ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα για Έργα Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου 12 Δεκεμβρίου 2008 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Δημοτικών Σχολείων ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Δεκέμβριος 2010.
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δεκέμβριος 2009Δοράτης Λεύκιος - Γενικός Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Έργα Πληροφορικής ΥΠΠ Λεύκιου Δοράτη Συντονιστή Κλιμακίου Πληροφορικής.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα για Έργα Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου 12 Δεκεμβρίου 2008 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα για Έργα Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου 12 Δεκεμβρίου

 Συστηματική προσέγγιση του θέματος Εισαγωγής των ΤΠΕ από το 2004, με τη δημιουργία εξειδικευμένων διατμηματικών ομάδων ΤΠΕ (αξόνων) στο ΥΠΠ, κάτω από τη Γενική Διεύθυνση  Άξονες:  Άξονας Αναλυτικών Προγραμμάτων και Εξασφάλισης Εκπαιδευτικού Λογισμικού  Άξονας Υλικοτεχνικής Υποδομής  Άξονας Επιμόρφωσης 2

ΑΞΟΝΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Εισήγηση προς την Αρμόδια Αρχή του Θεωρητικού Πλαισίου για την Ενσωμάτωση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη Μαθησιακή διαδικασία – Πρόταση για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα - Φεβρουάριος 2006  Εισηγήσεις προς την Αρμόδια Αρχή για θέματα εξασφάλισης εκπαιδευτικού λογισμικού. 3

ΑΞΟΝΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Εισηγήσεις για διεξαγωγή σχετικών ερευνών (πχ. η εν εξελίξει έρευνα για καθολική εισαγωγή διαδραστικών πινάκων) 4

ΑΞΟΝΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Ετοιμασία και διεξαγωγή διαγωνισμών για την εξασφάλιση εκπαιδευτικού λογισμικού (ετοιμασία εγγράφων διαγωνισμού, αξιολόγηση προσφορών)  Υλοποίηση συμβάσεων για την εξασφάλιση εκπαιδευτικού λογισμικού 5

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (Φεβρ. 2006) Μέρη: Μέρη:  Εισήγηση για ενσωμάτωση των ΤΠΕ  Εισήγηση για το μηχανισμό υλοποίησης ενσωμάτωσης των ΤΠΕ  Παραρτήματα:  Μελέτη υφιστάμενης κατάστασης στην Κύπρο  Μελέτη άλλων χωρών - Διεθνής εμπειρία 6

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΗΤΙΚΗ  Προδημοτική/Δημοτική Εκπαίδευση/Ολοήμερο Σχολείο: Οι ΤΠΕ αντικρίζονται ως εργαλείο προώθησης των στόχων του ΑΠ. Οι ΤΠΕ αντικρίζονται ως εργαλείο προώθησης των στόχων του ΑΠ. 7

 Μέση Γυμνασιακή Εκπαίδευση: Οι ΤΠΕ αντικρίζονται ως εργαλείο προώθησης των στόχων του ΑΠ και ως γνωστικό αντικείμενο ενσωματωμένο στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Οι ΤΠΕ αντικρίζονται ως εργαλείο προώθησης των στόχων του ΑΠ και ως γνωστικό αντικείμενο ενσωματωμένο στο ωρολόγιο πρόγραμμα.  Λυκειακή – Τεχνική Εκπαίδευση: Οι ΤΠΕ αντικρίζονται ως εργαλείο προώθησης των στόχων του ΑΠ και ως γνωστικό αντικείμενο ενσωματωμένο στο ωρολόγιο πρόγραμμα με στόχο την προώθηση του τεχνολογικού αλφαβητισμού και την απόκτηση προεπαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων. Οι ΤΠΕ αντικρίζονται ως εργαλείο προώθησης των στόχων του ΑΠ και ως γνωστικό αντικείμενο ενσωματωμένο στο ωρολόγιο πρόγραμμα με στόχο την προώθηση του τεχνολογικού αλφαβητισμού και την απόκτηση προεπαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων. 8

 Εσπερινά Γυμνάσια – Εσπερινές Τεχνικές Σχολές: Οι ΤΠΕ θα αξιοποιούνται για την ανάπτυξη προγραμμάτων εξ’ αποστάσεως μάθησης. Οι ΤΠΕ θα αξιοποιούνται για την ανάπτυξη προγραμμάτων εξ’ αποστάσεως μάθησης.  Ειδική Εκπαίδευση: Οι ΤΠΕ θα αξιοποιούνται τόσο στις διάφορες ειδικές σχολές όπου φοιτούν παιδιά με ειδικές ανάγκες όσο και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης όπου έχουν ενταχθεί παιδιά με ειδικές ανάγκες. Οι ΤΠΕ θα αξιοποιούνται τόσο στις διάφορες ειδικές σχολές όπου φοιτούν παιδιά με ειδικές ανάγκες όσο και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης όπου έχουν ενταχθεί παιδιά με ειδικές ανάγκες. 9

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ Αναλυτικά Προγράμματα  Εμπλουτισμός υφιστάμενων ΑΠ με δραστηριότητες ΤΠΕ οι οποίες να έχουν προστιθέμενη αξία.  Εκπόνηση ΑΠ στο οποίο να περιγράφονται διαβαθμισμένα και εξελικτικά οι δεξιότητες ΤΠΕ τις οποίες τα παιδιά θα πρέπει να αποκτήσουν μέσα από τη χρήση των ΤΠΕ ως εργαλείο. 10

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ  Αναβάθμιση του υφιστάμενου ΑΠ, που αντικρίζει τις ΤΠΕ ως γνωστικό αντικείμενο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  Αναδόμηση των ΑΠ, εκεί όπου κρίνεται αναγκαίο, για να εμπεριέχουν καινούριες δεξιότητες και στόχους οι οποίοι να προκύπτουν από τη χρήση των ΤΠΕ όπως την ικανότητα διαχείρισης της πληροφορίας. 11

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ Ηλεκτρονικό Υποστηρικτικό/ Συνοδευτικό Yλικό  Εξασφάλιση Εκπαιδευτικού Λογισμικού το οποίο θα αφορά τα διάφορα μαθήματα του ΑΠ για να προσφερθεί μέσω Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης - ΣΔΜ (ηλεκτρονικής πλατφόρμας) / ψηφιακών δίσκων. 12

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ  Εξασφάλιση Ψηφιακού υποστηρικτικού υλικού προσβάσιμου μέσω ΣΔΜ με τα ακόλουθα:  Γενικές εισηγήσεις – αρχές για την εισαγωγή των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία  Συγκεκριμένες εισηγήσεις για τον τρόπο ένταξης αλλά και αξιοποίησης των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία  Σχέδια Μαθήματος  Διαδραστικές εφαρμογές  Χρήσιμες Συνδέσεις  Ψηφιακό Οπτικοακουστικό υλικό 13

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ Υλικοτεχνική υποδομή  Η ύπαρξη και λειτουργία μεικτού μοντέλου (δηλαδή ύπαρξη ΗΥ στην τάξη και εργαστήρια ΗΥ) που να περιλαμβάνει:  Τουλάχιστον ένα ΗΥ σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας, ένα βιντεοπροβολέα και ένα διαδραστικό πίνακα για αξιοποίηση των ΤΠΕ από τον εκπαιδευτικό κατά τη διδασκαλία  Ικανοποιητικό αριθμό ΗΥ σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας για αξιοποίηση των ΤΠΕ από ομάδες μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία. 14

ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ  Εργαστήριο ΗΥ για διδασκαλία των ΤΠΕ ως γνωστικό αντικείμενο (Μέση Γενική και Μέση Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση) και εργαστήριο για εκπόνηση συλλογικών εργασιών με εργαλεία ΤΠΕ για τη Δημοτική Εκπαίδευση 15

ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ  Ειδικές αίθουσες μαθημάτων εξοπλισμένες με ΤΠΕ (π.χ. Ξένων Γλωσσών, Ιστορίας, Φυσικής, Τεχνολογίας) για τη Μέση Γενική και Μέση Τεχνική Εκπαίδευση  Αίθουσες πολυμέσων  Εξοπλισμός αιθουσών με ΤΠΕ για την Ειδική Εκπαίδευση 16

ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ Εξασφάλιση / Ανάπτυξη ΣΔΜ – Εκπαιδευτικής Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας για το ψηφιακό υλικό / εκπαιδευτικό λογισμικό ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ Εξασφάλιση / Ανάπτυξη ΣΔΜ – Εκπαιδευτικής Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας για το ψηφιακό υλικό / εκπαιδευτικό λογισμικό  Ανάπτυξη ενός δικτυακού κόμβου σε παγκύπρια κλίμακα  Ύπαρξη τοπικών δικτύων σε επίπεδο σχολικής μονάδας  Ευρυζωνική σύνδεση με διαδίκτυο/ δημιουργία - ενδοδικτύου  Επικοινωνία των σχολείων μεταξύ τους  Πρόσβαση των σχολείων σε ερευνητικά κέντρα και κέντρα πληροφόρησης  Πρόσβαση των σχολείων σε διεθνείς ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες και εγκυκλοπαίδειες  Πρόσβαση των σχολείων σε υποστηρικτικό ψηφιακό υλικό 17

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ Επιμόρφωση  Στήριξη των εκπαιδευτικών μέσα από ένα οργανωμένο και συστηματικό πρόγραμμα επιμόρφωσης και με την καθοδήγηση εντός της σχολικής μονάδας, που θα λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητές της 18

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Πηγές Χρηματοδότησης:  Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – Κατά το μεγαλύτερο μέρος καλύπτει μέχρι στιγμής κατά 50 % τις αγορές του ΕΛ  Δανειοδότηση από Ευρωπαϊκές Τράπεζες 19

ΕΡΓΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ  Έργο ΜΕ24/2006 (ΕΚΤ). Προμήθεια ειδικού λογισμικού για τις ανάγκες της Υπηρεσίας Καθοδήγησης και Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Προϋπολογισμός: € 0,96 εκατομμύρια  Έργο ΜΕ21/2006 (ΕΚΤ). Προμήθεια λογισμικού για το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (Learning Management System) Προϋπολογισμός: € 1,66 εκατομμύρια 20

ΕΡΓΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ  Έργο ΜΕ27/2006 (ΕΚΤ). Προμήθεια έτοιμου εκπαιδευτικού λογισμικού για μαθήματα του λυκειακού κύκλου (Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης). Προϋπολογισμός: € 1,7 εκατομμύρια  Έργο ΕΚΤ03/2007. Προμήθεια έτοιμου εκπαιδευτικού λογισμικού για μαθήματα του λυκειακού κύκλου (Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης). Προϋπολογισμός: € 0,6 εκατομμύρια 21

ΕΡΓΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ  Έργο ΕΚΤ04/2007. Προμήθεια έτοιμου εκπαιδευτικού λογισμικού για το Σύστημα Μαθητείας. Προϋπολογισμός: € 0,4 εκατομμύρια 22

ΕΡΓΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ  Έργο ΕΚΤ 02/07. Δημιουργία Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου για το ΣΔΜ. Πρωτοποριακό έργο τόσο για τα Κυπριακά όσο και για τα Ευρωπαϊκά Δεδομένα. 641 Μονάδες Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου για 17 μαθήματα του λυκειακού κύκλου (Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης) για το 25 % της ύλης του Αναλυτικού Προγράμματος. Προϋπολογισμός: €3.5 εκατομμύρια 23

ΕΡΓΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ  Πρόκειται για ευφάνταστο, ελκυστικό, και διαδραστικό υλικό, που αποτελείται από τα ακόλουθα μαθησιακά αντικείμενα:  Κείμενο  Φωτογραφίες  Χάρτης  Σχεδιαγράμματα  Οπτικοακουστικό Υλικό  Ακουστικό Υλικό  Πολυμεσικές Παρουσιάσεις (animation) 24

ΕΡΓΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ  Προσομοιώσεις (simulation)  Διαδραστικά εφαρμογίδια (applets)  Συμπληρωματικές Πηγές  Εκπαιδευτικό Παιγνίδι  Λύση Προβλήματος  Αξιολογητικές Δραστηριότητες 25

ΕΡΓΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ  Έργο ΕΚΤ 02/07 (συνέχεια):  Σύσταση και Επιμόρφωση Ομάδων Εργασίας (17 τριμελείς ομάδες)  Ετοιμασία εγγράφων Διαγωνισμού  Ανάπτυξη εργαλείου αξιολόγησης προσφορών  Αξιολόγηση προσφορών  Παρακολούθηση και εποπτεία του έργου  Διαρκής έλεγχος και ανατροφοδότηση για τα παραδοτέα του έργου σε συνεργασία με τις Ομάδες Εργασίας.  Ολοκλήρωση παραλαβής: Καλοκαίρι

ΕΡΓΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ  Έργο ΕΚΤ01/2008. Προμήθεια έτοιμου εκπαιδευτικού λογισμικού για το Σύστημα Μαθητείας. Προϋπολογισμός: € 0,9 εκατομμύρια 27

ΕΡΓΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ  Έργο ΕΠ05/2008 (Χρηματοδότηση από δανειοδοτήσεις από Ευρωπαϊκές Τράπεζες): Προμήθεια έτοιμου εκπαιδευτικού λογισμικού για 16 Μαθήματα / Θέματα Δημοτικής Εκπαίδευσης και για 16 Μαθήματα του Γυμνασιακού Κύκλου Προϋπολογισμός: α) Δημοτική Εκπαίδευση: € 1,73 εκατομμύρια β) Μέση Εκπαίδευση: € 0,61εκατομμύρια β) Μέση Εκπαίδευση: € 0,61εκατομμύρια 28

Μαθήματα – Θέματα Δημοτικής Εκπαίδευσης για τα οποία εξασφαλίστηκε εκπαιδευτικό λογισμικό 1. Γλώσσα 9. Σχεδιασμός και Τεχνολογία 2. Μαθηματικά 10. Μουσική 3.Επιστήμη – Περιβαλλοντική Αγωγή 11. Φυσική Αγωγή 4. Ιστορία – Μουσειακή Αγωγή 12. Ειδική Εκπαίδευση 5. Γεωγραφία 13. Προδημοτική Εκπαίδευση 6. Θρησκευτικά 14. Αγωγή Υγείας 7. Αγγλικά 15. Κυκλοφοριακή Αγωγή 8.Οικιακή Οικονομία 29

Μαθήματα – Θέματα Μέσης Εκπαίδευσης για τα οποία εξασφαλίστηκε λογισμικό 1. Νέα Ελληνικά 9. Σχεδιασμός και Τεχνολογία 2. Μαθηματικά 10. Τέχνη 3.Φυσική 11. Φυσική Αγωγή – Πρώτες Βοήθειες 4. Ιστορία 5. Βιολογία - Φυσιογνωστικά 6. Αρχαιογνωσία 7. Αγγλικά 8.Οικιακή Οικονομία 30