Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας – Γερμανικά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Γλωσσική Δοκιμασιολογία και την Αξιολόγηση της Γλωσσικής Επίδοσης
Advertisements

Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κατανόηση προφορικού λόγου Ι
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΚΕ.ΣΥ.Π ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Γεωπονικό πανεπιστήμιο αθηνών (Γ. Καλπουζάνης). Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης 2000 – 2006 Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Προσανατολισμού και Εγγυήσεων Τμήμα.
Στόχος Βάση δεδομένων εκπαιδευτικού υλικού. Χαρακτηριστικά οργάνωση οργάνωση πολυμορφία πολυμορφία δυναμική δυναμική πρόσβαση εξ αποστάσεως πρόσβαση εξ.
Campus Europae = Erasmus + Campus Europae  Η ιδιαιτερότητα των φοιτητών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανταλλαγής Campus Europae είναι ότι χρησιμοποιούν.
Έλεγχος και αξιολόγηση της χρήσης των μη απλών λεξικών μονάδων κατά την παραγωγή γραπτού λόγου Ρουσουλιώτη Θωμαή Υποψήφια διδάκτορας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αθήνα, Τρίτη 19 Φεβρουαρίου η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Κριτήρια Επιλογής Πράξεων του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Βασικοί Άξονες Ανάπτυξης του ΚΠΓ ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Εκπαιδευτικών Θεμάτων  Διεύθυνση Πιστοποίησης της Γνώσης Ξένων Γλωσσών.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
1 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 ΕΞΕΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Β1&Β2 Περιγραφή και Διαδικασία της Εξέτασης.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β2 – Καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015 Παρασκευή, 27.
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Γενική.
Πιστοποίηση Επαγγελματικής Κατάρτισης Αποφοίτων Ι.Ε.Κ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς για το πολυπολιτισμικό σχολείο: καινοτόμες πρακτικές και πρώτες εκτιμήσεις ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ.
1 Απολογισμός του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ/Λ» Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα απολογισμού του έργου «Προηγμένες.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Επιμόρφωση εξεταστών τουρκικής γλώσσας Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Τετάρτη, 15.
Υποέργο Τουρκικής 08 Υποέργο Τουρκικής 08 Επιμόρφωση νέων αξιολογητών και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξεταστών της.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Υπουργείο Παιδείας,
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας – Γερμανικά ΚΠ γ Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας – Γερμανικά ΚΠΓ και ΕΠΕΑΕΚ: εξετάσεις (Μπέννινγκ) ΚΠΓ και ΕΠΕΑΕΚ: επιμόρφωση (Βηδενμάιερ) Επίπεδο Β1 (Κουτίβα) Σχεδιασμός της Κ.Ε.Ε.: Αλλαγές στα γνωστά επίπεδα, νέο επίπεδο Α1/Α2 (Μπέννινγκ)

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και ΕΠΕΑΕΚ ΚΠ γ Οι κυριότερες δραστηριότητες της επιστημονικής ομάδας των γερμανικών – μέρος 1: εξετάσεις

Φορείς του ΕΠΕΑΕΚ για το ΚΠΓ (Γερμανικά) Υπουργείο Παιδείας Πανεπιστήμιο Αθηνών Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες, επιστημονικούς και διοικητικούς φορείς. Στα γερμανικά μεταξύ άλλων: συνάδελφοι του Πανεπιστημίου Αθηνών, του Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης, του Πανεπιστήμιου Dortmund και του Πανεπιστήμιου Tübingen.

Υποέργο: Εξετάσεις στα Γερμανικά (Πακέτα Εργασίας) Π.Ε. 1: Περιγραφή / ανάλυση συστημάτων πιστοποίησης  Π.Ε. 2: Τράπεζα υλικού Π.Ε. 3: Τράπεζα δοκιμασιών Π.Ε. 4: Ολοκληρωμένα όργανα μέτρησης Π.Ε. 5: Οδηγίες βαθμολόγησης Π.Ε. 6: Στατιστική ανάλυση, ερμηνεία Π.Ε. 7: Όργανα μέτρησης συγκριτικά με άλλα συστήματα Π.Ε. 8: Αυτό-διάγνωση

Ψηφιακές Τράπεζες Θεμάτων: Βήματα ανάπτυξης Ψηφιακές Τράπεζες Θεμάτων: Βήματα ανάπτυξης

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και ΕΠΕΑΕΚ ΚΠ γ Οι κυριότερες δραστηριότητες της επιστημονικής ομάδας των γερμανικών – μέρος 2: επιμόρφωση

Υποέργο: Επιμόρφωση Συγκρότηση σώματος εξεταστών και βαθμολογητών για τα Γερμανικά (Πακέτα Εργασίας) Π.Ε. 1: Επιλογή των εξεταστών και βαθμολογητών  Π.Ε. 2: Παραγωγή επιμορφωτικού υλικού και διενέργεια επιμορφωτικών σεμιναρίων των εξεταστών Π.Ε. 3: Έλεγχος δεξιοτήτων επιμορφωμένων εξεταστών Π.Ε. 4: Παραγωγή επιμορφωτικού υλικού και εκπαίδευση βαθμολογητών Π.Ε. 5: Έλεγχος δεξιοτήτων βαθμολογητών 7

Επιλογή εξεταστών και βαθμολογητών Έλεγχος αιτήσεων με τα συνημμένα τεκμήρια (συν. 1053 - Αθήνα (476)/ Θεσσαλονίκη (386)/ Κρήτη (59)/ Πελοπόννησος (56)/ Ιωάννινα (50)) Διενέργεια συνεντεύξεων Εκπόνηση καταλόγου εκπαιδευτικών Επιλογή εξεταστών (300-450) και βαθμολογητών (20-30) 8

Επιμορφωτικά σεμινάρια εξεταστών και βαθμολογητών Παραγωγή επιμορφωτικού υλικού από την επιστημονική ομάδα ΕΚΠΑ (έντυπο υλικό, DVD) Επιμορφωτικά σεμινάρια Νοέμβριος 2007 Επιμορφωτικά σεμινάρια Μάιος 2008 Αθήνα/ Θεσσαλονίκη/ Κρήτη/ Ιωάννινα/ Πελοπόννησος 9

Πρόγραμμα σεμιναρίων Νοεμβρίου 2007 Συνεντεύξεις/ Σεμινάρια ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΡΗΤΗ συνεντεύξεις 23/9 14/10 6/10 σεμινάρια 21/10 4/11 7/10 Σεμινάριο επιμορφωτών 22/9 και 20/10 10

Έλεγχος δεξιοτήτων εξεταστών και βαθμολογητών Εκπόνηση ερωτηματολογίου Παρακολούθηση στο έργο και συλλογή στοιχείων Συγκέντρωση και αξιολόγηση στοιχείων Τελική αξιολόγηση εξεταστών/ βαθμολογητών Κατάρτιση/ ενημέρωση καταλόγου, σχέδιο πιστοποίησης 11

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΚΠ γ Επίπεδο Β1

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 2003 Eπίπεδο Β2 2005 Επίπεδο Γ1 2007 Επίπεδο Β1

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΕΠΙΠΕΔΩΝ Grundstufe A1 Επίπεδο βασικής γνώσης B1 Επίπεδο μέτριας γνώσης Mittelstufe B2 Επίπεδο καλής γνώσης Γ1 Επίπεδο πολύ καλής γνώσης Oberstufe

PHASEN (Ενότητες) 1. Leseverstehen (Κατανόηση γραπτού λόγου) 2. Schriftlicher Ausdruck und Sprachmittlung (Παραγωγή γραπτού λόγου και γραπτή διαμεσολάβηση) 3. Hörverstehen (Κατανόηση προφορικού λόγου) 4. Mündlicher Ausdruck und Sprachmittlung (Παραγωγή προφορικού λόγου και διαμεσολάβηση)

Phase 1 LESEVERSTEHEN Τα κείμενα είναι συντομότερα και λιγότερο σύνθετα Οι υποψήφιοι απαντούν σε 40 κλειστά ερωτήματα μαυρίζοντας ένα κουτάκι του μηχανογραφικού απαντητικού εντύπου Οι υποψήφιοι απαντούν σε 10 ανοιχτά ερωτήματα γράφοντας μία ή περισσότερες λέξεις στο μηχανογραφικό απαντητικό έντυπο

Phase 2 SCHRIFTLICHER AUSDRUCK UND SPRACHMITTLUNG Παραγωγή γραπτού λόγου: Τα κείμενα που απαιτείται να παράγουν oι υποψήφιοι είναι λιγότερο σύνθετα τόσο σε επίπεδο γλωσσικό όσο και σε επίπεδο ιδεών. Επίσης είναι πιο σύντομα. (Ως προς τα είδη κειμένων βλ. «Κοινές προδιαγραφές της εξέτασης» http://www.ypepth.gr/kpg) Διαμεσολάβηση: Σχετίζεται με την ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικής ή συμβατικής αλληλογραφίας, δηλ. oι υποψήφιοι απαντούν σε επιστολή, σημείωμα, email, SMS με ένα αντίστοιχο κείμενο

Phase 3 HÖRVERSTEHEN Τα κείμενα που απαιτείται να κατανοήσουν oι υποψήφιοι είναι πιο σύντομα και είναι λιγότερο σύνθετα τόσο σε επίπεδο γλωσσικό όσο και σε επίπεδο ιδεών Ο λόγος που ακούν οι υποψήφιοι είναι φυσικός αλλά ηχογραφημένος, ώστε να μη δημιουργεί δυσκολία ο γρήγορος ρυθμός ομιλίας ή οι «θόρυβοι βάθους» Τα κείμενα ακούγονται συνήθως 2 φορές Απαντούν σε 15 ερωτήματα μαυρίζοντας ένα σημείο του εντύπου Απαντούν σε 5 ερωτήματα γράφοντας την απάντηση στο έντυπο

Phase 4 MÜNDLICHER AUSDRUCK UND SPRACHMITTLUNG Προφορική παραγωγή Οι υποψήφιοι απαντούν σε απλές προσωπικές ερωτήσεις. Προφορική διάδραση Οι υποψήφιοι απαντούν σε ερωτήματα γύρω από ένα θέμα που προσδιορίζεται οπτικά και καμιά φορά και λεκτικά (λ.χ. εικόνα με λεζάντα) Προφορική διαμεσολάβηση Μεταφορά πληροφοριών από ένα ελληνικό κείμενο στη γερμανική γλώσσα, με ακροατή τον/την συνυποψήφιο/συνυποψήφια και τον/την δεύτερο/η βαθμολογητή/τρια

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΝΟΤΗΤΑ Ενότητα Αριθμός ερωτημάτων Βαθμολογία Χρονική διάρκεια ΄Εκταση κειμένων Leseverstehen 50 (40+10)  25/8  (50x0,5) 60’   700-1.000 λ. Schriftlicher Ausdruck und Sprachmittlung  2  30/9 40’  160-200 λ. Hörverstehen  20 (15+5)   25/8 (15x1+5x2) 15 -20’ Περίπου 400-600 λ. Mündlicher Ausdruck und Sprachmittlung  απροσδιόριστος  20/6  15-20/2=9’(για κάθε υποψήφιο απροσδιόριστη

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Η τυπολογία είναι «κλειστή», δηλ. δεν αλλάζει εάν δεν έχουν ενημερωθεί έγκαιρα (έναν τουλάχιστον χρόνο πριν) οι ενδιαφερόμενοι. Ωστόσο για να αποφευχθεί η υπέρμετρη τυποποίηση, δίνεται η δυνατότητα στους ειδικούς που ετοιμάζουν τα θέματα να μην επιλέγουν σε κάθε εξεταστική περίοδο τον ίδιο τύπο δοκιμασίας, και μάλιστα στην ίδια θέση του τεστ, αλλά να διαφοροποιούν τις δοκιμασίες σε μέγιστο ποσοστό 15%. Οι οδηγίες σε όλες τις δοκιμασίες δίνονται στη Γερμανική, ενίοτε και στην Ελληνική. Ωστόσο δεν επιτρέπεται στους υποψηφίους να εκφραστούν στην Ελληνική, ούτε γραπτά ούτε προφορικά.

Για περισσότερες πληροφορίες http://www.ypepth.gr/kpg

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΚΠ γ Σχεδιασμός της Κ.Ε.Ε.: Αλλαγές στα γνωστά επίπεδα (από 11/07) Νέο επίπεδο Α1/Α2

ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΠΕΔΩΝ Επίπεδο: A1, A2 B1, B2 Γ1 (Γ2) Τύπος item: Επιλογή Συµπλήρ. Συµπλήρ Αριθµός: 30 10 40 60 Μονάδες: 15 20 5 Σύνολα: 40 items > 25 µον. 50 items > 25 µον. 70 items > 25 µον. Διάρκεια εξέτασης: 50 λεπτά της ώρας (1,25 λεπτά ανά item) 60 λεπτά της ώρας (1,20 λεπτά ανά item) 85 λεπτά της ώρας (1,21 λεπτά ανά item)

ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΠΕΔΩΝ Β ΚΑΙ Γ   Επίπεδο: B1, B2 Γ1 (Γ2) Τύπος item: Επιλογή Συµπλήρ Συµπλήρ. Αριθµός: 15 5 20 Μονάδες: 10 Σύνολα: 20 items > 25 µον. 25 items > 25 µον. Διάρκεια εξέτασης: 20 λεπτά της ώρας (1 λεπτό ανά item) 25 λεπτά της ώρας  

Νέα επίπεδα Νέες εξετάσεις για τα επίπεδα Α1 και Α2 Διαβαθμισμένη εξέταση Ομάδα στόχο νεαρής ηλικίας (?) Ανάπτυξη δείγματος εξέτασης μέχρι τέλος του 2007 (ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του ΚΠΓ) Πρώτη εξέταση: Μάιος 2008