Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Καλώς ήρθατε στην ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής εκπαίδευσης.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Σενάριο.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Διδακτική της Αισθητικής
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μάθημα 6 Η επίσκεψη στο ιατρείο και η εξέταση του ασθενούς - Το ενισχυμένο μοντέλο Calgary-Cambridge.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Γενικές οδηγίες για το μάθημα. Δύο διαστάσεις  Πως μπορώ να διδάξω;  Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος  Διάλεξη 
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
Πέτρος Κολοβός ΕΕΔΙΠ Κλινικής Νοσηλευτικής ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ & ΠΡΟΤΥΠΑ Η Περίπτωση της Νοσηλευτικής.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )

ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ

Το μέχρι τώρα μοντέλο εκπαίδευσης  Κυρίως θεωρητικό  Βασίζεται στο χρόνο σπουδών  Τυποποιημένη αξιολόγηση  Αποκλειστική σχέση ασθενή με το γιατρό

Απαιτήσεις της σύγχρονης εκπαίδευσης  Εργασία σε συλλογικό επίπεδο και συνεργασία με συγγενείς του ασθενή  Προσέγγιση κριτικής σκέψης  Συνειδητή συλλογή πληροφοριών  Χρήση της τελευταίας τεχνολογίας  Γνώση των μη βιολογικών παραγόντων της υγείας

Μοντέλα σύγχρονης εκπαίδευσης 1 ο μοντέλο : βασισμένο στο χρόνο που αφιερώνουν οι διδασκόμενοι στο μάθημα και της αρμοδιότητες που αναλαμβάνουν 2 ο μοντέλο : προτείνει συγκεκριμένους στόχους μάθησης και αποτελέσματα σύμφωνα με τις νέες τάσεις ενός μεγαλύτερου συστήματος υγείας. → συνδυασμός των δύο μοντέλων δίνει τα καλύτερα αποτελέσματα (Hodges, Academic Medicine)

Οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν  Συγκεκριμένος στόχος μάθησης αλλά προσαρμοσμένη διδασκαλία στον κάθε μαθητή  Συνδυασμός κλινικής εξάσκησης με μάθηση των βασικών κλινικών και κοινωνικών επιστημών  Προώθηση έρευνας, καινοτομίας και δια βίου μάθησης  Έμφαση στην ανάπτυξη των επαγγελματικών αξιών

ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ « ΣΚΟΠΙΜΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ »

Αρχές του μοντέλου  Καλά καθορισμένα καθήκοντα και κίνητρα  Παροχή άμεσων και λεπτομερών πηγών για την εκπαίδευση  Εμπέδωση μέσω της επανάληψης  Μάθηση με βάση το αποτέλεσμα  Διαμορφωτική αξιολόγηση  Δια βίου μάθηση και καθοδήγηση

Το πλάνο του μοντέλου  Κίνητρα αποτελέσματος  Περιεχόμενο  Μέθοδοι καθοδήγησης  Αξιολόγηση

Κίνητρα αποτελέσματος  Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την επικείμενη πρακτική  επικέντρωση σε πιο σύνθετες λειτουργίες  Αντανάκλαση της κριτικής σκέψης και εργασίας

Περιεχόμενο  Σχετίζεται με τα κίνητρα του μαθήματος  Κατανόηση βασικών εννοιών  Επανάληψη γνώσεων και δεξιοτήτων  Κλινικά περιστατικά και σενάρια

Μέθοδοι καθοδήγησης  Συνεργασία μαθητή - καθηγητή για εύρεση του καταλληλότερου τρόπου διδασκαλίας  Παράθεση αρκετών μεθόδων διδασκαλίας ικανοποιώντας μια γκάμα τρόπων μάθησης  Σχηματίζεται ο τρόπος διδασκαλίας γύρω από κάθε μαθητή ξεχωριστά.

Αξιολόγηση  Αποτελείται από την διαμορφωτική και την αθροιστική αξιολόγηση - διαμορφωτική : ενσωματωμένη στη διδακτική διαδικασία - αθροιστική : διεξάγεται στο τέλος του μαθήματος  Βασίζεται σε ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους  Επηρεάζεται από τα πρότυπα του Miller και του Dreyfus

Τρίγωνο του Miller  Εξετάζει τις καταστάσεις - « ξέρει πώς » ( θεωρητική γνώση ), - « δείχνει πώς » ( συνθήκες προσομοίωσης ), - « κάνει » ( πραγματικές συνθήκες )  Κάθε κατάσταση περιλαμβάνει τα στάδια - « θυμάμαι » - « κατανοώ » - « εφαρμόζω » - « αναλύω » - « αξιολογώ » - « δημιουργώ »

Το μοντέλο του Dreyfus Προτείνει τα εξής επίπεδα αξιολόγησης - αρχάριος : κανόνες - προχωρημένος αρχάριος : στρατηγικές - ικανός : νέοι κανόνες και αιτιολόγηση - άριστα ικανός : εύκολη αναγνώριση και αντίδραση - ειδικός : διάκριση λεπτών διαφορών

Παράδειγμα του μοντέλου « σκόπιμης εξάσκησης » για τη διατροφή  Κίνητρα αποτελέσματος : αναγνώριση βασικών αρχών της διατροφής για την υγεία και διαχείριση ασθενειών  Περιεχόμενο : επεξήγηση και διάκριση των διαταραχών του μεταβολισμού, όπως στο διαβήτη τύπου 1  Τρόποι καθοδήγησης : διαλέξεις σε συλλογικό επίπεδο ή ηλεκτρονικα, σεμινάρια ειδικών περιπτώσεων, εκθέσεις και έρευνες  Αξιολόγηση ( διαμορφωτική / αθροιστική ): προβλήματα, έλεγχοι, τεκμηριώσεις, αναφορές

Εφαρμογή του μοντέλου στις σύγχρονες ανάγκες  Δημιουργία μιας νέας « κουλτούρας » μάθησης  Επικοινωνία και δεκτικότητα  Έμφαση στην κοινή ευθύνη  Εξέταση και παρέμβαση σε κλινικά προβλήματα  Εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας  Δια βίου και επαναληπτική μάθηση

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦ I Α Sharon K. Krackov & Henry Pohl,Building expertise using the deliberate practice curriculum-planning model. Medical Teacher