ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012.
OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΝ ISO 9001 / 2000
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝ ISO 9001:2000 ΣΤΗ ΜΕΘ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕΧΒ, ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 Άρης Τσαουσάκης BASF ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ.
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Το νέο πρότυπο για τη διαχειριστική επάρκεια ΕΛΟΤ 1429 Γρηγόρης Γρηγορόπουλος Καθηγητής ΕΜΠ Εκδήλωση ΣΕΒΕ – ΕΛΟΤ - ΣΜΗΒΕ.
Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΖΑΝΤΑΝΙΔΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Κατηγορίες κινδύνων Μικροβιολογικοί, Χημικοί, Φυσικοί
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO9001:2008 Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Ομάδες Εργασίας ΕΚΜΝ Συμμετέχοντες στο Pre-conference symposium
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001: 2008
Σύστημα Ποιότητας (ΣΠ)
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Understanding the Business Έκδοση 1.0 / ΔΟΜΗ ΣΔΠ κατά ISO 9001 :2000 Επίπεδο I: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Επίπεδο II: ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ (υποστήριξη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Η Ποιότητα στα Τεχνικά Έργα και η Συμβολή των Φορέων Πιστοποίησης Γιάννης Οικονομίδης Εκπρόσωπος της HELLAS CERT.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ISO 9001:2000 / Απαιτήσεις 5. Ευθύνη της Διοίκησης 5
Το κόστος ποιότητας στην μεταλλουργία Ανδρίτσος Δημήτριος Διπλωματική εργασία ΑΘΗΝΑ 2002.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Μετρήσεις (Εσωτερικές / Εξωτερικές) Εντάσσονται σε κάποιο σύστημα ποιότητας λογισμικού Πρότυπα Διευκόλυνση διεθνούς ανταλλαγής.
To πρότυπο ISO Δρ. Καρκαλούσου Πέτρου Καθηγητή εφαρμογών Κλινικής Χημείας ΤΕΙ Αθηνών Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Πρόγραμμα Διαχείρισης Κρεάτων. Γενικά για την εφαρμογή Η νομοθεσία, η ανάγκη για προϊόντα ανώτερης ποιότητας, αλλά και οι κανόνες ορθής διαχείρισης της.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Στάδια διαπίστευσης Καρκαλούσου Πέτρου. Τι προσφέρει η διαπίστευση σε ένα εργαστήριο Διευκολύνει την εφαρμογή ενός αποτελεσματικού συστήματος ποιότητας.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 7: Φάσεις προς την πιστοποίηση του Σ.Δ.Π. Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ. Εθνική Υπηρεσία Αιμοδοσίας Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας Κέντρα Αίματος (Κέντρα Αιμοδοσίας): καλύπτουν ανάγκες σε περιφερειακό επίπεδο.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
Συστήματα Διασφάλισης της Ποιότητας
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 22000:2005 ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ‘’ΕΣΤΙΑ’’ ΑΡΤΟΣ&ΓΛΥΚΟ Φράκουλλι Μπλερίνα.
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ISO9001:2008 Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Η σημασία του ISO 9000 Το ISO 9000 δεν αποτελεί ταμπέλα ποιότητας ή εγγύηση για ένα προϊόν / υπηρεσία Ο ίδιος ο οργανισμός ISO δεν αξιολογεί ή επιθεωρεί τα συστήματα ISO 9000. Όταν ένας οργανισμός διαθέτει ένα πιστοποιημένο διαχειριστικό σύστημα, ως προς ISO 9000, σημαίνει: ότι ένας ανεξάρτητος επιθεωρητής έχει ελέγξει τις διεργασίες του οργανισμού που επηρεάζουν την ποιότητα και αυτές συμφωνούν με τις απαιτήσεις του προτύπου. Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

παράπονα, αντιδικίες, αστοχίες κοινοτικές απαιτήσεις παράπονα, αντιδικίες, αστοχίες κοινοτικές απαιτήσεις εθνικές απαιτήσεις απόψεις ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ κρίσεις Διοίκηση προτάσεις ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ (QUALITY OBJECTIVES) ΒΕΛΤΙΩΣΗ Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ( ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ Δ01 Οργανωτικές Διευθετήσεις Δ02 Συνεχής Βελτίωση Δ03 Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού Δ04 Διαχείριση Εξοπλισμού Δ05 Εσωτερικές Επιθεωρήσεις Δ06 Διαδικασία Αγορών Δ07 Δομή και Διαχείριση Συστήματος Ποιότητας Δ08 Εργαστηριακές Διεργασίες Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Δ01 Οργανωτικές Διευθετήσεις Βασικό σημείο της οργάνωσης μας αποτελεί η θεσμοθέτηση της εργαστηριακής λογοδοσίας. Στην εργαστηριακή λογοδοσία καταγράφονται μία σειρά από θέματα όπως : δυσμενή συμβάντα παράπονα ασθενών / συνοδών παραγγελίες σε προμηθευτές παραλαβές αγαθών και καταγραφή πιθανών αποκλίσεων ενημέρωση επόμενης βάρδιας επί συγκεκριμένων θεμάτων αμφισβήτηση αποτελέσματος επαναληπτικές εξετάσεις και λόγος επανάληψης. Τεκμηρίωση υλοποίησης καθηκοντολογίου Controls / Calibrators Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Δ01 Οργανωτικές Διευθετήσεις (2) Στόχοι Ποιότητας. Η ποιότητα οφείλει να είναι παραμετροποιημένη. Το καλό, το μέτριο, το μη ικανοποιητικό πρέπει να είναι αντικειμενικό μέσω της εγκατάστασης και παρακολούθησης στόχων ποιότητας. Ενδεικτικά αναφέρουμε : Προέλευση νέων ασθενών / πελατών (σύσταση, Internet, συνεργαζόμενος ιατρός κλπ) Αριθμός επαναληπτικών test προς το σύνολο των test ανεξαρτήτως του λόγου. - Λάθος / Αμφισβητούμενο Αποτέλεσμα Score εξωτερικού ποιοτικού ελέγχου Ποσοστό νέων ασθενών που δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από το εργαστήριο. Αριθμός εξετάσεων συνολικά και ανά κατηγορία. Η αλληλουχία των ενεργειών προβλέπει στοχοθέτηση – παρακολούθηση – απολογισμό συνοδευόμενο με ένα μικρό σχολιασμό επί των πιθανών αποκλίσεων Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Δ02 Συνεχής Βελτίωση – Ικανοποίηση Η βασικότερη δουλειά ενός Συστήματος Ποιότητας είναι ο μετασχηματισμός της αβαρίας σε γνώση. Για το σκοπό αυτό προβλήματα από όπου και να προέρχονται θα πρέπει να καταγράφονται ώστε να εκπονούνται διορθωτικές ενέργειες. Οι καταγραφές αυτές μπορεί να γίνονται στην εργαστηριακή λογοδοσία. Η διαδικασία αυτή εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς και δραστηριότητες του Εργαστηρίου όπου ενδεχόμενη ύπαρξη προβλημάτων μπορεί να επηρεάσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες και λειτουργίες. Στηρίζεται στην αλληλουχία: καταγραφή προβλήματος->ανάλυση->προληπτική ή διορθωτική ενέργεια -> παρακολούθηση της υλοποίησης ->αξιολόγηση αποτελεσματικότητας. Τέλος προτείνουμε ο ασθενής να καλείται να συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο ικανοποίησης και να το παραδίδει με την παραλαβή των εξετάσεων. Σαφώς και θα χρειάζεται ένα φιλτράρισμα αναφορικά με το γνωστικό του επίπεδο. Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Δ03 ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΡΟΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Πρόταση Αίτημα Ανίχνευση Αναγκών Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Υλοποίηση Αξιολόγηση Αποτελεσματικότητας Αξιολόγηση Προσωπικού Συνεχής Βελτίωση Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Δ03 Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού Καθ΄ όλη την διάρκεια του χρόνου γίνεται ανίχνευση των εκπαιδευτικών αναγκών του προσωπικού για λόγους συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών που προσφέρει το Εργαστήριο, είτε από την καταγραφή επαναλαμβανόμενων προβλημάτων είτε για άλλους λόγους (τεχνολογικές εξελίξεις κλπ). Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στο νέο προσωπικό για το οποίο γίνεται εξατομικευμένος προγραμματισμός εκπαίδευσης (σταδιοποίηση). Η ολοκλήρωση κάθε φάσης τεκμηριώνεται με υπογραφή. Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Δ04 ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΡΟΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ Κατηγοριοποίηση Εξοπλισμού Λειτουργικός Υποστήριξη Αναγνώριση Ανάγκης Προληπτικής Συντήρησης ΝΑΙ ΟΧΙ Καταγραφή Εργασιών και Συχνότητας Προληπτικής Συντήρησης Παρακολούθηση Επεμβατικής Συντήρησης Υλοποίηση Προληπτικής Συντήρησης Καταγραφή Αξιολόγηση / Παρακολούθηση Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Δ04 Διαχείριση Εξοπλισμού Η αποτύπωση του εξοπλισμού του Εργαστηρίου βοηθάει στην συστηματική παρακολούθηση της προληπτικής συντήρησής του καθώς και στην τεκμηριωμένη καταγραφή των όποιων τυχόν επεμβατικών εργασιών έγιναν σε αυτόν. Επίσης πέρα από την συντήρηση ή επεμβατική εργασία με αυτή την διαδικασία εξασφαλίζεται η παρακολούθηση της εύρυθμης λειτουργίας όλου του εξοπλισμού λειτουργικού ή υποστηρικτικού. Η παρακολούθηση του εξοπλισμού (συντηρήσεις / βλάβες) θα γίνει με logbook το οποίο και θα χωριστεί κατάλληλα. Υποστηρικτικά προς το logbook θα υπάρχει και το αρχείο των service reports Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Δ06 Διαδικασία Αγορών Σκοπός της Διαδικασίας είναι να εξασφαλίσει ότι τα προϊόντα & οι υπηρεσίες που προμηθεύεται το Εργαστήριο ικανοποιούν τις προδιαγεγραμμένες απαιτήσεις που τίθενται είτε από ττο Εργαστήριο είτε από τη νομοθεσία (όπου έχει εφαρμογή), με σκοπό την άρτια και αποτελεσματική λειτουργία της. Επίσης με αυτή την διαδικασία ορίζονται οι κανόνες ορθής αποθήκευσης των υλικών που είναι ευπαθή, η σήμανση τυχόν ακατάλληλων αναλώσιμων και ο τρόπος διαχείρισης τους ώστε να αποκλειστεί η κατά λάθος χρήση τους. Παράλληλα προβλέπει τη καταγραφή της παρτίδας των controls και των επόμενων ενεργειών, ώστε να υπάρχει ιχνηλασιμότητα. Τα ψυγεία θα πρέπει να παρακολουθούνται με θερμόμετρο. Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Δ07 Δομή και Διαχείριση Συστήματος Ποιότητας Περιγραφή τρόπου διατήρησης των αρχείων (hard copy & Ηλεκτρονικών) Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Δ08 Εργαστηριακές Διεργασίες Κρίσιμα θέματα Επιβεβαίωση αλγορίθμου (όπου έχει εφαρμογή) Εσωτερικός & εξωτερικός ποιοτικός έλεγχος Προδιαγραφές αποστολής δειγμάτων και υποδοχής αποτελεσμάτων από τρίτο συνεργαζόμενο εργαστήριο. Ασφάλεια προσωπικού Α. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ / Σ. ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας