Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 1 Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 1 Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 1 Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis Group Executive Director

2 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 2 Mellon Group growth figures € 2,9€ 49,5 301500+ Sales* Staff Subsidiaries 012 X 13 X 50 X 12 *in million Euros 2006 1995

3 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 3 Mellon Group territory expansion

4 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 4 (Μη)Aξιοποίηση καινοτομιών στην Ελλάδα 1.Περιορισμένη βιομηχανική παραγωγή μη-καταναλωτικών αγαθών 2.Υστέρηση στην ανάπτυξη βασικών – και φθηνών - υποδομών 3.Υποτίμηση της αξίας της παροχής υπηρεσιών (γενικά) και της χρήσης τεχνολογιών για την πραγμάτωσή τους

5 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 5 Εξέλιξη Μοντέλων στην Ελλάδα Δεκαετία 60-70 αγορές μεγάλων συστημάτων Η/Υ και δημιουργία τμημάτων μηχανογράφησης Δεκαετία 1980 -1990 αγορές μεσαίων και μικρών Η/Υ άνθηση αγοράς τυποποιημένου λογισμικού βασικών εφαρμογών Δεκαετία 2000 σταδιακή αύξηση του Internet – Πάροχοι Υπηρεσιών Εφαρμογών

6 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 6 Παροχή υπηρεσιών στους παρόχους υπηρεσιών Οι πάροχοι υπηρεσιών στους πολίτες/καταναλωτές αγοράζουν παραδοσιακά εξοπλισμό και προγράμματα Η τάση είναι να αγοράζουν υπηρεσίες από παρόχους υπηρεσιών σε επιχειρήσεις Οι πάροχοι υπηρεσιών Β2Β καλούνται να χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες για ποιότητα και ανταγωνστική προσφορά

7 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 7 Παράδειγμα 1 – Outsourcing κέντρων επαφής Για τον αγοραστή υπηρεσιών outsourcing καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών – ορισμένο κόστος Για τον πάροχο υπηρεσιών outsourcing –Βέλτιστη χρήση τεχνολογιών αιχμής –Αριστη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού –Βέλτιστη εσωτερική λειτουργία –Επέκταση αγορών –Εντονος ανταγωνισμός

8 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 8 Παράδειγμα 2 – παροχή διαχειριζόμενων υπηρεσιών Για τον αγοραστή των διαχειριζόμενων υπηρεσιών καλύτερη ποιότητα – ορισμένο κόστος Για τον πάροχο διαχειριζόμενων υπηρεσιών –Ενσωμάτωση εξοπλισμού, λογισμικού και υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης –Βέλτιστη διαχείριση μεγάλου αριθμού εγκαταστημένου εξοπλισμού –Ανάγκη αυτοματοποιημένων διαδικασιών

9 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 9 Ευχαριστώ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 1 Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google