25/01/2008. Δεδομένα Εταιρία: Παρουσία στην Αγορά: Στάδιο Εξέλιξης: Χαρακτηριστικά: Φιλοσοφία: Movie News ΧθεσινοΣημερινοΑυριανή Ανάπτυξη… Μια “προσωποκεντρική”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Decokeram Art & Design…
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
1. Εισαγωγή Ορισμοί:  VOD  NVOD  Live Streaming.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΣΤΡΕΣ
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Department of Aristotle University of Thessaloniki Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Ιωάννης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΣΧΗΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΔΗΜΟΣΙΩΝ & ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ Βρυξέλλες 1 0 /1 2 /07.
Η παράσταση έχει εγκριθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας. Τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
Η Χορηγία και Εξεύρεση Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
Κύπρος 41 χρόνια Δεν ξεχνώ Διεκδικώ Δημιουργώ. Αφιερωμένο σε όσους ζουν στην ξενιτιά και διαπρέπουν Σπύρος Τερζής Αθηνά Στεργιαννίδου ΥΠΕΥΘΥΝΗ: ΕΛΕΝΗ.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Γ ΕΝΙΚΟ Ν ΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Π ΑΙΔΩΝ «Η Α ΓΙΑ Σ ΟΦΙΑ » Θηβών & Παπαδιαμαντοπούλου, Γουδή.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ομάδες στο Google.
Power Point (Συνέχεια).
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ψυχαγωγια Στατιστικά στοιχεία.
Μυστήρια Επιστημονική φαντασία
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ www. hcc. edu
Καφές και τσιγάρο COFFEE AND CIGARETTES.
Εργασία στο project των μαθητριών
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
TV SPOT ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ – ΣΠΙΚΑΖ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
Εισαγωγικό σημείωμα Αγαπητές κυρίες, κύριοι
Παρασταση θεατρου σκιων
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

25/01/2008

Δεδομένα Εταιρία: Παρουσία στην Αγορά: Στάδιο Εξέλιξης: Χαρακτηριστικά: Φιλοσοφία: Movie News ΧθεσινοΣημερινοΑυριανή Ανάπτυξη… Μια “προσωποκεντρική” εταιρία έντονου “καλλιτεχνικού” προφίλ, ιδιαίτερα ενημερωμένη για τα καλλιτεχνικά δρώμενα σε Ελλάδα αλλά και στη Μητρόπολη του κόσμου (Ν.Υ) Διατήρηση ενός ποιοτικού μέσου – με περίσσεια καλλιτεχνική αναζήτηση, η οποία για κάθε πελάτη υπάρχουν και prospect – αποτυπώνεται με τη μοναδικότητα που του αρμόζει.

Ζητούμενο Μια περιήγηση στη φιλοσοφία της Movie News για τους ανθρώπους των media. Λίγα λόγια για τους media people:  Εργασιακό περιβάλλον, συνήθως κλειστό  Βασικό όπλο τους, οι αριθμοί  Τρόπος παρουσίασής τους, στους πελάτες τους – μαθηματικά / στατιστικά μοντέλα.  Ο τρόπος που συνήθως τους προσεγγίζουν τ’ άλλα μέσα είναι ανάλογος με τον δικό τους (εκτός της TV και ιδιαίτερα του Mega Channel)

Περιήγηση σ’ ένα εντυπωσιακό μέσο Μπαίνουμε στην αίθουσα… Καθόμαστε αναπαυτικά στις καρέκλες της αίθουσας… Τα φώτα χαμηλώνουν… Το ταξίδι ξεκινάει στην οθόνη…

ΘΕΜΑ: Ταινία παρουσίασης στοιχείων του μέσου, όπως:  Αίθουσες που συνεργαζόμαστε  Επιβλητικό περιβάλλον  Καθηλωμένοι θεατές  Περιφερειακοί χώροι  Άλλες ενέργειες promo  TGI – ποιοτικά στοιχεία κοινού  Ποσοτικά στοιχεία ποιοτικά στοιχεία κινηματογράφου  Επιβλητική μεγάλη οθόνη  Surround ήχος  Όχι zapping  Όχι clutter  Απόλυτη προσοχή …

Γιατί Movie News… 1.Αίθουσες 2.Πληθώρα επιλογών ταινιών Box Office 3.Ποιότητα εξυπηρέτησης 4.Ταχύτητα 5.Δυνατότητα υλοποίησης επιπλέον δημιουργικών ενεργειών

Υλοποίηση Πρόσκληση: Αποστολή: Κουτί popcorn τυπωμένο με το λογότυπο Movie News.  Έντυπη πρόσκληση – Avant Premiere -  Αμπαλάζ – διάφανη ζελατίνα με κορδέλα μαύρη με το λογότυπο Movie News και ονομαστικό καρτελάκι παραλήπτη. Με ειδικό συνεργάτη που μπορεί να διαχειριστεί τέτοιου είδους project.

Follow-up: Χώρος εκδήλωσης: (Λίστα media people από την Movie News) Τηλεφωνικό follow-up από την ACUMEN  για παραλαβή πρόσκλησης  για προσέλευση Λίστα αναμενόμενων media people (κλαδικά μέσα) Προτεινόμενος χώρος multiplex – Kosmopolis, λόγω πρόσβασης και parking …

… Διαμόρφωση χώρου: Catering:  Οριοθέτηση χώρου  Σήμανση Movie News  Κινηματογραφικά pop σχετικά με ταινίες (σα να είναι πρωταγωνιστές)  Μουσική επένδυση, θέματα από ταινίες που όλοι αγαπήσαμε.  Οθόνη plasma – trailer προσεχώς της επόμενης εβδομάδος και διαφημιστικά spot υπαρχόντων πελατών Dip και open bar για αρχή και “ελαφρύ” – “απογευματινό” για το τέλος

Υποδοχή: • 4 promoters ντυμένοι κινηματογραφικά (2 άνδρες, 2 γυναίκες) βεστιάριο • Άνθρωποι Movie News, επίσης με “κοστούμια” κινηματογραφικά. • Άνθρωπος για check-in (promoter)  Οι άνθρωποι του catering να είναι ανάλογα ντυμένοι με το όλο σκηνικό  “Get together”… …

Κλείνουμε: “Σας προσκαλούμε σε μία προσωπική συνάντηση για να μιλήσουμε ειδικά για τους δικούς σας πελάτες. Φουαγιέ: Γλέντι