Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 50.4

2 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
Δημιουργικότητα Δραματικές, ζωντανές αναπαραστάσεις των προϊόντων και υπηρεσιών Πλούσια χρώματα, έντονες λεπτομέρειες, ζωντανή εικόνα Δυνητική κάλυψη & Οικονομική αποδοτικότητα Μεγάλα ακροατήρια με χαμηλό CPM (αλλά υψηλό συνολικό κόστος) Για επιχειρήσεις μεγάλου μεγέθους Απορρόφηση & Προσοχή Αρκετοί εκτίθενται στα διαφημιστικά μηνύματα σε δεκτική διάθεση

3 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΚΟΣΤΟΣ Μεγάλα ακροατήρια  μεγάλο συνολικό κόστος media Μεγάλο κόστος παραγωγής Φευγαλέο μήνυμα Σε διαφημιστικά σποτ 15-30˝ Κορεσμός (clutter) Πολλές διαφημίσεις και άλλο εκτός προγράμματος υλικό Μειωμένη Προσοχή των θεατών Zapping

4 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Αριθμός σταθμών : μεγάλος Διείσδυση : 84,5% (13-70) ΜΑΡ-ΑΠΡ 2017 Συχνότητα χρήσης : 209’ (μέση ημερήσια διάρκεια ακρόασης) Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 6,9

5 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Κόστος & Αποδοτικότητα Χαμηλό κόστος παραγωγής και media Κατάλληλο για «χτίσιμο» κάλυψης και συχνότητας Δεκτικότητα Πιο προσωπική/συναισθηματική σχέση ακροατή – σταθμού  μεγαλύτερη δεκτικότητα στη διαφήμιση Επιλεκτικότητα Θεματικά προγράμματα – ηλικιακές προτιμήσεις – γεωγραφική κάλυψη

6 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Δημιουργικοί περιορισμοί Ελλειψη οπτικών ερεθισμάτων Βραχύβιο/φευγαλέο μήνυμα Κατάτμηση ακροατηρίου Χαοτικές αγοραστικές διαδικασίες Περιορισμένη προσοχή ακροατηρίου (μέσο – φόντο άλλων δραστηριοτήτων) Ανταγωνισμός από ψηφιακά μέσα

7 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Εβδομαδιαία, Μηνιαία, 2Μηνιαία, κλπ Διείσδυση : (13-70) ΜΑΡ-ΑΠΡ 2017 Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 23,8

8 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Επιλεκτικότητα Ποικιλία Θεμάτων – ηλικιακές προτιμήσεις – γεωγραφική κάλυψη Ποιότητα Αναπαραγωγής Χαρτί υψηλής ποιότητος με εικόνες, χρώματα Δημιουργική προσαρμοστικότητα Οσον αφορά μορφή, μέγεθος, ακριβή θέση Μονιμότητα / διάρκεια ζωής Γόητρο

9 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Κόστος Απόλυτο √ – Στοχευμένο (CPM); Περιορισμένη Ικανότητα Συχνότητας επίδειξης διαφήμισης Κορεσμός σε διαφημίσεις

10 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Ημερήσιες, Εβδομαδιαίες, Κυριακάτικες Διείσδυση (13-70) ΙΑΝ-ΔΕΚ 2013 : 32,6% Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 19

11 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Ευελιξία Τρόπος δημιουργίας και & παρουσίασης της διαφήμισης Δημιουργικές ευκαιρίες Γεωγραφική επιλεκτικότητα Συμμετοχή του αναγνώστη και αποδοχή μηνυμάτων

12 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Κακή ποιότητα αναπαραγωγής Μικρή διάρκεια ζωής Ελλειψη επιλεκτικότητος (Δημογραφικά, lifestyles)


Κατέβασμα ppt "ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google