Οικονομική Κρίση & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Coursera!.
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Σχέσεις με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Η τιμή των προϊόντων καπνού ως εργαλείο της αντικαπνιστικής πολιτικής στην εποχή της κρίσης Τομέας Οικονομικών της Υγείας 1 Γιάννης Κυριόπουλος MD, MPH,
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ (Heal-Link)
Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Στάμος T. Καραμούζης, Ph.D. ΤΕΙΘ 2005.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
MOOCs - Massive Open Online Courses.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Ιωάννης Αναγνωστόπουλος, Επικ. Καθηγητής Π. Σ. Ε
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Εθνική Τράπεζα Ο ρόλος του Τραπεζικού Τομέα στην επανεκκίνηση του Real Estate Prodexpo.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Παντελής Μπαλαούρας, Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ.  P.Balaouras, C. Tsibanis, S. Bolis, L. Merakos. On the provision.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Κεφάλαιο 7 Δημόσια οικονομικά σε καθεστώς πλήρους απασχόλησης Μακροοικονομία.
Η επίδραση της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην επίδοση των φοιτητών Βασίλης Πολυχρονόπουλος Έρευνα Μονάδα Ολικής.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής» ( Φασουλάς Γιάννης Επίκουρος.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Η πορεία του έργου, το μέλλον και η σύνδεσή του με το Ίδρυμα και την κοινωνία Ταγκούλης Αλέξανδρος Ερευνητής.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Αποτελέσματα και Απολογισμός του Έργου στο ΤΕΙ Αθήνας Νατάσα Καραπανάγου Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα(ΑΕΙ)
Μεταπτυχιακές σπουδές στη Γαλλία
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οικονομική Κρίση & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Πηγές Ινστιτούτο Έρευνας για την εργασία και την απασχόληση University of California Berkeley, Χρηματηστήριο & Φοιτητική κρίση χρέους, Charlie Eaton και Brian Stewart Ιούνιος 2014. Διαδικτυακά πτυχία Διοίκησης Επιχειρήσεων απειλούν τα παραδοσιακά Πανεπιστήμια, Businessweek, May 5, 2014, pages 51-52. Pappano, Laura. "The Year of the MOOC." The New York Times 2.12 (2012): 2012. Kolowich, Steve. "Why professors at San Jose State won’t use a Harvard professor’s MOOC." The Chronicle of Higher Education 2 (2013).

Οικονομική Κρίση & Φοιτητικό Χρέος Η σύντομη αυτή παρουσίαση παρουσιάζει μεγάλη αύξηση του χρέους δανείων σπουδαστών στην Καλιφόρνια από το σχολικό έτος 2004-05 και μετά. Περαιτέρω, δείχνουμε ότι ολόκληρος ο τομέας της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης - και όχι μόνο οι φοιτητές - πληρώνει περισσότερο από ποτέ στη Wall Street.

Φοροαπαλλαγές & μείωση κρατικής επιδότησης Από το ακαδημαϊκό έτος που λήγει το 2009-10, δημόσια κολέγια και πανεπιστήμια της Καλιφόρνιας ξόδευαν περισσότερα από 1 δισ. δολάρια ετησίως για τόκους και μόνο, για τα ομόλογα και τραπεζικά κεφάλαια θεσμικού δάνεισμού. Ανησυχητικό είναι το γεγονός οτι η πλειοψηφία των μαθητών στην Καλιφόρνια απο νηπιαγωγείο-λύκειο αντιμετωπίζουν δυσμενείς συνθήκες διαβίωσης με τα υψηλότερα ποσοστά να ζούν κάτω απο το όριο της φτώχιας συγκριτικά με άλλες πολιτείες αφού ο συνδυασμός στεγαστικού και διαβίωσης κόστους είναι απο τα υψηλότερα στις ΗΠΑ.

Μείωση κρατικής επιδότησης Οι δαπάνες για βοηθητικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων ανέσεις, όπως κοιτώνες και κέντρα αναψυχής, όμως, αυξήθηκαν με ταχείς ρυθμούς. Επέκταση των εν λόγω παροχών είναι συχνά δυνατές επειδή χρηματοδοτούνται με ομόλογα που προωθούνται στην χρηματαγορά από Τράπεζες της Wall Street. Εν τω μεταξύ, οι δαπάνες -κρατικός προυπολογισμός- για την εκπαίδευση μειώθηκαν στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο Καλιφόρνιας (CSU) και των συστημάτων κοινοτικών κολεγίων. Οι φοιτητές πληρώνουν το τίμημα με υψηλότερα Δίδακτρα.

Δίδακτρα αυξάνονται Δαπάνες ανά κρατούμενο στις φυλακές αυξήθηκαν από $ 33.000 το 1995 σε $60.000 δολάρια σήμερα, μια αύξηση 82,3 τοις εκατό εαν ληφθεί υπόψη ο πληθωρισμός. Συγκριτικά, νηπιαγωγείο με λύκειο οι δαπάνες αυξήθηκαν μόνο κατά 17,9% από το 1995 με τις αναπροσαρμογές του πληθωρισμού. Αυτό σημαίνει ότι οι δαπάνες για τις τρέχουσες ανάγκες κρατουμένων έχει αυξηθεί πέντε φορές πιο γρήγορα από ό, τι οι δαπάνες για τους μαθητές. Κοστος σπουδών CSU ανα φοιτητη ανα έτος είναι περίπου $14,000 εκ των οποίων περίπου 50% δηλαδή $7,000 είναι κρατική επιχορήγηση. Δηλαδή ενας φυλακισμένος κοστίζει ετησίως οσο περιπου 4 φοιτητές. Το νομικά απαιτούμενο συμπεριλαβανόμενο κόστος ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης αυξάνει σημαντικά τις ετήσιες δαπάνες για τους κρατούμενους. Αυτες οι αδυναμίες δίνουν την ευκαιρία σε Καιροσκόπους να εκμεταλευονται τις ατέλειες του συστήματος π.χ. Δικαστής συνιδιοκτήτης φυλακής καταδίκαζε νέους στην φυλακή του με αποτελεσμα την οριστική του παύση και ποινική δίωξη. Ψυχολόγος πλήρωσε και παρέλαβε διδακτορικό δια αλληλογραφίας για να διοριστεί σε φυλακή με μισθό $150,000, κτλ.

Έσοδα ανα φοιτητή αυξάνονται Δημόσια κολέγια έχουν αυξήσει τα δίδακτρα ριζικά για να αντισταθμίσουν τις μειώσεις κρατικών πιστώσεων παρά τη συγκράτηση των δαπανών για τα μη- εκπαιδευτικά έξοδα. Κρατικές Πιστώσεις στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια (UC) σύστημα μετά την Πρόταση Νόμου 30 (Prop 30) παραμένουν χαμηλότερες κατά 21% σε σχέση με το 2001-02 χωρίς καν να εξετάσουμε τον πληθωρισμό ή την ανάπτυξη εγγραφής φοιτητών. Κρατικές Πιστώσεις CSU είναι κατά 11% χαμηλότερα. Ούτε οι κρατικές πιστώσεις κολλεγίων έχουν αποκατασταθεί σε επίπεδα 2001-02 εάν λάβουμε υπ’οψιν τον πληθωρισμό. Από την περίοδο 2004-05 έως 2013-14, δίδακτρα αυξήθηκαν κατά 114% σε UC, κατά 134% στο CSU. Δίδακτρα ανά μονάδα αυξήθηκαν κατά 80% σε κοινοτικά κολλέγια.

Τόκοι δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης 2001-10 $6.5 δισ. Δημόσια κολέγια έχουν αυξηθεί δραματικά δανεισμού από τη Wall Street, μεγάλο μέρος από το να πληρώσει για την κατασκευή των ανέσεις, όπως κοιτώνες, κέντρα αναψυχής, και αθλητικές εγκαταστάσεις. Οι δαπάνες αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς για βοηθητικές υπηρεσίες, τέρψη και αναψυχή. Ο αυξημένος δανεισμός έχει επίσης οδηγήσει σε σημαντικές αυξήσεις των τόκων στη Wall Street, παρά την προσπάθεια να μειωθούν τα επιτόκια που προσφέρονται από τις αγορές ομολόγων. Από την άλλη πλευρά, οι δαπάνες για την εκπαίδευση παρέμειναν σχετικά επίπεδη. με επίπεδη ή μειωμένη εκπαιδευτική δαπάνη, με αποτέλεσμα απο τα δημόσια κολέγια Καλιφόρνιας να έχουν στραφεί μακριά εκατοντάδες χιλιάδες ειδικευμένους φοιτητές.

2009-10 Τόκοι $775 ανα φοιτητή Από το 2001-02 έως 2009-10,1 ο μέσος όρος εσόδων ανά φοιτητή από τα δίδακτρα, μετά από την χρηματοδοτική ενίσχυση που χορηγείται αυξήθηκε κατά 3.990 δολάρια στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, από $ 2.982 στο CSU, και από $ 537 στα κολέγια κοινότητας. Παρά τη μείωση των επιτοκίων και τη σταθεροποίηση των πανεπιστημιακών εσόδων μέσω της αύξησης των διδάκτρων, η αύξηση του δανεισμού CSU αύξηση των ετήσιων δαπανών για πληρωμές τόκων ανά φοιτητή κατά 82% από $ 265 έως $ 479 ανά φοιτητή ετησίως. Παρά τη σταθεροποίηση των πανεπιστημιακών εσόδων μέσω της αύξησης των διδάκτρων, η αύξηση του δανεισμού από τα UC αύξηση των ετήσιων δανείων, οι δαπάνες για πληρωμές τόκων ανά φοιτητή κατά 21% σε $ 2.078 ανά φοιτητή ετησίως.

2001-10 αύξηση 44% βοηθητικών δαπανών Στα Κοινοτικά κολλέγια αποφεύγονται ραγδαίες αυξήσεις διδάκτρων συγκρίσιμα με UC και CSU, αλλά μόνο με δανεισμό για να αντισταθμίσουν τίς ελλείψεις δημόσιας χρηματοδότησης στο πλαίσιο Prop 98 σύστημα ετεροχρονισμού των πληρωμών της Καλιφόρνιας. Με αυτό το νέο δανεισμό, τα κοινοτικά κολέγια δημιουργούν αύξηση των δαπανών για πληρωμές τόκων κατά 2.044% από $ 25 έως $ 536 ανά φοιτητή ετησίως. Ενώ στο CSU μειώθηκαν οι εκπαιδευτικές δαπάνες, είχε αύξηση 18% στις δαπάνες για βοηθητικές υπηρεσίες, μια περιοχή που περιλαμβάνει ανέσεις όπως κοιτώνες και τα κέντρα αναψυχής. Επέκταση των εν λόγω παροχών συχνά χρηματοδοτούνται μέσω ομολόγων δανεισμού που αυξάνει το πανεπιστημιακό κόστος επιτοκίων.

2001-10 αύξηση $ διδασκαλίας 5% UC αύξηση των δαπανών κατά 78% για τις βοηθητικές υπηρεσίες, αλλά μόνο κατά 23% για διδασκαλία. Αντιμετωπίζοντας αυτο το αυξανόμενο κόστος, το μερίδιο πληρωμών των νυν και πρώην φοιτητών, και το χρέος των φοιτητών αυξήθηκε από 15% σε 2004 σε 23% το 2012. Ο μέσος όρος χρέους των Καλιφορνέζων με φοιτητικά δάνεια αυξήθηκε από $ 16.600 έως $ 25.700. Το μερίδιο της Καλιφόρνια απο οφειλέτες που είναι περισσότερο από 90 ημέρες σε παραβατική αδυναμία πληρωμών αυξήθηκε από 10% σε 18%. Σε εθνικό επίπεδο, το 81% των αφροαμερικάνων σπουδαστών έχουν φοιτητικά δάνεια, το υψηλότερο ποσοστό. Σε εθνικό επίπεδο, το 84% των φοιτητών για κερδοσκοπικά κολέγια έχουν φοιτητικά δάνεια, το υψηλότερο ποσοστό για οποιοδήποτε υπο-τομέα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Καλιφόρνια Ανεργεία νέων 20.2% Η ανεργεία των νέων στην Καλιφόρνια αυξάνεται και έχει φτάσει το 20.2% και σε ορισμένες αγροτικές περιοχές όπως η κεντρική κοιλάδα έχει φτάσει το 24%. Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι οτι οι μόνες πολιτείες με υψηλότερη ανεργεία νέων απο την Καλιφόρνια είναι οι πολιτείες του Νότου Γεωργία, Νότια Καρολίνα και Μισισιπί.

Οι φοιτητές με χρέη αυξάνονται Όπως αυξάνουν δίδακτρα, βοηθητικές δαπάνες, και Δημοσιονομική Οικονομική Μεταφορά στην Wall Street έτσι αυξάνουν και τα χρέη σπουδαστών. Ενώ η ομοσπονδιακή επέμβαση διάσωσης βοήθησε τα κέρδη ανεβαίνουν και πάλι στη Wall Street, η ανεργία - ιδιαίτερα της ανεργίας των νέων – αυξάνεται σε υψηλά επίπεδα. Με περιορισμένες τις ευκαιρίες απασχόλησης, οι μαθητές λαμβάνουν περισσότερο χρέος από ό, τι ποτέ πριν. Ένα αυξανόμενο μερίδιο των δανειοληπτών δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά να κάνουν τις απαιτούμενες πληρωμές. Οι μαθητές σε κερδοσκοπικά κολέγια - μερικοί από αυτούς που στράφηκαν μακριά από δημόσια, λόγω του μειωμένου κρατικού προϋπολογισμού και δημοσιονομικές περικοπές - έχουν πληγεί ιδιαίτερα σκληρά από το χρέος των φοιτητών.

Φοιτητικό Χρέος αυξάνεται $25,700 Ο μέσος όρος χρέους των Καλιφορνέζων φοιτητών με φοιτητικά δάνεια αυξάνεται σταθερά απο $16,600 το 2004 σε $25,700 το 2012.

Αδυναμία πληρωμής αυξάνεται 18% 90 ημέρες ποσοστά παραβατικότητας τείνουν να είναι δύο φορές πιο υψηλό για τους δανειολήπτες που βρίσκονται στην επιστροφή, διότι πολλοί δανειολήπτες έχουν δάνεια που δεν απαιτούν την επιστροφή μέχρι τα επόμενα έτη και προϋποθέσεις.

Νέοι κάτω των 30 με φοιτητικό χρέος

Φοιτητικό χρέος ανα εθνική προέλευση Σε εθνικό επίπεδο, οι Αφροαμερικανοί έχουν πληγεί σκληρότερα. Οι μαθητές σε κερδοσκοπικά κολέγια έχουν τα υψηλότερα ποσοστά χρέους σπουδαστών, καθώς και τον υψηλότερο μέσο όρο του χρέους των φοιτητών. Αφροαμερικανοί, οι οποίοι έχουν δυσανάλογα μετατραπεί σε κερδοσκοπικά ιδρύματα, φέροντας τα υψηλότερα ποσοστά δανεισμού και τα υψηλότερα μέσα επίπεδα χρέους.

Φοιτητικό χρέος ανα τύπο ιδρύματος

Εθνική απώλεια φοιτητών ανα χρέος

Εθνική απώλεια φοιτητών ανα τύπο ιδρύματος

Ποσοστό πτώχευσης φοιτητών ανα τύπο ιδρύματος

Μαζικά Ανοικτά Ηλεκτρονικά Μαθήματα Μαζικά Ανοικτά Ηλεκτρονικά Μαθήματα. Προτείνεται απο πανεπιστημια Στανφορντ, Χαρβαρντ, ΜΙΤ ως οικονομική λύση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πρόγραμμα διάρκειας ενός έτους πιστοποίησης καθηγητών ηλεκτρονικής διδασκαλείας κοινοπραξίας ιδρύματος Σλοαν. EDX, η κοινοπραξία μεταξύ MIT και του Χάρβαρντ για τη δημιουργία και διάδοση μαζικών online ανοιχτά μαθήματα (MOOCs). Οι ηγέτες των δύο θεσμικών οργάνων ΜΙΤ Χάρβαρντ έχουν τονίσει ότι η έρευνα για μάθηση θα είναι μία από τις βασικές αποστολές της πρωτοβουλίας.

MOOCs προτεινόμενη οικονομική λύση EDX και Coursera, που μαζί υποστηρίζουν σχεδόν τέσσερα και μισό εκατομμύρια φοιτητές, έχουν αναπτύξει πλατφόρμες που παρακολουθούν το κάθε κλικ μαθητών που χρησιμοποιούν διδακτικά μέσα, πλήρεις εκτιμήσεις, και να συμμετάσχουν σε κοινωνικές αλληλεπιδράσεις.

Μαζικά Ανοικτά Ηλεκτρονικά Μαθήματα EDX και Coursera Μαζικά Ανοικτά Ηλεκτρονικά Μαθήματα παράγουν δεδομένα που έχουν τη δυνατότητα να βοηθήσουν τους ερευνητές ωστε να προσδιορίζουν, σε καλύτερη ανάλυση από ποτέ, τι συμβάλλει στη μάθηση των μαθητών και τι εμποδίζει την επιτυχία τους.

Ευχαριστώ για τον πολύτιμο χρόνο σας