Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2ΟΟΟ Επιχειρησιακό Σχέδιο «Άρση από την ανεργία και την περιθωριοποίηση στην Απασχόληση»
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Χρηματοδότηση ΕΚΤ & Εθνικοί πόροι Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ,
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ» Σύγχρονες υποδομές για μία ανταγωνιστική βιομηχανία 4 Αυγούστου 2009.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Σύρου
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Παπαγεωργίου Βάσω Σύμβουλος Επικοινωνίας ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντώνης Κορωναίος, Καθηγητής Τμ. Γεωλογίας ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΕΕΕΚΛΕΚΤΟΝ….
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων 2.3.2.β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ Τελικός δικαιούχος: Σιβιτανίδειος Σχολή Φορείς σύμπραξης: Ε.Κ.Π.Α. Ε.Α.Ι.Τ.Υ. ΤΕΙ Λάρισας Διάρκεια : 15/2/2006 – 31/12/2007 Προϋπολογισμός έργου: 6.500.000 €

Στόχοι του προγράμματος: Η εξοικείωση των μαθητών σε μεθόδους & διαδικασίες της αγοράς εργασίας Η ευαισθητοποίηση σε θέματα επιχειρηματικής σκέψης και κουλτούρας Η ανάπτυξη προσωπικών και επιχειρηματικών δεξιοτήτων Η στενότερη σύνδεση του σχολείου με την αγορά εργασίας Η καλλιέργεια του ομαδικού πνεύματος

Προσομοίωση με ρεαλιστικό τρόπο της λειτουργίας των πραγματικών επιχειρήσεων Απευθύνεται σε μαθητές των ΤΕΕ Η διάρκεια λειτουργίας μιας μαθητικής εικονικής επιχείρησης είναι: (48 ώρες /σχολικό εξάμηνο) Εκτός τυπικού ωραρίου

Χαρακτηριστικά του μοντέλου Οι μαθητές θα εργάζονται ομαδικά σε ένα επιχειρηματικό σχέδιο, στο εσωτερικό της οργανωτικής δομής μιας εικονικής εταιρείας O αριθμός μαθητών ανά πρόγραμμα εικονικής επιχείρησης, προσδιορίζεται στους 8 – 15 θα δίνεται η δυνατότητα σε περισσότερους από έναν μαθητές να υποδύονται τον ίδιο ρόλο εναλλάξ στην ίδια επιχείρηση

Οι μαθητές θα προσομοιώνουν επιχειρηματικά σενάρια Μπορούν να λειτουργούν συγχρόνως περισσότερες από μία ίδια ή διαφορετική εικονική επιχείρηση σε ένα σχολείο Θα υπάρχει σχέση μέσα και έξω από το σχολείο με στελέχη επιχειρήσεων, επιχειρηματίες της τοπικής κοινωνίας

Συνολικά στα 4 εξάμηνα σε Εθνικό επίπεδο Συνολικά στα 4 εξάμηνα σε Εθνικό επίπεδο Θα λειτουργήσουν: 2.100 εικονικές – μαθητικές επιχειρήσεις στις οποίες θα συμμετέχουν: 31.500 μαθητές Θα απασχοληθούν: 1.100 εκπαιδευτικοί (οι οποίοι θα λειτουργήσουν την επιχείρηση δύο φορές)

Ατομικές δεξιότητες : Ομαδική εργασία επίλυση προβλημάτων Δημιουργικότητα Αυτοπεποίθηση Επικοινωνιακές δεξιότητες Ανάληψη πρωτοβουλίας Κριτική σκέψη Λήψη ατομικών και ομαδικών αποφάσεων Διαχείριση του χρόνου & τήρηση των προθεσμιών Διαπραγματευτικές δεξιότητες Χρησιμοποίηση των ΤΠΕ

Επιχειρηματικές δεξιότητες : Κατανόηση του τρόπου λειτουργίας μιας επιχείρησης Βασικές οικονομικές γνώσεις Εμπειρία σε βασικές επιχειρηματικές λειτουργίες Ανάπτυξη έρευνας αγοράς εργασίας Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού Σύνταξη επιχειρηματικής αλληλογραφίας, εγγράφων Ανάπτυξη και διαχείριση επιχειρηματικών επαφών, σχέσεις με την τοπική κοινωνία Διοικητικές διαδικασίες

Α’ Εφαρμογή : το 2ο εξάμηνο του σχολικού έτους 2005 - 06 Λειτούργησαν 97 εικονικές επιχειρήσεις, σε ΤΕΕ των περιφερειών: Αττικής Κεντρικής Μακεδονίας Δυτικής Ελλάδας Θεσσαλίας Βορείου Αιγαίου

Β’ και Γ’ Εφαρμογή : σχολικό έτος 2006 – 07 σε όλα τα ΤΕΕ της χώρας Β’ και Γ’ Εφαρμογή : σχολικό έτος 2006 – 07 σε όλα τα ΤΕΕ της χώρας Θα λειτουργήσουν περίπου 1100 εικονικές μαθητικές επιχειρήσεις

Οι εικονικές που θα λειτουργήσουν ανταποκρίνονται σε βασικά επαγγέλματα ειδικοτήτων Β΄κύκλου των 13 τομέων Μηχανολογικός Πληροφορικής & δικτύων Η/Υ Οικονομίας - Διοίκησης Εφαρμοσμένων τεχνών Ηλεκτρολογικός Ηλεκτρονικών Κατασκευών Ναυτικός – Ναυτιλιακός Υγείας & Πρόνοιας Χημικών εργαστηριακών εφαρμογών Αισθητικής – Κομμωτικής Γεωπονίας, τροφίμων & περιβάλλοντος Κλωστοϋφαντουργίας – ένδυσης

Επιλογή συμμετεχόντων εκπαιδευτικών Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος Αίτηση συμμετοχής των εκπαιδευτικών Κριτήρια επιλογής των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών σε συνεργασία με το τμήμα Β’ ΤΕΕ του ΥΠΕΠΘ Αξιολόγηση και επιλογή των εκπαιδευτικών ‘Εκδοση Απόφασης για την συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε πρόγραμμα επιμόρφωσης

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε διαδικασίες δημιουργίας και λειτουργίας εικονικών μαθητικών επιχειρήσεων στη χρήση του λογισμικού που θα αναπτυχθεί για την υλοποίηση του προγράμματος Διάρκεια επιμόρφωσης: 40 ώρες Συμβατική σε επίπεδο νομού & εξ’ αποστάσεως

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Οργανώνει τη λειτουργία της εικονικής μαθητικής «επιχείρησης» επιλογή μαθητών, χώρων, εξοπλισμού επιλογή συνεργαζόμενης επιχείρησης , εκτίμηση των αναλωσίμων που θα χρειαστούν Προετοιμάζει τους μαθητές για την εισαγωγή τους στην ομαδική εργασία, τις βασικές έννοιες επιχειρηματικότητας, την ανάθεση ρόλων κ.α. Υποστηρίζει τους μαθητές προσφέροντας βοήθεια και συμβουλές σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Παρακολουθεί, επιβλέπει τα διάφορα στάδια δραστηριότητας της μαθητικής εικονικής επιχείρησης Καθοδηγεί, δεν παρεμβαίνει έτσι ώστε, οι μαθητές να είναι ελεύθεροι να αναπτύξουν ιδέες, πρωτοβουλίες και να κάνουν λάθη από τα οποία θα διδαχθούν Συμμετέχει στη διαδικασία αξιολόγησης με μηνιαίες εκθέσεις προόδου

Εργαλεία επιμόρφωσης & εκπαίδευσης 13 τεύχη επιμορφωτικού υλικού, για τους επιμορφωτές αλλά και τους εκπαιδευτικούς που θα επιμορφωθούν 13 τεύχη εκπαιδευτικού υλικού, για τους εκπαιδευτικούς που θα υλοποιήσουν εικονικές επιχειρήσεις στο σχολείο 13 τεύχη εκπαιδευτικού υλικού, για τους μαθητές που θα συμμετέχουν στην επιχείρηση

Εργαλεία επιμόρφωσης & εκπαίδευσης cd’s με διαφορετικά λογισμικά εικονικών επιχειρήσεων, που θα ανταποκρίνονται στα βασικά επαγγέλματα που πιθανά θα ασκήσουν οι απόφοιτοι της ΤΕΕ τα cd’s θα συνοδεύονται από οδηγούς πλοήγησης (users manual), για όλους τους συμμετέχοντες

Οδηγός εφαρμογής και διαχείρισης Υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος προς εκπαιδευτικούς & μαθητές Κεντρική ομάδα έργου Οδηγός εφαρμογής και διαχείρισης Δημιουργία Ιστοσελίδας www.eikonikes.gr Λειτουργία Help desk Ομάδες υποστήριξης της υλοποίησης στα ΤΕΕ

Η Ενημέρωση στα ΤΕΕ Ενημερωτικά έγγραφα Υπ.Ε.Π.Θ. & Σιβιτανιδείου Σχολής Έντυπα ενημέρωσης Ιστοσελίδα www.eikonikes.gr 8 ημερίδες ενημέρωσης – διάχυσης σε κεντρικές περιφέρειες Μέσω εκδηλώσεων άλλων έργων (Επισκέψεις σε επιχειρήσεις, Θερινό Σχολείο κ.α.)

Αξιολόγηση Εκθέσεις προόδου των εκπαιδευτικών, μηνιαίες Αυτοαξιολόγηση από τους μαθητές μέσω ερωτηματολογίου Έκθεση από το στέλεχος της επιχείρησης σχετικά με τις επιδόσεις των μαθητών και την εικονική επιχείρηση συνολικά Εκθέσεις αξιολόγησης από τις ομάδες υποστήριξης & εποπτείας της υλοποίησης στα ΤΕΕ, στο τέλος κάθε σχολικού εξαμήνου

Κίνητρα - Οφέλη Αμοιβές εκπαιδευτικών και στελεχών επιχειρήσεων που συμμετέχουν Βελτίωση των γνώσεων και προσόντων των εκπαιδευτικών και των μαθητών Διάθεση εξοπλισμού Δυνατότητα δημιουργικής έκφρασης για τους μαθητές

www.sivitanidios.edu.gr www.eikonikes.gr Χαρά Κατελάνου - Προϊσταμένη Τμήματος Προγραμ. Ε.Ε., Εθνικών Φορέων & σύνδεσης με την παραγωγή www.sivitanidios.edu.gr www.eikonikes.gr