E-learning, b-learning: Τάσεις και Προοπτικές Ιωάννα Φεργαδιώτου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Διοικητικό Συμβούλιο Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Αίθουσα Συνεδριάσεων Πανεπιστημίου 44 “ΕΠΙΤΑΓΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΞΑΝΘΗ
Ανοικτή εξ απόστασεως μάθηση και Διαδίκτυο
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της ΕΕ Έργο: Συγχρηματοδότηση: Φορέας Υλοποίησης:
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΕπιχειρηΣη παραγωγηΣ τΣιμεντοπροιοντων
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΤΑ CD-ROMs ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ : ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Κυριακή Μπαλτά (Παν. Μακεδονίας) Ηλίας Σάββας (ΤΕΙ/Λάρισας) Άννα Φράγκου (Παν. Μακεδονίας)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Λειτουργία ιστοσελίδας και Βάσης Δεδομένων Αποφοίτων του Ι.Ε.Κ. Περιστερίου Ματθέ Παναγιώτα-Ισμήνη Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19 M.Sc. Προηγμένα Συστήματα.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η επιστήμη του Web.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. Αγορά Εργασίας Μεταπτυχιακές Σπουδές Οδηγός Καριέρας Διάχυση Νέας Γνώσης ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.)
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
Διαχείριση Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

e-learning, b-learning: Τάσεις και Προοπτικές Ιωάννα Φεργαδιώτου

31,5% των θέσεων απασχόλησης Απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  34% πληθυσμού 50% των θέσεων απασχόλησης Απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  48% πληθυσμού 18% των θέσεων απασχόλησης Δυναμικό χαμηλών προσόντων  18,5% πληθυσμού Υπερ/Υποκατάρτιση Υπερ/Υποεξειδίκευση Απαξίωση Πλεόνασμα/Έλλειψη Δεξιοτήτων Προβολή 2020: Αναντιστοιχία Δεξιοτήτων (CEDEFOP)

Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Συμμετοχή LLL (Eurostat 2009)

Σχέση επιπέδου εκπαίδευσης – χρήσης internet

Τύποι εκπαίδευσης

Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μέγεθος πληθυσμού Γεωγραφική διασποράΠεριοδικότητα εκπαιδεύσεωνΡυθμός ανανέωσης περιεχομένουΑπαίτηση για πρακτικές δεξιότητεςΧρονική ευελιξία καταρτιζομένων Επίπεδο προϋπάρχουσας γνώσης/ εμπειρίας

Υπάρχον προφίλ γνώσεων & δεξιοτήτων Επιθυμητό Προφίλ γνώσεων και δεξιοτήτων (π.χ. επαγγελματικό περίγραμμα) Διερεύνηση Εκπαιδευτικών Αναγκών Ανάγκες Κατάρτισης

Υποδομή/Μέσα Περιεχόμενο Οργάνωση Υπηρεσίας (Εκπαιδευτές, Διαχειριστές, …) Τι απαιτείται

Παράγοντες Επιτυχίας Σωστός Σχεδιασμός ανά Ομάδα- Στόχο Ευελιξία (Τόπος, Χρόνος, Ρυθμός) Αλληλεπίδραση, Ανάδραση, Εμπλοκή καταρτιζόμενου Υποστήριξη (Παιδαγωγικά, Τεχνικά, Διαδικαστικά)

•Κερδίζει έδαφος η σύγχρονη εκπαίδευση Ταχύτητα Internet •Ευνοούν τη πρόσβαση σε πηγές και την αυτομάθηση Social Tools •Εύκολα στη χρήση Authoring Tools Δεδομένα

•Ανάγκη για υψηλότερου επιπέδου δεξιότητες και εξειδίκευση •Στροφή προς τριτογενή τομέα •Ανάγκη εκπαίδευσης προσωπικού / πελατών (Portals, …) Αγορά Εργασίας •Βασική διαδικασία της επιχείρησης •Συνεχής και όχι αποσπασματική •Ολοκλήρωση συστημάτων Εκπαίδευση •Όχι ένα στατικό “σετ” •Συνδέονται με την απόδοση των εργαζομένων (πρόσληψη, κατάρτιση, απόδοση, αμοιβή) Δεξιότητες •Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτομάθησης, αναζήτησης και αξιολόγησης των πληροφοριών •Ανάπτυξη multimedia βιβλιοθηκών/mobile περιεχομένου Περιεχόμενο Τάσεις

•Μονόδρομος για εκπαίδευση σε νέα προϊόντα, νέες ανάγκες, διάχυση πληροφορίας και καλών πρακτικών και σε μικρότερες εταιρίες, •Αdaptive learning, Standards E-learning •Open Source (αλλά και Open Content, Προσομοιώσεις, Παιχνίδια) Υποδομή •Κοινωνική διάσταση της μάθησης, διαμοίραση πηγών, διαχείριση γνώσης, αξιοποίηση στελεχών Web 2.0 Τάσεις (2)

ΑΒΓ