H μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση. Ρυθμίσεις για μέρισμα και δικαιώματα χρήσης συχνοτήτων Δρ Νίκος Βλασσόπουλος Προϊστάμενος Δ/νσης Φάσματος ΕΕΤΤ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
ΝΕΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Νάντια Κατσάνου Σύμβουλος Γενικού Γραμματέα Επικοινωνιών,
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Ημερίδα ΙΟΜ: Ψηφιακή Τηλεόραση Ρυθμίσεις και Αρρυθμίες
Δήμος Πύργου Ηλείας 04/11/2006 H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας.
Πολιτικές και θεσμικό πλαίσιο για την ελευθερία & ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης Η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα: Νομικά ζητήματα και προκλήσεις.
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Αγορά Ενέργειας στην Ελλάδα Π. Κάπρου Προέδρου της ΡΑΕ Καθηγητή ΕΜΠ.
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Σύσταση Διαδημοτικού Δικτύου Συνεργασίας
Next Generation Networking
ΟΤΑ & Πάροχοι: Διαφορετικοί ρόλοι- Κοινός στόχος προς όφελος του Πολίτη- Χρήστη Καραγιάννης Διαμαντής, Προϊστάμενος Μηχανικός Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ¨ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΟΙ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΕΣ¨ Ευστάθιος Τριανταφύλλου Πρόεδρος Ινστιτούτου Κοινωνικής.
Η Ευρυζωνικότητα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Καθ. Αποστολόπουλος Θεόδωρος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
Κεφάλαιο 2ο: Το δομικό τεχνολογικό πλαίσιο υποστήριξης της ΚτΠ 2.1 Τηλεπικοινωνίες υποδομές 2.2 Δίκτυα 2.3 Βασικές υπηρεσίες.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Η πρόκληση της ευρυζωνικότητας και οι δημόσιες υποδομές της Καθ. Σωκράτης Κ. Κάτσικας ΓΓ Επικοινωνιών Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΟΠΤΙΚΩΝ ΙΝΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» και Ευρυζωνικότητα ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ Διαχειριστική Αρχή για την Κοινωνία της Πληροφορίας Καλάβρυτα,
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Η ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα και την Ευρώπη Δρ. Μηνάς Καρατζόγλου, Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Αξιολόγηση δεδομένων αγοράς Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
To Ε.Σ.Ρ. στο ελληνικό θεσμικό πλαίσιο για τη ψηφιακή τηλεόραση Κων/νος Αποστολάς
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ : ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Η ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Στρατηγική «Ευρώπη 2020» ICT - θέσεις εργασίας - οικονομική ανάπτυξη - καθημερινότητα.
Ασύρματα δίκτυα στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΕΥΔ ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας Αθήνα,
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis.
Δίκτυα Υποδομών Ανδρέας Πολυκάρπου. Δίκτυα Ανοικτής Πρόσβασης Το πρώτο επίπεδο ενός δικτύου ανοικτής πρόσβασης είναι το καθεστώς ιδιοκτησίας, που είναι.
VIDEO 1.
Ευρυζωνικές υπηρεσίες για τους πολίτες της Αθήνας Υπηρεσίες και περιεχόμενο στην Κοινωνία της Πληροφορίας Δρ Εύη Σαχίνη Προϊσταμένη Τμήματος Στρατηγικής.
1 Ψηφιακή Μετάβαση : νομικά ζητήματα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη Αλέξανδρος Οικονόμου Διδάκτωρ Νομικής - Δικηγόρος Ειδικός Επιστήμονας Εθνικού Συμβουλίου.
1 Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών: Αναζητώντας λύσεις Κοινωνία της Πληροφορίας: «Έχει αγώνα αύριο!» Γιάννης Καλογήρου Επ. Καθηγητής ΕΜΠ τ. Ειδικός.
Η πορεία της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών Χρήστος Ι. Μπούρας Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Παν. Πατρών και Ερευνητικό Ακαδημαϊκό.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
Ανάπτυξη της Ευρυζωνικότητας από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΟΣ Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής για την.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Προώθηση / Επικοινωνία
ΥΛΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ Ο.Τ.Ε. Έχετε αναλογιστεί ποτέ τον ρόλο του Ο.Τ.Ε στην ζωή μας; Πόσο εξαρτιόμαστε από αυτόν; Σκεφτείτε αν κάποια μέρα ξυπνούσαμε.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΘΕΜΑ: Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Ονοματεπώνυμο μαθητή: Ντελέζος Γιώργος.
Αναλογική και Ψηφιακή Τηλεόραση
Κεφάλαιο 2ο: Το δομικό τεχνολογικό πλαίσιο υποστήριξης της ΚτΠ
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Μύθοι κι αλήθειες για τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση. Ρυθμίσεις για μέρισμα και δικαιώματα χρήσης συχνοτήτων Δρ Νίκος Βλασσόπουλος Προϊστάμενος Δ/νσης Φάσματος ΕΕΤΤ

2 Προεπισκόπηση  Το περιβάλλον του ανταγωνισμού  Παραδοσιακή αγορά  Σύγχρονο μοντέλο  Τρέχουσα εικόνα για την ψηφιακή τηλεόραση  Δικαιώματα χρήσης συχνοτήτων  Απαιτήσεις  Μορφή  Ψηφιακό μέρισμα  Προσέγγιση της Κοινότητας  Ελληνική πραγματικότητα

3 Παραδοσιακή Αγορά  Καθετοποίηση  Οι κύριοι πάροχοι κάθετα οργανωμένες μονάδες  Παρέχουν υπηρεσίες ελέγχοντας όλη την «αλυσίδα αξίας» εφαρμογή-περιεχόμενο, μετάδοση-δίκτυο, τερματισμό- διεπαφή συσκευής  Τμηματοποίηση  Δεν υπάρχει ενιαία ευρωπαϊκή ή παγκόσμια αγορά  Τείχη ανάμεσα στις αγορές διαφορετικών κρατών και διαφορετικών υπηρεσιών

4 Το παραδοσιακό περιβάλλον ανταγωνισμού ΣταθερήΚινητήΤηλεόραση Αγορές εντός κρατικών συνόρων Εφαρμογή Περιεχόμενο Δίκτυο Μετάδοση Τερματισμός Συσκευή Επιμέρους αγορές

5 Η εξέλιξη της αγοράς  Σύγκλιση  Υπηρεσιών  Δικτύων  Συσκευών  Οδηγείται από  Τις προτιμήσεις των χρηστών - καταναλωτών  Την τεχνολογική εξέλιξη  Τον οικονομικό ανταγωνισμό

6 Το σύγχρονο περιβάλλον ανταγωνισμού Όλες οι υπηρεσίες Πανευρωπαϊκή η παγκόσμια αγορά Εφαρμογή Περιεχόμενο Δίκτυο Μετάδοση Τερματισμός Συσκευή

7 Ανταγωνισμός - Δίκτυα  Το τηλεοπτικό περιεχόμενο μπορεί να προσφέρεται στο περιβάλλον σύγκλισης μέσα από πληθώρα εναλλακτικών δικτύων (δορυφορικά, διαδίκτυο, σταθερές ευρυζωνικές συνδέσεις)  Τα δίκτυα αυτά είναι ευθέως ανταγωνιστικά στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση  Η διαφήμιση το κύριο έσοδο για την δωρεάν τηλεόραση.  Τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα της τηλεόρασης αναμένεται να ξεπερασθούν από τα αντίστοιχα έσοδα του Ίντερνετ στο άμεσο μέλλον (αγορά ΗΠΑ)  Οι ιστοσελίδες των ΜΜΕ παρουσιάζουν την ταχύτερη αύξηση διαφημιστικών εσόδων.

8 Ανταγωνισμός -καταναλωτής  Η σύγκλιση των συσκευών θα οδηγήσει στην χρήση μίας συσκευής για καθολική πρόσβαση σε όλα τα δίκτυα  Τάση για πρόσβαση σε ενημερωτικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο μέσω προσωπικής συσκευής.  Απαίτηση για προσωποποιημένη δέσμη υπηρεσιών.  Αδιαφορία για το δίκτυο που προσφέρει την επιθυμητή στον καταναλωτή υπηρεσία.  Η εκπαιδευμένη στο Ίντερνετ γενιά έχει διαφορετική από την παραδοσιακή προσέγγιση στην κατανάλωση περιεχομένου

9 Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα  Το περιεχόμενο –εφαρμογή και οι υπηρεσίες (όχι το δίκτυο) το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη νέα ψηφιακή εποχή.  Οι πλέον επιτυχημένες επιχειρήσεις στον κόσμο στο χώρο των εφαρμογών-περιεχομένου (Google, Apple, YouTube, Facebook, Disney) δεν διαθέτουν παγκοσμίως δικό τους δίκτυο.  Ο ανταγωνισμός στα δίκτυα θα εντείνεται καθώς εισερχόμεθα βαθύτερα στο περιβάλλον σύγκλισης.

10 Η ελληνική εμπειρία  Εμφάνιση του νέου περιβάλλοντος ανταγωνισμού ήδη κατά την φάση μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση  Πάροχος δικτύου διαφορετικός κατ’ ανάγκη από τον πάροχο περιεχομένου  Οι πάροχοι περιεχομένου αναζητούν την βέλτιστη επιλογή παρόχου δικτύου  Προσφορά περιεχομένου μέσω άλλων εναλλακτικών δικτύων (πχ IP, Internet)  Ευθύς ανταγωνισμός από αποκλειστικά αλλοδαπά κανάλια  Οι τηλεοπτικοί δέκτες ενσωματώνουν δυνατότητες απευθείας πρόσβασης στο Ιντερνετ.

11 Δικαιώματα χρήσης συχνοτήτων Απαιτήσεις  Ουσιαστικός δικαιούχος ο πάροχος δικτύου αφού είναι ο φορέας που αναπτύσσει το δίκτυο.  Τα δικαιώματα χρήσης ραδιοσυχνοτήτων οφείλουν να δίνουν περιθώριο ελευθερίας  Στην αρχιτεκτονική της ανάπτυξης του δικτύου  Στις επιλεγείσες θέσεις εγκατάστασης  Στην επιλογή της τεχνολογίας (πχ DVB T2)  Στο πλήθος και στην ποιότητα των μεταφερόμενων προγραμμάτων  Στην προσαρμογή στις νέες τεχνολογικές και οικονομικές εξελίξεις  ώστε να λειτουργήσει αποτελεσματικά στο περιβάλλον σύγκλισης ο πάροχος δικτύου

12 Δικαιώματα χρήσης  Χάρτης συχνοτήτων: Ο προσδιορισμός λεπτομερών τεχνικών προδιαγραφών σε συνδυασμό με τον καθορισμό της θέσης εκπομπής  Χάρτες συχνοτήτων για το αναλογικό ραδιόφωνο και τηλεόραση έχουν εκδοθεί αλλά δεν έχουν εφαρμοσθεί  Ταιριάζουν περισσότερο την παραδοσιακή μορφή της αγοράς. Δεν παρακολουθούν τις τεχνολογικές εξελίξεις.  Εναλλακτική προσέγγιση: Η διαμόρφωση δικαιωμάτων χρήσης με ευρύ γεωγραφικό προσδιορισμό συνοδευόμενα από κατάλληλους όρους (π.χ κάλυψη)  Παρέχουν βαθμούς ελευθερίας στον δικαιούχο  Ευνοούν τον ανταγωνισμό στα δίκτυα  Επιτρέπουν την εισαγωγή τεχνολογικών εξελίξεων

13 Τι είναι ψηφιακό μέρισμα  Το μέρος του φάσματος που παραμένει διαθέσιμο αφαιρουμένου αυτού που απαιτείται για την φιλοξενία των αναλογικών υπηρεσιών τηλεόρασης σε ψηφιακή μορφή στην ζώνη των UHF ( MHz)  Στην Ελλάδα δεν έχει πραγματοποιηθεί η αναλογική τηλεοπτική αδειοδότηση  Εκδόθηκαν όμως χάρτες συχνοτήτων που θα εφαρμόζονταν σε περίπτωση αδειοδότησης  Πανευρωπαϊκά το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην ζώνη MHz για χρήση από ασύρματες ευρυζωνικές υπηρεσίες.  Διάθεση της ζώνης στην Γερμανία με πλειοδοτικό διαγωνισμό (3,5 δισ ευρώ)

14 Άποψη της Κοινότητας για ψηφιακό μέρισμα  Μελέτη για πρόσθετο όφελος συντονισμένης εισαγωγής κινητής στη ζώνη  δισ ευρώ σε μία περίοδο 15 ετών  Σχέδιο σύστασης 28/10/2009  Απαίτηση για ολοκλήρωση μετάβασης έως 1/1/2012  Εναρμόνιση των τεχνικών παραμέτρων στην χρήση της ζώνης από κινητά δίκτυα  Δέσμευση Κοινοβουλίου και Συμβουλίου για  Κοινή θέση σε συντονισμό με τρίτες χώρες  Πιθανή εναρμόνιση της ζώνης για χρήση αποκλειστικά από ασύρματες κινητές υπηρεσίες

15 Ψηφιακό μέρισμα Ελληνική πραγματικότητα  Δεν υπάρχει επίσημος υπολογισμός του ψηφιακού μερίσματος  Προκήρυξη για πρόσληψη Συμβούλου από το Υ.Υπ.Μ.Δ. για σκοπιμότητα και εύρος του ψηφιακού μερίσματος  Η διάθεση και εκμετάλλευση του ψηφιακού μερίσματος μπορεί να προσφέρει  Ανάπτυξη ευρυζωνικών υποδομών  Ευρυζωνικότητα σε περιοχές που δεν καλύπτονται ενσύρματα  Επιπλέον κανάλια πρόσβασης στον τελικό χρήστη σε δημιουργούς εφαρμογών ή και περιεχομένου  Εναρμόνιση με την υπόλοιπη Ευρώπη

16 Χρονικά περιθώρια Δράσεις  Ολοκλήρωση της πλήρους ψηφιακής ευρυεκπομπής  Κοινότητα 1/1/2012 εξαιρετικά στενό χρονικό περιθώριο  ITU 2015  Απαιτεί  Απόδοση δικαιωμάτων χρήσης συχνοτήτων για την ψηφιακή ευρυεκπομπή  Που σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Ν 3592 προυποθέτει  Καθορισμό του αριθμού των αδειών περιεχομένου  Χορήγηση των αδειών περιεχομένου  Καθορισμός οικονομικού ανταλλάγματος

Ευχαριστώ για την προσοχή σας Δρ Νίκος Βλασσόπουλος Οι απόψεις που αναπτύχθηκαν δεν δεσμεύουν την ΕΕΤΤ