Ανάπτυξη Standard & Managed Services

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Runner Delivery Services
Advertisements

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Παρελθόν • Ασφαλιστικές εταιρείες ζητούσαν απλό σύστημα συναγερμού Παρόν • Ασφαλιστικές εταιρείες ζητούν σύστημα συναγερμού πιστοποιημένο κατά ΕΝ50131.
ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
Στόχος του προγράμματος
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Βατής Τεχνική Α.Ε..
Αποτελεσματικό – Φορητό
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Μετάβαση από BPOS σε Office 365 για υπάρχοντες πελάτες του BPOS
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Σύλλογος Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε. / Ομίλου ΔΕΗ Εργολαβίες ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ.
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
«ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Κεντρική Υποδομή Διασύνδεσης (SIX)»
Διαδικασία Διεξαγωγής Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών. Παραδοσιακή διαδικασία διοργανωτή Στάδιο 1 Απόφαση Αγοράς μέσω διαγωνισμού Στάδιο 6 Στάδιο 6 Αξιολόγηση.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΖΑΝΤΑΝΙΔΗΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Λόγοι που καθιστούν το ζήτημα μεγάλο είναι: • Ανελκυστήρες μεγάλης παλαιότητας με μεγάλες φθορές. • Πλημμελής Συντήρηση – Ανθρώπινο Λάθος. • Επιπολαιότητες.
GreenControl by DCS © •Αξιοποίηση Τεχνολογίας •Μείωση ενεργειακού αποτυπώματος •Λειτουργία φιλική στο περιβάλλον •Περιορισμός κόστους «Περίσσια.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
24ΩΡΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΗΨΗΣ ΣΗΜΑΤΩΝ & ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Με την αγορά ενός GENERAL ELECTRIC Side by Side έως 31/12/2012, ο καταναλωτής απολαμβάνει τα παρακάτω προνόμια : Δωρεάν 5ετή εγγύηση για οποιοδήποτε τεχνικό.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Σύστημα Εισροών - Εκροών CROSS Fuel Input-Output Flow Manager
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δαβάκη 10, Αθήνα 11526, Τηλ. (210) , Φαξ: (210) , Εταιρική Παρουσίαση.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Understanding the Business Έκδοση 1.0 / ΔΟΜΗ ΣΔΠ κατά ISO 9001 :2000 Επίπεδο I: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Επίπεδο II: ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ (υποστήριξη.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟΥΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ & ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΕΥΡΕΙΑ ΓΚΑΜΑ.
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
INFSO-RI Enabling Grids for E-sciencE Hellas Grid support activities Christos Aposkitis,Valia Athanasaki EGEE-HellasGrid Coordination.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
Insurance Money Conference 2012 Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης Διευθύνων Σύμβουλος.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Προώθηση / Επικοινωνία
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΣΔΕΠΥ - SLA)
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη Standard & Managed Services Άννα Καλοειδά Installation, Service & CMC Manager AGIS Fire & Security Αθήνα, 26 Μαΐου 2012

Ποιοι Είμαστε Η AGIS Fire & Security ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1974 με την επωνυμία EPS. Το 1977 άλλαξε την επωνυμία της σε ADT. Στο τέλος του 1980 ίδρυσε στην Ελλάδα το πρώτο Κέντρο Λήψεως Σημάτων.  Το 1995 έγινε μια από τις πρώτες εταιρείες στην χώρα που απόκτησαν πιστοποιητικό ποιότητας ISO.  Το 2010 άλλαξε το όνομά της σε AGIS Fire & Security.

Από το Προϊόν στην Υπηρεσία - Case Study Προϋπάρχουσα Κατάσταση Αλλαγή Συνθηκών και Νέες Ανάγκες Κοινή Συνισταμένη Standard Προϊόντα Υπηρεσιών Οφέλη για τον Πελάτη Το Μέλλον στην Ανάπτυξη Managed Services

Προϋπάρχουσα κατάσταση Εστίαση στην Τεχνολογία Συμβατικά και IP Συστήματα CCTV Συμβατικά και Διευθυνσιοδοτημένα Συστήματα Πυρανίχνευσης Συστήματα Πυρόσβεσης Αέρια Αφρό και Σκόνη Συστήματα Ελέγχου Πρόσβασης Συστήματα Καταμέτρησης Διελεύσεων Συστήματα Ασφαλείας Μεγαφωνικά Συστήματα Συστήματα Κλήσης Αδελφής Νοσοκόμας Αντικλεπτικά Συστήματα Υπηρεσίες Συντήρησης Υπηρεσίες Παρακολούθησης Υπηρεσίες Ανταπόκρισης σε Συναγερμό και Υπηρεσίες Περιπόλων

Προϋπάρχουσα Κατάσταση Κυρίως Στόχευση Υψηλή Ποιότητα Προϊόντων και Υπηρεσιών Συστήματα Ασφαλείας και Πυρασφαλείας Υψηλής Ποιότητας και Προδιαγραφών Μεγάλη Γκάμα Τεχνολογιών και Προμηθευτών Μεγάλη Εμπειρία στην Σχεδίαση, Εγκατάσταση, Συντήρηση και Παρακολούθηση Ολοκληρωμένων Συστημάτων

Αλλαγή Συνθηκών και Νέες Ανάγκες Οικονομία Διαφάνεια Ποικιλία Επιλογών Service Levels Συνολική Διαχείριση

Αλλαγή Συνθηκών και Νέες Ανάγκες Για τους Πελάτες μας… Προσφερόμενα Service Levels Αριθμός Προληπτικών και Εκτάκτων Επισκέψεων Είδος Εργασιών Προληπτικής Συντήρησης Διαθεσιμότητα Τηλεφωνικής Υποστήριξης Διαθεσιμότητα Τεχνικής Υποστήριξης Δυνατότητα Πανελλαδικής Κάλυψης

Αλλαγή Συνθηκών και Νέες Ανάγκες Για τους Συνεργάτες μας… Ύπαρξη Υποστηρικτικού Μηχανογραφικού Συστήματος Υπάρχουν Συμβάσεων με Ομαδοποιημένες Απαιτήσεις Ύπαρξη και Διαθεσιμότητα Εξειδικευμένου Προσωπικού Υποστήριξης Χρόνοι Ανταπόκρισης Είδος Εργασιών Προληπτικής Συντήρησης Τρόπος Πιστοποίησης, Τιμολόγησης και Πληρωμής

Αλλαγή Συνθηκών και Νέες Ανάγκες Για τη Μητρική μας Εταιρεία… Αποδοτική Εσωτερική Διαχείριση Περιορισμένο Lineup Υπηρεσιών Customer Relevance

Κοινή Συνισταμένη Δημιουργία Standard Προϊόντων Υπηρεσιών με Συγκεκριμένα Ονόματα Κατηγοριοποίηση Προϊόντων Υπηρεσιών με Βάση τα Παρεχόμενα Επίπεδα Εξυπηρέτησης Πλήρης Καταγραφή των Παρεχομένων Υπηρεσιών ανά Τεχνολογία Ύπαρξη Τιμοκαταλόγου Standard Υπηρεσιών ανά Υλικό Προσβασιμότητα και Διαφάνεια

Standard Προϊόντα Υπηρεσιών Standard Προϊόν Συντήρησης M-Gold SP 24-Ωρη Τηλεφωνική Λήψη Αιτήματος και 1ου Επιπέδου Υποστήριξη Ανταπόκριση σε 24 Ώρες από τη Λήψη Αιτήματος ή Αναγγελία Βλάβης 24-Ωρη Διαθεσιμότητα Βλαβοληπτικού για Λήψη Αιτήματος ή Αναγγελία Βλάβης 4 Προγραμματισμένες Συντηρήσεις Ετησίως Maximum 10 Έκτακτες Επισκέψεις Ετησίως χωρίς Επιπρόσθετη Χρέωση Πλήρης Κάλυψη Ανταλλακτικών Δωρεάν Αναβαθμίσεις Λογισμικού Δωρεάν Αντικατάσταση Φθαρμένου από την Χρήση Εξοπλισμού Δωρεάν Επισκευές και Μικροεπεμβάσεις κατά την Διάρκεια των Επιθεωρήσεων Δωρεάν Ανασκόπηση νέων Απαιτήσεων Ασφάλειας

Standard Προϊόντα Υπηρεσιών Εργασίες Συντήρησης για Συστήματα Πυρανίχνευσης Παροχή Απαντήσεων σε Βασικά Ερωτήματα Ελεγχος Όλων των Ενδείξεων στην Κεντρική Μονάδα Έλεγχος Κομβίων και Οθόνης στην Κεντρική Μονάδα Έλεγχος Τροφοδοσίας Μπαταριών και Επιπέδου Φόρτισής τους Έλεγχος Ορθής Λειτουργίας Σειρήνων με Ήχηση και Ταυτοποίησή τους Εκτύπωση Κατάστασης Πυρανιχνευτών Απομόνωση και Ελεγχος Πυρανιχνευτών Καθαρισμός Πυρανιχνευτών Έλεγχος Κομβίων Πυρανίχνευσης Έλεγχος στα Τζαμάκια Πυρανίχνευσης Έλεγχος Χειροκίνητης Ενεργοποίησης Κομβίων Έλεγχος Κατάστασης Καλωδίωσης και Συνδέσεων Ευθυγράμμιση Beams Πυρανίχνευσης Έλεγχος Καλής Λειτουργίας Φωτεινών Επαναλληπτών Δοκιμαστική Ενεργοποίηση τουλάχιστον 3 Σημείων ( Ανιχνευτή και Call Point) Έλεγχος για Πιθανά Θέματα και Παρελθόντες Ψευδοσυναγερμούς Έλεγχος Log Book και Διαπίστωση Ύπαρξης Εκκρεμοτήτων Ενημέρωση Κεντρικού Σταθμού για Διασφάλιση Ορθής Λήψης Σημάτων Έλεγχος Ορθής Λειτουργίας Εξωτερικών Διατάξεων Επιθεώρηση Αλλαγών Χρήσης Χώρων Καταγραφή Ημερομηνίας και Ώρας και Έλεγχος Αποτελεσμάτων τους

Standard Προϊόντα Υπηρεσιών Standard Προϊόν Ανταπόκρισης σε Συναγερμό και Περιπόλων K-PatrolIN+ Επιτόπου Αμεση Ανταπόκριση σε Συναγερμό Εξωτερικός Ελέγχος από Εξειδικευμένο Άτομο Εσωτερικός Ελεγχος από Εξειδικευμένο Τήρηση Κλειδιών και Κωδικών 3 Εξωτερικές Περιπολίες 3 Εσωτερικές Περιπολίες με 4 Σημεία Ελέγχου Παροχή Report

Standard Προϊόντα Υπηρεσιών Συναγερμός Διάρρηξης με Περιγραφή Ζώνης Συναγερμός Ληστείας με Περιγραφή Ζώνης Συναγερμός Ανίχνευσης Πυρκαγιάς με Περιγραφή Ζώνης Συναγερμός Έκτακτης Ανάγκης Έλεγχος Περιπολίας Νυχτοφυλάκων Έλεγχος Προγραμματισμένης Ενεργοποίησης ή Απενεργοποίησης με Ένδειξη Χρήστη και Αυτοματοποιημένη Αποστολή Report Επιτήρηση Κρίσιμων Καταστάσεων Επιτήρηση Διακοπής Ρεύματος Επιτήρηση Χαμηλής Μπαταρίας Συναγερμός Παραβίασης Σειρήνας ή Μονάδας IP Signaling και Poling Video Verification

Οφέλη για τον Πελάτη Απόλυτη Διαφάνεια: Ο Πελάτης Γνωρίζει ακριβώς τι Αγοράζει Μεγάλη Δυνατότητα Επιλογής: Ποικιλία Standard Προϊόντων Υπηρεσιών Πλήρης Ευελιξία: Δυνατότητα “Χτισίματος” Υπηρεσιών Ανάλογα με τις Εκάστοτε Ανάγκες Ευκολία: Άμεση Κατανόηση της Προσφοράς Εύκολη Μεταπώληση: Εύκολη Μεταφορά Τεχνογνωσίας σε Εξουσιοδοτημένους Συνεργάτες Χαμηλό Κόστος και Ευελιξία Τιμολόγησης: Πλήρης Τυποποίηση των Υπηρεσιών

Η πρόταση της AGIS Fire & Security Είναι αυτό αρκετό? Για εμάς : Όχι πλέον! Ποια είναι η πρότασή μας? Total Managed Services ?

Το Μέλλον στην Ανάπτυξη Total Managed Services Εστίαση στον Πελάτη με Όπλο την Τεχνολογία 1 Προμηθευτής: Μικρό Διαχειριστικό Κόστος, Πλήρης Έλεγχος Εξόδων 1 SLA: Απόλυτος Έλεγχος στα Επίπεδα Εξυπηρέτησης Πλήρης Γκάμα Ολοκληρωμένων Υπηρεσιών: Μεγάλη Γκάμα Υπηρεσιών (Σχεδίασης, Εγκατάστασης, Συντήρησης, Παρακολούθησης, Ανταπόκρισης σε Συναγερμό, Περιπόλων και Χρηματοδότησης) 1 Σύμβαση: Συγκεκριμένο Μηνιαίο Κόστος για Όλες τις Υπηρεσίες, Πλήρης Έλεγχος στα Οικονομικά, Εύκολη Διαδικασία Προϋπολογισμού, Καλύτερη Διαχείριση Ρευστότητας, Εναλλακτική Φορολογική Αντιμετώπιση Custom Made Υπηρεσίες: Εύκολο Χτίσιμο Υπηρεσιών με Modular Τρόπο σε Πλήρη Αρμονία με τις Εκάστοτε Ανάγκες Ελεγχόμενο Outsourcing: Μηδενισμός Σχετικών Overheads, Κεντρικός Έλεγχος, Εστίαση στις Παραγωγικές Διαδικασίες της Εταιρείας, Εύκολη Παρακολούθηση της Τεχνολογίας

Σας Ευχαριστούμε!