεισμολογικό Ινστιτούτο Η.Π.Α. •Cities.com - Πληροφορίες για πόλειςCities.com - Πληροφορίες για πόλεις •Discovery ChannelDiscovery Channel •e-Γεωγραφίαe-Γεωγραφία •Earth Science Explore rEarth Science Explore •Geographia.comGeographia.com •Nasa.govNasa.gov •National Geographic KidsNational Geographic Kids •Τα βουνά του κόσμουΤα βουνά του κόσμου •Alovelyworld.com - Πληροφορίες για χώρεςAlovelyworld.com - Πληροφορίες για χώρες

Φυσικές Επιστήμες •Γνωριμία με τις Φυσικές ΕπιστήμεςΓνωριμία με τις Φυσικές Επιστήμες •Εικονικά εργαστήριαΕικονικά εργαστήρια •Η ελληνική σελίδα της φυσικήςΗ ελληνική σελίδα της φυσικής •Ένωση Ελλήνων ΦυσικώνΈνωση Ελλήνων Φυσικών •Επιστήμη και ΤεχνολογίαΕπιστήμη και Τεχνολογία •Μαθαίνοντας Φυσική στο InternetΜαθαίνοντας Φυσική στο Internet •Το πανηγύρι της ΕπιστήμηςΤο πανηγύρι της Επιστήμης •Τεχνικό Μουσείο ΘεσσαλονίκηςΤεχνικό Μουσείο Θεσσαλονίκης •Applets Φυσικής Applets Φυσικής •Electronic ZooElectronic Zoo •Explore Science.comExplore Science.com •How stuff worksHow stuff works •Fear of Physics.comFear of Physics.com •TryScience.comTryScience.com •Welcome to the planetsWelcome to the planets •Whats that stuffWhats that stuff

Περιβάλλον •Αττικό Ζωολογικό πάρκοΑττικό Ζωολογικό πάρκο •Ελληνική Ορνιθολογική ΕταιρίαΕλληνική Ορνιθολογική Εταιρία •Ελληνικό κέντρο βιοτόπων υγροτόπωνΕλληνικό κέντρο βιοτόπων υγροτόπων •Ελληνικό κέντρο περίθαλψης άγριων ζώωνΕλληνικό κέντρο περίθαλψης άγριων ζώων •Εθνικό κέντρο θαλάσσιων ερευνώνΕθνικό κέντρο θαλάσσιων ερευνών •Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών ΕνέργειαςΚέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας •Κέντρο Περιβαλλοντικής ΑγωγήςΚέντρο Περιβαλλοντικής Αγωγής •ΥΠ.Ε.Χ.Ω.Δ.Ε •A Kid's Wilderness Survival PrimerA Kid's Wilderness Survival Primer •National Geographic-ΕλλάδαςNational Geographic-Ελλάδας •GreenpeaceGreenpeace •Rivernet.org - Ιστοσελίδα για ποτάμιαRivernet.org - Ιστοσελίδα για ποτάμια •World Heritage - UNESCOWorld Heritage - UNESCO •WWF-ΕλλάδαςWWF-Ελλάδας

Σας ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε Η παρουσίαση στήθηκε σε οδηγίες του φιλολόγου Α. Παπαδαντωνάκη και υπάρχουν στο ictscenarios.grΑ. Παπαδαντωνάκηictscenarios.gr και οι υπερσύνδεσμοι αντλήθηκαν από την σελίδα του Γ. ΣαλονικίδηΓ. Σαλονικίδη