Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στους πίνακες περιεχομένων (ΠΠ) και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την αρχή για να ξεκινήσει.
Advertisements

Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τη δημιουργία τοπικής συλλογής.
Support.ebsco.com Η Λίστα αποτελεσμάτων EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Πίνακες.
Διδασκαλία προγραμματισμού μέσω σχεδίασης ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η περίπτωση του GameMaker 13 Απριλίου 2013 Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Joomla.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ του tool ενημέρωσης στατιστικών
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
ΕΠΛ002: Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Επεξεργασία κειμένου Επίπεδο.
Support.ebsco.com Εισαγωγή στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
Τμήμα Φυσικής - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Γνωριμία με το Scratch.
Εισαγωγή στο Excel Σχολή Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών
IT-SKILLS Διάλεξη Παρουσιάσεις (PowerPoint)
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Ένα απλό σχεδιαστικό πρόγραμμα για παιδιά
Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Προγράμματα περιήγησης στο.
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
Εργασία με παράθυρα.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
Καταγραφή ιδεών Το πρώτο βήμα στη συγγραφή της έκθεσής σας είναι να καταγράψετε όλες τις ιδέες σας. Δε χρειάζεται να τις γράψετε με κάποια σειρά, αργότερο.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
Δημιουργία Λογαριασμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
Ώθηση δύναμης – Μεταβολή Ορμής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Praat Βασικές οδηγίες.
Δημιουργία Μαθήματος & Εργαλεία Διαχείρισης
1. Πώς ανοίγουμε ένα αποθηκευμένο βιβλίο εργασίας;
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Δραστηριότητες υποτιτλισμού LvS …για αρχάριους Ας ξεκινήσουμε…
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Δημιουργώ την ταινία Space
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Άνοιγμα/κλείσιμο Υπολογιστή
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
ΗΥ565 Συστήματα Διαχείρισης Διεργασιών
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu

Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα διάφορα αντικείμενα, πού θα πατούσαν οι πρωταγωνιστές μας; Πηγαίνετε λοιπόν στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΕΝΟΥ (MAIN MENU) και από εκεί επιλέξτε ΦΟΡΤΩΣΗ ΚΟΣΜΟΥ (LOAD WORLD), όπως φαίνεται και στην εικόνα παρακάτω: Στη συνέχεια πατήστε την επιλογή Όλοι (All) ώστε να εμφανιστούν όλοι οι διαθέσιμοι κόσμοι που υπάρχουν. Εμείς θέλουμε να φτιάξουμε από την αρχή έναν καινούργιο κόσμο, οπότε ψάξτε στους κόσμους αυτούς, χρησιμοποιώντας τα βέλη στο πληκτρολόγιο ή τη ροδέλα του ποντικιού, μέχρι να βρείτε την επιλογή Νέος Κόσμος (New World). Πατήστε Παίξε (Play) και περιμένετε να φορτώσει.

Θα πρέπει να σας εμφανίζετε ένας κενός κόσμος σαν αυτόν της διπλανής εικόνας. Πλέον είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε! Οι επιλογές είναι πραγματικά πολλές για το πώς θα είναι ο κόσμος μας. Για το πρώτο μας παιχνίδι, θέλουμε ένα καταπράσινο από γρασίδι τοπίο. Στον κενό κόσμο πατήστε το πλήκτρο Esc ώστε να εμφανιστεί η Παλέτα Εργαλείων (Tool Palette), όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα. Αρχικά, θέλουμε να προσθέσουμε έδαφος. Κάπου στη μέση θα βρείτε τη Βούρτσα Εδάφους (Ground Brush). Πατήστε πάνω της. Θα δείτε ότι θα εμφανιστούν πάνω αριστερά και πάνω δεξιά της δύο άλλα εικονίδια. Επιλέξτε το αριστερό (επιλογή αλλαγής του υλικού). Εμφανίζεται μια λίστα με διαφορετικούς τύπους εδάφους και μπορείτε να διαλέξετε τον τύπο εδάφους που θα προσθέσετε με τη Βούρτσα. Εμείς θέλουμε πράσινο με γρασίδι. Ψάχουμε λοιπόν μέχρι να βρούμε το κατάλληλο έδαφος και απλά το επιλέγουμε.

Τώρα μπορείτε να αρχίσετε να Προσθέτετε Έδαφος (Add Ground) στον κόσμο. Αρκεί να κάνετε αριστερό κλικ με το ποντίκι σε διάφορα σημεία του κόσμου. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε την πρώτη σας πίστα. Μήπως θα ήταν καλύτερα να μεγαλώσετε πρώτα λίγο το μέγεθος της Βούρτσας Εδάφους (Ground Brush) και μετά να σχεδιάσετε την πίστα; Το MSKodu, για να σας βοηθήσει, σας δίνει τη δυνατότητα να μεγαλώσετε το μέγεθος της Βούρτσας πατώντας το δεξί βέλος του πληκτρολογίου και να μικρύνετε το μέγεθος της Βούρτσας πατώντας το αριστερό. Έτσι μπορείτε να προσθέσετε μεγάλα παρόμοια κομμάτια πίστας πιο γρήγορα. Συνεπώς μπορούμε ακόμη και με ένα μόνο κλικ να δημιουργήσουμε το ορθογώνιο γρασίδι που θέλουμε για την πίστα μας. Αν θέλετε να διαγράψετε κομμάτια πίστας, πατήστε το δεξί πλήκτρο του ποντικιού.

Δημιουργώ τα Αντικείμενα Μπορείτε να βρείτε όλα τα διαθέσιμα αντικείμενα στο MSKodu, αν επιλέξετε το Εργαλείο Αντικειμένων (Object Tool) από την παλέτα εργαλείων. Αφού το επιλέξετε, κάντε αριστερό κλικ με το ποντίκι σας σε κάποιο σημείο της πίστας και θα σας εμφανιστεί ένα μενού «πίτα» (όπως λέγεται!) με όλα τα αντικείμενα που μπορείτε να εισάγετε. Η πρώτη πίτα έχει τρία αντικείμενα (ένα δέντρο, τον Kodu, και ένα μήλο) και τρεις κατηγορίες αντικειμένων που εμφανίζουν νέες πίτες και περιέχουν επιπλέον αντικείμενα. Ας ξεκινήσουμε με τον πρωταγωνιστή μας, τον Μηχανάκια (Cycle)! Θα τον βρείτε εδώ: Προσέξτε ότι όποτε δουλεύετε με αντικείμενα θα πρέπει να έχετε επιλέξει το Εργαλείο Αντικειμένων (Object Tool), αλλιώς το MSKodu δεν θα ανταποκρίνεται αν κάνετε αριστερό ή δεξί κλικ με το ποντίκι σε κάποιο αντικείμενο!

Είχαμε πει ότι θα τοποθετήσουμε τον Μηχανάκια νότια. Μετακινήστε λοιπόν τον Μηχανάκια που μόλις εισάγατε στη σωστή θέση. Πώς; Μπορείτε να αλλάζετε τη θέση των αντικειμένων κάνοντας απλώς αριστερό κλικ πάνω τους, κρατώντας πατημένο το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού και μετακινώντας το ποντίκι στη θέση που θέλετε να μεταφερθεί το εκάστοτε αντικείμενο. Πάμε για το επόμενο αντικείμενο. Μετακινήστε το ποντίκι ώστε ο δείκτης να βρεθεί στο κέντρο της πίστας και πατήστε το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού, όπως και πριν, ώστε να εμφανιστούν πάλι τα αντικείμενα που μπορείτε να εισάγετε. Επόμενο αντικείμενο για εισαγωγή είναι το Κανόνι (Cannon)! Θα το βρείτε εδώ:

Στο σημείο αυτό ίσως να αναρωτιέστε για το πώς μπορείτε να πλοηγηθείτε μέσα στον κόσμο που δημιουργείτε. Είστε υποχρεωμένοι να βλέπετε τον κόσμο μόνο από μια θέση; Πώς θα μπορούσατε να τον δείτε από διαφορετική οπτική γωνία; Κάθε στιγμή βλέπετε τον κόσμο του MSKodu μέσα από μια κάμερα. Και το MSKodu μας δίνει τη δυνατότητα να μετακινήσουμε την κάμερα από την επιλογή Μετακίνηση Κάμερας (Move Camera) που βρίσκεται στην Παλέτα Εργαλείων (Tool Palette) όπως φαίνεται από την παρακάτω εικόνα. Επειδή όμως πολλές φορές θα θέλετε να μετακινήσετε την κάμερα του κόσμου ενώ πραγματοποιείτε μια άλλη εργασία, το MSKodu μας ενεργοποιεί όλες τις προηγούμενες επιλογές μετακίνησης με το ποντίκι απλώς πατώντας παράλληλα και το πλήκτρο Space. Όταν έχετε ενεργοποιήσει το «χεράκι», τότε με το ποντίκι μπορείτε να μετακινηθείτε σε όποια θέση του κόσμου επιθυμείτε, από όποια οπτική γωνιά σας βολεύει.

Το δημιούργημά σας Ολοκληρώσαμε τον κόσμο-πίστα, τοποθετήσαμε και τα αντικείμενά μας, καιρός λοιπόν να προγραμματίσουμε! Καιρός δηλαδή να δώσουμε συγκεκριμένες συμπεριφορές στα αντικείμενά μας, κάτι το οποίο θα δούμε στις επόμενες δραστηριότητές μας!