ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.  Η διαδικασία της αποτίμησης και καταγραφής του έργου κάθε Α.Μ. είναι το 1 ο βήμα της Διαδικασίας για την.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
 Αθανάσιος Κουστέλιος Αναπληρωτής Πρύτανη Παν. Θεσσαλίας 5 η Σύνοδος Αναπλ. Πρύτανη - Αντιπρυτάνεων Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Προσωπικού.
Η ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα
ΟΔΗΓΟΣ – ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΤΗΣΙΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ δρ. ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΛΗΣ
Καθ. Μαρία Λαζαρίδου, Α.Π.Θ.
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΔΙΠ - HQAA.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Απο την θεωρία στην πράξη: Η οργάνωση και οι δράσεις της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας του ΕΚΠΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΦΟΥΝΤΗ, MBA Υπεύθυνη Διοικητικής Υποστήριξης ΜΟΔΙΠ.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
Ενίσχυση Σπουδών & Έρευνας Σωκράτης Κ. Κάτσικας Πρύτανης Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Νέο Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Δευτεροετών.
Σκέψεις σχετικά με τη Διασφάλιση της Ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ με βάση την εμπειρία της αξιολόγησης στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Ιωάννης Βλάχος Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Μέλος Α.ΔΙ.Π. Bologna Expert Α. Σ. Κ. T. ΑΘΗΝΑ Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής» ( Φασουλάς Γιάννης Επίκουρος.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Α.Π.Θ. Γιώργος Μπλέκας Αναπληρωτής Καθηγητής
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Επιμέλεια-παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

 Η διαδικασία της αποτίμησης και καταγραφής του έργου κάθε Α.Μ. είναι το 1 ο βήμα της Διαδικασίας για την διασφάλιση ποιότητας  Από την συλλογή των στοιχείων προκύπτει η «Ετήσια Εσωτερική Έκθεση» για την κάθε Α.Μ. στη διάρκεια κάθε ακαδημαϊκού έτους.  Βάσει των στοιχείων από τις ετήσιες Εσωτερικές (Απογραφικές) Εκθέσεις όλων των Α.Μ., συντάσσεται ανά 2ετία από την ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ «Εσωτερική Έκθεση» του ιδρύματος. Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 2

 Σκοπός της διαδικασίας είναι › η συστηματική παρακολούθηση όλων των πτυχών του έργου που παράγει η Α.Μ. › Η απόκτηση σταθερών σημείων αναφοράς για αυτοτελή έλεγχο της ποιότητας των λειτουργιών της. › Ο έγκαιρος εντοπισμός σημείων στα οποία απαιτείται να αναπτύξει πρόσθετες, νέες ή διαφορετικές βελτιωτικές δράσεις. Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 3

 Η σύνταξη της Ετήσιας Εσωτερικής Έκθεσης προϋποθέτει την πλήρη και συστηματική συλλογή έγκυρων στοιχείων για τη λειτουργία της Α.Μ. σύμφωνα με κριτήρια και δείκτες που διασφαλίζουν την ποιότητα.  Τα στοιχεία τεκμηρίωσης συλλέγονται ανάλογα με την περιοδικότητα τους και με την συμμετοχή όλων των μελών της Α.Μ. ( απογραφικά δελτία)  Βασικός γνώμονας της συλλογής στοιχείων θα πρέπει να είναι η τεκμηριωμένη αποτύπωση της πορείας επίτευξης της αποστολής και των στόχων της Α.Μ. Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 4

 Η Ετήσια Εσωτερική Έκθεση αποτελεί συγκεντρωτική/ περιληπτική παρουσίαση των στοιχείων τεκμηρίωσης  Οι μεταβολές δεδομένων και δεικτών που αποτυπώνονται στις διαδοχικές Ετήσιες Εσωτερικές Εκθέσεις επιτρέπουν στην Α.Μ. να παρακολουθεί την πορεία και την επιτυχία των πρωτοβουλιών της  Η σύνταξή της διευκολύνεται από την αξιόπιστη συλλογή των επί μέρους στοιχείων Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 5

6 ΑΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ • Συμπληρώνονται για την σύνταξη των Ετήσιων Εσωτερικών Εκθέσεων και την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης και ΔΕΝ χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση των μελών ΔΕΠ • Σύμφωνα με τα υποδείγματα που προτείνει η ΑΔΙΠ μπορούν να έχουν ως εξής:

 Συμπληρώνεται με ευθύνη κάθε διδάσκοντος χωριστά για καθένα από τα 6μηνιαία προ-ή και μετα- πτυχιακά μαθήματα. Αναφέρονται : 1. Βασικά Στοιχεία Μαθήματος  Περιγραφή/ περιεχόμενο  Μαθησιακοί Στόχοι  Είδος Μαθήματος (Εξάμηνο Διδασκαλίας, Υποχρεωτικό, Υποβάθρου, Μάθημα κορμού κ.ο.κ)  Προβλεπόμενες ώρες Διδασκαλίας, Διδακτικές Μονάδες κτλ  Ιστοσελίδα μαθήματος, αξιολόγηση από τους φοιτητές κτλ Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 7

2. Οργάνωση του μαθήματος › Διδακτέα ύλη, Διδακτικά βοηθήματα, Επικοινωνία & Καθοδήγηση Φοιτητών/ Συνεργασίες, Συμμετοχή των φοιτητών στο μάθημα, αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών 3. Υποδομές › Διαθέσιμη εκπαιδευτική υποδομή του μαθήματος › Αξιοποίηση Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 8

4. Στατιστικά Στοιχεία Φοιτητών (Πίνακας κατανομής βαθμολογίας και ο μέσος βαθμός των φοιτητών του μαθήματος) 5. Η άποψη των φοιτητών για το μάθημα (ερωτηματολόγιο) Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 9

1. Ερευνητικό/Επιστημονικό ή άλλο έργο  Αριθμός Δημοσιεύσεων, Επιστημονικές Δημοσιεύσεις, Αναγνώριση του επιστημονικού και άλλου έργου, Ερευνητικά Προγράμματα και έργα 2. Ερευνητικές Υποδομές (εάν έχουν εφαρμογή)  Αριθμός & χωρητικότητα ερευνητικών εργαστηρίων, επάρκεια, καταλληλότητα και ποιότητα των χώρων &του εξοπλισμού, επιδίωξη χρηματοδότησης για προμήθεια-συντήρηση, ερευνητικές συνεργασίες με άλλα μέλη ΔΕΠ κτλ 3. Σύνδεση με την Κοινωνία Αναφορά Δραστηριοτήτων που αποτελούν προσφορά υπηρεσιών στο κοινωνικό σύνολο. Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 10

 Συμπληρώνονται ανώνυμα από τους φοιτητές και αποτελούν σημαντική πηγή πληροφοριών για τον σχεδιασμό από τους διδάσκοντες μελλοντικών μαθημάτων.  Ακολουθώντας μια Βαθμολογική Κλίμακα οι φοιτητές αξιολογούν › το μάθημα (στόχοι, διδακτέα ύλη, συγγράμματα κτλ) › Τις γραπτές ή προφορικές εξετάσεις › Το Διδακτικό προσωπικό › Το εργαστήριο › Αλλά και τον ίδιο τους τον εαυτό Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 11

 Η ένταξη της ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ στο Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση » προβλέπει την χρηματοδότηση δημιουργίας ενιαίου τύπου ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ώστε να γίνεται μηχανογραφική καταγραφή των δεδομένων. ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ ΑΔΙΠ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 13 ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΑΝ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΤΙΣ ΕΤΗΣΙΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

α.α. Μάθημα Κωδικός Μαθήματος Ωρες διδασκ αλίας ανά εβδομ άδα Περιλ αμ ­ βάνον ται ώρες εργασ τη ­ ρίου ή άσκησ ης; Διδα κτ. Μον άδες ECT S Κατηγο ρία μαθήμα το Πολλ απλή Βιβλι ογρα φία (ΝΑΙ/ ΟΧΙ) Σε ποιο εξάμην ο των σπουδ ών αντιστ οιχεί; (1 ο, 2 ο,3 ο,4 ο, 5 ο, 6 ο, 7 ο, 8 ο ) Τυχόν προα ­ παι ­ ­ τούμε να μαθήμ ατα Χρή ση εκπα ιδ. μέσ ων (Ναι/ Όχι) Επά ρκεια Εκπ αιδευ - τικώ ν Μέσ ων (Ναι/ Όχι)

Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 15 α.α. ΜΑΘΗΜΑ Κωδικό ς Μαθήμ ατος Ιστότοπος Σελίδα Οδηγού Σπουδ ών Υπεύθυνος Διδάσκων και Συνεργάτες (ονοματεπώνυμο και βαθμίδα) Διαλέξεις (Δ), Φροντιστ ή- ριο (Φ) Εργαστη- ριο (Ε) Σε ποιο εξάμηνο διδάχθηκε ; (Εαρ.- Χειμ.) Αριθμ ός φοιτητ ών που ενεγρ ά- φησαν στο μάθημ α Αριθμ ός Φοιτητ ών που συμμε τεί- χαν στις εξετάσ εις Αριθμ ός Φοιτη τών που πέρασ ε επιτυχ ώς στην κανον ική ή επανα - ληπτι κή εξέτασ η Αξιολ ογή- θηκε από τους Φοιτη τές;

Πηγή: Αρχή Διασφαλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) 16 Εισαχθέντες με: [1][1] Εισαγωγικές εξετάσεις Μετεγγραφές (εισροές προς το Τμήμα) Μετεγγραφές (εκροές προς άλλα Τμήματα) Κατατακτήριες εξετάσεις (Πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ) Άλλες κατηγορίες[2][2] Σύνολο [1][1] Εδώ αναγράφεται το ακαδημαϊκό έτος στο οποίο αναφέρεται η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης. Τα έτη των επόμενων στηλών προσαρμόζονται αντίστοιχα προς τα πίσω. [2][2] Το σύνολο προκύπτει από την άθροιση των ανωτέρω, αφού αφαιρεθεί ο αριθμός των μετεγγραφέντων σε άλλα τμήματα.

Αποφοιτήσαντες Διάρκεια Σπουδών (σε έτη) Ποσοστιαία αναλογία Έτος εισαγωγήςΣυνολικός αριθμός εισαχθέντωνΚΚ+1Κ+2Κ+3Κ+4Κ+5≥Κ+6 Μη αποφοιτήσαντ ες σε χρόνο διπλάσιο του Κανονικου (Κ) Συνολικό ποσοστό αποφοιτησάντων [3] Συνολικό ποσοστό μη αποφοιτησάντων

Συνολικός αριθμός αποφοιτησάντων[1 ][1 ] Κατανομή Βαθμών (αριθμός φοιτητών και % επί του συνόλου των αποφοιτησάντων) Μέσος όρος Βαθμολογίας (στο σύνολο των απόφοιτων) Έτος Αποφοίτησης Σύνολο [1][1] Προσοχή! Ο αριθμός αυτός πρέπει να συμφωνεί με το άθροισμα των αποφοιτησάντων που δώσατε για το αντίστοιχο έτος στις στήλες Κ+1, Κ+2 …..στον πίνακα 7.3.

α. ΜΑΘΗΜΑ Κωδικός Μαθήματος Ιστότοπος Σελίδα Οδηγού Σπουδώ ν[ Υπεύθυνος Διδάσκων και Συνεργάτες (ονοματεπώνυμο και βαθμίδα) Υποχρ εω- τικό (Υ), κατ'επι - λογήν (Ε) Ελεύθε ρης Επιλο γής (ΕΕ) Διαλέξει ς (Δ), Φρονιτ στή- ριο (Φ) Εργαστ η- ριο (Ε) Σε ποιο εξάμηνο διδάχθη κε; (Εαρ.- Χειμ.) Αριθ μός φοιτ ητών που ενεγ ρά- φησ αν στο μάθη μα Αριθ μός Φοιτ ητών που συμμ ετει- χαν στις εξετά σεις Αριθ μός Φοιτ ητών που πέρα σε επιτ υχώ ς στην κανο νική ή επαν α- ληπτ ική εξέτα ση Αξιο λογ ή- θηκε από τους Φοιτ ητές ; 1 2 3

α.αΜάθημα[1] [1] Κωδικός Μαθήματος Ωρες διδασκα-λίας ανά εβδομάδα Περιλαμ­ βάνονται ώρες εργαστη­ρίου ή άσκησης[2];[2] Διδακτ. Μονάδε ς Πολλαπλή Βιβλιογρα φία (ΝΑΙ/ΟΧΙ) Σε ποιο εξάμηνο των σπουδών αντιστοιχε ί; (1 ο, 2 ο …) Τυχόν προα­παι- ­τούμενα μαθήματα[ 3][ 3] Χρήση εκπαιδ. μέσων (Ναι/Όχ ι) Επάρκει α Εκπαιδε υ- τικών Μέσων (Ναι/Όχι[ 4]) [ 4] [1][1] Καταγράψτε τα μαθήματα με τη σειρά που ορίζεται στο Πρόγραμμα Σπουδών (δηλ. 1 ου, 2 ου, 3 ου κ.ο.κ. εξαμήνου) [2][2] Σε περίπτωση θετικής απάντησης, σημειώστε των αριθμό των ωρών εργαστηρίου. [3][3] Σημειώστε τον αύξοντα αριθμό του ή των προαπαιτούμενων μαθημάτων, αν υπάρχουν. [4][4] Υπάρχουν επαρκή εκπαιδευτικά μέσα, όπως χώροι διδασκαλίας, υπολογιστές, εκπαιδευτικά λογισμικά; Αν η απάντηση είναι αρνητική, δώστε σύντομη αναφορά των ελλείψεων.

Συνολικός αριθμός Αιτήσεων (α+β) (α) Πτυχιούχοι του Τμήματος (β) Πτυχιούχοι άλλων Τμημάτων Συνολικός αριθμός προσφερόμενων θέσεων Συνολικός αριθμός εγγραφέντων Συνολικός αριθμός αποφοιτησάντων

Κατανομή Βαθμών (αριθμός φοιτητών και % επί του συνόλου των αποφοιτησάντων) Μέσος όρος Βαθμολογίας (στο σύνολο των απόφοιτων) Έτος Αποφοίτησ ης Σύνολο

Συνολικός αριθμός Αιτήσεων (α+β) (α) Πτυχιούχοι του Τμήματος (β) Πτυχιούχοι άλλων Τμημάτων Συνολικός αριθμός προσφερόμενων θέσεων Συνολικός αριθμός εγγραφέντων υποψηφίων Απόφοιτοι Μέση διάρκεια σπουδών αποφοίτων

Σύνολο Φοιτητές του Τμήματος που φοίτησαν σε άλλο Α.Ε.Ι. ή άλλο Τμήμα Επισκέπτες φοιτητές άλλων Α.Ε.Ι. ή Τμημάτων στο Τμήμα Μέλη ακαδημαϊκού προσωπικού του Τμήματος που δίδαξαν σε άλλο Α.Ε.Ι. ή Τμήμα Μέλη ακαδημαϊκού προσωπικού άλλων Α.Ε.Ι. ή Τμημάτων που δίδαξαν στο Τμήμα Σύνολο

Καθηγητές/ Αναπληρωτές Καθηγητές/ Σύνολο Επίκουροι Καθηγητές/ Λέκτορες Από εξέλιξη* Νέες προσλήψεις* Συνταξιοδοτήσεις* Παραιτήσεις* Μέλη ΕΕΔΙΠ Σύνολο Διδάσκοντες επί συμβάσει** Σύνολο Τεχνικό προσωπικό εργαστηρίων Σύνολο Διοικητικό προσωπικό Σύνολο

ΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚ Σύνολο Α: Βιβλία/ μονογραφίες Β:Εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές Γ:Εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά χωρίς κριτές Δ: Εργασίες σε πρακτικά συνεδρίων με κριτές Ε:Εργασίες σε πρακτικά συνεδρίων χωρίς κριτές Ζ: Κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους H:Συλλογικοί τόμοι στους οποίους και επιστημονικός εκδότης είναι μέλος ΔΕΠ του Τμήματος Θ:Άλλες εργασίες Ι: Ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια (με κριτές) που εκδίδουν πρακτικά Κ: Ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια (με κριτές) που δεν εκδίδουν πρακτικά

ΑΒΓΔΕΖ Η Σύνολο Επεξηγήσεις: Α: Ετεροαναφορές Β:Αναφορές του ειδικού/επιστημονικού τύπου Γ:Βιβλιοκρισίες Δ: Συμμετοχές σε επιτροπές επιστημονικών συνεδρίων Ε:Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές επιστημονικών περιοδικών Ζ: Προσκλήσεις για διαλέξεις Η:Διπλώματα ευρεσιτεχνίας

Προπτυχιακοί Μεταπτυχιακ οί Διδακτορικοί

 Οι Ετήσιες Εσωτερικές Εκθέσεις των Α.Μ. υποβάλλονται κάθε χρόνο, στο τέλος του Ακαδημαϊκού Έτους με ευθύνη του Προέδρου στην ΜΟ.ΔΙ.Π του ΕΚΠΑ  Τα στοιχεία τεκμηρίωσης πρέπει να συλλέγονται με τη συμμετοχή όλων των μελών της Α.Μ.  Τα κριτήρια και οι δείκτες διασφάλισης της Ποιότητας είναι σκόπιμο να προσαρμόζονται ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της κάθε Α.Μ.  Πρέπει να περιλαμβάνονται ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: › Με προτεινόμενους τρόπους βελτίωσης › Στόχους ανάπτυξης για την επόμενη περίοδο