ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ Grundtvig Partnership:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τσικαλάκη Ιωάννα Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Το Έργο ‘’Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας’’ ως αφετηρία για την ένταξη των ΤΠΕ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Δρ Α. Τζιμογιάννης.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (β)
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Dr
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ενεργή παρακολούθηση της ημερίδας με θέμα «Technology Enhanced Learning – Η Τεχνολογία υποστηρίζει τη μάθηση» Γιώργος.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ονοματεπώνυμο: Τσαχαλίδου Παναγιώτα Α.Ε.Μ.: 3223 ΠΤΔΕ Φλώρινας Στ’ Εξάμηνο Ακαδημαϊκό έτος:
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου, MSc, PhD Εντεταλμένη Διδασκαλίας Πανεπιστημίου.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αγροτική Κοινωνιολογία
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Διδακτική της Πληροφορικής
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ Grundtvig Partnership: Creativity & New Technology in Multilingual / Intercultural Education ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Η Επίδραση της Κουλτούρας των Σχολικών Μονάδων, μέσα από το Μάθημα της Πληροφορικής και των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας , στις Στάσεις και στις Αντιλήψεις των Μαθητών από Γονείς Μετανάστες. (HIDDEN CURRICULUM) ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Γενικά Στην οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας, (με μεγάλο αριθμό μικρομεσαίων επιχειρήσεων) η παραοικονομία κατέχει ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της παραγωγικής δραστηριότητας (25%- 40%). Οι μετανάστες με την μαζική είσοδό τους επηρεάζουν την οικονομική δραστηριότητα και την πολιτική μισθών και λειτουργούν ως ένας διαφορετικός «οικονομικά άλλος». Στις συγκεκριμένες συνθήκες νομικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής διαφοροποίησης οι μετανάστες τείνουν να εντάσσονται σε τομείς της παραοικονομίας, μια όχι τόσο ανεπιθύμητη συνέπεια για εργασιακή πολιτική που ασκείται στη χώρα μας. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Νέες Τεχνολογίες και Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες Η διείσδυση των υπηρεσιών του διαδικτύου προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς στην Ελλάδα. Στην περίπτωση των προγραμμάτων με τη χρήση νέων τεχνολογιών, θεωρήθηκε ότι εντοπίζονται αρκετοί ανασταλτικοί παράγοντες, όπως: η αδυναμία πρόσβασης μελών ορισμένων ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, η προϋπόθεση της γνώσης υπολογιστών και διαδικτύου, αλλά και ανεπάρκειες αυτής της κατηγορίας από εκπαιδευτική άποψη. (Δέδε, 2009, 8) ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Hidden Curriculum Στους μαθητές που προέρχονται από οικογένειες μεταναστών κατά την διάρκεια της φοίτησης τους στις σχολικές μονάδες της Ελληνικής πολιτείας εγχαράσσονται πρότυπα και συλλογικές αξίες. Στις σχολικές μονάδες αναπαράγονται κοινωνικές σχέσεις που προεκτείνονται στην ενσωμάτωση των μαθητών στην αγορά εργασίας και στη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής τους σταδιοδρομίας. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Hidden Curriculum Ταυτόχρονα με την επίσημη οργάνωση του σχολικού χρόνου, (η ιεράρχηση της σχολικής γνώσης), υπάρχει και μία ανεπίσημη που αναπαραγάγει ή αντιμάχεται τους σκοπούς αυτούς. (παραπρόγραμμα ή hidden curriculum). (Νούτσος, 1998, 204) Δηλαδή μια μορφή κοινωνικοποίησης και κοινωνικού ελέγχου, που είναι υπεύθυνη για τη μετάδοση συγκεκριμένων αξιών, στάσεων και πεποιθήσεων. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Hidden Curriculum Στην παρούσα μελέτη, οι πιο πάνω παράγοντες δεν προσεγγίζονται μέσω των αποτελεσμάτων της συμπεριφοράς των εμπλεκομένων προσώπων, (δάσκαλοι –μαθητές) ώστε να επιτυγχάνονται οι ειδικοί σκοποί και στόχοι στην εκπαιδευτική δραστηριότητα. (ψυχολογία, παιδαγωγικά, κοινωνιολογία της εκπαίδευσης), (Grigoryev, 2007, 12). ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Hidden Curriculum Δεν εξετάζεται η αποτελεσματικότητα της διδακτικής δραστηριότητας, όπου οι μαθητές στο τέλος της διδακτικής ενότητας πρέπει να μπορούν π.χ. -να αναλύουν τις βασικές έννοιες και όρους της τεχνολογίας των πολυμέσων και να αναφέρουν τα βασικά εργαλεία επεξεργασίας και επιμέλειας δεδομένων διαφόρων μορφών (ήχου εικόνας, κ.λ.π ) -ή πρέπει να μπορούν να επεξηγούν και να περιγράφουν βασικές έννοιες και όρους της σύγχρονης διαδικτυακής τεχνολογίας. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Hidden Curriculum Σκοπός είναι να μελετηθεί το τι θεωρείται ( και αναπαράγεται) θεμελιώδης γνώση (ζωτική) στις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε αντιδιαστολή με αυτή που παραδοσιακά στη «συλλογική συνείδηση» καταγράφεται ως κυρίαρχη. Δηλαδή αν σε τελική ανάλυση στις σχολικές μονάδες επικρατεί ένα είδος κουλτούρας (εταιρική κουλτούρα) που επιβραδύνει ή αναστέλλει την όποια πρόσβαση και χρήση από τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες στις λεγόμενες νέες τεχνολογίες και όχι μόνο. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Hidden Curriculum Το παραπρόγραμμα ή hidden curriculum περιλαμβάνει αυτά που οι μαθητές μαθαίνουν μέσα από την εμπειρία του να πηγαίνουν στο σχολείο και όχι αυτά που δηλώνονται ως εκπαιδευτικοί στόχοι, από τα επίσημα αναλυτικά προγράμματα. Η άποψη των μαθητών είναι το αποτέλεσμα της επίδρασης της σχολικής κουλτούρας – παραπρόγραμμα- στο τι είναι σημαντική και χρήσιμη (ζωτική) γνώση μέσα στις σύγχρονες τεχνολογικές και κοινωνικοοικονομικές συνθήκες. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Πληθυσμός 142 μαθητές Μαθητές από Έλληνες Γονείς (1) 80,44% Πληθυσμός 142 μαθητές Μαθητές από Έλληνες Γονείς (1) 80,44% Μαθητές από Μετανάστες Γονείς (2) 19,56% ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

1. Τοποθετήστε τα μαθήματα σε τρείς ομάδες με κριτήριο την χρησιμότητά τους στη μετέπειτα ζωή σας. 1.πολύ 2.λιγότερο 3. καθόλου ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

2. Τοποθετήστε τα μαθήματα σε τρείς ομάδες με κριτήριο την δυνατότητα που σου παρέχουν, να συνεργάζεσαι (επικοινωνείς) με τους συμμαθητές 1.πολύ 2.λιγότερο 3. καθόλου ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

1. να αυξηθούν 2. να μείνουν το ίδιο 3. να μειωθούν. 3. Τοποθέτησε τα μαθήματα σε τρεις ομάδες με κριτήριο αυτά που χρειάζεται να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας τους. 1. να αυξηθούν 2. να μείνουν το ίδιο 3. να μειωθούν. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

4. Τοποθέτησε τα μαθήματα σε τρεις ομάδες με κριτήριο το πόσο ικανοποιημένοι είστε από την επίδοσή σας. 1.πολύ 2.λιγότερο 3. καθόλου ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

1.επαγγέλματα 2. σπουδές (AEI- TEI) 3.όλους τους μαθητές 5. Οι γνώσεις που διδάσκονται στο μάθημα της πληροφορικής αφορούν κατά την γνώμη σας κυρίως: 1.επαγγέλματα 2. σπουδές (AEI- TEI) 3.όλους τους μαθητές ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

6. το μάθημα της πληροφορικής είναι πιο ενδιαφέρον 1. αγόρια 2. κορίτσια 3. αδιάφορο ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

7. Γράψτε τα πιο σημαντικά συναισθήματα που νιώθετε κατά την διάρκεια τα διδασκαλίας των μαθημάτων ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

8. Γράψτε τα πιο σημαντικά συναισθήματα που νιώθετε κατά την διάρκεια τα διδασκαλίας της πληροφορικής. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Συμπεράσματα Οι μαθητές που προέρχονται από οικογένειες μεταναστών διαφοροποιούνται από τους έλληνες μαθητές στην ιεράρχηση της σχολικής γνώσης όσο αφορά το μάθημα της Πληροφορικής και των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας. Ενσωματώνουν στάσεις και αντιλήψεις που εμποδίζουν την υιοθέτηση δεξιοτήτων πρόσβασης στη γνώση, στην αγορά εργασίας και στην ένταξη στον ίδιο βαθμό με τους έλληνες μαθητές στη διαμορφούμενη νέα εποχή. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Συμπεράσματα Αντιλαμβάνονται το μάθημα της Πληροφορικής και των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ως μάθημα γενικής παιδείας όπως και οι έλληνες μαθητές. Και δεν το συνδέουν με σεξιστικές προσδοκίες σε σχέση με το φύλο διαφορετική με αυτή των συμμαθητών τους. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Συμπεράσματα Το άγχος είναι περιορισμένο και στους δυο πληθυσμούς σε σχέση με τα άλλα μαθήματα και εμφανίζεται το συναίσθημα της χαράς εξίσου. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Συμπεράσματα Το άγχος νοηματοδοτείται ως ένα πλέγμα εξωτερικών συνθηκών που προκαλεί στο άτομο δυσάρεστα συναισθήματα και ένταση, καθώς αυτό νιώθει ότι απειλείται, ότι βρίσκεται σε απόγνωση ή ότι δεν διαθέτει την ικανότητα να ανταπεξέλθει στην κατάσταση που του το προκαλεί. (Baron, 1986). ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Βιβλιογραφία Jackson, P. (1968). Life in classrooms. New York: Holt, Rinehart & Winston Grigoryev, Matveeva Sociology of education as a middle- Theory in modern sociological vitalism, Moscow 2007 Baron, R., A., (1986), Behavior in organisations: understanding and managing the human side of work, Boston: Allyn & Bacon. Bell, R. Stub, H. The Sociology of Education 1960. ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Βιβλιογραφία Δέδε ,Ι «Διά Βίου μάθηση και Πιστοποίηση» Περιοδική Έκδοση του Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. τ.25 Κάντας, Α., (1995) Οργανωτική-Βιομηχανική ψυχολογία: διεργασίες ομάδας, σύγκρουση, ανάπτυξη και αλλαγή, κουλτούρα, επαγγελματικό άγχος. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. Νούτσου Χαράλαμπου Προγράμματα μέσης εκπαίδευσης και Κοινωνικός Έλεγχος (1931-1973) Αθήνα: Θεμέλιο ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ

Για την έρευνα εργάστηκαν: ΚΕ.ΣΥ.Π Αιγάλεω: Βενέτης Σταμάτης ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. Αγ. Βαρβάρα: Μουρδουκούτα Φωτεινή ΓΡΑ.Σ.Ε.Π Αιγάλεω: Αποστολάκη Ελεονόρα – Ζαφειράκη Γεωργία –Κόνσουλας Βαγγέλης ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. Χαϊδάρι: Βρεκούση Μαρία- Κουβέλη Χρύσα ΓΡΑ.ΣΥ. Αιγάλεω: Ανδρακάκη Άννα – Κωτσωκάλη Μαρία ΒΕΝΕΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΕΣΥΠ ΑΙΓΑΛΕΩ