Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Έργο e-School Παρουσίαση 30/6 – 1/7/2010 Βασίλειος Χαρισμιάδης Προϊστάμενος του Τμήματος Υποστήριξης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Το έργο «Εθνικό.
Advertisements

ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
«ΜΑΘΗΤΕΙΑ για ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ» Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας Απόφοιτων Τεχνικής Εκπαίδευσης με Υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Σύγχρονες και ποιοτικές.
Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Έργα Πληροφορικής ΥΠΠ Λεύκιου Δοράτη Συντονιστή Κλιμακίου Πληροφορικής.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Σύστημα Γραμματειακής Υποστήριξης Επιμέλεια: Παπαϊωάννου Βίκυ, ΠΕ19 1 ο Γυμνάσιο Πολυγύρου.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Σελίδα 1 A.E. Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. Απρίλιος 2002.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
Τρίπλα πάσα σουτ : το ποδόσφαιρο
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
Ιωάννης Αναγνωστόπουλος, Επικ. Καθηγητής Π. Σ. Ε
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο τομέας της Πληροφορικής
INFSO-RI Enabling Grids for E-sciencE Hellas Grid support activities Christos Aposkitis,Valia Athanasaki EGEE-HellasGrid Coordination.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εκδήλωση για το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο για την Έρευνα. Τεχνολογίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας (IST) Εκδήλωση για το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο για την έρευνα.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
1 Απολογισμός του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ/Λ» Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα απολογισμού του έργου «Προηγμένες.
Κωνσταντίνος Διαμαντάρας Καθηγητής Τμήμα Πληροφορικής Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 22/2/2009.
1 Εφαρμογή Ενιαίου Κτηματολογίου. 2 Πρόσκληση Πρόσκληση: 49 Φορέας Υλοποίησης Φορέας Υλοποίησης: ΕΚΠΑ Τεχνικό Δελτίο Τεχνικό Δελτίο: Δράσεις Υποστήριξης.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΡΟΦΑΛΑΚΗΣ Δ/ΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΙΤΥΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΙΣ ΤΠΕ.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Ανασχεδιασμός της ανασχεδιασμένης διαδικασίας μόνιμων διορισμών και προσλήψεων (προσωρινών αναπληρωτών) Εκπαιδευτικών λειτουργών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι επιπτώσεις της κρίσης στην εκπαίδευση
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
Πολιτικές Ασφαλούς Διαδικτύου στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Έργο e-School Παρουσίαση 30/6 – 1/7/2010 Βασίλειος Χαρισμιάδης Προϊστάμενος του Τμήματος Υποστήριξης Χρηστών Πληροφοριακών Συστημάτων της Δ/νσης Λειτουργικών Υποδομών Πληροφορικής κ Νέων Τεχνολογιών “ Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Υποδομών και Προηγμένων Υπηρεσιών για την Υλοποίηση του e-School ”

2 Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων •Σκοπός του e-School είναι η άμεση και εύκολη πρόσβαση των υπηρεσιών πληροφόρησης που προσφέρουν η Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση προς τους πολίτες και όλους τους εμπλεκόμενους στην προσφορά και διαχείριση του δημοσίου αγαθού της Εκπαίδευσης, δηλαδή τους μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, σχολικές μονάδες και άλλους φορείς ενδιαφερόμενους σε θέματα Εκπαίδευσης. •Στόχος της προσπάθειας είναι να πετύχει ένα πολύ υψηλό επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών. Το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας προσβλέπει στον περιορισμό των δαπανών μέσα από την απλοποίηση των γραφειοκρατικών μηχανισμών και την υποστήριξη των διαδικασιών εξυπηρέτησης του πολίτη με ταυτόχρονη προστασία των Προσωπικών τους Δεδομένων. • Η σημασία του έργου για την Εκπαιδευτική Κοινότητα και το κοινωνικό σύνολο είναι μεγάλη και αφορά τόσο το συνολικότερο εκσυγχρονισμό της Εκπαίδευσης όσο και των υπηρεσιών που προσφέρει στον Πολίτη. Για όλους τους παραπάνω λόγους, η συμμετοχή των Διοικητικών και Σχολικών Μονάδων καθώς και των Εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτές, όλων των ειδικοτήτων, σε αυτήν τη φάση είναι ιδιαίτερα σημαντική και απαραίτητη.

3 Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, έχουν υλοποιηθεί και λειτουργούν: 1. Εφαρμογή Γραμματειακής Υποστήριξης για την κάλυψη των αναγκών των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, η οποία διανέμεται δωρεάν μέσω του Διαδικτύου και υποστηρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και από τους συνεργαζόμενους με αυτό φορείς. Η εφαρμογή της Γραμματειακής Υποστήριξης αποτελεί το “κέντρο” του Πληροφοριακού συστήματος και υποστηρίζει τις λειτουργίες των σχολικών μονάδων από την αρχή μέχρι το τέλος του σχολικού έτους. Χ ρησιμοποιείται από κάθε σχολική μονάδα για την εισαγωγή στοιχείων μαθητών και εκπαιδευτικών, καθώς και βαθμολογικών στοιχείων, ωρών διδασκαλίας, απουσιών, κλπ. Επίσης έχει την δυνατότητα για την έκδοση σχετικών αναφορών και εντύπων που απαιτούνται στην λειτουργία της σχολικής μονάδας (διάφορες Βεβαιώσεις, Έλεγχοι Προόδου, κλπ). 2. Σύστημα Πρόσβασης σε επιλεγμένες πληροφορίες, από εξουσιοδοτημένους χρήστες ή φορείς μέσω του παγκόσμιου ιστού. 3. Κεντρική Βάση Δεδομένων στους χώρους του Υπουργείου, διαχειριζόμενη από την Κεντρική Υπηρεσία για την αποθήκευση, αξιοποίηση και προστασία των δεδομένων των σχολικών μονάδων.

4 Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων •Για την ανάπτυξη και υποστήριξη αυτών των εφαρμογών έχει σχεδιασθεί, υλοποιήθηκε και λειτουργεί η αναγκαία υποδομή σε Λογισμικό και Εξοπλισμό, με δημόσιους διαγωνισμούς σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., συμπληρώνοντας την ήδη ανεπτυγμένη και λειτουργούσα υλικοτεχνική υποδομή. •Για την εγκατάσταση της γραμματειακής εφαρμογής, οι Σχολικές Μονάδες θα πρέπει να διαθέσουν (όχι κατά ανάγκη αποκλειστικά), ένα σύγχρονο υπολογιστή με Windows XP με ελάχιστη μνήμη 1 GB ή, εναλλακτικά, Window Vista ή Windows 7 (32bit) με ελάχιστη μνήμη 2GB και ελεύθερο χώρο στο δίσκο του της τάξεως των 100 MB. Ο υπολογιστής θα πρέπει να διαθέτει πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. •Στόχος του Υπουργείου είναι η εγκατάσταση και λειτουργία του λογισμικού της Γραμματειακής Υποστήριξης του e-School σε όλες τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέχρι τις 30/6/2010

Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Α/ ΑΤίτλος ΥποέργουΑνάθεσηΠροϋπολογισμός (€) (με ΦΠΑ) Συμβασιοποιημένα Ποσά (€) (με ΦΠΑ) 1.«Μελέτη, Σχεδιασμός, Υλοποίηση & Λειτουργία s-Portal» Πρόχειρος Διαγωνισμός με Δημοσίευση – “EXODUS” ,30 2.«Μελέτη, Σχεδιασμός, Υλοποίηση & Λειτουργία LDAP» Απευθείας Ανάθεση (ΕΠΙΣΕΥ – Ε.Μ.Π.) «Μελέτη, Σχεδιασμός, Υλοποίηση & Λειτουργία PKI/CA» Απευθείας Ανάθεση (Παν. ΑΙΓΑΙΟΥ) «Υλοποίηση, δοκιμαστική εφαρμογή και πιλοτική λειτουργία συστημάτων γραμματειακής υποστήριξης» Ανοιχτός Διαγωνισμός – “ΕΠΑΦΟΣ – INFOQUEST” ,99 5.«Προμήθεια και εγκατάσταση Δικτυακού και Υπολογιστικού εξοπλισμού για την λειτουργία του e-School» Ανοιχτός Διαγωνισμός – “ALGOSYSTEM” ,77 6.«Μελέτη Σχεδιασμού – Υλοποίηση & Παραγωγική Λειτουργία του Έργου» Αυτεπιστασία Κ.τ.Π. ΑΕ ( Μεταφέρθηκε στην Τεχνική Βοήθεια της ΚτΠ Α.Ε. ) 7.«Παροχή Υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου για τη Διαχείριση και Παρακολούθηση του έργου» Πρόχειρος Διαγωνισμός με Δημοσίευση – “CYBERSTREAM” ,50 Σ Υ Ν Ο Λ Ο ,56

6 Οι Φάσεις υλοποίησης και λειτουργίας του έργου e-School έχουν ως εξής : 1.Σεπτέμβριος 2003 : Ξεκινά η επεξεργασία του Τεχνικού Δελτίου του έργου e-School με τίτλο “Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Υποδομών & Προηγμένων Υπηρεσιών για την Υλοποίηση του e-School : Υλοποίηση, δοκιμαστική εφαρμογή και πιλοτική λειτουργία συστημάτων γραμματειακής υποστήριξης” Φορέας Υλοποίησης : Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ (ΚτΠ ΑΕ) Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Λειτουργικών Υποδομών Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών 2.Οκτώβριος 2004: Έγκριση του Τεχνικού Δελτίου από την Διαχειριστική 3.Φεβρουάριος 2005 : Ξεκινά η διενέργεια των διαγωνισμών των διαφόρων Υποέργων Νοεμβρίου 2009: Οριστική Παραλαβή από την Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής του Έργου (ΕΠΠΕ) και του Υποέργου 4 στο οποίο είχε δοθεί παράταση 1 έτους. Από τότε το συνολικό λοιπόν έργο του e-School ανήκει στο Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ώστε να το λειτουργήσει παραγωγικά. – –Βάσει της υπ’ αριθμό 43991/Λ/ Εγκυκλίου του Υπουργείου, το e-School πρέπει να λειτουργεί υποχρεωτικά στα Γυμνάσια όλης της χώρας. – –Βάσει της υπ’ αριθμό /Λ/ Εγκυκλίου του Υπουργείου, το e-School πρέπει να λειτουργήσει σε όλες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας με ιδιαίτερη έμφαση στην εγκατάσταση και λειτουργία στα Γυμνάσια, Ενιαία Λύκεια, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ. 5.Αυτή την στιγμή, στα πλαίσια του Τεχνικού Συμβούλου 2009, υλοποιούνται από το ΕΑΙΤΥ τα κάτωθι συμπληρωματικά του e-School έργα : – –Virtual Private Network (VPN) για όλες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και τις Διευθύνσεις και Γραφεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – –Μελέτη Διαλειτουργικότητας των βάσεων του e-School και e-Datacenter. Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Σχολικές Μονάδες που έχουν εγκαταστήσει το e-School Σχολική ΜονάδαΤύπος Σχολικής Μονάδας Πλήθος Μονάδων 24/6/2010 Σύνολο Σχολικών Μονάδων * Ποσοστά Εγκατάστασης ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ,49% ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ3 ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ209 ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ,91% ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ8 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ46 ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ57 ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ1659 ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ,48% ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ10 ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ4 ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ65 ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ1568 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ3 ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ4 ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ28 Λ Υ Κ Ε Ι Α ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ,57% ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ53 ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ265 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ70 ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ14 ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΛΥΚΕΙΟ38 ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ945 ΛΥΚΕΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ2 ΛΥΚΕΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ2 ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ1 ΜΟΥΣΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ9 Σ Υ Ν Ο Λ Ο * Τμήμα Επιχειρησιακών Ερευνών και Στατιστικής της Διεύθυνσης Προγραμματισμού και Επιχειρησιακών Ερευνών

8 Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Βασικά προβλήματα λειτουργίας του έργου e-School στις σχολικές μονάδες είναι τα εξής : 1. Έλλειψη Υλικοτεχνικής (Η/Υ) και Δικτυακής Υποδομής (Γραμμή ADSL) κυρίως στα Νηπιαγωγεία και δευτερευόντως στα Δημοτικά. 2. Έλλειψη Τεχνογνωσίας (Γνώσεις Πληροφορικής) του Προσωπικού στα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά. 3. Λειτουργικά Προβλήματα στο Λογισμικό του e-School.

9 Ευχαριστώ για την Προσοχή Σας