ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Διοικητική Διάρθρωση του Κέντρου Αρμοδιότητες των Τμημάτων 1 η Συνεδρίαση των Μελών/ 04-9-12. Νίκος Λαμπρινός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Σχέσεις με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς
Το Δίκτυο Εθνικών Σημείων Επαφής του Ειδικού Προγράμματος «Άνθρωποι»
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014 Μονάδα Μεθοδολογίας, Πολιτικών και Πρακτικών.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΕΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ • ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΜΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μέλη των Τμημάτων
IST CULTIVATE-EU Τί είναι: Συνοδευτικό μέτρο του προγράμματος IST, υπαγόμενο στην Kεντρική Δράση ΙII, στον τομέα «Ψηφιακή Κληρονομιά και Πολιτιστικό.
Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Εθνική υποδομή για την ερευνητική συνεργασία, τη μεταφορά τεχνολογίας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
« Πανεπιστημιακό Δίκτυο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Τεχνολογίας στην Υδρολογία και Περιβαλλοντική Διαχείριση Υδατικών Πόρων » Υ ΔΡΟΜΕΔΩΝ.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
Ελληνικό Κέντρο Αναδιανομής Καινοτομίας/ΕΚΤ. ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (IRC Network)  Πρόγραμμα INNOVATION (DG Enterprise)  63.
HELDiNET1 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης της Γνώσης για τις Νέες Τεχνολογίες Βάσεων Δεδομένων Ανδρέας Μανιάτης ΕΜΠ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» ΘΕΜΑ: «ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Έλενα Πουλλή Επιστημονικός Λειτουργός Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.
Λέγοντας « σύστημα » εννοούμε έναν οργανισμό, ο οποίος στελεχώνεται από ανθρώπινο δυναμικό και έχει σαν στόχο την επίτευξη συγκεκριμένων λειτουργιών με.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Επιτροπή Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας ( )
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Διοικητική Διάρθρωση του Κέντρου Αρμοδιότητες των Τμημάτων 1 η Συνεδρίαση των Μελών/ Νίκος Λαμπρινός

 Το Κέντρο απαρτίζεται από επί μέρους τμήματα: Οι στόχοι κάθε τμήματος αποτελούν μέρος των στόχων του Κέντρου. Κάθε τμήμα θα έχει ένα υπεύθυνο που θα παρακολουθεί και θα καθοδηγεί τα υπόλοιπα μέλη.  Οι υπεύθυνοι των τμημάτων αποτελούν τη διευθύνουσα ομάδα (steering group).

 Τα τμήματα αυτά είναι: ◦ Α. Τμήμα Ψηφιακής Τεχνολογίας ◦ Β. Τμήμα Ανάπτυξης και Εφαρμογών Διδασκαλίας ◦ Γ. Τμήμα Μετάφρασης και Δημοσιεύσεων ◦ Δ. Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Μελών ◦ Ε. Τμήμα Εκδόσεων

 Τμήμα α: Εφαρμογών Ψηφιακής Τεχνολογίας  Κατασκευή website. Η ιστοσελίδα θα παρουσιάζει όλες τις δραστηριότητες του Κέντρου και τα τμήματά του. Για κάθε τμήμα θα υπάρχει ξεχωριστός χώρος επικοινωνίας –ανακοινώσεων.  Τεχνολογική Υποστήριξη των άλλων τμημάτων  Κατασκευή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού

 Τμήμα β: Τμήμα Ανάπτυξης και Εφαρμογών Διαδασκαλίας  Συγκέντρωση ψηφιακών εφαρμογών από Ελλάδα και Εξωτερικό  Ανάλυση του Ελληνικού ΑΠ  Συγκέντρωση ΑΠ από χώρες του εξωτερικού και δημιουργία βάσης δεδομένων με ΑΠ και εφαρμογές

 Τμήμα γ: Μετάφρασης και Δημοσιεύσεων  Μετάφραση της ιστοσελίδας στα Ελληνικά – Αγγλικά  Μετάφραση ειδήσεων, newsletter άλλων CoE στα Ελληνικά και ανάρτηση στην ιστοσελίδα. Ανάρτηση ελληνικών ειδήσεων και δημοσιεύσεων - μελετών  Μετάφραση βασικών δημοσιευμάτων που αφορούν την ψηφιακή γεωγραφία

 Τμήμα δ: Δημοσίων Σχέσεων και Μελών του Κέντρου  Κατασκευή βάσης δεδομένων με εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ινστιτούτα έρευνας της Ελλάδας και του εξωτερικού.  Επαφές με άλλα πανεπιστήμια, εκπαιδευτικά ιδρύματα και Επιστημονικούς συλλόγους  Κατασκευή βάσης δεδομένων με τα Μέλη του Κέντρου. Διαφορετικές βάσεις για τα φυσικά πρόσωπα και τα νομικά.  Εντοπισμός ατόμων που θα ενδιαφέρονται θα γίνουν μέλη και ενημέρωσή τους.

 Έκδοση κάρτας μέλους.  Επικοινωνία με τα σχολεία (δημοτικά- γυμνάσια) που διδάσκεται η γεωγραφία για ενημέρωσή τους για το Κέντρο και τις δραστηριότητές του και πρόσκληση συμμετοχής ως μέλη του Κέντρου. Ενημέρωση με ομιλίες σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια για τη συμβολή της γεωγραφίας στη γενική παιδεία του πολίτη και τη σχέση της με την καθημερινότητα.

 Τμήμα Ε: Εκδόσεων και Ενημέρωσης  Το τμήμα αυτό αναλαμβάνει τις κάθε είδους εκδόσεις του Κέντρου σε συνεργασία με εκδοτικούς οίκους. Οι εκδόσεις αυτές μπορεί να είναι:  μικρά ενημερωτικά φυλλάδια για τη λειτουργία του Κέντρου (leaflets), newsletters,  ανακοινώσεις επιστημονικού περιεχομένου,  πρακτικά συνεδρίων (εθνικών – διεθνών),  οργάνωση ημερίδων, workshops, συνεδρίων,

 ανακοινώσεις μαθητικών διαγωνισμών (τοπικών ή διεθνών),  εξεύρεση χρηματοδοτήσεων (σε συνεργασία με το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων),  εξεύρεση ερευνητικών προγραμμάτων και συνεργασιών με άλλα Κέντρα του εξωτερικού και Ελληνικών ινστιτούτων έρευνας.  Εξεύρεση σεμιναρίων (Ελληνικών και διεθνών) στα οποία θα μπορούν να συμμετέχουν τα μέλη του Κέντρου είτε με φυσική παρουσία είτε εξ αποστάσεως.  Οργάνωση σεμιναρίων στην Ελλάδα

 Ακολουθεί η κατανομή των μελών στα Τμήματα σύμφωνα με τις προτιμήσεις που εξέφρασαν γραπτώς

 1- Μέλη του Τμήματος Ψηφιακής Τεχνολογίας  Ασικλάρη Φανή  Αμπράζη Ζωή  Κωνσταντή Κλέρη  Μπασματζίδης Γιώργος  Παπαλιούρα Φωτεινή  Παρασκευάς Παρασκευάς  Παρασκευάς Απόστολος

 2 – Μέλη του Τμήματος Ανάπτυξης και Εφαρμογών Διδασκαλίας  Ασικλάρη Φανή  Αμπράζη Ζωή  Τζούρα Μαρία  Αποστολοπούλου Κατερίνα  Μπασματζίδης Γιώργος  Ρούσσου Μαρία  Παπαλιούρα Φωτεινή  Παρασκευάς Παρασκευάς  Ρέλλου Μαρία  Ασλανίδης Άρης

 3- Μέλη του Τμήματος Μεταφράσεων  Αποστολοπούλου Κατερίνα  Κωνσταντή Κλέρη  Κοκκινίδης Ανέστης  Μήτρου Λίλυ

 4- Μέλη του Τμήματος Δημόσιες Σχέσεις και Μελών  Ρούσσου Μαρία  Τσιφοδήμου Αγγελίνα  Ασικλάρη Φανή  Βουδρισλής Νίκος  Ασλανίδης Άρης  Μήτρου Λίλυ

 5 – Μέλη του Τμήματος Εκδόσεων και Ενημέρωσης  Κοκκινίδης Ανέστης  Αμπράζη Ζωή  Βουδρισλής Νίκος  Μήτρου Λίλυ  Τζηρίδη Ολνάνσυ  Ρέλλου Μαρία  Ασλανίδης Άρης