Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 22000:2005 ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ‘’ΕΣΤΙΑ’’ ΑΡΤΟΣ&ΓΛΥΚΟ Φράκουλλι Μπλερίνα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 22000:2005 ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ‘’ΕΣΤΙΑ’’ ΑΡΤΟΣ&ΓΛΥΚΟ Φράκουλλι Μπλερίνα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 22000:2005 ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ‘’ΕΣΤΙΑ’’ ΑΡΤΟΣ&ΓΛΥΚΟ Φράκουλλι Μπλερίνα

2 ΔΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Βιβλιογραφική Επισκόπηση Μεθοδολογία Συμπεράσματα
Περιορισμοί Προτάσεις

3 ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ Η Σημασία της Διασφάλισης της Υψηλής Ποιότητας
Οι καθοριστικοί παράγοντες Διασφάλισης Ανάπτυξης ενός Συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας

4 ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ Μελέτη και Ανάπτυξη παραγόντων και συνθηκών Διασφάλισης Ασφαλείας τροφίμων και καταναλωτών σε εταιρεία Άρτου & Ζαχαροπλαστικής. Ενθάρρυνση των παραγόντων, προγραμματισμός συστήματος και εφαρμογή στην επιχείρηση. Υψηλότερη ποιότητα, αναγνώριση & ανταγωνιστικότητα.

5 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ

6 Όροι & Ορισμοί Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τι είναι Ποιότητα
HACCP, Κρίσιμα Σημεία Ελέγχου ISO ISO 22000:2005

7 Όροι & Ορισμοί Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, TQM (Total Quality Management) Ένα Οργανωμένο σύνολο βασικών λειτουργιών για τη Ποιότητα (Joseph Juran). Αφορά μια νέα προσέγγιση στην αποτελεσματική ανάπτυξη μιας επιχείρησης.

8 Όροι & Ορισμοί Η Ποιότητα Ορίζετε ως :
Άρρηκτα συνδεδεμένη με τη Συνεχή Βελτίωση Συστήματος που βρίσκεται σε σταθερή κατάσταση λειτουργίας (Deming). Η συμμόρφωση στις απαιτήσεις του πελάτη. Η πρόληψη με τον έλεγχο, και η αξιολόγηση μετά την παραγωγή (Crosby). Συνώνυμη με υψηλές προσδοκίες Η Ποιότητα δεν μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια από τα Άτομα, είναι Υποκειμενική.

9 Όροι & Ορισμοί ISO είναι ο Διεθνής Οργανισμός Τυποποίησης, ο οποίος λειτουργεί με σκοπό τη δημιουργία προτύπων σε παγκόσμιο επίπεδο. ISO 9000:2001: Αφορά προδιαγραφές διαδικασιών και οργάνωσης μιας επιχείρησης, όπως : Διαδικασία Έγγραφα Πληροφορίες Πολιτική για τη ποιότητα Σχέδια ποιότητας Τεκμηρίωση Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας Διαρκείς Βελτίωσης Ικανοποίηση του πελάτη

10 Όροι & Ορισμοί Διεργασία, είναι το σύνολο αλληλοσχετιζόμενων δραστηριοτήτων, οι οποίες μετασχηματίζουν τις εισερχόμενες πρώτες ύλες, τα ημιέτοιμα προϊόντα, της πληροφορίες κτλ, σε έτοιμα προϊόντα και υπηρεσίες. (Λογοθέτης Νικόλαος, 2005).

11 Όροι & Ορισμοί HACCP : Συστηματική προσέγγιση με την οποία
Αναγνωρίζονται Αξιολογούνται και Εκτιμάται, η επικινδυνότητα και η σοβαρότητα των Μικροβιολογικών Χημικών Φυσικών κινδύνων ασφαλείας του προϊόντος. Νομοθεσία : Υποχρεωτική Εφαρμογή από τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ).

12 Οροί & Ορισμοί ISO 22000:2005 Επιβάλει σε όλους τους φορείς της αλυσίδας τροφίμων (παραγωγή, προμηθευτές, αποθήκευση) να διασφαλίζουν ότι η αλυσίδα καλύπτει της απαιτήσεις για ασφαλές προϊόντα. Περιλαμβάνει κάποιες από τις εξής ενέργειες : Προληπτικά μέτρα ελέγχου ασφαλείας τροφίμων. Διόρθωση (δράση, να εξαλειφθεί μια διαπιστωθείσα απόκλιση) Διορθωτική ενέργεια (ενέργειες εξάλειψης ανεπιθύμητης κατάστασης)

13 Όροι & Ορισμοί Αρχές του ISO
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕΤΡΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ CCP’s ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ

14 Όροι & Ορισμοί Ιχνηλασιμότητα, είναι η ικανότητα παρακολούθησης (track) και ανίχνευσης της προέλευσης (trace) ενός προϊόντος κατά τη διάρκεια παραγωγής και διακίνησης τους. Βασικές Αρχές : Επαληθεύσιμο Να εφαρμόζεται διαρκώς και με διαφάνεια Να στηρίζεται σε αποτελέσματα Να είναι οικονομικά βιώσιμη Να είναι πρακτικό και λειτουργικό στην εφαρμογή Συμβατό με τη νομοθεσία Συμβατό με προδιαγεγραμμένες απαιτήσεις ακριβείας

15 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

16 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Βιβλιογραφική έρευνα επιστημονικών μελετών/συγγραμμάτων.
Μελέτη επιχείρησης ‘’ΕΣΤΙΑ’’. Καταγραφή και συλλογή δεδομένων . Σύνταξη ερωτηματολογίου. Διαδικασία επεξεργασίας δεδομένων.

17 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ : Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου ΔΟΜΗ :
Δημογραφικά χαρακτηριστικά Γενική εικόνα του καταστήματος Αξιολόγηση εργασίας Αξιολόγηση εταιρείας Συνολική θεώρηση Συνολική ικανοποίηση

18 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

19 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Προφίλ Εταιρείας Ιστορία
Ίδρυση το 1961 από τον Αλκιβιάδη Παπαχρήστο Πολιτική Στηρίζεται στην υψηλή τεχνογνωσία των ανθρώπων της και στις σύγχρονες τάσεις της αρτοποιίας. Στόχοι της, η δημιουργία προιόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Δραστηριοποίηση : Άρτος, Ζαχαροπλαστική και Ροφήματα και Καφές. Εμπορία και Πώληση : 14 Καταστήματα Διανέμει προιόντα άρτου και ζαχαροπλαστικής σε αλυσίδες μαζικής εστίασης, ξενοδοχεία και εστιατόρια. Εργοστάσιο παραγωγής Επιμέρους τμήματα λειτουργίας (ποιοτικός έλεγχος, marketing, ανάπτυξη προιόντων)

20 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ποιοτικός έλεγχος : Προιόντα Έλεγχος γραμμής παραγωγής
Ποιοτικός έλεγχος : Έλεγχος γραμμής παραγωγής Διαθέτει χημείο με τεχνολόγο – γεωπόνο Πιστοποίηση κατά ISO 22000:2005 Επιθεώρηση βιομηχανίας και υγιεινής από τον ΕΦΕΤ Προιόντα Αρτοσκευάσματα (κουλούρια, σφολιάτες) Πεϊνιρλάκια, κουρού Ζαχαροπλαστική (τούρτες, παστάκια κλπ) Παγωτά Καφέ, Ροφήματα

21 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Οργανόγραμμα και Ευθύνες Διοίκησης:
Αποτελείται από ομάδα ανθρώπων με κατανεμημένες ευθύνες και κοινούς στόχους. Οι πιο βασικές Αρμοδιότητες είναι : Γενικός Διευθυντής : Γενικές Οδηγίες και έλεγχο σε όλα τα τμήματα. Υπεύθυνη Ανάπτυξης : Εξερεύνηση νέων αγορών και τρόπων. Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας : Θέματα ασφαλείας τροφίμων με Αρχές Προμηθευτές Καταναλωτές Υπεύθυνος Λειτουργίας Καταστημάτων : Οδηγίες, Πολιτική και Έλεγχο λειτουργίας όλων των καταστημάτων.

22 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Οργανόγραμμα και ευθύνες Διοίκησης
Διευθυντής Εργοστασίου : Συντονίζει, ελέγχει και καθοδηγεί όλη τη σωστή λειτουργία του εργοστασίου. Διεύθυνση Παραγωγής : Ελέγχει, συντονίζει τη διαδικασία, σύμφωνα με τους κανόνες Ορθής παραγωγικής Πρακτικής. Τμήμα Καθαριότητας : Σωστή Υγιεινή των χώρων, μηχανημάτων και τήρηση προδιαγραφών. Υπεύθυνος Αποθήκης : Οργανώνει τα υλικά, εφοδιάζει, ανεφοδιάζει, ενημερώνει για το απόθεμα. Πραγματοποιεί την ποσοτική και ποιοτική παραλαβή των προμηθευόμενων ειδών σύμφωνα με της απαιτήσεις των κανόνων Ορθής πρακτικής. Υπεύθυνος Ποιότητας : Συντονίζει, ελέγχει και τηρεί όλες τις κινήσεις, τα μέτρα και τις ενέργειες που απαιτούνται σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο που τους υποχρεώνει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης : Καταχωρεί και Αρχειοθετεί όλα τα έγγραφα (εταιρικά, νομικά, οικονομικά) , ώστε να είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή σε όλους τους ενδιαφερόμενους.

23 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Μελέτη κριτηρίων βασισμού Ασφαλείας Τροφίμων. Αναζήτηση επιστημονικών συγγραμμάτων/ιστοσελίδων, με σκοπό τη μελέτη λειτουργίας : ISO HACCP Ευθύνες Ομάδας Καθαρισμού και Υγιεινής Προδιαγραφές Τα οποία προβλέπονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

24 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Μελέτη επιχείρησης ‘’ΕΣΤΙΑ’’ : Προιόντα παροχής Τρόπος παραγωγής / αποθήκευσης Διάρκεια ζωής Προσωπικό εταιρείας Διοίκηση Εσωτερικοί / Εξωτερικοί συνεργάτες Κανόνες / Διαδικασία παραγωγής Συνθήκες υγιεινής / καθαριότητας Ποσοτική Έρευνα : Ερωτηματολόγιο Προσωπικό Πελάτες

25 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Συστήματα Διαχείρισης Ασφαλείας Τροφίμων (ΣΔΑΤ) :
Προγραμματισμός Ανάπτυξη και τεκμηρίωση διεργασιών Συνεχής Παρακολούθηση / Έλεγχο / Μετρήσεις Η εταιρεία εφαρμόζει όσων αφορά το ΣΔΑΤ : Πρόβλεψη και αναγνώριση κινδύνων Επικοινωνία εξωτερική (ελεγκτικές αρχές, προμηθευτές, πελάτες, καταναλωτές) Επικοινωνία εσωτερική (εργαζόμενοι, διοίκηση) Παρακολούθηση έκβασης παραγωγικών διαδικασιών Αξιολόγηση επικαιροποίηση του συστήματος

26 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Δέσμευση Διοίκησης :
Να αναπτύσσει και να βελτιώνει το ΣΔΑΤ σύμφωνα με την ανάλογη πολιτική : Επικοινωνεί στους εργαζομένους την Σημασία της επίτευξης στόχων Ικανοποίηση των πελατών Χάραξη πολιτικής ασφαλείας, προσβάσιμο σε Προσωπικό Προμηθευτές Πελάτες Διενέργεια ελέγχου και επιθεωρήσεις ΣΔΑΤ. Παροχή αναγκαίων πόρων, υλικών και άυλων. Εκπαίδευση προσωπικού Βελτίωση εξοπλισμού Συνεχής κάλυψη αναγκών

27 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Η Εταιρεία έχει ως πολιτική τη δέσμευση και την εγγύηση της απέναντι σε : Πελάτες Καταναλωτές, ότι τα προιόντα που προσφέρει καλύπτουν όλες τις προδιαγραφές Ασφαλείας. Ενέργειες : Εφαρμόζει πιστά την υφιστάμενη Κοινοτική και Ευθύνη Νομοθεσίας Εφαρμόζει της Αρχές Ανάλυσης Κινδύνων (HACCP) στο σύνολο των παραγωγικών δραστηριοτήτων. Σχεδιάζει, λειτουργεί και συντηρεί τις : Εγκαταστάσεις παραγωγής Τον κατάλληλο εξοπλισμό Μηχανισμοί άμεσης επέμβασης σε έκτακτη ανάγκη Βεβαίωση σύνθεσης κατάλληλης εκπαίδευσης προσωπικού και υπευθύνων για ασφαλή λειτουργία.

28 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Απώλειες και Αποδεκτά Επίπεδα Αποκλεισμού :
Ετήσιος αριθμός απόκλισης από τα CCP’s να είναι 1,5 % < CCP’s < 2%, επί του καθαρού τζίρου ανά μήνα. Ετήσιος αριθμός παραπόνων να είναι Θέματα Ασφαλείας > 1% Θέματα Ποιότητας > 2% , ανά 100 πωλούμενα προιόντα.

29 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΔΑΤ
Η Διοίκηση δημιουργεί χάρτη διεργασιών , το οποίο ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα, σύμφωνα με τους εξής παράγοντες : Τους στόχους της εταιρείας Τις ανάγκες και απαιτήσεις της νομοθεσίας και των πελατών Τις δυνατότητες και τους διαθέσιμους πόρους Την ανάγκη για συνεχή βελτίωση Τα στοιχεία που απαιτούνται να συμπεριληφθούν

30 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΗΣ Χάρτης Διεργασιών ΣΔΑΤ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΔΑΤ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΔΑΤ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΣΔΑΤ ΥΛΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΡΩΝ ΑΥΛΟΙ ΠΟΡΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΣΦΑΛΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΔΑΤ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ, ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ, ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΙΟΝ

31 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΔΑΤ : Εγχειρίδιο Διαδικασίες
Οδηγίες Εργασίας Έντυπα – Διαγράμματα Εξωτερικά έντυπα

32 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΔΑΤ Εγχειρίδιο Εφαρμογής ΣΔΑΤ
Περιγράφει τις ενέργειες που απαιτούνται για την αποτελεσματική καθαριότητα και απολύμανση (χώροι, εξοπλισμός, σκεύη κλπ). Σκοπός του είναι : Θέσπιση της νομοθεσίας Μείωση κινδύνων αλλοίωσης και τροφικών δηλητηριάσεων Μείωση κινδύνων ανάπτυξης εντόμων και τρωκτικών Δημιουργία ευχάριστου και ασφαλούς περιβάλλον εργασίας Ευχάριστη εικόνα στον πελάτη

33 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΔΑΤ : Υπεύθυνοι Εφαρμογής Εγχειριδίου ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΩΛΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ

34 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΔΑΤ Διαδικασίες Εργασίας
Αφορούν τις βασικότερες διαδικασίες που έχει θεσπίσει η εταιρεία για : Τη διαχείριση τη παρακολούθηση Τον έλεγχο, της παραγωγής Σύμφωνα με το ISO 22000:2005, 7 τουλάχιστον διαδικασίες πρέπει να είναι τεκμηριωμένες, όπως Γιατί πρέπει να γίνετε κάτι Ποιος είναι υπεύθυνος για την υλοποίηση του, κ.α.

35 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΔΑΤ Οδηγίες Εργασίας
Διευκρινίζουν τις ενέργειες και τον τρόπο εκτέλεσης εργασίας, όπως : Μέθοδος καθαρισμού Κυρίως καθαρισμός χώρων, κλπ. Έντυπα – Εσωτερικά Έντυπα Έγγραφα στα οποία : Συλλέγονται Καταγράφονται και Αρχειοθετούνται στοιχεία λειτουργίας του συστήματος Εξωτερικά έντυπα Διεθνή ή Εθνικά πρότυπα Νομοθεσίας. Εγχειρίδια συντήρησης εξοπλισμού Για να εξασφαλίζεται η εγκυρότητα τους, υπόκεινται σε συστηματικό έλεγχο.

36 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

37 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Για να είναι σύμφωνη με τη πολιτική που θεσπίζει η νομοθεσία, η διοίκηση εφαρμόζει την υφιστάμενη κοινοτική Νομοθεσία και της Αρχές Ανάλυσης κινδύνων στο : Σύνολο των παραγωγικών της δραστηριοτήτων με Χάραξη πολιτικής ασφαλείας και επικοινωνίας της Έλεγχο και πρόληψη των κινδύνων σύμφωνα με τα κρίσιμα σημεία των CCP’s Εκπαίδευση του προσωπικού Εφαρμογή συστημάτων μηχανοργάνωσης

38 ΣΗΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Η διαδικασία εκπαίδευσης προσωπικού επηρεάζεται από το σχέδιο δράσης, από τους ανθρώπους και αποτελείται από 4 φάσεις : 1η Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών 2η Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων 3η Μέθοδοι εκπαίδευσης προσωπικού 4η Αξιολόγηση προσωπικού

39 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ISO 22000:2005 Τεκμηρίωση της συμμόρφωσης με τη σχετική κοινοτική Νομοθεσία Εναρμόνιση της με κοινά αποδεκτές πρακτικές παραγωγής Μείωση αστοχιών και εντοπισμός εσφαλμένων πρακτικών Ετοιμότητα της επιχείρησης στην αντιμετώπιση διατροφικών κρίσεων Αίσθημα ασφαλείας των καταναλωτών για τα προιόντα της επιχείρησης Συνεχής βελτίωση της επιχείρησης Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά

40 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΑΖΟΝΤΑΙ : Εκπαίδευση προσωπικού Συστήματα ανίχνευσης ξένων σωμάτων Αδυναμία επικοινωνίας συστήματος παραγγελιών .

41 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ

42 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Κύριοι παράγοντες που επηρεάζονται : Το κόστος
Ο ανταγωνισμός Το ζήτημα της Διασφάλισης Ασφαλείας Τροφίμων αποτελεί μεγάλο παράγοντα για : Την επιβίωση της εταιρείας Την ανάπτυξη της Τη δημιουργία κύρους του ονόματος Η έρευνα επιβεβαίωσε το σύνολο των ερευνητικών υποθέσεων, ότι : Η επιτυχία σχετίζεται με την υψηλή ποιότητα των προιόντων Για την επίτευξη τους θα πρέπει : Διοίκηση και σύστημα να είναι σε διαρκές ΄΄Επικοινωνία΄΄

43 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ Η μελέτη εφαρμογής του Προτύπου ISO 22000:2005, έγινε σε έναν συγκεκριμένο κλάδο, της εστίασης.

44 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
Μελέτη του προτύπου ISO 22000:2005 σε περισσότερους κλάδους.

45 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΎ ….


Κατέβασμα ppt "ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 22000:2005 ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ‘’ΕΣΤΙΑ’’ ΑΡΤΟΣ&ΓΛΥΚΟ Φράκουλλι Μπλερίνα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google