25/01/2008
Δεδομένα Εταιρία: Παρουσία στην Αγορά: Στάδιο Εξέλιξης: Χαρακτηριστικά: Φιλοσοφία: Movie News ΧθεσινοΣημερινοΑυριανή Ανάπτυξη… Μια “προσωποκεντρική” εταιρία έντονου “καλλιτεχνικού” προφίλ, ιδιαίτερα ενημερωμένη για τα καλλιτεχνικά δρώμενα σε Ελλάδα αλλά και στη Μητρόπολη του κόσμου (Ν.Υ) Διατήρηση ενός ποιοτικού μέσου – με περίσσεια καλλιτεχνική αναζήτηση, η οποία για κάθε πελάτη υπάρχουν και prospect – αποτυπώνεται με τη μοναδικότητα που του αρμόζει.
Ζητούμενο Μια περιήγηση στη φιλοσοφία της Movie News για τους ανθρώπους των media. Λίγα λόγια για τους media people: Εργασιακό περιβάλλον, συνήθως κλειστό Βασικό όπλο τους, οι αριθμοί Τρόπος παρουσίασής τους, στους πελάτες τους – μαθηματικά / στατιστικά μοντέλα. Ο τρόπος που συνήθως τους προσεγγίζουν τ’ άλλα μέσα είναι ανάλογος με τον δικό τους (εκτός της TV και ιδιαίτερα του Mega Channel)
Περιήγηση σ’ ένα εντυπωσιακό μέσο Μπαίνουμε στην αίθουσα… Καθόμαστε αναπαυτικά στις καρέκλες της αίθουσας… Τα φώτα χαμηλώνουν… Το ταξίδι ξεκινάει στην οθόνη…
ΘΕΜΑ: Ταινία παρουσίασης στοιχείων του μέσου, όπως: Αίθουσες που συνεργαζόμαστε Επιβλητικό περιβάλλον Καθηλωμένοι θεατές Περιφερειακοί χώροι Άλλες ενέργειες promo TGI – ποιοτικά στοιχεία κοινού Ποσοτικά στοιχεία ποιοτικά στοιχεία κινηματογράφου Επιβλητική μεγάλη οθόνη Surround ήχος Όχι zapping Όχι clutter Απόλυτη προσοχή …
Γιατί Movie News… 1.Αίθουσες 2.Πληθώρα επιλογών ταινιών Box Office 3.Ποιότητα εξυπηρέτησης 4.Ταχύτητα 5.Δυνατότητα υλοποίησης επιπλέον δημιουργικών ενεργειών
Υλοποίηση Πρόσκληση: Αποστολή: Κουτί popcorn τυπωμένο με το λογότυπο Movie News. Έντυπη πρόσκληση – Avant Premiere - Αμπαλάζ – διάφανη ζελατίνα με κορδέλα μαύρη με το λογότυπο Movie News και ονομαστικό καρτελάκι παραλήπτη. Με ειδικό συνεργάτη που μπορεί να διαχειριστεί τέτοιου είδους project.
Follow-up: Χώρος εκδήλωσης: (Λίστα media people από την Movie News) Τηλεφωνικό follow-up από την ACUMEN για παραλαβή πρόσκλησης για προσέλευση Λίστα αναμενόμενων media people (κλαδικά μέσα) Προτεινόμενος χώρος multiplex – Kosmopolis, λόγω πρόσβασης και parking …
… Διαμόρφωση χώρου: Catering: Οριοθέτηση χώρου Σήμανση Movie News Κινηματογραφικά pop σχετικά με ταινίες (σα να είναι πρωταγωνιστές) Μουσική επένδυση, θέματα από ταινίες που όλοι αγαπήσαμε. Οθόνη plasma – trailer προσεχώς της επόμενης εβδομάδος και διαφημιστικά spot υπαρχόντων πελατών Dip και open bar για αρχή και “ελαφρύ” – “απογευματινό” για το τέλος
Υποδοχή: • 4 promoters ντυμένοι κινηματογραφικά (2 άνδρες, 2 γυναίκες) βεστιάριο • Άνθρωποι Movie News, επίσης με “κοστούμια” κινηματογραφικά. • Άνθρωπος για check-in (promoter) Οι άνθρωποι του catering να είναι ανάλογα ντυμένοι με το όλο σκηνικό “Get together”… …
Κλείνουμε: “Σας προσκαλούμε σε μία προσωπική συνάντηση για να μιλήσουμε ειδικά για τους δικούς σας πελάτες. Φουαγιέ: Γλέντι